Welnee.... het komt daar echt nog wel goed. Moslims, Joden en christenen gaan elkaar zo ontzettend liefhebben. Echt hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:56 schreef Hathor het volgende:
Las net ergens dat er weer twee Israeliers zijn doodgeschoten op de Westbank, een vader en zoon in een auto werden onder vuur genomen door iemand die hen blijkbaar specifiek uitkoos vanwege het Israelisch kenteken. Dat komt daar echt nooit meer goed.
Ja gaan ze echt goed met elkaar om? Echt waar? Serieus? Oké hmm prachtig hoor. Wauw super.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welnee.... het komt daar echt nog wel goed. Moslims, Joden en christenen gaan elkaar zo ontzettend liefhebben. Echt hoor.
De wat?quote:Op donderdag 19 november 2015 17:23 schreef Loekie1 het volgende:
do 19 nov 2015, 14:25
De Pale-isis-oeigoeren weten van geen ophouden.
En de demonstraties op De Dam, linkse oproerkraaiers die om een boycot schreeuwen en dergelijke?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:18 schreef Karrs het volgende:
Waar blijft toch die internationale veroordeling van dit antisemitische geweld?
Degene die dood is geschoten was pas 16 jaar, de andere 14 en was slechts gewond geraakt.quote:Op maandag 23 november 2015 12:53 schreef Toga het volgende:
Twee Palestijnse meisjes verwonden Israëli's en 80-jarige Palestijn met scharen voordat er één een kogel mocht koppen.
Dappere heldinnen..
Moge die ene "martelaar" tot in de eeuwigheid in alle lichaamsopeningen genomen worden door 72 bebaarde IS "martelaren".
doe de wereld een plezier; knip je eileiders doorquote:Op zondag 8 november 2015 20:56 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
Ik hoop dat Israël binnenkort weer begint met bombardementen in Gazastrook om dat tuig aan te pakken.
het zijn altijd die figuren die zelf niet hoeven/wensen te vechten die om totale oorlog roepenquote:Op maandag 23 november 2015 17:38 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
doe de wereld een plezier; knip je eileiders door
Ja, dat is bekend... maar daarover loopt de acceptatie nogal uiteen.quote:Op maandag 23 november 2015 17:55 schreef Loekie1 het volgende:
Is al bekend wie al die gasten aanstuurt?
Palestinians have also accused Israel of using excessive force, saying some attackers could be stopped without being killedquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:28 schreef Mytho het volgende:
2 palestijnse jongeren neergeschoten omdat ze een 70 jarige palestijnse man wilden neersteken omdat ze dachten dat het een israelier was.
http://www.dailymail.co.u(...)nives-West-Bank.html
quote:Op woensdag 25 november 2015 08:29 schreef Toga het volgende:
[..]
Palestinians have also accused Israel
quote:of using excessive force
De brutaliteit!quote:saying some attackers could be stopped without being killed
Beetje overdreven om er nog wat kogels in te jagen als ze allebei al op de grond liggen, niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 10:38 schreef Mytho het volgende:
http://forum-fok.digidip.(...)nives-West-Bank.html
hier video van de 2 palestijnse meiden die een 70jarig palestijn wilde neersteken omdat ze dachten dat het een israelier was.
http://www.liveleak.com/view?i=4d7_1448281821
je weet maar nooit, ze kunnen zich opblazen.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Beetje overdreven om er nog wat kogels in te jagen als ze allebei al op de grond liggen, niet?
quote:Op woensdag 25 november 2015 11:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Beetje overdreven om er nog wat kogels in te jagen als ze allebei al op de grond liggen, niet?
Heb ik ook gezien. En dat veroordeel ik, die terroristen moeten ze vastzetten. Wat ik echter ook zag was dat ze na de eerste schoten al op de grond lagen en meneer de agent er van dichtbij nog effe een handvol kogel injoeg. Dat is gewoon moord vriend.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:01 schreef Karrs het volgende:
[..]Let je dáár op? In plaats van op het feit dat ze willekeurige mensen op straat proberen neer te steken
Dit is echt een heel raar filmpje met dat gespring?quote:Op woensdag 25 november 2015 10:38 schreef Mytho het volgende:
http://forum-fok.digidip.(...)nives-West-Bank.html
hier video van de 2 palestijnse meiden die een 70jarig palestijn wilde neersteken omdat ze dachten dat het een israelier was.
http://www.liveleak.com/view?i=4d7_1448281821
quote:Op woensdag 25 november 2015 12:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien. En dat veroordeel ik, die terroristen moeten ze vastzetten. Wat ik echter ook zag was dat ze na de eerste schoten al op de grond lagen en meneer de agent er van dichtbij nog effe een handvol kogel injoeg. Dat is gewoon moord vriend.
Want ze had een bomgordel om ofzo?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:33 schreef Karrs het volgende:
[..]![]()
dan is het de beste moord die er bestaat. Als het ervoor zorgt dat ze daardoor niet aan zelfontbranding kan doen en zo nog wat meer onschuldige mensen mee de dood insleept, dan prima. Vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |