abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 november 2015 @ 22:05:34 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157704835
Gefeliciteerd Spees, ik zag ook een awesome badderfoto, wat een supertof idee _O_

En 3 jaar is inderdaad heul groot! :o
pi_157710827
Gefeliciteerd Spees. Klinkt als een gezellige dag O+
pi_157710845
Spees, nog gefeliciteerd met S *O* het klinkt als een fijne dag, wat super dat hij zo geniet van jouw 1 op 1 aandacht O+
E.
pi_157711083
Nog gefeliciteerd Spees! 3 jasr wat oud! Dat gebeurt hier pas volgend jaar gelukkig ;)

Verder wou ik alles ff bijlezen, het is weer weekend. Maar ik hoor alleen maar gehuil beneden dus ga vriendje maar helpen :')

Oh en jullie geloven het nooit, vriendlief heeft een afspraak gemaakt bij een basisschool voor Ow :D
pi_157728100
nog gefeliciteerd spees!
pi_157739424
Spees nog gefeliciteerd.

Wij hadden gisteren Sint van vriend zijn werk in Amersfoort. Mooie dierentuin, sac vond het wel overweldigend nadat ik rond 14:00 haar voetjes had warm gemaakt in het restaurant viel ze zo in de kinderstoel in slaap.
pi_157774749
Aaah, zo moe van alle indrukken O+

Hier ook Sint op werk. M mocht naar voren komen en heeft in de microfoon gepraat. Vorig jaar gaf hij de microfoon nog een kusje, dit jaar zei hij "hallo" op elke vraag van de Sint O+
Meisjes vonden alles eng. Behalve de pepernoten dan.

En mijn meiden zijn vanavond samen in 1 bed gaan liggen en slapen nu nog steeds samen in 1 bed. :o O+ :o O+
pi_157779327
Hebben ze het volgehouden tot vanmorgen Kyara? :D
pi_157781185
Beterschap voor de zieke peutertjes! Spees gefeliciteerd met je driejarige :D.

Billie was van het weekend ook koortsig. Ik denk van alle spanningen rond babybroertje. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157788273
Kyara kon je eruit vannacht omdat er een uit bed gevallen was?

Beterschap voor Billie
pi_157788759
Beterschap voor Billie Kuukske! Hoe vindt hij zijn broertje? Gaat het goed?

FR, nee niet eens. Alleen een keertje toedekken omdat 1 alle dekens had :') En vanochtend waren ze niet blij en wilden ze ook niet meer samen slapen dus blijkbaar hebben ze toch niet heel goed geslapen (vanmiddag wel nog even samen in ons bed geslapen, maar dat is een lits jumeaux dus dat is wat ruimer :D )
pi_157790053
Sowieso is het bed van je ouders het leukst om in te liggen.

Ik haalde sac vanmorgen uit bed en die riep op mama buik liggen. Helaas voor haar was het opstaan tijd voor mij.
pi_157790546
Je hebt een leuk duo Kyara. :D
Billie vindt het wel oke. Hij heeft soms buien maar over het algemeen wil hij hem wel af en toe aaien, of een kusje of flesje geven etc. heel lief!

Gisteren heeft Billie ook (met wat bijsturen) de kinderwagen door het dorp gereden O+. Ik liep over van verliefdheid. Zo schattig!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157792204
Ahh wat fijn dat het zo goed gaat Kuuk! Brusjes zijn zo leuk! O+

En dekens jatten O+ ... dussuh vanavond allebei weer in het eigen bedje?

Afgelopen zondag had Djenna haar (zogenaamd) onverwachte meet & greet met Sinterklaas. Een tijd terug was ze nog super bang voor mensen die zich hadden verkleed .. Maar nu :o
Ze zag Sinterklaas buiten staan (kwam uit de accommodatie gelopen) en ze kwam naar ons toe rennen terwijl wij rustig aan de koffie zaten: MAMA SINTERKLAAS MAMA SINTERKLAAS PAPA SINTERKLAAAAHAAAAAAAS!! :D
Dus wij zogenaamd verbouwereerd/verrast met haar mee. Kwamen er nog een stuk of wat pieten uit de accommodatie gelopen .. nou toen was het feest helemaal compleet :D .. Het kind was helemaal onder de indruk .. missie geslaagd!

Haar broertje vond zwarte piet wel interessant maar toen Sinterklaas hem een handje gaf begon ie te brullen :') :D
pi_157796375
Jullie geloven dit nooit!!!'
Ow is gaan slapen zonder speen!!!! :D
Ik denk zomaar dat voor deze mijlpaal piet langskomt vannacht! :D

Oh Kyara, ik zag je foto al op fb, te schattig!
Hoe zijn ze vanavond gaan slapen?

Klinkt tof Twinkle! Ow vindt het reuze interessant, maar bekijkt het liever allemaal op veilige afstand...., wel leuk om te merken dat dat gewoon zijn persoonlijkheid is!
pi_157797698
Beterschap voor billie!

Ik blijf (net als vele) je meiden tof vinden

Wat goed Ow! Zo zonder speen

Trotse moeder hier 10 min gesprek gehad bij de psz, komt erop neer dat hij functioneert op leeftijd 3.5 a 4 jr
hij is sociaal en zorgzaam maar kan ook goed voor zichzelf opkomen

En als je vraagt wat hij van sinterklaas wil zegt hij cadeautjes
pi_157797836
2l das altijd fijn om te horen *O*
Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar dat soort observaties. In haar vertrouwde omgeving is ze echt wel aanwezig maar bij anderen c.q. vreemden heel bedeesd en laat ze echt het kaas ban der brood eten. Ben heel benieuwd hoe ze het vooral sociaal-emotioneel gezien doet op de psz. Maar ze zit er net dus die observatie gaat nog wel even duren :+

Djenna wil alles wat in Intertoysboek staat :+

Loj wat goed van de speen!
pi_157798483
Ja, die psz...

Ze hebben mij nu gevraagd of ik haar voorlopig om 11.00 uur ipv 11.30 kom ophalen. De reden? Ze raakt heel overstuur van het buitenspelen. Dat is beangstigend voor haar, ze gaat steeds (hard) huilen.

Ik ben hier niet blij mee.
Ja, Ellie houdt niet van buiten spelen met kindjes - ze houdt helemaal niet zo van andere kindjes - maar het gaat verder heel goed. Er zijn 3 leidsters op 12 kindjes. De meeste kindjes zijn ouder en spelen gewoon. Voor mijn gevoel leert Ellie als ik haar steeds ophaal, dat er inderdaad iets is om bang voor te zijn. En ze mist de dagafsluiting. Op zich niet erg, maar is dat echt nodig zo?
Mijn oplossing was om er van 11 tot 11.30 bij te zijn. Ik ben Ellies veilige haven. Misschien dat ze met mij erbij het vertrouwen wint om buiten te spelen, of in elk geval de situatie kan accepteren.

Maar goed, dat wil de psz niet. Dan 'willen de andere ouders dat ook'. Ja? Waarom?
Nou ja, we moeten het er morgen weer over hebben, maar het zint me totaal niet. Ik vind het erg jammer dat er niet naar me geluisterd wordt en dat ze niet kijken hoe ze het makkelijker voor haar kunnen maken.

Wat zouden jullie doen?
Home is where the O+ is...
pi_157799308
Oei, lastige Cwen. Wat vindt ze vervelend aan het buitenspelen? Heb je daar een idee van? Houdt ze sowieso niet van buitenspelen?
pi_157799330
Lastig Cwen. Vervelend dat ze niet meewillen in jouw oplossing. Vind jij het belangrijk dat ze gaat buitenspelen? Als je dat niet zo belangrijk vindt, dan zou ik haar om 11:00u halen en over een paar maanden (in samenwerking met de leidsters) weer proberen. Wie weet vindt ze het dan beter te doen. Het is ook kutweer nu, natuurlijk. ;)
pi_157799353
Ik heb eigenlijk geen idee of onze psz ook aan observaties/10 minuten gesprekken doet eigenlijk.
pi_157799364
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:12 schreef Limone het volgende:
Lastig Cwen. Vervelend dat ze niet meewillen in jouw oplossing. Vind jij het belangrijk dat ze gaat buitenspelen? Als je dat niet zo belangrijk vindt, dan zou ik haar om 11:00u halen en over een paar maanden (in samenwerking met de leidsters) weer proberen. Wie weet vindt ze het dan beter te doen. Het is ook kutweer nu, natuurlijk. ;)
Ja, dit inderdaad.
pi_157799905
Ik denk dat Limone idd wel een punt heeft. Misschien gaat het over een tijdje wel beter.
Ow wou in het begin op het kdv ook nooit. Hij vond het te druk en was voor iedereen bang. Ze hebben hem toen wel echt begeleid door een leidster met hem te laten spelen en steeds meer los te laten. Nu vindt hij het super en krijg ik juist vaak te horen dat hij boos was als ze naar binnen gaan. (En dat hij nu een reden aangeeft waarom hij dan niet naar buiten wilt).

Ik zou sowieso eens vragen wat de psz heeft geprobeerd om Ellie op haar gemak te krijgen. Ik vind hun oplossing namelijk wel erg "makkelijk".
pi_157800004
Wanneer hebben jullie afspraak op school Loj? Wel fijn dat je man toch zelf een afspraak heeft gemaakt.
pi_157800064
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:31 schreef Kyara het volgende:
Wanneer hebben jullie afspraak op school Loj? Wel fijn dat je man toch zelf een afspraak heeft gemaakt.
8 december :)
Ik heb er echt zin in maar kan me ook niet voorstellen dat ik over iets meer dan een jaar een kind op school heb :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')