Ik denk echt dat ik dit nog live op tv heb gezien destijds in 1999. Misschien was dit dan toch echt het begin van zowel mijn Eurosong- als mijn K3-fascinatie. Al ergerde ik me achteraf wel echt aan alle meisjes die heel erg opgingen in het roze en playbackten op "I love you baby" tijdens schoolavonden. Maar dat moest natuurlijk - niet stoer genoeg.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:32 schreef rowan634 het volgende:
Ik had dit nog nooit compleet gezien, met jurycommentaar![]()
![]()
dat beginstukje, het optredenen hoe kattig ze zijn tegen de jury
Awkward grapjes zijn geweldig, als je zelf bewust awkward (niet-grappige) grapjes maakt. Jeroen van Koningsbrugge gebruikt dat soort humor heel vaak, ik houd er van. Maar of Klaasje dat ook zal kunnen? Hm, betwijfel het. Hanne kan dat wellicht toch wel wat beter, zo dom is die nou toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:40 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Denk ook niet dat zij de zotte wordt, haar personage wordt het naieve ietwat domme blondje dat awkwarde grapjes maakt. Marthe wordt sowieso het moedertje of de nerd. Hanne kan nog alle kanten op.
Hahah same. Je dacht dat je bi was omdat je van K3 hield?quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:45 schreef bogtrotter het volgende:
Ik denk echt dat ik dit nog live op tv heb gezien destijds in 1999. Misschien was dit dan toch echt het begin van zowel mijn Eurosong- als mijn K3-fascinatie. Al ergerde ik me achteraf wel echt aan alle meisjes die heel erg opgingen in het roze en playbackten op "I love you baby" tijdens schoolavonden. Maar dat moest natuurlijk - niet stoer genoeg.
En toen bleek ik ook nog heel erg into musicals te zijn, en heb ik elke Studio 100-productie gezien, en ook die met K3. En vervolgens heb ik de VHS-cassettes van Doornroosje en De 3 Biggetjes volledig doodgedraaid. Enfin. Moeite om over te komen als een stoer jongetje heb ik toen dus wel definitief laten varen.
En te denken dat ik tot drie jaar geleden echt nog dacht dat ik volledig hetero was.
Ik herken mezelf er wel maar laat mijn ma die post niet lezen, die wacht nog steeds tot ik uit de kast kom. En ik weet 100% zeker dat ik te dol op borsten enzo ben.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:45 schreef bogtrotter het volgende:
En te denken dat ik tot drie jaar geleden echt nog dacht dat ik volledig hetero was.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:49 schreef DumpTruck het volgende:
Ik herken mezelf er wel maar laat mijn ma die post niet lezen, die wacht nog steeds tot ik uit de kast kom. En ik weet 100% zeker dat ik te dol op borsten enzo ben.
K3 airlinesquote:
Wat een verschil inderdaad, ik denk zelfs dat dit fragmentje van maximaal 4 jaar geleden is. (weet niet precies wanneer ze begonnen zijn met opnemen) Ik let in dit soort filmpjes altijd erg op Kristel, omdat ik haar mimiek interessant vind. Zij realiseert zichzelf dat ze een knap gezicht heeft en kan haar gezicht door haar mimiek nog knapper laten lijken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:39 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Moet je kijken hoe fris en fruitig josje hier is, natuurlijk is ze dat in meer recente clips en liedjes ook (Het is nu eenmaal zo dat makeup veel doet, zowel 6j terug als nu) maar toch heeft die veel afgezien denk ik.
Nielsbaasquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd bewust van de camera.
Niels was top! Moeten jullie het in Nederland altijd doen met figuren als Gerard en Gordon? Wat een rare mannen..quote:
Ik kijk eigenlijk nooit meer tv, maak alleen uitzonderingen voor programma's zoals dit omdat het zo heerlijk cult is. Maar sbs6 is normaal echt een pauperzender qua programmering.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:57 schreef nick333 het volgende:
[..]
Niels was top! Moeten jullie het in Nederland altijd doen met figuren als Gerard en Gordon? Wat een rare mannen..
Normaal vind ik Gerard in kleine doseringen best wel leuk, goede dosis zelfspot. Maar dit programma past zo niet bij hem, en hij werd gewoon irritant erdoor. (Nu heb ik geen tv-abbo wegens een tyfushekel aan reclameblokken dus met af en toe bedoel ik de 5x per jaar dat ik ergens anders tv meekijk. :p )quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:57 schreef nick333 het volgende:
[..]
Niels was top! Moeten jullie het in Nederland altijd doen met figuren als Gerard en Gordon? Wat een rare mannen..
Gordon is inderdaad een waardeloze gozer. Gerard vind ik normaal wel leuk, en eerlijk gezegd vond ik hem de hele show wel te pruimen. Af en toe een uitglijder, maar ik mag hem wel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:57 schreef nick333 het volgende:
[..]
DAAROM EN DEZE VROUW GAAT ACHTER DE SCHERMEN WERKENquote:
Daarom ik snap niet hoe VTM weer met SBS 6 ging samen werken, sowieso was RTL 4 dom om K2 zoekt K3 aan hun neus voorbij te laten schuiven. VTM is toch RTL 4 van Belgie? (En andersom...)quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:59 schreef megamandy het volgende:
Maar sbs6 is normaal echt een pauperzender qua programmering.
Heb liever Carlo Bozhard dan hun 2, als we t toch over vervelende homo's op de Nederlandse tv hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
Gordon is inderdaad een waardeloze gozer. Gerard vind ik normaal wel leuk, en eerlijk gezegd vond ik hem de hele show wel te pruimen. Af en toe een uitglijder, maar ik mag hem wel.
Nee inderdaad, ze houdt van de camera's.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:01 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
DAAROM EN DEZE VROUW GAAT ACHTER DE SCHERMEN WERKEN![]()
[ afbeelding ]
Carlo was vroeger leuk, Irene ook (Telekids!) maar nu vind ik ze beide gewoon kut. Met hu anti-humor TV-kantine, way to buy into your own hype.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:02 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Heb liever Carlo Bozhard dan hun 2, als we t toch over vervelende homo's op de Nederlandse tv hebben.
Gertje kijkt daar toch echt van "Waarom heb ik daar nooit overheen gemogen.quote:
Hahah tv kantine vind ik ook kut, vond ze opzich nog wel cute tijdens life `& cooking.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:04 schreef DumpTruck het volgende:
Carlo was vroeger leuk, Irene ook (Telekids!) maar nu vind ik ze beide gewoon kut. Met hu anti-humor TV-kantine, way to buy into your own hype.
Geen idee want normaal werkt de RTL group wel samen met de group waar VTM bij hoort, was ook zo met Benelux Next Top Model (2BE) en So You Think You Can Dance.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:01 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
DAAROM EN DEZE VROUW GAAT ACHTER DE SCHERMEN WERKEN![]()
[ afbeelding ]
[..]
Daarom ik snap niet hoe VTM weer met SBS 6 ging samen werken, sowieso was RTL 4 dom om K2 zoekt K3 aan hun neus voorbij te laten schuiven. VTM is toch RTL 4 van Belgie? (En andersom...)
jaquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:04 schreef Poedelpoes het volgende:
ze hadden het over Blub ik ben een vis. Die had ik zo graag tijdens de K3 zoekt K3 live shows willen horen. Hopelijk zingen ze die tijdens de afscheids tour
In het begin was dat leuk ja; Monté Carlo was ook best te pruimen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:05 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Hahah tv kantine vind ik ook kut, vond ze opzich nog wel cute tijdens life `& cooking.
Binnenkort weer Temptation Island toch?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee want normaal werkt de RTL group wel samen met de group waar VTM bij hoort, was ook zo met Benelux Next Top Model (2BE) en So You Think You Can Dance.
Haha inderdaad. Kristel was al vrij snel geschaakt door een vrij saaie Gene Thomas. Eigenlijk wel gek, want zelf lijkt het me nog best een ondeugende vrouw. Maar goed, misschien is Gene helemaal niet saai.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:05 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Gertje kijkt daar toch echt van "Waarom heb ik daar nooit overheen gemogen."
(Ik heet ook Gert dus ik deel zijn verdriet)
Daarom heel raar, ze dachten zeker niks te zien in K3. Als t op RTL 4 was hadden we vast Irene Moors gekregen ipv Gerard Joling als presentatrice lijkt me toch een stuk spontaner en voor nu K3 zoekt K3 een leuke jonge chick (bijv. iemand die van Veronica naar RTL 5 is gekomen, maar had nu ook graag Kim Lian ofzo gehad ipv Gerard mja). Maar als t op RTL was hadden we geen Patty, en die vond ik dan weer wel leuk. Dan hadden we waarschijnlijk Angela Groothuizen in de jury van K2.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee want normaal werkt de RTL group wel samen met de group waar VTM bij hoort, was ook zo met Benelux Next Top Model (2BE) en So You Think You Can Dance.
Neequote:Op dinsdag 10 november 2015 01:06 schreef rowan634 het volgende:
ja maar hebben ze die uberhaupt nog eens gezongen sinds kathleen weg is?
Kristel acteert altijd een klein beetje. Ze is superslim, dus ze weet wat ze doet. En ze houdt ervan om in de spotlights te staan, anders ga je niet 2 keer zo overdreven staan juichen. Zelfde geldt voor het 'Ja!' nadat er een kandidaat werd doorgestemd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:08 schreef Maartel het volgende:
Als ik zo al die GIFjes zie lijkt het ook alsof Kristel veel meer 'in het complot zat' of meewerkte aan het programma. Dat gespeelde enthousiasme, die blikken, zelfs die DVD-woedeaanval (die toch ook echt wel een beetje geacteerd was), ze is heel erg tv aan het maken, terwijl de andere 2 soms nog kijken van 'wat doe jij nou weer?'
Josje zat volgens mij ook niet in het complot, Karen wel, op haar gezicht kun je alleen heel goed aflezen wat ze voelt. Hart verschurend hoe ze huilde om Demi.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:08 schreef Maartel het volgende:
Als ik zo al die GIFjes zie lijkt het ook alsof Kristel veel meer 'in het complot zat' of meewerkte aan het programma. Dat gespeelde enthousiasme, die blikken, zelfs die DVD-woedeaanval (die toch ook echt wel een beetje geacteerd was), ze is heel erg tv aan het maken, terwijl de andere 2 soms nog kijken van 'wat doe jij nou weer?'
Oh god, eindelijk weer een programma zo overdreven achterlijk als Ik heb het nog nooit gedaan. op de buis.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Binnenkort weer Temptation Island toch?![]()
![]()
Of zonder de Belgies dit keer?
Niets mis met leedvermaak.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:10 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Oh god, eindelijk weer een programma zo overdreven achterlijk als Ik heb het nog nooit gedaan. op de buis.
Content: Baas Gert
[ afbeelding ]
Ik vind Miguel niet zo'n leuk mannetje eerlijk gezegd. Blub, ik ben een vis was een waanzinnig leuk nummer. (en een leuke clip) Die moet echt weer boven tafel komen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:08 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Neeze mogen hem wrs ook niet meer zingen, want Miguel schreef em niet.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:08 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Neeze mogen hem wrs ook niet meer zingen, want Miguel schreef em niet.
Hij lijkt me ook best dominant, snap niet hoe Mega Mindy bij hem is gekomen. Ze lijkt me ook zo'n leuke vrouw.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik vind Miguel niet zo'n leuk mannetje eerlijk gezegd. Blub, ik ben een vis was een waanzinnig leuk nummer. (en een leuke clip) Die moet echt weer boven tafel komen.
GEWELDIG! Dat zijn 4 gifjes en in elk gifje kijkt ze in de camera. En dit was in 2001, kun je nagaan. We zijn nu 14 jaar later.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:10 schreef nick333 het volgende:
Heb ze opgesplitst want anders werd het te lang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat we officieel ooit hebben gehoord dat het van hem niet mag. Maar aangezien hun hele verdere repetoire uit nummers van hem bestaat zou het me niet verbazen dat ze 'm daarom laten liggen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind Miguel niet zo'n leuk mannetje eerlijk gezegd. Blub, ik ben een vis was een waanzinnig leuk nummer. (en een leuke clip) Die moet echt weer boven tafel komen.
Good lord have mercy... Doet me denken aan Alizée; en dat is ook een stuk.... Coincidence? I think not.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:10 schreef nick333 het volgende:
Heb ze opgesplitst want anders werd het te lang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee inderdaad, de grote hits zijn alleen met Josje ingezongen. Wat raar is, want blub ik ben een vis was een nr 1 hit in Nederland. Waarom is die dan niet ingezongen met Josje? Dit is ook 1 van de bekendste K3 liedjes (en de enige cover). Kuma He is ook noooit in K3 zoekt K3 langs gekomen, terwijl dit ook een nr 1 hit was in Nederland.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:14 schreef Maartel het volgende:
Ik geloof niet dat we officieel ooit hebben gehoord dat het van hem niet mag. Maar aangezien hun hele verdere repetoire uit nummers van hem bestaat zou het me niet verbazen dat ze 'm daarom laten liggen.
Aan de andere kant is het niet alsof we nog vaak een Yeke Yeke of Superhero horen.
Is het sinds Josje niet beperkt gebleven tot de oude nummers die ze voor Mamasé opnieuw op hadden genomen?
Zal ws met de nieuwe niet anders gaan, en dan nog verder uitgedund. Moet natuurlijk ook wel omdat er steeds meer nieuwe nummers bij komen, en mensen het nieuwste materiaal óók willen horen.
Geweldig fragmentje toch? Kwam hem een tijdje geleden tegen, een van mijn all time Kristel fragmentjes.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:15 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Good lord have mercy... Doet me denken aan Alizée; en dat is ook een stuk.... Coincidence? I think not.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |