Ja, duizenden onschuldigen vermoorden met bommen, daar komt veel goeds van.quote:Op zondag 8 november 2015 20:56 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
Ik hoop dat Israël binnenkort weer begint met bombardementen in Gazastrook om dat tuig aan te pakken.
Klopt, aanpakken die moslims met hun terreurcultuur.quote:Op zondag 8 november 2015 20:58 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, duizenden onschuldigen vermoorden met bommen, daar komt veel goeds van.
Door staatsterreur uit te oefenen? Wat voor cultuur ligt daar dan aan ten grondslag.quote:Op zondag 8 november 2015 20:58 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
[..]
Klopt, aanpakken die moslims met hun terreurcultuur.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. En de Israëliërs drijven die arme Palestijnen al decennia lang in het nauw.quote:
Trollololololol.quote:Op zondag 8 november 2015 21:01 schreef Wintar het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. En de Israëliërs drijven die arme Palestijnen al decennia lang in het nauw.
Die Palestijnen zijn zo zielig inderdaad, dat ze onschuldige Israëlische burgers gaan vermoorden. Hoe hypocriet kun je zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 21:01 schreef Wintar het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. En de Israëliërs drijven die arme Palestijnen al decennia lang in het nauw.
Dus daarom is het een goed idee om een bom op onschuldige Gaza-bewoners te gooien?quote:Op zondag 8 november 2015 21:04 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
[..]
Die Palestijnen zijn zo zielig inderdaad, dat ze onschuldige Israëlische burgers gaan vermoorden. Hoe hypocriet kun je zijn.
Dat kan je net zo goed omdraaien. Dus vanwege de bombardementen waarbij duizenden onschuldige Palestijnen zijn omgekomen, zijn deze Israëliërs niet meer zielig?quote:Op zondag 8 november 2015 21:04 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
[..]
Die Palestijnen zijn zo zielig inderdaad, dat ze onschuldige Israëlische burgers gaan vermoorden. Hoe hypocriet kun je zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik heb nergens gezegd dat Israëliërs zielig zijn. Israël beschermt z'n burgers en reageert op Palestijnse terreuraanvallen. Misschien doet Israël dat op een verkeerde manier en vallen er inderdaad te veel Palestijnse burgerslachtoffers, maar dan moet Hamas zich maar niet tussen de Palestijnen gaan verstoppen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat kan je net zo goed omdraaien. Dus vanwege de bombardementen waarbij duizenden onschuldige Palestijnen zijn omgekomen, zijn deze Israëliërs niet meer zielig?
Wie heeft dat beweerd?quote:Op zondag 8 november 2015 21:10 schreef Toefjes het volgende:
Huh, Israël gaat toch dusdanig humaan met de Palestijnen om dat ze totaal geen reden hebben om steeds maar aan te vallen?
quote:Op zondag 8 november 2015 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is gewoon zelfverdediging.dat is een flinke oprekking van het begrip zelfverdedigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
Christelijke palestijnen doen dit soort dingen natuurlijk nooitquote:Op zondag 8 november 2015 20:58 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
[..]
Klopt, aanpakken die moslims met hun terreurcultuur.
Vrij eenzijdige kijk heb jij op de situatie om niet te kunnen begrijpen dat dit ook een reactie is. Er is sprake van een vicieuze cirkel.quote:Op zondag 8 november 2015 21:09 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat Israëliërs zielig zijn. Israël beschermt z'n burgers en reageert op Palestijnse terreuraanvallen. Misschien doet Israël dat op een verkeerde manier en vallen er inderdaad te veel Palestijnse burgerslachtoffers, maar dan moet Hamas zich maar niet tussen de Palestijnen gaan verstoppen.
Ja, aanpakken dat tuig.quote:Op zondag 8 november 2015 21:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus daarom is het een goed idee om een bom op onschuldige Gaza-bewoners te gooien?
Je bent een aanwinst voor dit forum.quote:
Nee.quote:Op zondag 8 november 2015 21:12 schreef watisdezen het volgende:
[..]
[..]
Christelijke palestijnen doen dit soort dingen natuurlijk nooit
Ik ben benieuwd hoe fokkers zouden reageren als ze met 1,4 miljoen anderen op een land gezet worden, in grootte vergelijkbaar met ons prachtige eiland Texel. Zonder enige vooruitzichten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |