jup, kan me er 3 herinneren en ben 10e prestigequote:Op woensdag 13 april 2016 12:44 schreef Catkiller het volgende:
Dingen moeten doen waarbij je afhankelijk bent van de vijand (of een teamgenoot) die goed genoeg moet spelen is best irritant. De keren dat ik een mothership tegen ben gekomen is ook op 1 hand te tellen.
Jaquote:
Ik ook. Volgens mij zelfs maar 2x. En dat als prestige masterquote:Op woensdag 13 april 2016 12:44 schreef Catkiller het volgende:
Dingen moeten doen waarbij je afhankelijk bent van de vijand (of een teamgenoot) die goed genoeg moet spelen is best irritant. De keren dat ik een mothership tegen ben gekomen is ook op 1 hand te tellen.
Ik ben niet goed genoeg dus ik probeer het niet eens. Op AW had ik wel best vaak een paladin als ik die in de lijst had staan maar daar was het 1. veel makkelijker punten scoren (voor mijn gevoel misschien) en 2. het kostte veel minder punten.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ook. Volgens mij zelfs maar 2x. En dat als prestige master
Dat ding zelf halen is veel makkelijker. Ik haalde er vandaag bijna 2 in één leven. Had wel geluk met enorm dikke noobs bij de tegenstander
Ik normaal gesproken ook hoor. Alleen voor deze challenge zal het moetenquote:Op woensdag 13 april 2016 15:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben niet goed genoeg dus ik probeer het niet eens. Op AW had ik wel best vaak een paladin als ik die in de lijst had staan maar daar was het 1. veel makkelijker punten scoren (voor mijn gevoel misschien) en 2. het kostte veel minder punten.
Alleen was dat ding ook niet zo sterk vergeleken met een monthership, denk ik. Geef toch de voorkeur aan wat minder sterke hoge killstreaks dan.
Eigenlijk alle nieuwe maps vind ik kut. Evac is ook afschuwelijk.quote:Op zondag 17 april 2016 21:57 schreef DuTank het volgende:
Wat vinden jullie de kutste maps?
Ik speel per definitie Nuketown niet. Echt een aids map. Ik snap ook echt niet waarom die map zo populair is. Voor mij is het echt pure frustratie namelijk. Ik ga in die potjes dan gewoon meer dan 30x dood, terwijl dat normaal gesproken uitzonderlijk is als dat gebeurt.
Ik vind de DLC maps inderdaad ook drama. Skyjacked met stip op 1. De rest heb ik eigenlijk heel weinig gezien. Er wordt ook nauwelijks op gestemd, dus je krijgt ze alleen als men random stemtquote:Op zondag 17 april 2016 22:07 schreef Enix het volgende:
[..]
Eigenlijk alle nieuwe maps vind ik kut. Evac is ook afschuwelijk.
Ik vind nuketown wel lachen maar het zou geen map moeten zijn die je in core en zelfs hardcore (:')) kan kiezen, gewoon aparte playlist. Vaak gespeeld voor Dark Matter en ik weet wel hoe ik het daar goed moet doen.quote:Op zondag 17 april 2016 21:57 schreef DuTank het volgende:
Wat vinden jullie de kutste maps?
Ik speel per definitie Nuketown niet. Echt een aids map. Ik snap ook echt niet waarom die map zo populair is. Voor mij is het echt pure frustratie namelijk. Ik ga in die potjes dan gewoon meer dan 30x dood, terwijl dat normaal gesproken uitzonderlijk is als dat gebeurt.
Ik ook. Ik pak een M8A7 en ga zitten campen. Normaal gesproken speel ik nogal agressief, maar dat is gewoon zelfmoord op die mapquote:Op maandag 18 april 2016 12:03 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik vind nuketown wel lachen maar het zou geen map moeten zijn die je in core en zelfs hardcore (:')) kan kiezen, gewoon aparte playlist. Vaak gespeeld voor Dark Matter en ik weet wel hoe ik het daar goed moet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |