quote:Op maandag 9 november 2015 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]goede katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, 3 van de 4 vrienden van me wonen in een ruim studentenhuis en hebben al hun vrienden (in totaal 150, en dan nog afzeggingen eraf) uitgenodigd en daar ga ik heen.quote:Op maandag 9 november 2015 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker hoor, zit je bij een studentenvereniging of wat?
ik zal als het wat dichterbij komt nog wel eens naar aanraders vragen voor wat toko's, ben er wel paar keer geweest maar ben er totaal niet bekend verder
mooi man, rond 12en beginnen met zuipen ergens in een random stadquote:Op maandag 9 november 2015 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
oud en nieuw is wel anticlimax vaak qua uitgaan
ja misschien moet ik echt naar groningen komenquote:Op maandag 9 november 2015 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
mooi man, rond 12en beginnen met zuipen ergens in een random stad
2 jaar geleden was ik met oud en nieuw stomdronken dat ik gewoon niet meer wist waar ik heen liep op de vismarktquote:Op maandag 9 november 2015 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
oud en nieuw is wel anticlimax vaak qua uitgaan
Enige wat ik nog weet is iets van de pentelier en de drie zussen oid. Is alweer een tijdje geleden.quote:Op maandag 9 november 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, 3 van de 4 vrienden van me wonen in een ruim studentenhuis en hebben al hun vrienden (in totaal 150, en dan nog afzeggingen eraf) uitgenodigd en daar ga ik heen.
Waar ben je eerder geweest dan?
De Pintelier en De Drie Gezusters.quote:Op maandag 9 november 2015 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige wat ik nog weet is iets van de pentelier en de drie zussen oid. Is alweer een tijdje geleden.
je bedoelt de tintelier en de drie gezustersquote:Op maandag 9 november 2015 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige wat ik nog weet is iets van de pentelier en de drie zussen oid. Is alweer een tijdje geleden.
tvpquote:Op maandag 9 november 2015 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
en als ik dan om 12 uur niemand heb om te zoenen neem ik paxcon gewoon
vorig jaar breda gedaanquote:Op maandag 9 november 2015 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja misschien moet ik echt naar groningen komen
wij deden dit jaar draken jagenquote:Op maandag 9 november 2015 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schandalig spelletje, maar wat heb ik gelachen
Het naar mijn zin gehad.quote:Op maandag 9 november 2015 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
De Pintelier en De Drie Gezusters.
Liggen nogal ver van elkaar, wat heb je gedaan?
quote:Op maandag 9 november 2015 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
wij deden dit jaar draken jagendat is toch zielig voor haar. Zou ik nooit doen. Ik vind het al lullig om de waakzeug bezig te houden als vriend aan het hosselen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schandalig spelletje, maar wat heb ik gelachen
Waakzeug.quote:Op maandag 9 november 2015 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is toch zielig voor haar. Zou ik nooit doen. Ik vind het al lullig om de waakzeug bezig te houden als vriend aan het hosselen is
Dan moedigen ze elkaar meer aan of hosselen voor vriendinquote:Op maandag 9 november 2015 19:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waakzeug.![]()
Die ga ik onthouden.
In het buitenland zie je dat veel minder naar mijn idee.
quote:Op maandag 9 november 2015 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op maandag 9 november 2015 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
hooo dat was ik niet m'n kat liep over het toetsenbord
quote:
Ik twijfel ten zeerste of mortaxx hetero isquote:Op maandag 9 november 2015 19:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
[..]jij bent grappig
het is dat je hetero bent maar anders was ik verliefd op je geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |