Bullshit van de eerste orde. Je hebt geen hoge sensitivity nodig. 4 is meer dan prima gewoon kwestie van wennen.quote:
Ik speel zelf op 7 of 8 geloof ik, te laag vind ik echt kutquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bullshit van de eerste orde. Je hebt geen hoge sensitivity nodig. 4 is meer dan prima gewoon kwestie van wennen.
nog maar iets boven de 2, terwijl het in het begin rond de 2.6 zatquote:
ook 7 maar raad het iedereen eigenlijk af, accuracy echt zoveel minder dan iemand die op 3-4 speelt. Met rushen misschien wel handig, maar ook vaak genoeg nadelig. Iemand die nog moet beginnen met leren richten moet al helemaal rustig op 3-4 gaan spelen imo.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:37 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik speel zelf op 7 of 8 geloof ik, te laag vind ik echt kut
zit nu op 1,64quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nog maar iets boven de 2, terwijl het in het begin rond de 2.6 zatIedereen een stuk beter lijkt het, en ik een stuk slechter
jij/jullie?
Wanneer je goed speelt heb je dat niet nodig. Dan ben jij al op de hoogte van welke kant de enemies komen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:37 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik speel zelf op 7 of 8 geloof ik, te laag vind ik echt kut
truequote:Op vrijdag 20 november 2015 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer je goed speelt heb je dat niet nodig. Dan ben jij al op de hoogte van welke kant de enemies komen.
Ik speel op 3. Gaat echt prima, hoger vind ik irritant.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bullshit van de eerste orde. Je hebt geen hoge sensitivity nodig. 4 is meer dan prima gewoon kwestie van wennen.
Alles lager dan 5 is echt te traagquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook 7 maar raad het iedereen eigenlijk af, accuracy echt zoveel minder dan iemand die op 3-4 speelt. Met rushen misschien wel handig, maar ook vaak genoeg nadelig. Iemand die nog moet beginnen met leren richten moet al helemaal rustig op 3-4 gaan spelen imo.
Nee. Dan ben je slecht.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Alles lager dan 5 is echt te traag
Wat is je kd dan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:22 schreef LompeHork het volgende:
Ik word nog steeds overhoop geschoten door 12-jarigenen tóch gewoon stug blijven doorspelen
quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ground war proberenquote:Op zondag 22 november 2015 19:43 schreef BatWayne het volgende:
Godverdomme zeg, zit alweer met een party van 4 man een half uur te zoeken naar een match.
Jep dat dus en soms vind ik het ook leuk om met een shotgun of sniper te klotequote:Op zondag 22 november 2015 20:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ja oke, klopt wel als je meer voor de punten gaat ipv kills
dat zal weinig invloed op je kd hebben als je het meerendeel gewoon met een normale gun speelt.quote:Op zondag 22 november 2015 20:13 schreef warp995 het volgende:
[..]
Jep dat dus en soms vind ik het ook leuk om met een shotgun of sniper te klote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |