abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 november 2015 @ 20:23:58 #276
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_157819274
Ik kan niets anders dan bovenstaande posts beamen. Als zij niet de moeite willen of kunnen nemen om een passende oplossing te vinden waar iedereen zich goed bij voelt, zou ik heel gauw uit gaan kijken naar een andere psz.
pi_157819452
Leuk DF!

M kreeg hier vandaag een kaartje in de bus met de uitnodiging voor as dinsdag. Wel na schooltijd dus zal een gesprekje met de juf(fen) zijn. Ben benieuwd!
pi_157820668
quote:
2s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:35 schreef Kyara het volgende:
Ik denk echt dat het tijd is om een gesprek aan te vragen, met je man erbij en evt ook locatiemanager erbij want zo kun je niet doorgaan. Ik kan me niet voorstellen dat je nu het gevoel hebt dat je Ellie in een veilige omgeving achterlaat op deze manier en dat je vertrouwen in de leidsters ook nogal gedaald is.
Dat. Dit is geen emotioneel veilige plek op deze manier. Ik snap echt niet hoe ze tot zo'n reactie komen. :?
pi_157821190
Jeetje Cwen, ik zou haar er ook afhalen denk ik. Hebben ze op haar toekomstige basisschool misschien nog tips voor een andere peuterspeelzaal? Maar wat een kind onvriendelijk beleid zeg, ik kan er niet over uit.
pi_157821583
Dank jullie wel, echt, ik kan niet uitdrukken hoe blij ik even met jullie steun ben :* :'(.
Ik vind het ook helemaal niet fijn voelen, voel me idd ook helemaal niet gerespecteerd of maar gehoord. Ik ga vrijdag, als ze er weer is, een gesprek aanvragen. Krijg ik daarop geen gehoor, dan bel ik die middag nog met de vestigingsmanager.
Komen we er dan niet uit, dan gaat ze daar inderdaad weg. Er zijn meer locaties hier, maar het is wel dezelfde stichting (dorp, hè). Dus of het elders anders gaat, kan ik niet inschatten.
Gelukkig gaat ze dan met 3 al naar de basisschool, dus dat half jaar is te overzien als het zover komt. Maar dat hoop ik niet.

Ze was ook echt over de rooie toen we naar huis gingen, het was overduidelijk dat ze het niet meer snapte. Dus zo gaat het in elk geval niet.

Ik ben zelf ook nogal uit m'n doen ervan. Het zit me behoorlijk dwars.
Home is where the O+ is...
  woensdag 25 november 2015 @ 21:36:47 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157821758
Man man man, wat een gezeur Cwen :{ maar je staat er echt niet gek in hoor, ze doen daar zo te horen gewoon hartstikke moeilijk en onpedagogisch inderdaad :{w
pi_157829582
* Mabawa. schuift dan maar direct hier naar binnen

Onze kleine kletskous is vandaag jarig. We hebben een heuse peuter in huis! *G* Ik kom hier af en toe even langs ;)

pi_157829647
Welkom Mabawa! Gefeliciteerd met je mooie peutermannetje *G*
pi_157830233
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 10:04 schreef Mabawa. het volgende:
* Mabawa. schuift dan maar direct hier naar binnen

Onze kleine kletskous is vandaag jarig. We hebben een heuse peuter in huis! *G* Ik kom hier af en toe even langs ;)

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je peuter Mabawa! Mooie dag om jarig te zijn!
*poef* nu is het weg
pi_157832180
Cwen, ik ben het met de rest eens. :*

Deep, leuk dat hij zo ging spelen. O+

Mabawa en KJ, gefeliciteerd met jullie peuters *G*

Hier een ultiem geluksmomentje. Half 6 werd Riley wakker van het hoesten dus bij mij in bed genomen. Ze kwam heel dicht tegen me aan liggen.
Om 8 uur werden we wakker gebeld. Helemaal uitgerust. O+
  donderdag 26 november 2015 @ 14:47:02 #286
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_157834602
Mabawa en KJ gefeliciteerd! *O* *O*

Oh Omen, dat klinkt heerlijk! O+

Ik ben ziek - lange dag vandaag :O
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_157835084
Welkom verse peuters! *O*

Ik krijg zojuist een mail met de informatie voor M's eerste schooldag :o Ik ben niet zo snel weemoedig maar ik vind dit best een stap merk ik. M'n knul op school O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_157835985
School is ook best een grote stap... zodra ze eenmaal naar school gaan, worden ze ook in zo'n rap tempo "groot"!
(Maar het is ook zó gaaf, zo'n groot kind. Om echt hele gesprekken mee te voeren en samen over dingen na te denken enzo O+ )

Goed, back on-topic: Ik ben vandaag met mijn peuter naar het CB geweest. Een extra tussendoor afspraak omdat ik me bij de twee-jaar-afspraak een beetje zorgen maakte over haar spraakontwikkeling (je-weet-wel, die afspraak waar ze een uur later begon met babbelen en inmiddels alles (na)praat)
Hadden ze daar toch in de computer ook gemeld dat er zorgen waren om haar gewicht!! :o :( Dat ik toen vertelde dat ze wel eens drie boterhammen eet voor lunch, en dat dat best veel was etc. Daar heb IK me toen in ieder geval geen zorgen om gemaakt! Maar goed, terecht ook bleek vandaag, want ze was wel in de lengte gegroeid, maar in gewicht vrij gelijk gebleven, dus is hartstikke mooi in verhouding nu.
For the record: 14,9 kg bij 94,5 cm

En haar spraak gaat inmiddels dus inderdaad prima. En wat betreft andere/algemene ontwikkeling liep ze zelfs (flink) voor volgens die CB mevrouw, en volgens haar kon dat wel eens de oorzaak zijn van het nog steeds behoorlijk claimende gedrag van Femke naar mij toe. Ze wil teveel, maar kan het verbaal nog niet goed genoeg uitleggen wat er nu in haar koppie zit. Conclusie: het is een fase :D Een lange in ons geval, maar het blijft een fase, en het gaat over, ooit.
pi_157836555
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 10:41 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je peuter Mabawa! Mooie dag om jarig te zijn!
[ afbeelding ]
O+ Gefeliciteerd met L! *G*
pi_157836647
Ow ja, nog een jarige!
Gefeliciteerd met L, KJ! *G*
pi_157838023
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:48 schreef Shandaly het volgende:
School is ook best een grote stap... zodra ze eenmaal naar school gaan, worden ze ook in zo'n rap tempo "groot"!
(Maar het is ook zó gaaf, zo'n groot kind. Om echt hele gesprekken mee te voeren en samen over dingen na te denken enzo O+ )

Dat idd! Kleuters zijn zo leuk!
*poef* nu is het weg
pi_157838304
Het is vandaag 'peuter-achter-het-behang-plak-dag'. Wie doet er mee? *O* ;(
pi_157839263
Gefeliciteerd KJ en Mabawa *O* *O*

Shandaly dus hopelijk nu geen zorgen meer over je meisje? :D

Ahhh heerlijk Omen! O+
Da's zo lekker he .. dat je die kleintjes ooit nog gewoon lekker bij je in bed kunt nemen en dat ze gewoon weer lekker in slaap vallen O+

Ik had op facebook echt een TE schattig filmpje geplaatst van Djenna en Boaz. Ik merk dat Djenna de laatste tijd heel erg van het rollenspel is. Ik denk dat ze dat van de psz heeft (en wat ook typisch is voor haar leeftijd natuurlijk). In dat filmpje ligt Boaz op de grond. En Djenna dekt hem toe .. beertje erbij .. Dekentje eroverheen .. Geeft hem een kusje .. Zegt: lekker slapen Boeha (Boaz in Djennataal O+ :+ ) en dan drukt ze een fantasielichtknop uit. Te schattig O+
En Boaz liet het gewoon allemaal toe en bleef braaf liggen :D .. Dat vind ik nog het mooiste van alles _O- .. Hij heeft het ongeduld van zijn moeder normaliter :')
pi_157848150
Wat lief zeg twinkle O+

Luuk had vanmiddag in de stad een kluns moment. Hij deed alsof hij een appel al, en beet ontiegelijk hard op z'n vinger. De tandafdrukken stonden in z'n vinger. Sowieso was t niet z'n dag vandaag. Vaak gevallen, tegen deuren opgelopen en gebotst. Ouder worden komt met gebreken. .. maar bij Luuk wel erg vroeg de gebreken :D
*poef* nu is het weg
pi_157852742
Ietsje te laat, maar gefeliciteerd kJ en Mabawa!

Hier een beetje bizarre week, een sprongetje ofzo ;)
Want sinds deze week slaapt Ow zonder speen.
Ging hij zonder huilen naar de 3+ groep
Zingt hij liedjes helemaal alleen
Zat hij op de wc en deed z'n eerste plas daar.
Liet hij zonder huilen z'n tandenpoetsen.

Allemaal sinds maandag! :o :D O+
pi_157854028
Nog van harte gefeliciteerd met jullie peuters Mabawa en KJ *O* *O*
pi_157870264
mabawa welkom en gefeliciteerd nog!

KJ ook hier nog gefeliciteerd!
en wat een pijnlijke aktie zo hard in zn eigen vinger bijten

klinkt als een goede spurt zo loj!
pi_157894813
Zijn er hier meer peuters die kleuren nog niet goed benoemen?
Aiden noemt alleen blauw, groen en zwart op. Alles wat rood is, noemt hij ook blauw. Hij noemt nooit iets op wat rood is en twijfel dus of hij dat ook gewoon niet ziet
Ik wil niet gelijk denken dat hij kleurenblind is maar herkennen jullie dit?
pi_157894855
Venco Djenna is van eind oktober en die noemt rood geel groen blauw maar zit er ook nog wel eens naast.

Ik weet eigenlijk niet goed wanneer ze de kleuren 'moeten' kennenn

Ik blijf gewoon oefenen maar maak me nu nog geen zorgen.
pi_157894963
Ow weet ze goed, maar maakt nog wel eens een foutje.
Dan noemt hij donkerblauw zwart ofzo :)

Ow zei net tegen mij: Ow plasje doen op de wc mama! En het lukte nog ook! *O*
Misschien gaan we toch nog zindelijk worden voor z'n derde verjaardag :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')