abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 november 2015 @ 19:19:00 #154
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_157654663
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens een medewerker van ZK niet meer.... Maar goed, als jij vertelt dat de klantenservice die volgens jou überhaupt niet bestaat niet is opgeven vind ik het ook prima, jouw feestje...
mad? :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_157654711
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:00 schreef Makeso het volgende:
Vraagje: Zijn er hier ook mensen aanwezig die voor de hoogste ER hebben gekozen? (800 nog wat). Dit omdat ik erg twijfel om mijn ER van 375 naar de hoogst mogelijke te gooien. In 3 jaar tijd nog nooit naar het ziekenhuis geweest of wat dan ook. Ook geen huisarts. Ik snap dat een ongeluk in een klein hoekje zit, maar het is best wel zonde. Ik betaal nu 130 euro per maand bij Zilveren Kruis Achmea, en dat drukt best wel op mij als student zijnde om eerlijk te zijn.
Zoveel? Wat heb je dan allemaal aan staan? Ik zit zelfs met mijn overbodige extra verzekering en minimaal eigen risico nog onder de 130.
pi_157654870
quote:
Vraagje: Zijn er hier ook mensen aanwezig die voor de hoogste ER hebben gekozen? (800 nog wat). Dit omdat ik erg twijfel om mijn ER van 375 naar de hoogst mogelijke te gooien. In 3 jaar tijd nog nooit naar het ziekenhuis geweest of wat dan ook. Ook geen huisarts. Ik snap dat een ongeluk in een klein hoekje zit, maar het is best wel zonde. Ik betaal nu 130 euro per maand bij Zilveren Kruis Achmea, en dat drukt best wel op mij als student zijnde om eerlijk te zijn.
Ik doe het al jaren *O*
Je bent nog aanvullend verzekerd ook zie ik aan je premie? 8)7

Je hoeft trouwens niet eens spaargeld te hebben om dit te doen omdat iedereen zijn ER is termijnen kan afbetalen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator woensdag 18 november 2015 @ 19:27:49 #157
155227 crew  Guppy
dus
pi_157654948
quote:
Ik zou, als je twijfelt over je ER, ook eens kunnen kijken of overstappen niet voordeliger is. Je betaalt nogal veel...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_157654963
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Je betaalt nogal veel...
Dat is nogal zachtjes uitgedrukt....
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_157654986
quote:
Ik heb al jaren max eigen risico en alleen basisverzekering bij Anderzorg, plus ik betaal alles in één keer voor extra korting.
Enige zorg die ik normaal nodig heb is de jaarlijkse controle bij de tandarts, heb daar ook nooit wat dus extra tandartsverzekering vind ik ook onzin.

Gewoon wat geld achter de hand houden op je spaarrekening en het moet helemaal goed komen. ^O^
pi_157655099
Bedankt voor de snelle reacties iedereen. Heeft iemand misschien een idee waar ik naartoe zou kunnen overstappen? Gewoon een 'redelijke' zorgverzekeraar die aantrekkelijk is voor een student.
pi_157655128
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:33 schreef Makeso het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties iedereen. Heeft iemand misschien een idee waar ik naartoe zou kunnen overstappen? Gewoon een 'redelijke' zorgverzekeraar die aantrekkelijk is voor een student.
de goedkoopste (maar geen budget polis). Dat je een student bent boeit niet.
Je hoeft ook niet bang te zijn voor het maximale ER, want het ER mag je altijd in termijnen afbetalen. Dus spaargeld is niet nodig.
pi_157659833
Heeft iemand al een aanbieder gezien die nog een cashback o.i.d. geeft?
  woensdag 18 november 2015 @ 22:58:08 #164
66083 Platina
78th Element
pi_157661249
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn ZK Budget met max ER en collectiviteitskorting gaat naar 68,76 PM, dat is een behoorlijke stijging.
Eens zien of er hier nog een betere optie langskomt.

Heb verder geen ervaring met deze verzekering omdat ik hem dit jaar nog niet nodig heb gehad.
Had afgelopen jaar ook ZK, zou met hetzelfde pakket volgens mij circa 200 euro duurder uit zijn komend jaar. Echt absurd.

Ik heb ook het idee dat de bsparing op je premie door het omhoogzetten van eigen risico een stuk minder is geworden.
pi_157661636
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:58 schreef Platina het volgende:
Ik heb ook het idee dat de bsparing op je premie door het omhoogzetten van eigen risico een stuk minder is geworden.
Teveel mensen doen dit en dan sterft het onder het succes.
Ik ben blij dat ik het al jaren geleden elk jaar hebt gedaan.

Het is dan ook een hele handige manier om je premie flink te verlagen en tegenwoordig heb je er geen eens meer spaargeld voor nodig.
  donderdag 19 november 2015 @ 00:02:05 #166
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_157662709
Hmmmm... Als ik van avero Achmea overstap naar zilverenkruis, dan wordt het zo'n 100 euro goedkoper dan vorig jaar. (Ik ga dan wel van een verplicht eigen risico naar een verhoogd eigen risico)
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
pi_157662841
TVP
pi_157662874
Ik vraag me af wat ze bij een medische keuring precies willen weten en of ze je af mogen wijzen vanwege fibromyalgie. Mijn fysiotherapeut kan er ook geen behandelingen op declareren (die moet reden opgeven en FM is geen optie) :')
pi_157663015
Vandaag worden dus alle zorgverzekeringen bekend?
  donderdag 19 november 2015 @ 07:12:55 #170
386633 Adnap
I love Life !
pi_157663959
Hoi

Mijn zoon (16) heeft komend jaar veel fysiotherapie nodig ivm aangeboren probleem met knieschijf(ven). Ze staan 2.5 cm te hoog. Een operatie is noodzakelijk met daarna 9 mnd fysiotherapie ( 2x per week)
Volgens verzekering is dit alleen met ophoging van zorgverzekering mogelijk maar een collega Zei dat omdat het aangeboren is hij recht heeft op volledige vergoeding. Alleen kan ik dat dus nergens vinden. Ja in iets uit 2014 maar of dat nog geldig is en wat dan aangeboren is wordt mij niet duidelijk.
Kunnen jullie meer licht op de zaak geven.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_157664227
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 07:12 schreef Adnap het volgende:
Hoi

Mijn zoon (16) heeft komend jaar veel fysiotherapie nodig ivm aangeboren probleem met knieschijf(ven). Ze staan 2.5 cm te hoog. Een operatie is noodzakelijk met daarna 9 mnd fysiotherapie ( 2x per week)
Volgens verzekering is dit alleen met ophoging van zorgverzekering mogelijk maar een collega Zei dat omdat het aangeboren is hij recht heeft op volledige vergoeding. Alleen kan ik dat dus nergens vinden. Ja in iets uit 2014 maar of dat nog geldig is en wat dan aangeboren is wordt mij niet duidelijk.
https://www.rijksoverheid(...)n-in-het-basispakket

Er staat: Jongeren met een chronische aandoening kunnen alle behandelingen voor fysiotherapie en oefentherapie vergoed krijgen. De aandoening moet dan op de lijst met chronische aandoeningen staan.

Punt 1b2 van die lijst: aangeboren afwijking

Wellicht dat de behandelaar er iets over kan zeggen?
pi_157664241
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 07:12 schreef Adnap het volgende:
Hoi

Kan alleen voor ZK spreken (daar werk ik), maar als je de laagste aanvullende verzekering hebt krijg je onbeperkt fysio tot 18 jaar. Vanuit de basisverzekering worden er 9 behandelingen vergoed standaard. Als er sprake is van een chronische indicatie dan wordt het 100% vergoed vanuit basisverzekering, maar alleen de fysio zelf kan bepalen of het chronisch is of niet
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_157664275
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:34 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

de goedkoopste (maar geen budget polis). Dat je een student bent boeit niet.
Je hoeft ook niet bang te zijn voor het maximale ER, want het ER mag je altijd in termijnen afbetalen. Dus spaargeld is niet nodig.
graag je bron, want dit is de reinste onzin die je verkondigt.

van de consumentenbond (wel over 2015):
quote:
Vrijwillig eigen risico (gespreid) betalen

Als je je eigen risico vrijwillig hebt verhoogd, is het bij sommige verzekeraars niet meer mogelijk een afbetalingsregeling te treffen. Je moet dan het hele bedrag in een keer terug kunnen betalen. In 2015 geldt dit voor zorgverzekeringen van:

DSW;
Energiek;
Salland;
Salland ZorgDirect;
Stad Holland.

Als je een zorgverzekering hebt afgesloten bij CZ, CZdirect, Delta Lloyd of Ohra en je vrijwillig eigen risico in termijnen wilt betalen, mag je het jaar erop niet opnieuw kiezen voor een vrijwillig eigen risico bij die verzekeraars.
dus behalve dat dat zeker niet altijd kan is het ook nog eens belemmerend voor het jaar erop .
pi_157664593
menzis is erg voordelig zo te zien dit jaar, vooral met extraverzorgd 1 en max eigen risico. scheelt ten opzicht van cz direct al 9 euro per maand.

ik wacht nog op de premie van anderzorg, daar zat ik zelf dit jaar. partner heb ik al jaren bij czdirect zitten omdat die met extra verzekering ook fysio en anticonceptie goed vergoedden.
pi_157664698
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 08:14 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Kan alleen voor ZK spreken (daar werk ik), maar als je de laagste aanvullende verzekering hebt krijg je onbeperkt fysio tot 18 jaar. Vanuit de basisverzekering worden er 9 behandelingen vergoed standaard. Als er sprake is van een chronische indicatie dan wordt het 100% vergoed vanuit basisverzekering, maar alleen de fysio zelf kan bepalen of het chronisch is of niet
Zou mooi zijn als de fysio dat mocht bepalen maar voor volwassen is daar gewoon een lijst voor, die is er voor kinderen niet?
pi_157664867
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:03 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als de fysio dat mocht bepalen maar voor volwassen is daar gewoon een lijst voor, die is er voor kinderen niet?
Sorry ik bedoelde dat de fysio dat vaststelt op basis van die lijst uiteraard. Chronische indicaties bestaan voor kinderen ook gewoon hoor.
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_157664921
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:18 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Sorry ik bedoelde dat de fysio dat vaststelt op basis van die lijst uiteraard. Chronische indicaties bestaan voor kinderen ook gewoon hoor.
Dan bepaalt de fysio dus helemaal niks.
pi_157664940
Ik heb drie verzekeringsmaatschappijen gevonden met onbeperkte fysio en medische keuring voor ongeveer 150 euro. ONVZ, avero achmea en kettzlitz wulfse verzekeringen. Zit daar nou nog veel verschil in? Ben in eerste instantie geneigd om ONVZ te proberen.
pi_157665865
ik ben mij momenteel ook aan het richten op de zorgverzekeringen.
Zeker nu ik met mijn vriendin gebruik ga maken van het collectief van mijn werkgever.
Hier kan ik bij zilveren kruis en avero met collectiviteitskorting de verzekering afsluiten (zit zelf nu bij zilveren kruis), maar deze lijken verdacht veel op elkaar. Avero is enkel iets goedkoper dan zilveren kruis.
Weet iemand hier de verschillen daarvan te benoemen? Bijvoorbeeld hogere dekking bij zilveren kruis? Ik kan het zelf niet vinden.

En nog iets. Iemand ervaring met deze twee verzekering icm zwangerschap (partner of zelf)?
pi_157665890
Vandaag EOD tarieven bekend?
జ్ఞ‌ా
  donderdag 19 november 2015 @ 10:49:22 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157665961
quote:
5s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:44 schreef µ het volgende:
Vandaag EOD tarieven bekend?
EOD?
The love you take is equal to the love you make.
pi_157666015
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

EOD?
End of day :P.
జ్ఞ‌ా
pi_157666181
Ik ben de laatste jaren altijd van zorgverzekeraars veranderd en eigenlijk ervan uit gegaan dat ik bij elke verzekeraar weer blanco begin. Dus als die ene elk 2 jaar 100 ¤ voor een bril vergoed, dat ik toch bij de nieuwe direct weer een bril kan laten vergoeden, maar vandaag kreeg ik bij de opticien te horen dat dit soms niet het geval is als de verzekeraars onder dezelfde "groep" vallen. Is dat wel zo en hoe kom je hier vooraf achter bij de keuze voor een nieuwe zorgverzekering?
pi_157666282
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:06 schreef Zana het volgende:
Ik ben de laatste jaren altijd van zorgverzekeraars veranderd en eigenlijk ervan uit gegaan dat ik bij elke verzekeraar weer blanco begin. Dus als die ene elk 2 jaar 100 ¤ voor een bril vergoed, dat ik toch bij de nieuwe direct weer een bril kan laten vergoeden, maar vandaag kreeg ik bij de opticien te horen dat dit soms niet het geval is als de verzekeraars onder dezelfde "groep" vallen. Is dat wel zo en hoe kom je hier vooraf achter bij de keuze voor een nieuwe zorgverzekering?
Achmea is bijvoorbeeld: Agis, Avéro, Centraal Beheer, FBTO, Interpolis, Syntrus & Zilveren Kruis
జ్ఞ‌ా
pi_157666628
- CZDirect met Basic AV: ¤ 80,10 pm
- CZ Zorg-op-maatpolis met Plus Collectief AV: ¤ 97,63 pm, excl ¤ 40 bruto-vergoeding door werkgever, dus onder de streep kost het mij iets minder dan ¤ 80 pm
- CZ Zorg-op-maatpolis met Jongeren AV: ¤ 95,43 pm, excl ¤ 40 bruto-vergoeding door werkgever, dus onder de streep kost het mij iets minder dan ¤ 80 pm

In alle gevallen met een ER van ¤ 885,- .

De AV wil ik voor de fysio. Hardlopen en zwakke achillespees en knie is niet zo'n goedkope combinatie. :+

Grootste verschil tussen Plus Collectief AV en Jongeren AV is dat je bij Plus Collectief 27 behandelingen hebt (ipv 9), en dat bij Jongeren AV tandartskosten tot ¤ 450 worden vergoed (ipv ¤ 0). Tandarts verwacht ik hooguit 5 á 6 tientjes per jaar aan kosten, dus het wordt wat mij betreft de variant met Plus Collectief AV. :Y
pi_157666778
anderzorg 69 euro bij maandbetaling en 885 ER.
CZ direct komt dan op 75 euro.
pi_157666834
Anderzorg met jaarbetaling @ 67,62. Goedkoopste tot nu toe?
జ్ఞ‌ా
  donderdag 19 november 2015 @ 12:15:34 #188
62913 Blik
The one and Only!
pi_157667229
Uch, bijna 200 euro omhoog zonder ook maar iets te doen. Moet ook nog eens extra verzekering nemen vanwege sport medische keuring en mijn vriendin moet een aardige tandartsverzekering erbij pakken. Dus in totaal gaan we van ruim 1900 dit jaar naar rond de 2500 euro volgend jaar...

En dan heb ik al collectieve kortingen, jaar vooruit betalen en volledig eigen risico voor mezelf meegerekend :(
pi_157667890
Uiterlijk vannacht zijn alle verzekeraars bekend en kan ik dus overstappen?
pi_157668002
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:59 schreef alwaysonhold het volgende:
Uiterlijk vannacht zijn alle verzekeraars bekend en kan ik dus overstappen?
Zo heb ik het wel begrepen ja.
జ్ఞ‌ా
pi_157668304
ik kom bij avero achmea met collectiviteit + maximaal ER op 71,37 uit per maand.
Denk dat de verhoging van 2016 nog niet is doorgezet...
Want dan is het wel ongeveer gelijk aan zilveren kruis.
  donderdag 19 november 2015 @ 13:34:20 #192
386633 Adnap
I love Life !
pi_157668495
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 08:14 schreef wieisboos het volgende:

[..]

dat ga ik uitzoeken want mijn werkgever heeft een collectiviteit lopen bij ZK
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  donderdag 19 november 2015 @ 14:15:50 #193
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_157669229
quote:
5s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:47 schreef µ het volgende:
Anderzorg met jaarbetaling @ 67,62. Goedkoopste tot nu toe?
Bericht gehad van de ZK 61,12 -> 68,76

Dus Anderzorg lijkt inderdaad de laagste prijs te hebben, maar nauwelijks de moeite om daarvoor over te stappen. Ik hoop op een betere deal.
  donderdag 19 november 2015 @ 14:45:08 #194
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_157669729
Ik blijf mooi bij anderzorg. :)
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_157669795
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:15 schreef gewoonmeppen het volgende:

[..]

Bericht gehad van de ZK 61,12 -> 68,76

Dus Anderzorg lijkt inderdaad de laagste prijs te hebben, maar nauwelijks de moeite om daarvoor over te stappen. Ik hoop op een betere deal.
De deal bij Anderzorg is dubbel beter, omdat je naar veel meer zorgverleners kan dan met ZK budget...
pi_157669915
Vergeet ook niet de Cashback bij Anderzorg ter waarde van 40 euro!

[ Bericht 4% gewijzigd door Nizno op 19-11-2015 15:09:53 (geen reflinkjes) ]
pi_157670095
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:57 schreef Zorgdrager het volgende:
Vergeet ook niet de Cashback bij Anderzorg ter waarde van 40 euro!
Als je nu al bij anderzorg zit kan je heir zeker geen gebruik van maken? Zie alleen "wordt nu klant en ontvang..."

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 19-11-2015 15:10:13 (reflinkje in kwoot aangepast) ]
Waarom niet?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 15:10:38 #198
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157670140
De link van zorgdrager is aangepast.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157670415
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:08 schreef Maxco het volgende:

[..]

Als je nu al bij anderzorg zit kan je heir zeker geen gebruik van maken? Zie alleen "wordt nu klant en ontvang..."
Nee klopt, alleen voor de overstappers
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 15:24:27 #200
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157670494
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:21 schreef Zorgdrager het volgende:

[..]

Zou je je sig aan willen passen zodat jouw ref link niet meer in de sig staat?
Ik zie wel dat je het nu op 40 voor nieuwe klanten en voor jezelf 0 hebt staan, maar je kunt het in feite elk moment aanpassen en daarom willen we geen ref linkjes op fok.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157670495
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:21 schreef Zorgdrager het volgende:

[..]

En als ik het opzeg en daarna weer opnieuw afsluit? Kleine moeite voor 40eu, is dat uberhaupt mogelijk?
Waarom niet?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 15:25:44 #202
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157670531
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:24 schreef Maxco het volgende:

[..]

En als ik het opzeg en daarna weer opnieuw afsluit? Kleine moeite voor 40eu, is dat uberhaupt mogelijk?
opzeggen kan alleen via je nieuwe verzekeraar voor zover ik weet omdat je tegenwoordig verplicht bent minimaal de basisverzekering te hebben. Je zou kunnen proberen om een nieuwe te vinden en deze te annuleren doordat je je alsnog bij Anderzorg aanmeld maar ik ben bang dat dat veel werk en kleine kans is.
pi_157670563
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:24 schreef Maxco het volgende:

[..]

Nee, de voorwaarden zeggen dat je in 2015 niet al bij anderzorg verzekerd mocht zijn.

Zie punt 3D
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 15:28:09 #204
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157670608
Ben benieuwd wat Besured gaat doen :) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')