SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door McTwente op 12-11-2015 20:53:25 ]![]()
^^ Topic-titel: Dat zou verboden moeten worden. Gelukkig afgestraft door een paar Zeeuwse mosselen. Goed gedaan, een pr!Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Zeg Mossel, jouw tijden op de HM en M staan eigenlijk in geen verhouding tot jouw tijden op de kortere afstanden. Snelle spiervezels blijkbaar.![]()
Dat klopt, maar bedenk je dat mijn beste marathons wel twee keer de Kustmarathon was. Dat is niet te vergelijken. IN Rotterdam liep ik mezelf kapot, dus daar ging het niet goed. Wat betreft de halve marathons. Die loop ik bijna nooit, dus dat zegt niet zo heel veel.quote:Op maandag 9 november 2015 09:00 schreef Zwabberhark het volgende:
Zeg Mossel, jouw tijden op de HM en M staan eigenlijk in geen verhouding tot jouw tijden op de kortere afstanden. Snelle spiervezels blijkbaar.
Maar ik denk ook wel dat ik gewoon beter ben in korte afstanden tot 10km dan de langere.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De finishfotograaf gisteren vond een aktiefoto van mij, waar ik dan in mooie soepele tred over de eindstreep vlieg, niet nodig. In plaats daarvan een kiekje terwijl ik lekker ontspannen in het zonnetje lig na te genieten.![]()
Man, wat ben ik kapotgegaan gisteren![]()
Gave foto!quote:Op maandag 9 november 2015 09:13 schreef Mr.B. het volgende:
De finishfotograaf gisteren vond een aktiefoto van mij, waar ik dan in mooie soepele tred over de eindstreep vlieg, niet nodig. In plaats daarvan een kiekje terwijl ik lekker ontspannen in het zonnetje lig na te genieten.![]()
Man, wat ben ik kapotgegaan gisteren
En wat Zwabber hieronder gaat zetten!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oneindig keer tig beter dan geposeerde happy-de-pappy-kijk-mij-eens-leuk-zijn-maar-niet-mijn-best-doen-foto's (met uitzondering van moblo, die mag dat van mij).quote:Op maandag 9 november 2015 09:13 schreef Mr.B. het volgende:
Man, wat ben ik kapotgegaan gisteren![]()
Ja, dat is mooi foto bewijs voor het kapot gaanquote:Op maandag 9 november 2015 09:13 schreef Mr.B. het volgende:
Man, wat ben ik kapotgegaan gisteren
Hier maar een afspraak gemaakt bij de fysio, knie blijft dik na het lopen en klachten die kunnen wijzen op een lopersknie steken weer de kop op...
Alleen kan ik pas volgende week terecht bij de fysio waar ik altijd heen ga...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nog van de wedstrijd van vorige week? Het zit je niet bepaald meequote:Op maandag 9 november 2015 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is mooi foto bewijs voor het kapot gaan
Hier maar een afspraak gemaakt bij de fysio, knie blijft dik na het lopen en klachten die kunnen wijzen op een lopersknie steken weer de kop op...
Alleen kan ik pas volgende week terecht bij de fysio waar ik altijd heen ga...![]()
![]()
Man heeft een PR gelopen op de 5km. Hij traint nu net een maandje (daarvoor wel op de loopband binnen) en dit was zijn eerste wedstrijd. We hebben ook voornl. rond de 5 /5.5km getraind met steeds kortere pauzes. Deze 5km heeft hij aan 1 stuk gelopen, iets wat een van zijn doelen was. en dus zijn PR aanscherpen, wat nu op 31:30 staatquote:![]()
Ik vond het voornl. erg tof om hem onderweg te coachen, zijn tussentijden te noemen, en elke kilometer aan te kondigen en ben heel trots op zijn prestatie. Ik vind het ook een verrijking samen te lopen en zelf even niet te hoeven focussen op snelheid en prestatie. Ik merk ook dat ik dankzij het samen trainen weer netjes drie keer in de week loop. De klad was erin gekomen.
Wat fotootjes van de Krollenloop: (die waren tr. lekker)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Prima eerste wedstrijd dus! en die krollen die waren er dus wel bij de finish ;-)quote:Op maandag 9 november 2015 09:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Man heeft een PR gelopen op de 5km. Hij traint nu net een maandje (daarvoor wel op de loopband binnen) en dit was zijn eerste wedstrijd. We hebben ook voornl. rond de 5 /5.5km getraind met steeds kortere pauzes. Deze 5km heeft hij aan 1 stuk gelopen, iets wat een van zijn doelen was. en dus zijn PR aanscherpen, wat nu op 31:30 staat![]()
Ik vond het voornl. erg tof om hem onderweg te coachen, zijn tussentijden te noemen, en elke kilometer aan te kondigen en ben heel trots op zijn prestatie. Ik vind het ook een verrijking samen te lopen en zelf even niet te hoeven focussen op snelheid en prestatie. Ik merk ook dat ik dankzij het samen trainen weer netjes drie keer in de week loop. De klad was erin gekomen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
ja, ik dacht ook dat ik ze zelf moest kopenquote:Op maandag 9 november 2015 09:37 schreef mytec het volgende:
[..]
Prima eerste wedstrijd dus! en die krollen die waren er dus wel bij de finish ;-)Heb ook een tegoedbon in mijn goodybag gekregen: 10 krollen voor 7,50
. Ze werden echter direct na de finish uitgedeeld (een halve dan): een lekker anijsbroodje, besmeerd met een soort boter en daarop een zompige, zachte speculaas
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, van die wedstrijd, heb poot hoog gehad, trok pas donderdag echt weg. Gisterenochtend gelopen en nu ook weer reactie van de knie en daarnaast ook wat zeurende brandende pijn aan de buitenkant net onder de knie. Voor mij genoeg om er even naar te laten kijkenquote:Op maandag 9 november 2015 09:32 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Nog van de wedstrijd van vorige week? Het zit je niet bepaald mee<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Leuke medaille en lekkere cakejes bij de Krollenloop, zo te zien. Mooie tijd van meneer SEMTEX in een eerste wedstrijd.![]()
Leuk zeg! En fijn dat jij er ook een voordeel uit haalt, uit het meelopen met je meneerquote:Op maandag 9 november 2015 09:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Man heeft een PR gelopen op de 5km. Hij traint nu net een maandje (daarvoor wel op de loopband binnen) en dit was zijn eerste wedstrijd. We hebben ook voornl. rond de 5 /5.5km getraind met steeds kortere pauzes. Deze 5km heeft hij aan 1 stuk gelopen, iets wat een van zijn doelen was. en dus zijn PR aanscherpen, wat nu op 31:30 staat![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Goed gelopen Mossel en Semtex en man!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Inderdaad zeg goed gelopen Mossel, Semtex en je man. Fijn dat je daardoor zelf ook weer 3x kan trainen ! Ziet er trouwens lekker uit die Krollenloop. Volgend jaar dan maar
Balen Maleduck. Hoop dat het snel wat beter gaat. En je gewoon weer zonder pijn kunt lopen.
Ik mag straks weer naar mijn fysio. En als het van hem ook mag dan vanavond (proberen) volledig mee te trainen zonder af te haken
[ Bericht 0% gewijzigd door xMissi op 09-11-2015 16:29:18 (Spelfouten....) ]![]()
Apart hoor, toen ik nog van 0-5km aan het trainen was had ik het af en toe zwaarder dan dat ik nu 13km loop. Hardlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
http://www.runnersweb.nl/(...)&utm_campaign=buffer
Leuke winactie! Ik doe niet mee want geen voorjaarsmarathon-plannen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
NaAR!quote:Op maandag 9 november 2015 15:30 schreef xMissi het volgende:
Inderdaad zeg goed gelopen Mossel, Semtex en je man. Fijn dat je daardoor zelf ook weer 3x traind ! Ziet er trouwens lekker uit die Krollenloop. Volgend jaar dan maar
Balen Maleduck. Hoop dat het snel wat beter gaat. En je gewoon weer zonder pijn kunt lopen.
Ik mag straks weer na mijn fysio. En als het van hem ook mag dan vanavond (proberen) volledig mee te trainen zonder af te haken
Doe rustig aan héSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
SEM en SEMman, goed gedaan! Dat is heel netjes voor een 1e 5km
Net 10km op wolkjes gelopenRegenwolkjes die werden voortgeblazen door rukwinden, maar boh wat liep dat lekker
. Echt helemaal ontspannen gelopen, zonder enige moeite.
![]()
Waarom staat er geen datum bij? Ik wil weten hoe kort die op de HM van Berlijn zit. 3 april dus, dan kan ik nietquote:Op maandag 9 november 2015 16:20 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.runnersweb.nl/(...)&utm_campaign=buffer
Leuke winactie! Ik doe niet mee want geen voorjaarsmarathon-plannen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Forum Opties Forumhop: Hop naar: