Well... hij reageert anders exact volgens het klassieke Hasbara-principe. Alleen maar keihard op de persoon spelen, discussie verstoren, niet inhoudelijk reageren, niet ingaan op de video dat er witte fosfor wordt afgeschoten op Gaza en dan nog in een andere folder een topic puur tegen mij gericht gaan beginnen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Laat de trollbeweringen achterwege graag, dat is net zo'n dooddoener als elk topic over eventueel extremistisch zionisme af te doen als antisemitisme. Het vergoelijken van de Kristallnacht is nu ook afgelopen, het er naar terugverwijzen dus ook.
En wat heeft die youtube video van die witte fosfor in hemelsnaam met dit topic te maken?quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:06 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Well... hij reageert anders exact volgens het klassieke Hasbara-principe. Alleen maar keihard op de persoon spelen, discussie verstoren, niet inhoudelijk reageren, niet ingaan op de video dat er witte fosfor wordt afgeschoten op Gaza en dan nog in een andere folder een topic puur tegen mij gericht gaan beginnen.
Psst pas op er staat een jood achter de boomquote:Hasbara-lui worden betaald door Israël en krijgen door programma's een waarschuwing wanneer er over Israël/Joden/Zionisme wordt gesproken op internetfora en richten zich er dan op om de discussies te ondermijnen en zodoende de publieke opinie bij te sturen en zodoende de informatie-oorlog te winnen:
===========================================
[ afbeelding ]
[quote]Hasbara Fellowships conducts stimulating and interactive workshops to train students how to conduct effective pro-Israel activism. Workshops can focus on one or several of the following areas, depending on the request and needs of the respective campus:
- Building Your Israel Group and Cultivating Future Leadership
- Building Coalitions with Other Campus Organizations
- Using the Media to Spread Your Message
- Utilizing Social Media
- Tabling and Running Successful Events
- Engaging the Unengaged on Your Campus
Hasbara Fellowships staff can be on hand to help activist counter hostile events or situations on their campuses. Troubleshooting and workshop sessions include:
- Defeating Anti-Israel Displays and Speakers
- Dealing with Anti-Israel Professors
- Role Playing: How to Have Meaningful Conversations and Win Debates
- Countering Media Bias
http://www.hasbarafellowships.org/activism-training-seminars
=================================================
Zal het er verder niet over hebben, maar het is maar even dat je het weet waar we eventueel mee te maken kunnen hebben.
P.S. de Kristallnacht vergoeilijkte ik niet. Het had NOOIT mogen gebeuren, echter gaf ik alleen aan wat de oorzaken ervan waren. Verder hoef ik het er ook niet meer over te hebben, echter men haalt het steeds aan in de discussie.
Men heeft tot 2099 de complete controle over de Duitse media! Zie hier:quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:55 schreef YuckFou het volgende:
[..]
De tering
Je gaat wel heel erg ver om je gelijk te krijgen he, jouw waarheid? de Joden dit, dat, je gelooft zo hard in een kwaad zionistisch complot dat je niet eens ziet hoe fout je uitspraken zijn.
Ergens een topic eerder haalde je aan te zien dat ik ook in de conspiracies geloof, deels gast, deels, ik laat me neit gek maken, maar je bewering dat bilderberg, de trill. commissie etc etc geleid worden door jouw groot zionistisch kwaad is echt quatsch...
Wat is er mis met die site? De waarheid staat erop. O wacht... omdat er staat 'white' kan het niet zeker? Wel, besef je je wel dat WIJ de minderheid zijn in de wereld daar we maar slechts 8% van de totale wereldbevolking uitmaken? En gezien de enorme immigratie-stromen richting ALLEEN de VS en EU ziet het ernaar uit dat er over niet al te lange tijd straks geen blanke meer over is. Precies wat het Zionisme wil; die zien de 'blanke' mensen als hun grootste tegenstander, die eerst uitgeschakeld moet worden, om dan over de rest van de wereld te kunnen domineren.quote:[..]
Die site![]()
![]()
Nog even en je komt met regelrechte whitepower en stormfront linkjes aan....
Jogy, overweeg je keuze nog eens dit topic te laten lopen...het wordt van fout tot erger....
Dat zou heel goed kunnen. Let maar eens op wie er reageren en hoe men reageert in Israël topics..quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:15 schreef I-care het volgende:
Zulke lijstjes met tactieken kun je voor elke factie opzetten en uitvoeren, net zo lang tot iedereen krankzinnig achter zijn toetsenbord zit te briesen omdat men de waarheid maar niet wil zien..
En aan de lijst te zien zijn er meerdere facties actief op fok!
Ik zal er eens op letten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Let maar eens op wie er reageren en hoe men reageert in Israël topics..
Ja daar neuzelde je al eerder over en toen ketste ik al terug dat sowieso de MSM van een bias is voorzien waarvoor je je moet hoeden, op wat free press en internet na is vrijwel alles wat je verder ziet en leest geconditioneerd door " zij die de leiding hebben"quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:18 schreef Lichtkogel het volgende:
Men heeft tot 2099 de complete controle over de Duitse media! Zie hier:
==========================
Two days prior to the enactment of the German constitution on 23 May 1949, a Secret Treaty (Geheimer Staatsvertrag) was signed, which gave complete Allied control over electronic and print media, film, culture and education until the year 2099.
As a result thereof, there are still 100,000 occupation troops in Germany; after 66 years there still has been no peace treaty concluded between Germany and the Victorious Allied Powers; and all of Germany’s gold reserves are held in the U.S. Federal Reserve Bank of New York, in which the Rothschilds have a 57% shareholding.
http://www.veteranstoday.(...)l-of-foreign-powers/
Die hele site staat in het teken van "the jew" the jew dit, the jew dat, dan ben ik er klaar mee, zo narrow minded kijken naar een bevolkingsgroep doe ik niet, heb die hele jodenhaat en antisemitisme nooit begrepen, en om daar de schuld neer te leggen van alles wat er mis is in de wereld vind ik zo goedkoop en gemakkelijk, ene AH was daar 70 jaar geleden ook heel sterk in en dat had een nogal desastreus effect op de wereld de jaren erna, maar daar heeft niemand niks van geleerd lijkt het welquote:
Lekker makkelijk de discussie winnen he, als mij de mond gesnoerd wordt bij wet?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is geen gewone censuur. Dat is speciale censuur. Jammer maar helaas, je bent het wandelende bewijs dat deze 'mind-control' nog steeds nodig is.
Daar baal ik ook van ja, want zo zal de waarheid nooit boven water komen.quote:Aan de andere kant baal ik er een beetje van, want dat betekend dat mensen als jij altijd zullen blijven roepen dat ze gelijk hebben omdat ze de mond gesnoerd wordt. Terwijl dat een drogreden is.
Nou, mooi dat je je fout in ieder geval toegeeft hier.quote:[..]
Dat zei ik inderdaad; dat maak ik ervan!En dat heb ik al gedaan
Mwoah... door mij constant uitmaken voor jodenhater bijvoorbeeld? Draai ik het een keer om dat jij moslims zou haten en krijgen we meteen een 'WTF?!" Kortom, je bent niet eerlijk bezig.quote:[..]
Waar bedien ik mij van dit soort 'techniek'?
Wat is er onwaar dan aan die lijsten waaruit blijkt dat de Joden oververtegenwoordigd zijn in de Amerikaanse politiek en media dan? Ja-ha.. nou wordt ie lastig he??quote:[..]
Jammer dat je het niet in je eigen woorden kan. Dat je leugens na praat zonder er even bij stil te staan wat je zegt.
Czar is een prima classificatie voor de Zionisten die over ons heersen dacht ik zo.quote:[..]
Dus omdat men tijdens de eerste wereldoorlog (spottend) een term overneemt is Obama een Joodse vazal. Dat soort redeneringen vind ik altijd zo bijzonder...
Denk dat het wel effectief is. Want ik zie meerdere mensen er ook positief op reageren (behalve degene die hiervan al op de hoogte waren dan)quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:24 schreef I-care het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten.
Maar een klein advies, steek je tijd niet teveel in dergelijke zaken... Het is het niet waard, en al helemaal niet effectief. Maar dat zal de tijd je vanzelf leren.
Met welk onderwerp of zaak je je ook wenst te bemoeien, het effect is hetzelfde als je met steeds dezelfde mensen aan het battelen gaat.
En dat is wel een waarheid..
Heb ik al aangegeven, ff teruglezen dan!quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
En wat heeft die youtube video van die witte fosfor in hemelsnaam met dit topic te maken?
Weer een droevige aantijging, want iedereen die terugleest kan heel duidelijk opmaken dat ik het absoluut niet goedpraat en slechts oorzaak/gevolg aangeef.quote:[..]
Psst pas op er staat een jood achter de boom
en nee jij praat de kristallnacht wel degelijk goed door te stellen dat het de joden waren die de oorlog verklaarden aan de nazi's. Dat zijn je eigen woorden en daar is niks aan verdraaid.
NEEN, de Bilderberggroep is slechts 1 van de organisaties waar de Zionisten hun invloed mee uitoefenen. Naast de Bilderberg heb je namelijk ook nog de Skull&Bones, Vrijmetselarij, Council on Foreign Relations, Trilateral commission... allemaal 'dochterondernemingen' van de Zionisten; zij zijn degene die schuil gaan achter de verzonnen naam 'Illuminati'. Met aan de top van het hele gebeuren de Rothschild familie.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:30 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ja daar neuzelde je al eerder over en toen ketste ik al terug dat sowieso de MSM van een bias is voorzien waarvoor je je moet hoeden, op wat free press en internet na is vrijwel alles wat je verder ziet en leest geconditioneerd door " zij die de leiding hebben"
Maaar dat zijn geen zionistische boemannen imo, maar een ander clubje...
Tja... als er binnen het Jodendom zich een supremistische beweging genaamd Zionisme zit die heel de wereld wil domineren, dan wordt het inderdaad al gauw the jew dit en the jew dat ja. Overigens hoeft men niet eens Joods te zijn om Zionist te wezen, Joe Biden is hier een perfect voorbeeld van.quote:[..]
Die hele site staat in het teken van "the jew" the jew dit, the jew dat, dan ben ik er klaar mee, zo narrow minded kijken naar een bevolkingsgroep doe ik niet, heb die hele jodenhaat en antisemitisme nooit begrepen, en om daar de schuld neer te leggen van alles wat er mis is in de wereld vind ik zo goedkoop en gemakkelijk, ene AH was daar 70 jaar geleden ook heel sterk in en dat had een nogal desastreus effect op de wereld de jaren erna, maar daar heeft niemand niks van geleerd lijkt het wel
Wel besef je dat dit voor mij als pure white power bullshit overkomt, wij de blanken, wij de minderheid, straks zijn wij er niet meer, fock off man, het boeit me niet als de wereld over 300 jaar koffiekleurig is, evolutie enzulks, en daar over janken is nogal eh, nazistischquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:18 schreef Lichtkogel het volgende:
Wel, besef je je wel dat WIJ de minderheid zijn in de wereld daar we maar slechts 8% van de totale wereldbevolking uitmaken? En gezien de enorme immigratie-stromen richting ALLEEN de VS en EU ziet het ernaar uit dat er over niet al te lange tijd straks geen blanke meer over is.
NEEN, er is geen ubergroepering boven die clubjes van zionistische oorsprong die de touwtjes in handen hebben, dat is je ingeprent door websites die menen de waarheid in pacht te hebben, die clubjes opereren als loshangend zand met elkaar en vechten elkaar de tent uit om de macht, en NEEN de Rothschilds zijn machtig maar hebben geen 500 triljard (quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:50 schreef Lichtkogel het volgende:
NEEN, de Bilderberggroep is slechts 1 van de organisaties waar de Zionisten hun invloed mee uitoefenen. Naast de Bilderberg heb je namelijk ook nog de Skull&Bones, Vrijmetselarij, Council on Foreign Relations, Trilateral commission... allemaal 'dochterondernemingen' van de Zionisten; zij zijn degene die schuil gaan achter de verzonnen naam 'Illuminati'. Met aan de top van het hele gebeuren de Rothschild familie.
Tja als je hier ten volste van overtuigd bent dan blijft dit topic hangen op joden dit, joden dat, zionistisch megaplan zus en communisme zo, vermoeiend, soms beetje shockerend en kansloos, dat sowieso.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:50 schreef Lichtkogel het volgende:
Tja... als er binnen het Jodendom zich een supremistische beweging genaamd Zionisme zit die heel de wereld wil domineren, dan wordt het inderdaad al gauw the jew dit en the jew dat ja.
Right!quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hahaha, wat is dit nou weer voor onzin?
Discussieer anders eens inhoudelijk en probeer mijn standpunten maar onderuit te halen.
Want met je ad hominems toon je alleen maar je eigen incompetentie aan.
Prima, ga je gang. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:55 schreef Vance het volgende:
Hallo,
Ik had net een hele post op FB getyped maar die is niet verzonden helaas. Ik heb nachtdienst gehad en moet nu slapen want vannacht weer werken. Dus ik ga hem niet nogmaals helemaal opnieuw intikken. Misschien morgen.
Hoezo? We leven toch in een vrij land of niet? Iemand die (en meerderen met mij hier) een andere kijk op zaken heeft moet dus maar de mond gesnoerd worden omdat het niet overeenkomt met het door jou voorgehouden bloemetjes-wereldje vanuit de media? Je hebt de documentaires nog niet eens bekeken die ik gelinkt heb, en je komt met 2 oogkleppen op met gestrekt been in. Beetje jammer.quote:Ik vind het een rare en riskante beslissing van het FA team dat Lichtkogel hier een podium wordt gegeven om zijn bagger te spuien.
Wat 'zijn vriendjes'..? Ik heb gewoon een hele normale vriendengroep hoor, maak je maar geen zorgen.quote:Wie zegt dat hij niet een wegvoorbereider is voor zijn vriendjes en aan het uitzoeken is hoever hij kan gaan.
Als je de topics een beetje had doorgelezen dan zie je dat er al meer mensen zitten op het forum die hetzelfde gedachtegoed hebben. Daar was ik niet eens voor nodig. Je zou je jezelf kunnen afvragen 'hoe kan dat nou... eens even goed kijken waar ze het over hebben...' echter dat doe je helaas niet.quote:Iets in mij roept dat straks meer "nieuwe" users zich aanmelden met soortgelijk gedachtegoed.
Ik heb niks strafbaars gepost. Svp niet op voorhand gaan jammeren al wanneer er een delicaat onderwerp besproken wordt en er inderdaad op de rand van het toestaanbare gesproken dient te worden. Als je het emotioneel niet aankan, lees de topics dan niet.quote:Ik heb Lichtkogel gewoon strafbare dingen zien posten.
Hij vindt de huidige wetgeving omtrent oa de HC gewoon censuur (zijn woorden!).
Wat let je? Doe gewoon op inhoudelijke en constructieve wijze mee aan de discussie.quote:Ook mijn vingers jeuken om hem van repliek te dienen en ik moet regelmatig op mijn handen zitten of heel bewust niet inloggen.
Omdat we altijd nog in een vrij land leven en niet in een dictatuur zoals jij die voorstaat. Dit onderwerp is belangrijk, want we hebben er allemaal wereldwijd mee te maken. So deal with it.quote:Ook begrijp ik niet waarom het topic van Chewie is afgeschermd voor niet ingelogde users en door een FA is gesloten (het topic Nazisme op Fok).
Je handen jeuken om te reageren, maar toch ga je het niet doen? Wazig.quote:Ik ga in ieder geval op geen enkele manier op Lichtkogel zijn postings reageren want ik voer hem daarmee alleen maar denk ik. Ik maak me ook geen enkele illussie dat ik hem ook maar iets kan bijbrengen want daarvoor is zijn tunnelvisie veels en veels te groot.
Dan negeer jij me toch als je dat wil? Anderen vinden het kennelijk wel interessant om door te nemen en eventueel te weerleggen.quote:Ik snap dat het moeilijk is maar is het gewoon niet het allerbeste om hem totaal maar dan ook totaal te negeren ipv met hem in discussie gaan ?
O ja, ga je nu inspelen op de Fok-moderatie om mij en anderen de mond te snoeren en zodoende de waarheid nooit boven water te krijgen omtrent dit onderwerp?quote:Dan kan hij mooi in zijn eentje met hooguit wat gelijkdenkenden zijn topics vol baggeren.
Verder bekruipt mij het gevoel dat deze rotzooi wordt toegestaan om meer views en misschien nieuwe users te trekken.
Bedankt, ook nog een fijne dag.quote:Fijne dag allemaal toegewenst.
Wil best mijn mening er over geven alleen heeft het helemaal niks met dit topic te maken of de rol van de joden/zionisten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:41 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Heb ik al aangegeven, ff teruglezen dan!
Het verbaast mij dat jij hier pertinent niet je mening over wil/kan geven. Droevig is dat eigenlijk.
Goed dat je inziet dat het nogal droevig is, en wat jij als oorzaak/gevolg ziet (wat het absoluut niet is behalve dan in nazi propaganda) word door verder iedereen hier wel gezien als goedpraten.quote:Weer een droevige aantijging, want iedereen die terugleest kan heel duidelijk opmaken dat ik het absoluut niet goedpraat en slechts oorzaak/gevolg aangeef.
Diep gewortelde haat en afkeer?? Wat lul je nou toch man?quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Right!
Diep gewortelde haat/afkeer komt ergens vandaan.
Kijk de documentaires eerst dan toch eens man! Lol! Je bekijkt alles vanuit eenzijdig perspectief. Wat kan het nou voor kwaad om de boel eens vanuit ander perspectief te zien? De conclusie mag je altijd zelf nog trekken hoor, wanneer je ze gezien hebt.quote:En dat komt niet door een paar docu's te kijken.
Als dat zo was geweest, zou ik een schurft hekel hebben gehad aan Nederland zelf bijvoorbeeld.
Als je het grote beeld een beetje vormt zoals wat ik hier lees, en in de documantaires terug vind.
Ligt alles aan een ander,om eigen gruweldaden goed te praten, en andere volken te beoordelen op hun daden, of het voor of later gebeurde doet er eigenlijk weinig toe.
Heel massa-immigratie vanaf de jaren 70 is een vooropgezet plan, en dat is om de oorspronkelijke Europese bewoners te breken en daarna op te ruimen. Zie het 'Coudenhove-Kalergi plan'quote:Als je bekijkt in de huidige tijd, vooral in de regio waar ik woon, zijn mensen ontervreden op de instroom van vluchtelingen.
Deze vluchtelingen krijgen een slaap plek geld ( niet veel maar wel wat) zorg en nog wat dingetjes ( weet even niet alles uit mijn hoofd)
Veel mensen vooral in achterstands wijken vinden dit onterecht omdat hun zich in dat geval benadeeld voelen, natuurlijk zijn er nog tig andere redenen maar dit is toch wel een erg grote reden.
Ik heb het zelf helemaal niet slecht. Echter is het een feit dat men richting een wereldwijde dictatuur koerst. Kijk die docu's anders maar even. Snap niet dat het niet op zijn minst je interesse heeft gewekt wat de inhoud ervan is. Het komt nogal dom over om aan een discussie deel te nemen, zonder het materiaal in te kijken waar de discussie over gaat namelijk.quote:Het zelfde geld voor dit geval, ergens gaat het slecht en gelijk word ingespeeld op de bevooroordelen van het joodse volk het lijkt bijna of alle joden bankier zijn en dat ze alle touwtjes in handen hebben, er word niet gekeken waar de echte oorzaak ligt maar puur met een vingertje wijzen naar een bepaalde groep.
Vandaar het nackbar shoarma tentjes verhaal, je zal zien dat het groten deels door door arabieren, chinezen word gerund.
Moeten we die straks maar op de flikker geven als we straks allemaal te dik zijn?
Of moeten we naar ons zelf kijken, dat we daar maar gewoon niet zo vaak moeten komen?
In feite is het gewoon een zondebok zoeken omdat je het zelf slecht hebt.
Erg veel tijd om veel onzin te kijken, en bam je bent om.
Nou, doe dat dan ook zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wil best mijn mening er over geven alleen heeft het helemaal niks met dit topic te maken of de rol van de joden/zionisten.
Wat maakt het voor dit topic uit dat ik zulke acties afkeur? of ben je gewoon aan het stromannenquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou, doe dat dan ook zou ik zeggen.![]()
Hoe is dat een feit en waar zou ik dat gezegd hebben? Ik heb helemaal nergens beweerd dat Joden allemaal zielig en onderdrukt worden. De enige die hier beweerd dat er mensen onderdrukt worden ben jij met je angstzaaierij over een zionistisch complot om de hele wereld communistisch te maken, niet dat je dat op ook maar enige steekhoudende manier kan onderbouwen verder dan overduidelijke nazi propaganda komt het niet.quote:Feit is dat jij vindt dat de Joden allemaal zielig en onderdrukt worden in heel de wereld, en ik heb die video geplaatst om aan te tonen dat dat allemaal best wel meevalt zo heden ten dage. Ben benieuwd naar je reactie op de video.
Dit is geen discussie om 'te winnen'.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:30 schreef Lichtkogel het volgende:
Lekker makkelijk de discussie winnen he, als mij de mond gesnoerd wordt bij wet?
Zoals je zelf al bewijst door hier te posten is er genoeg 'wiggle room' voor mensen om dingen 'te bewijzen'.quote:Daar baal ik ook van ja, want zo zal de waarheid nooit boven water komen.
Rare manier van begrijpend lezen heb je. Ik geef toe dat ik zelf die scheiding maak: tussen politiek zionisme en NWO zionisme. Ik zeg nergens dat ik daarmee fout zitquote:Nou, mooi dat je je fout in ieder geval toegeeft hier.
Rare vergelijking; als ik 3 topics lang antimoslim posts achter mijn toetsenbord heb, dan mag jij mij best voor moslimhater uitmakenquote:Mwoah... door mij constant uitmaken voor jodenhater bijvoorbeeld? Draai ik het een keer om dat jij moslims zou haten en krijgen we meteen een 'WTF?!" Kortom, je bent niet eerlijk bezig.
Dit soort aantijgingen zijn dus antisemitisme.quote:Wat is er onwaar dan aan die lijsten waaruit blijkt dat de Joden oververtegenwoordigd zijn in de Amerikaanse politiek en media dan? Ja-ha.. nou wordt ie lastig he??Got you!
Ik vraag om bewijs in jouw eigen woorden, waaruit blijkt dat je zelf na hebt gedacht. Niet het napapegaaien van de reeds bekende ellende.quote:Czar is een prima classificatie voor de Zionisten die over ons heersen dacht ik zo.
Dat jij dit nou weer als spottend bestempelt is dan wel weer jammerlijk.
En ik zie dat je weer heeeel sneaky langs de bijgevoegde video bent gekropen waar nog meer bewijslast in zit. Ook weer heel jammer en droevig eigenlijk dat je daar niet op ingaat.
Je vraagt om bewijs, ik lever het... en dan weiger je te kijken?? Wat is dat nou voor idioterie?
'Crushing cranial contempts'.... lol Je mag eerst die van jezelf wel even crushen denk ik.
Zie je, Jahweh is gewoon de duivel, en Lucifer is juist God.quote:Op dinsdag 10 november 2015 03:41 schreef Strugglemaster het volgende:
En het verhaal gaat dat toen die Jahweh aan Abraham beval zijn zoon te doden, Lucifer toen ook even langs kwam om Abraham erop te wijzen dat dat toch wel een beetje ver gaat.
Heb de docu bekeken hoor..quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:24 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Diep gewortelde haat en afkeer?? Wat lul je nou toch man?
Ik ben bezig om mensen wakker te maken voor het feit dat we allemaal groot gevaar lopen en dat is het feit dat we afstevenen op een wereldwijde, communistische dicatuur. En dan beschuldig je mij van haat/afkeer? Wat een idioterie zeg
[..]
Kijk de documentaires eerst dan toch eens man! Lol! Je bekijkt alles vanuit eenzijdig perspectief. Wat kan het nou voor kwaad om de boel eens vanuit ander perspectief te zien? De conclusie mag je altijd zelf nog trekken hoor, wanneer je ze gezien hebt.
[..]
Heel massa-immigratie vanaf de jaren 70 is een vooropgezet plan, en dat is om de oorspronkelijke Europese bewoners te breken en daarna op te ruimen. Zie het 'Coudenhove-Kalergi plan'
http://www.nujij.nl/polit(...)n-het.30337244.lynkx
http://www.redicecreations.com/article.php?id=32145
[..]
Ik heb het zelf helemaal niet slecht. Echter is het een feit dat men richting een wereldwijde dictatuur koerst. Kijk die docu's anders maar even. Snap niet dat het niet op zijn minst je interesse heeft gewekt wat de inhoud ervan is. Het komt nogal dom over om aan een discussie deel te nemen, zonder het materiaal in te kijken waar de discussie over gaat namelijk.
Wat nou 'white power bullshit'? Ik ben helemaal niet voor de white power: ik ben voor de vrijheid van de complete mensheid. Echter wordt dat lastig als er een stel Zionisten bezig zijn de hele wereld aan de ketting te leggen en overal oorlogen te veroorzaken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:59 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wel besef je dat dit voor mij als pure white power bullshit overkomt, wij de blanken, wij de minderheid, straks zijn wij er niet meer, fock off man,
Wat is dit nou voor een achterlijke reactie? Het maakt je dus niet uit dat de blanken verdwijnen van de aardbol? Begrijp je wel dat je hier nu genocide loopt te vergoeilijken??quote:het boeit me niet als de wereld over 300 jaar koffiekleurig is, evolutie enzulks, en daar over janken is nogal eh, nazistisch
White spuremacy enzo, stumpers...
Hoe dacht je dan anders dat al die verschillende 'clubjes' hetzelfde doel nastreven, de NWO??quote:[..]
NEEN, er is geen ubergroepering boven die clubjes van zionistische oorsprong die de touwtjes in handen hebben, dat is je ingeprent door websites die menen de waarheid in pacht te hebben, die clubjes opereren als loshangend zand met elkaar en vechten elkaar de tent uit om de macht, en NEEN de Rothschilds zijn machtig maar hebben geen 500 triljard () aan kapitaal, die hebben een expansief netwerk aan investeringen en banken, dat absoluut maar zijn niet de absolute alleenheersers, of denk je dat de uilaanbiddende Bohemian Grove gangers dat zouden accepteren, en NEEN ik neem je niet zo heel erg serieus, want ik zie al jaren tinfoil hats die de waarheid menen te weten langskomen
Heb je uberhaupt de documentaires wel bekeken dan? Voor iemand die toch al was basiskennis heeft van de NWO lijkt het me dan juist dat het je interesse gewekt moet hebben om de info door nemen, al is het alleen al te kijken/oordelen of het correct is of niet.quote:[..]
Tja als je hier ten volste van overtuigd bent dan blijft dit topic hangen op joden dit, joden dat, zionistisch megaplan zus en communisme zo, vermoeiend, soms beetje shockerend en kansloos, dat sowieso.
de idiote rassenleer is er goed ingeramd bij je, wat een infantiele ideeën over soorten heb jequote:Op dinsdag 10 november 2015 13:34 schreef Lichtkogel het volgende:
Je zal geen Chinees, Japanner, Arabier of Jood horen zeggen dat het ze niet uitmaakt dan hun eigen soort van de aardbodem verdwijnt. Echter jou maakt het dus niks uit dat de blanke medemens verdwijnt dus? Kolere....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |