What ik wist niet dat dat kon.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:25 schreef Catkiller het volgende:
Oh en Kuda twee keer geprestiged nu, omdat het kan.
Volgens mij krijg je die als je alle skins voor alle die speciale skills hebt.quote:Op maandag 16 november 2015 17:53 schreef BatWayne het volgende:
[..]
What ik wist niet dat dat kon.
Wel alle skins voor de Ruin gehaald en toen kwam ineens de Hero skin tevoorschijn maar daar staat niet bij hoe je die vrij kan spelen.
Ruin is echt tof.quote:
uiteraard.. Maar heb inmiddels round 95 gehaald 😝quote:Op woensdag 18 november 2015 10:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
NetjesWel alles 2x geupgrade?
Dropshottenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:40 schreef Makeso het volgende:
Hey allemaal, ik heb een vraagje. Ik zit eraan te denken om BOIII te kopen. De laatste COD die ik heb gespeeld is BOII. Ik heb gehoord en gezien dat er ontzettend veel is veranderd. Zo maakt iedereen veel gebruik van springen. Nu vraag ik mij als dropshotter af of dropshotten nog wel zin heeft aangezien iedereen 10 meter de lucht in springt?
Ja hoor heeft nog wel zin, dropshottenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:40 schreef Makeso het volgende:
Hey allemaal, ik heb een vraagje. Ik zit eraan te denken om BOIII te kopen. De laatste COD die ik heb gespeeld is BOII. Ik heb gehoord en gezien dat er ontzettend veel is veranderd. Zo maakt iedereen veel gebruik van springen. Nu vraag ik mij als dropshotter af of dropshotten nog wel zin heeft aangezien iedereen 10 meter de lucht in springt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nog geen Xbox live dus vandaar dat ik de campaign speelquote:Op donderdag 19 november 2015 19:40 schreef Catkiller het volgende:
Huh, zit er een campaign in BO dan?
quote:Op donderdag 19 november 2015 19:05 schreef warp995 het volgende:
Iemand hier die het einde van de campaing snapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irene is bae <3
quote:Op donderdag 19 november 2015 20:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:13 schreef warp995 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irene is bae <3
neequote:Op donderdag 19 november 2015 22:16 schreef Fylax het volgende:
Voor de campaignspelers: Komt er ook nog iets uit eerdere Black ops tevoorschijn?
dit iddquote:Op donderdag 19 november 2015 22:34 schreef BatWayne het volgende:
Kan nog steeds niet al mijn vrienden zien.
Ja Nova gas alleen, en bovendien heeft dit deel net als het eerste deel iets psychologisch in het verhaal zitten.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:16 schreef Fylax het volgende:
Voor de campaignspelers: Komt er ook nog iets uit eerdere Black ops tevoorschijn?
quote:Op donderdag 19 november 2015 22:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:07 schreef warp995 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irene is bae <3
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:18 schreef Jiang153 het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:21 schreef warp995 het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:23 schreef Jiang153 het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:24 schreef warp995 het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:27 schreef Jiang153 het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:27 schreef Jiang153 het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:49 schreef warp995 het volgende:
[ Bericht 9% gewijzigd door Jiang153 op 20-11-2015 00:56:52 ]Irene is bae <3
Goed blijven kijken wat er gebeurd en niet op de automatische piloot gaan schieten. Ik vind het zelf ook fijner dat mijn besturing wat trager staat dan dat hij standaard ingesteld staat, dan vlieg ik met het wapen niet zo snel over het doel heen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:27 schreef Nystiq het volgende:
Heeft iemand tips om het aimen te verbeteren? Ps4
Ik probeer altijd op de benen/borst te mikken, door de recoil schiet het wapen omhoog en schiet je op de borst/het hoofd. Als je op het hoofd mikt en je wapen gaat omhoog dan mis je veel.quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:27 schreef Nystiq het volgende:
Sensitivity heel laag zetten. En dan kan je als het beter gaat steeds iets hoger doen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:27 schreef Nystiq het volgende:
Eerst schieten en dan pas aimen anders ben je al dood.quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:27 schreef Nystiq het volgende:
Deze dusquote:Op vrijdag 20 november 2015 09:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sensitivity heel laag zetten. En dan kan je als het beter gaat steeds iets hoger doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |