SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
“Op bepaalde momenten waren de keuzes van de scheidsrechter onverklaarbaar: een bal uit, een tweede gele kaart… Ik ga er niet te veel over zeggen. Ik laat het aan jullie om het al dan niet eens te zijn met de beslissingen”, aldus Van Bronckhorst in gesprek met FOX Sports.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op zondag 8 november 2015 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geef dan ook eens geld uit, zou je zeggen. Koop gewoon een type de Jong. PSV mist ongeveer 1/3 van zijn basisbezetting en nog haken ze redelijk moeiteloos aan omdat een type als De Jong constant op de belangrijke momenten trefzeker is. Bij Ajax is er echt helemaal niemand die daar ook maar enigszins bij in de buurt komt.
Heeft er imo ook mee te maken dat er geen vastigheid is in de aanval en het middenveld Bazoer-Klaassen-Gudelj niet past bij de aanvallers die we hebben. Met name El Ghazi heeft er denk ik baat bij als een Sinkgraven hem in de diepte kan sturen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik moest ook lachen ja. Kuyt was een stuk sportieverquote:Op zondag 8 november 2015 18:18 schreef Brammess het volgende:
“Op bepaalde momenten waren de keuzes van de scheidsrechter onverklaarbaar: een bal uit, een tweede gele kaart… Ik ga er niet te veel over zeggen. Ik laat het aan jullie om het al dan niet eens te zijn met de beslissingen”, aldus Van Bronckhorst in gesprek met FOX Sports.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel als het een achterlijke tokkie-mening is. Schaam me als Nederlander dood voor mensen zoals jij.quote:Op zondag 8 november 2015 19:07 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja iemand met een andere mening is idioot toch? Kutkneus![]()
Valt allemaal ontzettend mee met die maniertjes. Heel normaal in interviews ook.quote:Op zondag 8 november 2015 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind El Ghazi ook een vies eng mannetje maar dat komt door zn gelaatsuitdrkkingen en houding.![]()
Als wereldburger/aardbewoner.quote:Op zondag 8 november 2015 19:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wel als het een achterlijke tokkie-mening is. Schaam me als Nederlander dood voor mensen zoals jij.![]()
Heeft gewoon een geniepig kop. Beetje zo'n boevenkop. Hou ik niet van.quote:Op zondag 8 november 2015 19:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Valt allemaal ontzettend mee met die maniertjes. Heel normaal in interviews ook.![]()
Vind hem er juist vrij onschuldig uitzien, maar goed, lekker boeiend verder.quote:Op zondag 8 november 2015 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft gewoon een geniepig kop. Beetje zo'n boevenkop. Hou ik niet van.![]()
Ik weet dat het onderscheid af en toe lastig is, maar Stormfront is een deuren verder.
[ Bericht 71% gewijzigd door KingRoland op 08-11-2015 20:09:11 ]Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Leuk geweest weer. Dat soort beledigingen en racistische uitlatingen richting spelers/users hou je maar voor je.
Laatste waarschuwing.
Edit: Enkele reacties verwijderd.graag op anoniem![]()
Tete is echt belachelijk goed, is nog geen linksbuiten voorbij gekomen dit seizoenDie gaat echt de wereldtop behalen, bang dat we hem volgend seizoen al kwijt zijn.
Snelle Egel![]()
Ik denk dat hij nog 1,5 jaar blijft en ik hoop tenminste 2,5. Ligt er aan Raiola doet met hem.quote:Op zondag 8 november 2015 20:35 schreef S0nic het volgende:
Tete is echt belachelijk goed, is nog geen linksbuiten voorbij gekomen dit seizoenDie gaat echt de wereldtop behalen, bang dat we hem volgend seizoen al kwijt zijn.
![]()
Is nu al wereldtop. Vooral zijn aanvallende kwaliteiten zijn subliem. Wat een topper!quote:Op zondag 8 november 2015 20:35 schreef S0nic het volgende:
![]()
Tering heb je deze kleuter weer.quote:Op zondag 8 november 2015 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is nu al wereldtop. Vooral zijn aanvallende kwaliteiten zijn subliem. Wat een topper!![]()
Ik hoop dat hij die walgelijke pizzabakker kan weerstaanquote:Op zondag 8 november 2015 20:35 schreef S0nic het volgende:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Tete is notoire faalhazen als Vd Wiel en Janmaat inmiddels nu al voorbij. Die staat gewoon de komende 15 jaar in Oranje rechtsachterin.![]()
Hij wordt een soort nieuwe Jaap Stam. Ik weet dat die geen rechtsachter was maar je snapt het idee.quote:Op zondag 8 november 2015 22:03 schreef JimmyManna het volgende:
Tete is notoire faalhazen als Vd Wiel en Janmaat inmiddels nu al voorbij. Die staat gewoon de komende 15 jaar in Oranje rechtsachterin.![]()
Verdedigend is hij sowieso al een van de beste van de afgelopen 10 jaar. Werkelijk elke tackle is precies op de bal en op het juiste moment. Aanvallend heeft hij nog niet de explosiviteit als bijv. Janmaat of een Karsdorp, maar dat kan nog komen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:03 schreef JimmyManna het volgende:
Tete is notoire faalhazen als Vd Wiel en Janmaat inmiddels nu al voorbij. Die staat gewoon de komende 15 jaar in Oranje rechtsachterin.
Nog 2 jaar bij Ajax blijven en dan naar een Spurs ofzo.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Hij is nu al goed genoeg voor Spurs die jongen gaat meteen naar de top.quote:Op zondag 8 november 2015 22:07 schreef iPat het volgende:
[..]
Verdedigend is hij sowieso al een van de beste van de afgelopen 10 jaar. Werkelijk elke tackle is precies op de bal en op het juiste moment. Aanvallend heeft hij nog niet de explosiviteit als bijv. Janmaat of een Karsdorp, maar dat kan nog komen.
Nog 2 jaar bij Ajax blijven en dan naar een Spurs ofzo.![]()
Ik zie Veltman zijn actie nu terug, maar die jongen mag echt effe een paar weken op de tribune gaan zitten.![]()
En dan ? Heitinga erin?quote:Op zondag 8 november 2015 22:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie Veltman zijn actie nu terug, maar die jongen mag echt effe een paar weken op de tribune gaan zitten.![]()
Tete gaat ongetwijfeld zijn dipje nog wel krijgen en er zullen vast nog wel wat blunders komen maar tering wat kan die gast goed verdedigen zeg![]()
heeft ons echt al heel wat punten opgeleverd.
![]()
Cillessen speelde ook weer een solide pot vandaag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Doe maar niet, speelt uitstekend dit seizoen. Zal geen wereldtopper worden maar voor dit niveau is ie de stabiele factor bij Ajax.quote:Op zondag 8 november 2015 22:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie Veltman zijn actie nu terug, maar die jongen mag echt effe een paar weken op de tribune gaan zitten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vindt hem ook niet slecht. Was Kramer niet zijn directe tegenstander vandaag?quote:Op zondag 8 november 2015 23:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doe maar niet, speelt uitstekend dit seizoen. Zal geen wereldtopper worden maar voor dit niveau is ie de stabiele factor bij Ajax.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De Cil stelt nooit teleurquote:Op zondag 8 november 2015 23:12 schreef Monolith het volgende:
Cillessen speelde ook weer een solide pot vandaag.![]()
![]()
Tete is een gigantisch goede verdediger, echt ongekend op zijn leeftijd, alle tackles ook perfect.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Oh god, ik was vergeten dat Raiola de baas is van Tete
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Gelukkig wil Tete gewoon verlengenquote:Op maandag 9 november 2015 00:36 schreef Seam het volgende:
Oh god, ik was vergeten dat Raiola de baas is van Tete![]()
Welke actie? Toen hij dacht dat er was afgefloten?quote:Op zondag 8 november 2015 22:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie Veltman zijn actie nu terug, maar die jongen mag echt effe een paar weken op de tribune gaan zitten.
Voor de rest speelde hij gewoon goed vind ik![]()
Ik heb nog eens die 1-0 uitgebreid teruggekeken, maar echt. Wat the fuck doet Dijks daar. Hij heeft compleet geen oog voor wat er om zich heen gebeurt. Alleen kijken naar de bal en hoe Kuyt hem voor gaat geven. Kan prima V. Beek inhalen maar in plaats daarvan sjokt hij erheen en kijkt hij boos naar de rest hoe V. Beek hem intikt.
Verder was Dijks aanvallend ook weer in genotsvorm hoor. Wat een speler. Wat een heerlijk zwakke wedstrijd.![]()
Matige back eigenlijk . Maar omdat we onze Deense junk gewend zijn is iedere gek al snel beterquote:Op maandag 9 november 2015 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog eens die 1-0 uitgebreid teruggekeken, maar echt. Wat the fuck doet Dijks daar. Hij heeft compleet geen oog voor wat er om zich heen gebeurt. Alleen kijken naar de bal en hoe Kuyt hem voor gaat geven. Kan prima V. Beek inhalen maar in plaats daarvan sjokt hij erheen en kijkt hij boos naar de rest hoe V. Beek hem intikt.
Verder was Dijks aanvallend ook weer in genotsvorm hoor. Wat een speler. Wat een heerlijk zwakke wedstrijd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Geen geweldenaar nee, maar blijft meestal verdedigend wel redelijk overeind.quote:Op maandag 9 november 2015 00:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Matige back eigenlijk . Maar omdat we onze Deense junk gewend zijn is iedere gek al snel beter![]()
Sowieso waren ze (Ajax) alleen gevaarlijk als ze rustig over de grond combineerden en niet meegingen in het haasje rep voetbal.![]()
Daar moeten we niet tevreden mee zijn . Een goeie voorzet kan ook wel een keerquote:Op maandag 9 november 2015 00:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geen geweldenaar nee, maar blijft meestal verdedigend wel redelijk overeind.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zou wel eens lekker zijn inderdaad. Het is vrij zielig hoe weinig goede voorzetten Milik krijgtquote:Op maandag 9 november 2015 01:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar moeten we niet tevreden mee zijn . Een goeie voorzet kan ook wel een keer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: