abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157418374

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 1% gewijzigd door McTwente op 12-11-2015 20:53:25 ]
  maandag 9 november 2015 @ 01:48:18 #2
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_157418589
^^ Topic-titel: Dat zou verboden moeten worden. Gelukkig afgestraft door een paar Zeeuwse mosselen. Goed gedaan, een pr!
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_157419401
Zeg Mossel, jouw tijden op de HM en M staan eigenlijk in geen verhouding tot jouw tijden op de kortere afstanden. Snelle spiervezels blijkbaar.
pi_157419465
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:00 schreef Zwabberhark het volgende:
Zeg Mossel, jouw tijden op de HM en M staan eigenlijk in geen verhouding tot jouw tijden op de kortere afstanden. Snelle spiervezels blijkbaar.
Dat klopt, maar bedenk je dat mijn beste marathons wel twee keer de Kustmarathon was. Dat is niet te vergelijken. IN Rotterdam liep ik mezelf kapot, dus daar ging het niet goed. Wat betreft de halve marathons. Die loop ik bijna nooit, dus dat zegt niet zo heel veel.

Maar ik denk ook wel dat ik gewoon beter ben in korte afstanden tot 10km dan de langere.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157419530
De finishfotograaf gisteren vond een aktiefoto van mij, waar ik dan in mooie soepele tred over de eindstreep vlieg, niet nodig. In plaats daarvan een kiekje terwijl ik lekker ontspannen in het zonnetje lig na te genieten. :')
Man, wat ben ik kapotgegaan gisteren
pi_157419543
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:13 schreef Mr.B. het volgende:
De finishfotograaf gisteren vond een aktiefoto van mij, waar ik dan in mooie soepele tred over de eindstreep vlieg, niet nodig. In plaats daarvan een kiekje terwijl ik lekker ontspannen in het zonnetje lig na te genieten. :')
Gave foto!

En wat Zwabber hieronder gaat zetten!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157419564
quote:
Oneindig keer tig beter dan geposeerde happy-de-pappy-kijk-mij-eens-leuk-zijn-maar-niet-mijn-best-doen-foto's (met uitzondering van moblo, die mag dat van mij).
  maandag 9 november 2015 @ 09:18:35 #8
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_157419571
quote:
Ja, dat is mooi foto bewijs voor het kapot gaan :D

Hier maar een afspraak gemaakt bij de fysio, knie blijft dik na het lopen en klachten die kunnen wijzen op een lopersknie steken weer de kop op...
Alleen kan ik pas volgende week terecht bij de fysio waar ik altijd heen ga...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_157419714
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 09:18 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ja, dat is mooi foto bewijs voor het kapot gaan :D

Hier maar een afspraak gemaakt bij de fysio, knie blijft dik na het lopen en klachten die kunnen wijzen op een lopersknie steken weer de kop op...
Alleen kan ik pas volgende week terecht bij de fysio waar ik altijd heen ga...
Nog van de wedstrijd van vorige week? Het zit je niet bepaald mee :{
  maandag 9 november 2015 @ 09:35:23 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157419754
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Quoi het volgende:

[..]

En hoe ging het bij jullie?
Man heeft een PR gelopen op de 5km. Hij traint nu net een maandje (daarvoor wel op de loopband binnen) en dit was zijn eerste wedstrijd. We hebben ook voornl. rond de 5 /5.5km getraind met steeds kortere pauzes. Deze 5km heeft hij aan 1 stuk gelopen, iets wat een van zijn doelen was. en dus zijn PR aanscherpen, wat nu op 31:30 staat :)
Ik vond het voornl. erg tof om hem onderweg te coachen, zijn tussentijden te noemen, en elke kilometer aan te kondigen en ben heel trots op zijn prestatie. Ik vind het ook een verrijking samen te lopen en zelf even niet te hoeven focussen op snelheid en prestatie. Ik merk ook dat ik dankzij het samen trainen weer netjes drie keer in de week loop. De klad was erin gekomen.

Wat fotootjes van de Krollenloop: (die waren tr. lekker :9 )

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_157419772
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 09:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Man heeft een PR gelopen op de 5km. Hij traint nu net een maandje (daarvoor wel op de loopband binnen) en dit was zijn eerste wedstrijd. We hebben ook voornl. rond de 5 /5.5km getraind met steeds kortere pauzes. Deze 5km heeft hij aan 1 stuk gelopen, iets wat een van zijn doelen was. en dus zijn PR aanscherpen, wat nu op 31:30 staat :)
Ik vond het voornl. erg tof om hem onderweg te coachen, zijn tussentijden te noemen, en elke kilometer aan te kondigen en ben heel trots op zijn prestatie. Ik vind het ook een verrijking samen te lopen en zelf even niet te hoeven focussen op snelheid en prestatie. Ik merk ook dat ik dankzij het samen trainen weer netjes drie keer in de week loop. De klad was erin gekomen.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima eerste wedstrijd dus! en die krollen die waren er dus wel bij de finish ;-)
  maandag 9 november 2015 @ 09:42:18 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157419825
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:37 schreef mytec het volgende:

[..]

Prima eerste wedstrijd dus! en die krollen die waren er dus wel bij de finish ;-)
ja, ik dacht ook dat ik ze zelf moest kopen ;) Heb ook een tegoedbon in mijn goodybag gekregen: 10 krollen voor 7,50 :') . Ze werden echter direct na de finish uitgedeeld (een halve dan): een lekker anijsbroodje, besmeerd met een soort boter en daarop een zompige, zachte speculaas :9
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 9 november 2015 @ 09:50:11 #13
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_157419894
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:32 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Nog van de wedstrijd van vorige week? Het zit je niet bepaald mee :{
Ja, van die wedstrijd, heb poot hoog gehad, trok pas donderdag echt weg. Gisterenochtend gelopen en nu ook weer reactie van de knie en daarnaast ook wat zeurende brandende pijn aan de buitenkant net onder de knie. Voor mij genoeg om er even naar te laten kijken
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_157421064
Leuke medaille en lekkere cakejes bij de Krollenloop, zo te zien. Mooie tijd van meneer SEMTEX in een eerste wedstrijd.
  maandag 9 november 2015 @ 11:48:33 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157421812
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 09:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk zeg! En fijn dat jij er ook een voordeel uit haalt, uit het meelopen met je meneer :)
pi_157422589
Goed gelopen Mossel en Semtex en man!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_157426350
Inderdaad zeg goed gelopen Mossel, Semtex en je man. Fijn dat je daardoor zelf ook weer 3x kan trainen ! Ziet er trouwens lekker uit die Krollenloop. Volgend jaar dan maar :D

Balen Maleduck. Hoop dat het snel wat beter gaat. En je gewoon weer zonder pijn kunt lopen :).

Ik mag straks weer naar mijn fysio. En als het van hem ook mag dan vanavond (proberen) volledig mee te trainen zonder af te haken :)

[ Bericht 0% gewijzigd door xMissi op 09-11-2015 16:29:18 (Spelfouten....) ]
  Redactie Sport maandag 9 november 2015 @ 16:04:05 #18
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157427041
Apart hoor, toen ik nog van 0-5km aan het trainen was had ik het af en toe zwaarder dan dat ik nu 13km loop. Hardlopen :') O+

SPOILER
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_157427375
http://www.runnersweb.nl/(...)&utm_campaign=buffer

Leuke winactie! Ik doe niet mee want geen voorjaarsmarathon-plannen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 9 november 2015 @ 16:22:14 #20
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157427433
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:30 schreef xMissi het volgende:
Inderdaad zeg goed gelopen Mossel, Semtex en je man. Fijn dat je daardoor zelf ook weer 3x traind ! Ziet er trouwens lekker uit die Krollenloop. Volgend jaar dan maar :D

Balen Maleduck. Hoop dat het snel wat beter gaat. En je gewoon weer zonder pijn kunt lopen :).

Ik mag straks weer na mijn fysio. En als het van hem ook mag dan vanavond (proberen) volledig mee te trainen zonder af te haken :)
NaAR! :6
Doe rustig aan hé
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 9 november 2015 @ 16:22:47 #21
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157427446
En een t ipv d }:|
  maandag 9 november 2015 @ 16:24:27 #22
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157427498
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:22 schreef Quoi het volgende:
En een t ipv d }:|
Oh shit damn! Die wassikvergetuhhh!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_157427643
Sorry hoor. Is al aangepast. Ennuh ik doe zeker rustig aan ;).
  maandag 9 november 2015 @ 16:38:16 #24
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157427810
SEM en SEMman, goed gedaan! Dat is heel netjes voor een 1e 5km _O_

Net 10km op wolkjes gelopen O+ Regenwolkjes die werden voortgeblazen door rukwinden, maar boh wat liep dat lekker :9. Echt helemaal ontspannen gelopen, zonder enige moeite.
  maandag 9 november 2015 @ 16:52:35 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157428108
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:20 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.runnersweb.nl/(...)&utm_campaign=buffer

Leuke winactie! Ik doe niet mee want geen voorjaarsmarathon-plannen ;)
Waarom staat er geen datum bij? Ik wil weten hoe kort die op de HM van Berlijn zit. 3 april dus, dan kan ik niet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')