Neehoor, via g2play of een andere site kan je voor minder aan een steamkey komen.quote:Op maandag 9 november 2015 19:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
De steam versie krijg je alleen op steam
Ik heb er ook ff een berichtje aan gewaagt.quote:Op maandag 9 november 2015 18:40 schreef Mani89 het volgende:
Even g2play gemaild of ze wisten wanneer mijn key ongeveer zou aankomen, 5 minuten later was alles geregeld. Dus mensen die op een key wachten ...
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 9 november 2015 19:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Neehoor, via g2play of een andere site kan je voor minder aan een steamkey komen.
Ik heb al 8 jaar geduld en ik ben er alleen maar bitterder op geworden. Zodra ik em heb ga ik hem spelenquote:Op maandag 9 november 2015 19:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Man nog 5 uurtjes, geduld. Kijk wat Fallout videos op YouTube, zet het Fallout 4 thema op repeat
Kinguin heb je hem voor 70 met season pass erbijquote:Op maandag 9 november 2015 19:09 schreef superniger het volgende:
Waar is de steam versie het goedkoopst verkrijgbaar?
Werkt niet met steam toch? Daar maakt het uit in welk land je woont(en je acc ingesteld staat)quote:Op maandag 9 november 2015 18:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Legaal ook, dmv vpn is eigenlijk wel illegaal maarja
Werkt wel met steam, moet je alleen even herstarten nadat je de vpn hebt verbonden. Belangrijkste is om niks te kopen terwijl je de vpn gebruikt ivm omzijlen van belasting.quote:Op maandag 9 november 2015 19:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Werkt niet met steam toch? Daar maakt het uit in welk land je woont(en je acc ingesteld staat)
http://lmgtfy.com/?q=Fallout+4+vats --> Imagesquote:Op maandag 9 november 2015 19:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Kan iemand die hem al heeft me vertellen of je bij Melee in VATS afzonderlijke lichaamsdelen kan targeten of alleen het hele lichaam?
Dank. Heb het net aangeschaft.quote:Op maandag 9 november 2015 19:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kinguin heb je hem voor 70 met season pass erbij
Ook wel nieuwsgierig naar. Google biedt geen uitkomst.quote:Op maandag 9 november 2015 19:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Kan iemand die hem al heeft me vertellen of je bij Melee in VATS afzonderlijke lichaamsdelen kan targeten of alleen het hele lichaam?
Al support gemaild?quote:Op maandag 9 november 2015 20:41 schreef ems. het volgende:
Bluh, nog steeds niet de key binnen van g2play.
Ja, ook nog niets van terug. En ik was nog wel gespeeld vriendelijk in mijn briefquote:
Het spijt me.quote:Op maandag 9 november 2015 20:16 schreef The_Substitute het volgende:
Wat lees ik...Happy en Dakgoot toegegeven aan de hype?
Zeer zwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |