Neuh niet echt maar :quote:Op maandag 9 november 2015 16:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb jij geen hoofdpijn ik heb er een knallende hoofdpijn van gekregen.
quote:Op maandag 9 november 2015 16:16 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Huisartsenpost of gewoon je huisarts anders?
Ze zeggen dat het niet schadelijk is, en ik weet niet eens of de huisarts kan helpen want de huisarts heeft geen informatie betreft wat er in de lucht is gekomen neem ik aan?quote:
Ik ook bijna nooit, zelfs na drinken heel soms. Gezien mijn hoge tolerantie maak ik me wel druk hierom. En betwijfel ik of het echt zo 'gezond' was.quote:Op maandag 9 november 2015 16:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Neuh niet echt maar :
Merkwaardig genoeg vroeg ik me daarnet idd af of ik soms hoofdpijn ging krijgen. Toen ik heb tegen mezelf gezegd dat dit vast inbeelding is.![]()
Ik heb haast nooit hoofdpijn
Joh je kunt ook van de stress hoofdpijn krijgen. Bel je HA anders en probeer je een beetje te ontspannen. Rustig doorgaan met ademhalenquote:Op maandag 9 november 2015 16:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Ze zeggen dat het niet schadelijk is, en ik weet niet eens of de huisarts kan helpen want de huisarts heeft geen informatie betreft wat er in de lucht is gekomen neem ik aan?
Ja als je stopt met ademen stik je, is ook niet goedquote:Op maandag 9 november 2015 16:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Joh je kunt ook van de stress hoofdpijn krijgen. Bel je HA anders en probeer je een beetje te ontspannen. Rustig doorgaan met ademhalen
Ja en die rookwolken straks denken ze nog dat we vatbommen gooienquote:Op maandag 9 november 2015 12:59 schreef xzaz het volgende:
Dat ze de sirenes af laten gaan vind ik dan weer niet kunnen. Er zitten ook vluchtelingen in de buurt die bij het horen van de sirenes verschrikkelijke beelden opgeroepen krijgen.
Al kan de huisarts misschien nu niets voor je doen; hij kan het wel noteren want je zult niet de enige zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 16:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Weet iemand hier waartoe ik mijn kan wenden hiermee? Ik ben buiten geweest want ik was aan het fietsen en je kan dan niet even ventilatie etc uitzetten.
Heb hoofdpijn, en dat al vanaf 10 op 1 tot en met 16:14 nu. Kan ik mij tot een gemeente wenden voor informatie? Ze zeggen dat het niet schadelijk was maar ik heb er wel hoofdpijn van gekregen dus is er een organisatie tot wie ik mij kan wenden voor informatie?
Dus volgens jou is het goed dit te melden nu?quote:Op maandag 9 november 2015 16:35 schreef trabant het volgende:
[..]
Al kan de huisarts misschien nu niets voor je doen; hij kan het wel noteren want je zult niet de enige zijn.
Super zinvol, ja.quote:Op maandag 9 november 2015 16:35 schreef trabant het volgende:
[..]
Al kan de huisarts misschien nu niets voor je doen; hij kan het wel noteren want je zult niet de enige zijn.
Wind staat dan ook niet die kant op en valt niet onder gebied westelijke mijnstreekquote:Op maandag 9 november 2015 15:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik zit in Randwyck en hier ook geen NL-Alert gehad.
Ja. En wel z.s.m.quote:Op maandag 9 november 2015 16:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dus volgens jou is het goed dit te melden nu?
Bedankt, huisarts is nu gesloten maar ik zal morgenvroeg direct bellen en zeggen dat ik voor een lange tijd hoofdpijn heb gehad en of ze dat voor mij kunnen noteren. Dat als er iets in zat, dat het genoteerd staat, met de reden die jij geeft.quote:Op maandag 9 november 2015 16:59 schreef trabant het volgende:
[..]
Ja. En wel z.s.m.
Al zou het maar zijn vanwege het protocol. Mocht blijken dat er toch iets naars is vrijgekomen, dat bij de metingen tot dusver niet is waargenomen (danwel vrijgegeven), dan zou je voor een later onderzoek kunnen worden opgeroepen en heb je bij schade die zich later openbaart een poot om op te staan.
Of je dat ook echt doorzet is een ander verhaal, maar dan heb je in elk geval een houvast mocht het juridisch worden. Ik ken iemand in Friesland die bij zo'n rokerige ramp midden in de giftige rook heeft gezeten, arbeidsongeschikt werd en een jarenlang slepende zaak heeft kunnen voeren.
Geen prettig vooruitzicht en zo'n rookpluim kun je daarom maar beter altijd preventief mijden.
Nu heb ik je hiermee misschien vreselijk ongerust gemaakt, dus let wel: ik beschrijf een worst casescenario.
Van een bezoek aan een braderie kun je tegenwoordig ook al koppijn krijgen door de herrie.
Als er die dag meer mensen zijn met die klachten kan hij een patroon zien en dat met collega's overleggen.quote:Op maandag 9 november 2015 17:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt, huisarts is nu gesloten maar ik zal morgenvroeg direct bellen en zeggen dat ik voor een lange tijd hoofdpijn heb gehad en of ze dat voor mij kunnen noteren. Dat als er iets in zat, dat het genoteerd staat, met de reden die jij geeft.
Heel erg bedankt voor je advies. Als ik het morgen meld zal ik niet te laat zijn neem ik aan.
Bedankt voor je advies hoor, ik ben je wel dankbaar en ga het morgen melden. Zelf had ik dat nooit gedaan. Zag sowieso dat mensen in de regio het A of niet eens erg vonden en gewoon door gingen zo liepen mensen gewoon rond waar de wolk was. En B mensen die winkel op slot deden en binnen bleven. Maar het grootste van de mensen ging gewoon door met hun leven, had ik het geweten was ik binnen gebleven maar goed toen ik aan het fietsen was, tja was het al allemaal aan de gang. En om in een winkel te gaan schuilen die toch gewoon open en dicht gaat steeds weinig nut, zeer weinig.quote:Op maandag 9 november 2015 17:34 schreef trabant het volgende:
[..]
Als er die dag meer mensen zijn met die klachten kan hij een patroon zien en dat met collega's overleggen.
En weet: De gemiddelde huisarts heeft er meer voor doorgeleerd dan de gemiddelde onbekende user op Fok!.
Edit: http://www.1limburg.nl/om(...)n-en-een-vieze-smaak
Dan zou er al een boer diesel aan het verstoken moeten zijn. Het stok hier iig.quote:Op maandag 9 november 2015 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is niet toevallig gewoon sabic genk ook aan het stinken? want ik zit een stuk dichter bij chemelot en ruik niks..
Die zat vanavond aan de eetkamer tafel, z'n vrouw vraagt " Schat hoe was je dag"quote:Op maandag 9 november 2015 14:37 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Wat moeten die dakdekkers zich kut voelen
En, leef je nog of heb je nu drie extra armen en geef je licht in het donker?quote:Op maandag 9 november 2015 16:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Weet iemand hier waartoe ik mijn kan wenden hiermee? Ik ben buiten geweest want ik was aan het fietsen en je kan dan niet even ventilatie etc uitzetten.
Heb hoofdpijn, en dat al vanaf 10 op 1 tot en met 16:14 nu. Kan ik mij tot een gemeente wenden voor informatie? Ze zeggen dat het niet schadelijk was maar ik heb er wel hoofdpijn van gekregen dus is er een organisatie tot wie ik mij kan wenden voor informatie?
quote:Volgens Sjraar Cox van de Veiligheidsregio Zuid-Limburg is de communicatie naar de pers niet goed gegaan. Pas anderhalf uur nadat de sirenes in Geleen gaan, ontvangt rampenzender L1 informatie van de instantie. "Op dat vlak hebben we misgekleund. Natuurlijk probeer je wel alle informatie, zo goed mogelijk te geven", zegt Cox.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |