Werkt niet met steam toch? Daar maakt het uit in welk land je woont(en je acc ingesteld staat)quote:Op maandag 9 november 2015 18:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Legaal ook, dmv vpn is eigenlijk wel illegaal maarja
Werkt wel met steam, moet je alleen even herstarten nadat je de vpn hebt verbonden. Belangrijkste is om niks te kopen terwijl je de vpn gebruikt ivm omzijlen van belasting.quote:Op maandag 9 november 2015 19:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Werkt niet met steam toch? Daar maakt het uit in welk land je woont(en je acc ingesteld staat)
http://lmgtfy.com/?q=Fallout+4+vats --> Imagesquote:Op maandag 9 november 2015 19:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Kan iemand die hem al heeft me vertellen of je bij Melee in VATS afzonderlijke lichaamsdelen kan targeten of alleen het hele lichaam?
Dank. Heb het net aangeschaft.quote:Op maandag 9 november 2015 19:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kinguin heb je hem voor 70 met season pass erbij
Ook wel nieuwsgierig naar. Google biedt geen uitkomst.quote:Op maandag 9 november 2015 19:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Kan iemand die hem al heeft me vertellen of je bij Melee in VATS afzonderlijke lichaamsdelen kan targeten of alleen het hele lichaam?
Al support gemaild?quote:Op maandag 9 november 2015 20:41 schreef ems. het volgende:
Bluh, nog steeds niet de key binnen van g2play.
Ja, ook nog niets van terug. En ik was nog wel gespeeld vriendelijk in mijn briefquote:
Het spijt me.quote:Op maandag 9 november 2015 20:16 schreef The_Substitute het volgende:
Wat lees ik...Happy en Dakgoot toegegeven aan de hype?
Zeer zwak
had ik geprobeerd maakt geen verbinding.quote:Op maandag 9 november 2015 21:05 schreef ems. het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)to_unlock_fallout_4/
en die?
Aightquote:Op maandag 9 november 2015 21:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vertel mij vd week dan effe hoe die is dan chulo!
Het zou natuurlijk een beetje raar zijn als dit niet zo was.quote:Op maandag 9 november 2015 21:11 schreef Pip-BoyNL het volgende:
Zit wat op Youtube te zoeken naar de radionummers of die er eventueel al opstaan en door iemand zijn uitgezocht. Kan natuurlijk niet 100% zeggen of dit waar is, maar mocht dit wel zo zijn dan zitten er een boel Fallout 3 nummers bij
Het heeft ook Fallout 3 graphics.quote:Op maandag 9 november 2015 21:11 schreef Pip-BoyNL het volgende:
Zit wat op Youtube te zoeken naar de radionummers of die er eventueel al opstaan en door iemand zijn uitgezocht. Kan natuurlijk niet 100% zeggen of dit waar is, maar mocht dit wel zo zijn dan zitten er een boel Fallout 3 nummers bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |