Is al gewoon speelbaar maar ik kan toch pas vanaf 21:00 ofzo spelen, eerst nog afdelingsmiddag en avond. Net vandaag. Eens kijken of ik zo een exemplaar kan scoren bij de MediaMarkt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:39 schreef stbabylon het volgende:
gewone werkdag
Maar ben wel benieuwd of mijn game avond door gaat. Veel FO4 fans die dachten dat ze het pas vannacht kunnen spelen.
Waarom fysiek.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Is al gewoon speelbaar maar ik kan toch pas vanaf 21:00 ofzo spelen, eerst nog afdelingsmiddag en avond. Net vandaag. Eens kijken of ik zo een exemplaar kan scoren bij de MediaMarkt.
Ja, dat had ik hier ook. "Oh sorry, vergeten". Fijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:53 schreef rhubarbje het volgende:
Intern gesolliciteerd en nog niks gehoord. Sollicitanten zijn al uitgenodigd. Ik heb het nog net niet zelf moeten doen
Je zou verwachten dat je wat zorgvuldiger omgaat met de mensen die al binnen je organisatie zitten, als je ze misschien nog zou willen houden
Ik weet ook niet zo goed wat een passende reactie is nu
Omdat PlayStation. 500 gig harde schijf loopt heel snel vol en met schijfje hoeft niet alles te worden geinstalleerd.quote:
Ja alleen ik ben dus op een bepaalde manier betrokken bij de sollicitatiesquote:Op dinsdag 10 november 2015 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat had ik hier ook. "Oh sorry, vergeten". Fijn.
Wat ouderwets.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat PlayStation. 500 gig harde schijf loopt heel snel vol en met schijfje hoeft niet alles te worden geinstalleerd.
Mooi hè?quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:06 schreef aeque het volgende:
Zie ik hier nu een hele slechte verwijzing naar Fallout.
Prachtig.quote:
Utrecht. Zit hier vlakbij, 10 minuten lopen vanaf mn werk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Prachtig.
Bij welke MM ga je kijken trouwens?
Ben je WEER bij mij in de buurt en zeg je WEER niets.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Gister vijf boeken bij de Boekenspot in Utrecht gedropt, draai me om, kijk over m'n schouder en weg waren zeDenk dat ik de rest toch naar de Kringloop breng, dit is makkelijker maar het heeft een hoog aasgiergehalte.
Oh nog genoeg voorraad zo te zien.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Utrecht. Zit hier vlakbij, 10 minuten lopen vanaf mn werk.
Je moet wel een beetje moeite doen om me te stalken, ik ga je niet alles influisteren.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je WEER bij mij in de buurt en zeg je WEER niets.
Ja, ik ben druk met vacaturesites afstruinen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje moeite doen om me te stalken, ik ga je niet alles influisteren.
Ook niet tegen mij, de snollebol.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je WEER bij mij in de buurt en zeg je WEER niets.
Ze was nog dichter bij jou!quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook niet tegen mij, de snollebol.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om half vier vanmiddag als veel colleges afgelopen zijn, BAM, alles op
Ik zal rond die tijd nog even kijken dan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die gaat pas om 10:00 open.Hopelijk is er rond 11:30 nog genoeg.
Ik kan ook niet even wegsneaken op kantoor zonder de aandacht te trekken, anders had ik dat wel gedaan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:00 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik zal rond die tijd nog even kijken dan.
Gewoon zeggen dat je enorm moet schijten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan ook niet even wegsneaken op kantoor zonder de aandacht te trekken, anders had ik dat wel gedaan.
Dat kan gewoon op de plee die 5 meter naar rechts is. Daarvoor hoef ik niet met jas aan de trap af, langs de halve afdeling.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je enorm moet schijten.
Moet je nagaan hoe erg het is als het niet eens op de afdeling zelf kan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan gewoon op de plee die 5 meter naar rechts is. Daarvoor hoef ik niet met jas aan de trap af, langs de halve afdeling.
De vrouwen moeten altijd een verdieping lopen, is alleen herentoilet op deze verdieping.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg het is als het niet eens op de afdeling zelf kan.
Dan kijken ze hier of ze water zien branden. Then again, meeste mensen hier zijn boven de 50, die weten niet wat een game is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:10 schreef stbabylon het volgende:
Als ik hier zeg dat ik even naar de MM ga om een spel te kopen, kijkt echt niemand daar raar van op. Je mag hier vrijwel alles, zolang het werk maar klaar is. Heerlijkheid.
linchwandelingquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan ook niet even wegsneaken op kantoor zonder de aandacht te trekken, anders had ik dat wel gedaan.
Gelukkig hoef ik morgen niet te spelenquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:32 schreef DrMarten het volgende:
Enorm verkouden bij een klant zitten is niet tof. Beste lading gevulde zakdoekjes achtergelaten daar. Nu de rest van de coupe aansteken met mijn gehoest en genies
Got it!quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die gaat pas om 10:00 open.Hopelijk is er rond 11:30 nog genoeg.
een middag vrij, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:25 schreef Renesite het volgende:
Ben weer eens een middah vrij. Moeder weer met een tabletprobleem. Kakzoooooi
Ohquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fallout 4 en Starcraft: Legacy of the Void.
Ik game niet #openbaring #kusjesquote:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh
[..]
Ik game niet #openbaring #kusjes
Hoe kan je nou een tablet probleem hebben?quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:25 schreef Renesite het volgende:
Ben weer eens een middah vrij. Moeder weer met een tabletprobleem. Kakzoooooi
ipad had internetprobleem. Dus netwerk vergeten, aan en uit en netwerk weer aan. Ach...quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een tablet probleem hebben?![]()
Die doet het gewoon
Ik schaam me bijna om te zeggen dat ik nooit warm heb kunnen lopen voor Fallout games. Altijd als ik ze probeerde konden ze me maar kort boeien.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fallout 4 en Starcraft: Legacy of the Void.
Aaaaaaaaargh UI-change. Confuus.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
ipad had internetprobleem. Dus netwerk vergeten, aan en uit en netwerk weer aan. Ach...
Evilquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Trap planned.
Trap succeeded![]()
Wacht! Nog een!
Ik ben er weg vanquote:
Gewoon iedereen haten en geen verwachtingen hebben dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 11 november 2015 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind iedereen altijd lief.
Tenzij ze kut tegen me doen, dan mogen ze dood.
Binnen 2 minuten, dan moet hij wel héél erg zijn. Hopelijk heb je er niet lang mee te makenquote:Op woensdag 11 november 2015 10:36 schreef DrMarten het volgende:
Gebeurt me niet vaak dat ik binnen 2 minuten een gruwelijke hekel heb aan iemand, maar mijn god was is die docent van ons een lul
Nog 5 dagen geloof ik. Hij trok wel een beetje bij op het eind van de dag, maar de hij begon erg hautain. Alsof ie voor een 2e klas middelbare school stond. Moet je niet doen bij mensen die uiteindelijk gewoon collega's zijn.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten, dan moet hij wel héél erg zijn. Hopelijk heb je er niet lang mee te maken![]()
Ik kan me maar één docent herinneren waar ik écht een tyfushekel aan had. Hautain, bot en lomp en je leerde er maar erg weinig van. Kwam je er niet uit met je programmeeropdracht en vroeg je de volgende les om uitleg, kreeg je één kort zinnetje 'uitleg' en vervolgens een dreigende preek dat het voor het eind van de praktijkles af moest zijn anders kreeg je geen punten toegekend voor de opdracht. Ja, daar heb je wat aan
Neequote:Op woensdag 11 november 2015 16:47 schreef Renesite het volgende:
MIEN LUTJE LANTEEEEERN!!!!!
MEISJES HEBBEN ROKJES AAAAN!!!
Niet naar de bekende weg vragen.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Val je nog onder de noemer meisjes?
you arre builted om?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen.
Mijn oom had er begin jaren 80 eentje.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Potjandorie! Sony stopt met het maken van banden voor Betamax!![]()
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-Wat-Be-ta-max.dhtml
Volgens mij heb ik zo'n ding zelfs nog nooit in het wild gezien
Die hadden kennissen van m'n ouders ook. Maar kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit in de videotheek een Video 2000 of Betamax-hoek heb gezien.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:40 schreef Q. het volgende:
Of dat was een Video 2000. Want die had je ook nog.![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Video_2000
Mooie tijden.
Wij huurden hem vroeger soms bij de videotheek.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn oom had er begin jaren 80 eentje.
Wij hadden vroeger een VCC, en daarvoor huurden we die zelfs bij de videotheek (het apparaat) met daarbij altijd een Thunderbirds filmquote:Op woensdag 11 november 2015 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die hadden kennissen van m'n ouders ook. Maar kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit in de videotheek een Video 2000 of Betamax-hoek heb gezien.
Wel leuke jeugdherinneringen, videorecorders.
Wat voor auto zei u? "Een rooie".quote:Op donderdag 12 november 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet steeds lachen om de radioreclame van Citroën
Nee, over de k**sneeuw, sch***sneeuw, kl***sneeuw.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat voor auto zei u? "Een rooie".
Die?
Ow die ja, die is ook goed jaquote:Op donderdag 12 november 2015 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, over de k**sneeuw, sch***sneeuw, kl***sneeuw.
Lekkah lekkahquote:Op donderdag 12 november 2015 10:32 schreef Cue_ het volgende:
Dinsdag miniloempia's, woesdag saucijzebroodjes en nu taartGaat lekker
Wat is een 'radio' ?quote:Op donderdag 12 november 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet steeds lachen om de radioreclame van Citroën
Ah, Spotify!quote:Op donderdag 12 november 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n ding dat ik de hele dag aan heb staan voor geluid
Kut dus.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dan met reclame en geklets van dj's.
quote:Op donderdag 12 november 2015 11:52 schreef Renesite het volgende:
Yassss.. mijn laatste werkweek is vrij, is geaccordeerd
Dan is het geen werkweek meerquote:Op donderdag 12 november 2015 11:52 schreef Renesite het volgende:
Yassss.. mijn laatste werkweek is vrij, is geaccordeerd
Wat had je?quote:Op donderdag 12 november 2015 09:50 schreef stbabylon het volgende:
Kijken of deze ava het langer volhoudt. Heb niks gehoord waarom de oude weggehaald is.
Eensquote:Op donderdag 12 november 2015 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het regelmaat van het nieuws enzo ook wel fijn.
Dat dusquote:Op donderdag 12 november 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n ding dat ik de hele dag aan heb staan voor geluid
Ik heb eigenlijk altijd radio 2 aan staan op werk. Lekkere ouwelullenmuziek en niet teveel geklets. En de draaien gelukkig weinig Coldplayquote:Op donderdag 12 november 2015 11:59 schreef Renesite het volgende:
hier 3fm. Regelmatig dat nieuwe nummer van Coldplay. Tof nummer. Krijg alleen dat stervende hoeren choleradeuntje niet uit mn hoofd
zonder of metquote:Op donderdag 12 november 2015 12:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat dus
Ik kan niet een dag op kantoor zitten radio.
Niet de hele dag, wel even als ik me echt even wil concentreren (en soms heb ik juist muziek nodig voor dat doelquote:Op donderdag 12 november 2015 12:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat dus
Ik kan niet een dag op kantoor zitten zonder radio.
Oh ja, dat snap ik nog welquote:Op donderdag 12 november 2015 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FOK! Racisten
Gemaild waarom hij weg was, geen reactie op gekregen. Dan dit maar.
Ik zeg niet dat FOK! racistisch is. Ik zeg fuck racisten met een fok sausje.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja, dat snap ik nog wel
Danny heeft genoeg gezeik gehad met het meldpunt.
hehequote:Op donderdag 12 november 2015 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, ik zoek op Booking.com naar hotelkamers voor 2 personen maar ze laten steeds eenpersoonskamers zien voor mijn aangegeven prijzengeloven ze me niet ofzo?
tofquote:Op donderdag 12 november 2015 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hehe
Wij hebben vandaag conformatie gekregen van AirBnB, we gaan O&N in Berlijn vieren
Nogal flauwquote:Op donderdag 12 november 2015 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat FOK! racistisch is. Ik zeg fuck racisten met een fok sausje.
Prima als Danny dat niet wil, maar zou het wel netjes vinden dat hij het even uitlegt
Om zomaar een ava weg te halen? Ja, dat vind ik flink flauw ja. Zeker omdat hij vervangen werd door de enige ava waar mijn gezicht op staat, die ik al jaren niet meer gebruik en die niet bovenaan stond.quote:
Mijn gedrag? Ik mag geen hekel aan racisten hebben? Ik mag geen woordgrapje maken? Wat nuil je mens?>quote:Op donderdag 12 november 2015 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
Er jouw gedrag en vooral het gejank als je de deksel op je neus krijgt
Maar dat zijn we ondertussen wel gewend
Vooral dit is zo irritantquote:Op donderdag 12 november 2015 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn gedrag? Ik mag geen hekel aan racisten hebben? Ik mag geen woordgrapje maken? Wat nuil je mens?>
Ja, ik zit heel bewust commentaar te leveren op de racisten op FOK! En blijkbaar wordt dat zonder uitleg weggehaald. Ik ben nog steeds heel benieuwd waarom ik van FOK! of van jou geen commentaar op racisten mag hebben.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vooral dit is zo irritant
Heel bewust iets doen en dan de vermoorde onschuld uithangen. Nogal groep 4
Prima maar of jij dat vind of niet is niet relevantquote:Op donderdag 12 november 2015 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat ik niet over een grens heen ga.
Zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Prima maar of jij dat vind of niet is niet relevant
En dat geprovoceer is gewoon ultiem kinderachtig vooral als je daarna gaat mauwen
In zwart-wit ben ik zelfs een soort van aantrekkelijk op mijn paspoortfoto!quote:Op donderdag 12 november 2015 14:56 schreef CherryLips het volgende:
De pasfoto ziet er in zwartwit beter uit dan in kleur, altijd fijn.
Aww muisjesquote:Op donderdag 12 november 2015 15:00 schreef Q. het volgende:
Er lopen twee muizen rond op de afdeling. Nog nooit zoveel gegil gehoord.
Bwehehehe!quote:Op donderdag 12 november 2015 15:00 schreef Q. het volgende:
Er lopen twee muizen rond op de afdeling. Nog nooit zoveel gegil gehoord.
Pas keer hier in een restaurant, muis liep op halve meter langs de huiskat, die had zoiets van 'Ja, dan moet ik bewegen, daar ga ik niet achteraan hoor'.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:09 schreef stbabylon het volgende:
Muisjes zijn cool
Onze kat was er bang voor.
Restaurant of jouw huis?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Pas keer hier in een restaurant, muis liep op halve meter langs de huiskat, die had zoiets van 'Ja, dan moet ik bewegen, daar ga ik niet achteraan hoor'.
Deel vier dus? Of hoe zat dat ook al weer allemaal?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:21 schreef Godtje het volgende:
Ik heb van de week voor het eerst Star wars gezien! de eerste!
I of IV?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:21 schreef Godtje het volgende:
Ik heb van de week voor het eerst Star wars gezien! de eerste!
IV dus uit 1977quote:Op donderdag 12 november 2015 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deel vier dus? Of hoe zat dat ook al weer allemaal?
Het is heel simpel:quote:Op donderdag 12 november 2015 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deel vier dus? Of hoe zat dat ook al weer allemaal?
Begrijpelijkquote:Op donderdag 12 november 2015 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is heel simpel:
4, 5, 6, 1, 2, 3
(of als je Will Wheaton bent: 4, 5, 6 klaar)
Ik heb dus echt geen fuck met science fiction maar de trailer van deel 7 zag er wel vet uit.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe was dat? Zo als beginner in het HD tijdperk.
Cool om te horenquote:Op donderdag 12 november 2015 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb dus echt geen fuck met science fiction maar de trailer van deel 7 zag er wel vet uit.
Dus ik dacht laat ik het eens proberen dan kan ik rond de kerst naar de bios.
En ik had verwacht me heel erg te ergeren aan de graphics. Dat viel me erg mee.
En ik heb me prima vermaakt eigenlijk. Een 7
Dat WAS ik dus ook.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:40 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij bennik echt een van de weinige mensen die nog nooit een van die films helemaal heeft gezien.
Mijn vrouw ook niet, en die doet er zo lullig over dat dat ook niet meer gaat gebeuren ook. Ze moet het verdienenquote:Op donderdag 12 november 2015 15:40 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij bennik echt een van de weinige mensen die nog nooit een van die films helemaal heeft gezien.
4, 5, 6. Deel 1, 2 en 3 niet kijken.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:40 schreef Godtje het volgende:
Ik heb wel onderzoek gedaan naar de kijkvolgorde. Meningen verschillen nogal sterk.
Ik ben voor release date gegaan.
Weet toch al dat het zijn vader is
Alles in de bios, maar dus wel geremastered voor 4,5,6.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ze alle zes gezien
De oudjes geremastered in de bios.
Van de nieuwe heb ik geloof ik alleen 5 in de bios gezien. De nieuwe wil ik wel graag zien.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles in de bios, maar dus wel geremastered voor 4,5,6.
Ga ook zeker naar 7, maar niet meteen eerste dag.
*Meldtquote:Op donderdag 12 november 2015 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
4, 5, 6. Deel 1, 2 en 3 niet kijken.
Ach ja, je hebt ze kennelijk gezien om tot die mening te komen.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
4, 5, 6. Deel 1, 2 en 3 niet kijken.
De nieuwe zijn 1,2 en 3quote:Op donderdag 12 november 2015 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de nieuwe heb ik geloof ik alleen 5 in de bios gezien. De nieuwe wil ik wel graag zien.
En de laatste Hunger Games
Die is me echt een beetje kwijt,quote:Op donderdag 12 november 2015 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de nieuwe heb ik geloof ik alleen 5 in de bios gezien. De nieuwe wil ik wel graag zien.
En de laatste Hunger Games
Ik ben destijds zelfs met wat mede-nerds naar Londen gegaan om deel 1 te kijken omdat die hier pas 4 maanden later kwam (dat was in de tijd voor het internet). Wat een deceptie. Gelukkig was er in Londen ook een boel bier.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt ze kennelijk gezien om tot die mening te komen.
Nee hoor, ik ook nietquote:Op donderdag 12 november 2015 15:40 schreef DrMarten het volgende:
Nee, Londen is een gestresste dure kutstadquote:Op donderdag 12 november 2015 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee Londen is geweldigwil in maart weer gaan
Ik zeg ook niet dat ik er nou dolgraag wil wonenquote:Op donderdag 12 november 2015 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, Londen is een gestresste dure kutstad
Mooi stad. Lekker eten. Relaxte sfeerquote:Op donderdag 12 november 2015 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer geweest
Zou het best leuk vinden, maar heb er geen haast bij. Zie het vanzelf wel. Gaat mij meer om t gezelschap dan dat ik echt benieuwd ben naar de steden.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:12 schreef DrMarten het volgende:
Ik wil ook naar Londen.... En Parijs en Berlijn en Barcelona en Rome en New York en en en...
Terechtquote:Op donderdag 12 november 2015 16:12 schreef DrMarten het volgende:
Ik wil ook naar Londen.... En Parijs en Berlijn en Barcelona en Rome en New York en en en...
Tokyo!quote:Op donderdag 12 november 2015 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Terecht
En Hanoi en bangkok en, en, en
Allemaal geweestquote:Op donderdag 12 november 2015 16:12 schreef DrMarten het volgende:
Utrecht is toch toffer.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:12 schreef DrMarten het volgende:
Want hoog Catherijnequote:
quote:Op donderdag 12 november 2015 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg niet langer een privéreis naar Japaner is nog een boeker.
Ik ben er al te lang niet meer geweestquote:
Je bent een vrouw uit 1982?quote:
Twee CL's!quote:Op donderdag 12 november 2015 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent een vrouw uit 1982?
Ik dacht eerst dat ze me misschien twee keer hadden ingevoerd
Wij met een niet bereikbaar online archiveringssysteemquote:Op vrijdag 13 november 2015 08:08 schreef Q. het volgende:
Begin deze vrijdag de 13e met een aantal mooie blauwe Windows-schermen.
Beest nog steeds in de lappenmand?quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik met een ritje naar de dierenarts.
Ik ben ook niet vooruit te branden vandaag. Hebben meer mensen lst van volgens mijquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Geen productieve dag voor mij. Eigenlijk wil ik naar huis, maar geen idee wat daar te doen
en op t werk schiet het ook niet op.. hmmm what to do
Das waar.. maar toch.. en m'n laptop is ook nog eens gigantisch traag met t laden van de diverse webpagina'squote:Op vrijdag 13 november 2015 13:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben ook niet vooruit te branden vandaag. Hebben meer mensen lst van volgens mij
Straks maar eens buurten bij een collega die ik een hele tijd niet meer gesproken heb
Prima voornemen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:24 schreef stbabylon het volgende:
Om 15:00 huis bekijken, daarna trek ik de eerste open denk ik.
Ja maar hij is te fit om in te laten slapen en hij eet te weinig om m gezond te noemenquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beest nog steeds in de lappenmand?
Bier.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:24 schreef stbabylon het volgende:
Om 15:00 huis bekijken, daarna trek ik de eerste open denk ik.
Sondevoedingquote:Op vrijdag 13 november 2015 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar hij is te fit om in te laten slapen en hij eet te weinig om m gezond te noemen
En hard ook. Hoop dat het straks wat minder wordt, moet er nog op uit met de fiets vanavondquote:
Zo weer droog volgens Buienradar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hard ook. Hoop dat het straks wat minder wordt, moet er nog op uit met de fiets vanavond
Ach, ik ben gewend met programma's te werken die op DOS werkenquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://nos.nl/artikel/206(...)liegveld-parijs.html
Die hebben wel héél hard bezuinigd op hun upgrade cycle.
Daar kunnen ze er ook wat van andersquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben toch echt een grotere fan van Londen ja.
Totdat ze daar weer eens een metro opblazen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben toch echt een grotere fan van Londen ja.
Ik heb het niet gedaan. Ja het is heel dichtbij, ja het is heel erg. Maar kolere die verontwaardiging onder Nederlanders om een in verhouding klein groepje doden terwijl ze grappen maken over duizenden doden elders maakt me misselijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:13 schreef DrMarten het volgende:
Maar weer eens een avond CNN, BBC, NOS volgen![]()
Mensen zien niet dat ze precies reageren zoals de terroristen willen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan. Ja het is heel dichtbij, ja het is heel erg. Maar kolere die verontwaardiging onder Nederlanders om een in verhouding klein groepje doden terwijl ze grappen maken over duizenden doden elders maakt me misselijk.
Heel fucking Facebook vol met boehoe zielig.
Die terroristen winnen wel als mensen zich zo bang laten maken.
Nogmaals elke dode is erg, en het door islam geïnspireerd terrorisme is een probleem. Dat opgelost moet worden. Maar het enige wat ik nu zie is dat de terroristen sterker worden en het racisme richting moslims ook.
He hoi!quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan. Ja het is heel dichtbij, ja het is heel erg. Maar kolere die verontwaardiging onder Nederlanders om een in verhouding klein groepje doden terwijl ze grappen maken over duizenden doden elders maakt me misselijk.
Nogmaals elke dode is erg, en het door islam geïnspireerd terrorisme is een probleem. Dat opgelost moet worden. Maar het enige wat ik nu zie is dat de terroristen sterker worden en het racisme richting moslims ook.
Hetzelfde met bestellen via Thuisbezorgd. Moet je een Euro betalen als je met ideal betaalt. Ook zo'n onzin. Dan bestel ik wel rechtstreeks bij de betreffende tent.quote:Op zondag 15 november 2015 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet er toch weer even over klagen hoor:
Wil ticket voor een optreden kopen, voorverkoop 29 eu, aan de deur 33,50. Oh ja, servicekosten. 3,85. Daar gaat je prijsvoordeel dus eigenlijk al. Ho wacht, ticketfast kost ook nog 1 euro. Da's een verdomd dure e-mail zeg. Nou ja, betalen, via iDeal, lekker handig! "Oh, daar zit ook nog een toeslag op van 50 cent! Natuurlijk!".![]()
Uiteindelijk afgerekend voor een ticket van 29 euro: 34,35. Vooral de belachelijke toeslagen voor het sturen van een mail en het feit dat je moet betalen om te mogen betalen zijn compleet debiel. En waar gaat dei 3,85 aan servicekosten eigenlijk naar toe en hoe kom je op zo'n bedrag?
Die achterlijke profielfotos ookquote:Op zaterdag 14 november 2015 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dat doe ik voortaan ook. En dan vaak cash en dan gaat die euro wel naar de bezorgknakkiequote:Op zondag 15 november 2015 15:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hetzelfde met bestellen via Thuisbezorgd. Moet je een Euro betalen als je met ideal betaalt. Ook zo'n onzin. Dan bestel ik wel rechtstreeks bij de betreffende tent.
het is niet: je suis parisquote:Op zondag 15 november 2015 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die achterlijke profielfotos ook![]()
Iedereen eist op FB toch weer de aandacht op zichzelf door de profielfoto te veranderen of een verantwoord stukje te typen, zie mij eens verstandig en politiek correct en meelevend zijn
Klinkt als de perfecte zondag.quote:Op maandag 16 november 2015 07:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen zak gedaan gister maar ben kapot
Perfecte zondag.quote:Op maandag 16 november 2015 08:24 schreef Renesite het volgende:
Hele dag gisteren geen ene hol gedaan inderdaad. Alleen naar regendruppels kijken, family guy en southpark kijken en op de bank liggen
Motiewatie?quote:Op maandag 16 november 2015 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Moe![]()
Moet weer even leuk projectje vinden op het werk. Merk dat m'n motivatie effe ver te zoeken is momenteel![]()
(of misschien gewoon toe aan vakantie)
vquote:Op maandag 16 november 2015 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Perfecte zondag.Was het ook perfect weer voor.
Dat is wel kut, maar daarom ben je ook aan het solliciterenquote:Op maandag 16 november 2015 08:37 schreef Q. het volgende:
Motiewatie?Hier is al tijden geen budget meer voor projecten of fatsoenlijke changes, ik zit alleen maar incidentjes te doen. En die zijn er bijna niet omdat ik zo goed ben geworden in mn werk.
Ik heb gewoon veel te weinig te doen en dat is echt zo killing. Maar goed dat ik twee dagen thuiswerk zodat ik op mijn kantoordagen echt werk kan doen. Moet ik wel beetje rustig werken, dan kom ik de dagen net door.quote:Op maandag 16 november 2015 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel kut, maar daarom ben je ook aan het solliciteren![]()
Hier is genoeg te doen en ook wel leuke zaken en heb er de tijd ook voor. Maar nog even de zin niet ofzo
Daarom heb ik fanatiek Fallout 4 gespeeld. Heerlijk spel.quote:Op maandag 16 november 2015 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
v
Ik ben alles behalve een actieveling maar ik word daar zo lamlendig van
Meeeeens. en dat lamlendige voel ik nogquote:Op maandag 16 november 2015 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Perfecte zondag.Was het ook perfect weer voor.
Ik heb echt beroerd geslapen, dit wordt echt een zware dag. Zeker met mijn workload.quote:Op maandag 16 november 2015 09:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meeeeens. en dat lamlendige voel ik nog
Ik heb de demo gedownload en na 2x spelen weer weggegooid. Kon me niet grijpen.quote:Op maandag 16 november 2015 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom heb ik fanatiek Fallout 4 gespeeld. Heerlijk spel.
Of het gebrek aan workloadquote:Op maandag 16 november 2015 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt beroerd geslapen, dit wordt echt een zware dag. Zeker met mijn workload.
Ja dat vooral. Ik kan teveel werk een heel stuk beter aan dan te weinig werk.quote:
Je moet er van houden. Heb in Skyrim ook meer dan 500 uur zitten op verschillende platformen.quote:Op maandag 16 november 2015 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb de demo gedownload en na 2x spelen weer weggegooid. Kon me niet grijpen.
Ik heb een nieuw spel nodig.....quote:Op maandag 16 november 2015 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom heb ik fanatiek Fallout 4 gespeeld. Heerlijk spel.
Fallout 4 dus. Ben je de komende 10 jaar wel weer zoet mee.quote:Op maandag 16 november 2015 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw spel nodig.....
Infamous en Dragon Age zijn uitgespeeld....
Lijkt me niks voor mij.quote:Op maandag 16 november 2015 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Fallout 4 dus. Ben je de komende 10 jaar wel weer zoet mee.
Until dawnquote:Op maandag 16 november 2015 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw spel nodig.....
Infamous en Dragon Age zijn uitgespeeld....
Als ik het even wat rustig heb, denk ik eerst: ik ga het huis schoonmaken! Sporten! Tijdtijdtijd!quote:Op maandag 16 november 2015 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja dat vooral. Ik kan teveel werk een heel stuk beter aan dan te weinig werk.
Al uitgespeeld.quote:
Dat klinkt echt zo ontzettend bekendquote:Op maandag 16 november 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik het even wat rustig heb, denk ik eerst: ik ga het huis schoonmaken! Sporten! Tijdtijdtijd!
En uiteindelijk lig ik op de bank te netflixen.
Just Cause 3 (1 dec)quote:Op maandag 16 november 2015 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al uitgespeeld.
Was leuk trouwens
Misschien een replay.
Untill dawn zat in m'n aanschaf bundle.quote:Op maandag 16 november 2015 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Just Cause 3 (1 dec)
en until Dawn staan op mijn lijstje
Ik krijg hem denk ik van de sintquote:Op maandag 16 november 2015 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Untill dawn zat in m'n aanschaf bundle.
Hij's leuk, maar geen 55,- EUR waard (want maar iets van 9 uur).
Wordt nu al langzaamaan goedkoper.
Ja, maar ik had die neighing niet direct. Dus het is in de trant van "over een paar weken een replay". Want veel zaken zijn toch gewoon hetzelfde als je speelt.quote:Op maandag 16 november 2015 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik krijg hem denk ik van de sint
En het hele idee is dat je een replay doet toch?
Ik heb serieus nog nóóit een verhaal gedreven spel gespeeld dat echt een complete replay waard was. Ondanks alle beloftes over 'totaal andere ervaring/einde/verhaal/whatever'.quote:Op maandag 16 november 2015 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar ik had die neighing niet direct. Dus het is in de trant van "over een paar weken een replay". Want veel zaken zijn toch gewoon hetzelfde als je speelt.
Ik heb Heavy Rain hier nog liggen voor de PS3, is nog nooit in de buurt van mn PS3 geweest.quote:Op maandag 16 november 2015 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog steeds Heavy Rain spelen. En Uncharted.![]()
Misschien ooit eens een PS3 tweedehands kopen ofzo. Maar ik game amper meer, neem er de tijd niet voor. En ik heb nooit geduld.
Vanavond weer sporten!quote:Op maandag 16 november 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik het even wat rustig heb, denk ik eerst: ik ga het huis schoonmaken! Sporten! Tijdtijdtijd!
En uiteindelijk lig ik op de bank te netflixen.
Pff ja de patat van zaterdagquote:Op maandag 16 november 2015 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanavond weer sporten!De patat van gisteren en het bier van het weekend moeten er af.
Dat mag. Voor mij is het de perfecte game. Maar goed, ik hou er erg van. Ook enorm veel tijd besteed aan Fallout 3, New Vegas en vooral Skyrim dus.quote:
Meer CL!quote:Op maandag 16 november 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pff ja de patat van zaterdagEn vorige week zondag.
En?quote:Op maandag 16 november 2015 11:59 schreef Q. het volgende:
Oh, zometeen minuut stilte is net aangekondigd op de intercom. Benieuwd of bepaalde collega's zo lang kun kop kunnen houden.
GIJ ZULT MEEDOEN MET TONEN DAT JE HET HEEL ERG VINDT!quote:Op maandag 16 november 2015 11:59 schreef Q. het volgende:
Oh, zometeen minuut stilte is net aangekondigd op de intercom. Benieuwd of bepaalde collega's zo lang kun kop kunnen houden.
Vorig jaar was ik op 4 mei in de Ziggo Dome, toen hield ook zowaar iedereen z'n bek, ook de buitenlanders. Was best indrukwekkend.quote:Op maandag 16 november 2015 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker! Iedereen muisstil. Best indrukwekkend.
Briljant spelquote:Op maandag 16 november 2015 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb Heavy Rain hier nog liggen voor de PS3, is nog nooit in de buurt van mn PS3 geweest.Ooit. Ooit.
Nee, andere de ruimte geven om dat te doen. Of jij zelf maar dat kan niemand je dwingen.quote:Op maandag 16 november 2015 12:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GIJ ZULT MEEDOEN MET TONEN DAT JE HET HEEL ERG VINDT!
Ik ben gewoon door gegaan met werken.
Tuurlijk vinden we Parijs veel erger, die andere landen zijn ver weg, in een regio waar al gesodemieter is. Daar kijken we niet meer van op. Parijs ligt op 6 uur rijden, het is bijna om de hoek. Gewone mensen zoals jij en ik die even op een terrasje zaten of naar een concert gingen, zoals wij ook doen.quote:Op maandag 16 november 2015 12:43 schreef DrMarten het volgende:
Hier ook een minuut stilte. Ik vind hey prima, al had het van mij niet gehoeven. Ik heb een beetje een hekel aan die selectieve rouw. Waarom nu wel en niet als er een bom af gaat in Libanon, Irak of Afghanistan? Waarom niet als er een Russisch vliegtuig wordt neergehaald?
Gelukkig was er weer iemand die lekker diorging met kabaal maken, ik gok de schoonmaakster die haar kar aan het opruimen was
Waarom moet iedereen stil zijn om zelf stil te kunnen zijn?quote:Op maandag 16 november 2015 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, andere de ruimte geven om dat te doen. Of jij zelf maar dat kan niemand je dwingen.
Je hoeft alleen je bakkes te houden zodat andere dat wel kunnen.
Tuurlijk komt het dichterbij als het in Parijs is dan in bijv Kabul. Daarom zit ik ook midden in de nacht cnn tr kijken. Maar het maakt het naar mijn idee niet erger. Mensen die in Beiroet en Baghdad opgeblazen werden waren ook mensen als jin en ik die gewoon even boodschappen gingen doen.quote:Op maandag 16 november 2015 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tuurlijk vinden we Parijs veel erger, die andere landen zijn ver weg, in een regio waar al gesodemieter is. Daar kijken we niet meer van op. Parijs ligt op 6 uur rijden, het is bijna om de hoek. Gewone mensen zoals jij en ik die even op een terrasje zaten of naar een concert gingen, zoals wij ook doen.
Dat Russische vliegtuig vind ik ook ontzettend naar trouwens, maar dat is nu helemaal naar de achtergrond verdwenen.
Het gaat om bezinning, herdenken reflectie. Dat gaat niet zo lekker met kabaal.quote:Op maandag 16 november 2015 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen stil zijn om zelf stil te kunnen zijn?
Heb de trailer gezien van de opvolger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |