Iwanius verziekt CULquote:Op maandag 9 november 2015 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw aversie tegen Iwanius is erg kinderachtig
je lijkt geobsedeerdquote:Op maandag 9 november 2015 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw aversie tegen Iwanius is erg kinderachtig
Doe normaal. Is juist hartstikke leuk om te lezenquote:Op maandag 9 november 2015 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iwanius verziekt CUL
Gelukkig is mijn topic gespaard gebleven
Of wordt een vrouw en hetero.quote:Op maandag 9 november 2015 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom eens uit de kast, dan vind je max wel wat, geloof me nou maar
met die konijntjes van hem, zekerquote:Op maandag 9 november 2015 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe normaal. Is juist hartstikke leuk om te lezen
Oh, nou ja transgender en bi worden is ook nog een optie. Kost vermoedelijk wel wat meer moeite.quote:Op maandag 9 november 2015 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ergens ben ik toch wel van overtuigd dat Mortaxx tevreden is met zijn tuinslang.
Het is ook gewoon waar, Etsu is overduidelijk jaloers.quote:Op maandag 9 november 2015 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe normaal. Is juist hartstikke leuk om te lezen
vilhena speelde wel lekker potje mja weer niet gewonnen dus jaquote:Op maandag 9 november 2015 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
wat een enorme flop weer he de KLASSIEKER
een van de weinigen die wel aardig speelden behalve vermeergodquote:Op maandag 9 november 2015 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vilhena speelde wel lekker potje mja weer niet gewonnen dus ja
kramer is zo kanki slecht hequote:Op maandag 9 november 2015 20:44 schreef Elan het volgende:
[..]
een van de weinigen die wel aardig speelden behalve vermeergod
zo ja manquote:
jammer welquote:Op maandag 9 november 2015 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is ook gewoon waar, Etsu is overduidelijk jaloers.
Zo gaat dat bij glitternichten
Elan.quote:
quote:Op maandag 9 november 2015 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is ook gewoon waar, Etsu is overduidelijk jaloers.
Zo gaat dat bij glitternichten
Hoi Ezell.quote:
was je sushi lekkerquote:Op maandag 9 november 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
Hallo allemaal.
En:
[..]
Elan.
[..]
[..]
Hoi Ezell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |