abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 november 2015 @ 13:09:11 #251
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_157897635
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:58 schreef Rickertman96 het volgende:
Hoe krijg je gold camo eigenlijk?
100 headshots maken met SMG/AR/LMG wapens of volgens mij 100 one shot kills maken met shotguns en snipers en dan moet je 50 kills zonder attachments maken, 50 kills met sight en 5 attachments maken (lvl 34 zijn voor de wildcard), 10 revenge medals krijgen met dat wapen, 5 keer een 5 killstreak maken met dat wapen en 5 keer 2 rapid kills maken met het wapen. En dan heb je een gouden camo.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_157924101
Tips voor safeguard?
  maandag 30 november 2015 @ 17:04:59 #253
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_157924464
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:45 schreef PiccoLow het volgende:
Tips voor safeguard?
Raak schieten
pi_157927438
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Raak schieten
te moeilijk
  FOK!fotograaf maandag 30 november 2015 @ 22:00:44 #255
364681 over_hedge
pi_157932669
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:45 schreef PiccoLow het volgende:
Tips voor safeguard?
je specials gebruiken tegen die robot. Is dan zo kapot. Van de rest werkt flanken wel aardig.
Vind het alleen maar een kut gamemode eigenlijk.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157949689
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]

je specials gebruiken tegen die robot. Is dan zo kapot. Van de rest werkt flanken wel aardig.
Vind het alleen maar een kut gamemode eigenlijk.
Specials gebruiken tegen de robot is inderdaad zeer effectief, bedankt voor de tip

To prestige or not to prestige?

Waar hebben jullie die permanent unlock aan besteed?
  FOK!fotograaf dinsdag 1 december 2015 @ 18:34:51 #257
364681 over_hedge
pi_157950212
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:07 schreef PiccoLow het volgende:

[..]

Specials gebruiken tegen de robot is inderdaad zeer effectief, bedankt voor de tip

To prestige or not to prestige?

Waar hebben jullie die permanent unlock aan besteed?
Ik prestige niet. Zie het nut er niet van in. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157950305
Safeguard ftw. Chille gametype.
  dinsdag 1 december 2015 @ 18:53:11 #259
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_157950662
Heb pas 1 ronde Safeguard gedaan maar het beviel mij wel. Had liever gehad dat ze er 1 grote ronde van hadden gemaakt waarbij beide teams de robot naar de andere spawn kunnen duwen dan was het nog beter geweest denk ik.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_157957412
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:53 schreef Catkiller het volgende:
Heb pas 1 ronde Safeguard gedaan maar het beviel mij wel. Had liever gehad dat ze er 1 grote ronde van hadden gemaakt waarbij beide teams de robot naar de andere spawn kunnen duwen dan was het nog beter geweest denk ik.
Ik had ook gehoopt dat Safeguard zou zijn zoals jij beschrijft. Desalniettemin een leuke mode als je het mij vraagt.

Ik had overigens gehoopt dat Uplink zou zijn wat Safeguard niet was maar het feit dat je niet kan schieten als je in het bezit van het object bent verpest deze mode voor mij. Vooral omdat communicatie er simpelweg niet in lijkt te zitten als je niet in een party speelt
pi_157957485
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik prestige niet. Zie het nut er niet van in. :)
Je moet er inderdaad maar van houden denk ik. Enige reden voor mij om het te doen is om alle unlockables (tokens) ook daadwerkelijk te kunnen unlocken (Blijkbaar niet mogelijk als je niet voor prestige mode gaat)
pi_157965499
Kan iemand de tactical 'Black Hat' aanraden?
Lijkt de perk Ghost en ook launchers overbodig te maken
  FOK!fotograaf woensdag 2 december 2015 @ 15:23:02 #263
364681 over_hedge
pi_157965659
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:16 schreef PiccoLow het volgende:
Kan iemand de tactical 'Black Hat' aanraden?
Lijkt de perk Ghost en ook launchers overbodig te maken
Nee. Ik kan je hem wel afraden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157966201
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nee. Ik kan je hem wel afraden.
Ben je wel een fan van Ghost?

Pharo op Combine speelt wel lekker overigens
  FOK!fotograaf woensdag 2 december 2015 @ 15:53:29 #265
364681 over_hedge
pi_157966247
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:50 schreef PiccoLow het volgende:

[..]

Ben je wel een fan van Ghost?

Pharo op Combine speelt wel lekker overigens
Nee. Maar ik speel alleen als ik met vrienden speel. Dan halen de tegenstanders niet zo veel uavs. En zo wel dan schiet 1 van ons ze meteen weer uit de lucht. Dus heb geen ghost nodig.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158082125
In deel 2 was ik altijd baas met een single shot wapen zoals de FAL en de SMR. In dit deel met de Sheiva bak ik er helemaal niks van. Iemand anders die Sheiva chill vindt?
  maandag 7 december 2015 @ 16:40:41 #267
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_158083177
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:01 schreef DSS24 het volgende:
In deel 2 was ik altijd baas met een single shot wapen zoals de FAL en de SMR. In dit deel met de Sheiva bak ik er helemaal niks van. Iemand anders die Sheiva chill vindt?
Ligt aan de connectie en die exo suits. "Vroeger" kon je veel beter anticiperen om de bewegingen van de tegenstanders en dus makkelijker killen met Single shots.
pi_158086103
Engineer + Blackcell

Leuke combinatie
pi_158105628
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ligt aan de connectie en die exo suits. "Vroeger" kon je veel beter anticiperen om de bewegingen van de tegenstanders en dus makkelijker killen met Single shots.
Ja klopt, zeker de connection is echt onstabiel. Je merkt enorm wanneer het in je na- of voordeel is.
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:42:04 #270
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_158109592
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:01 schreef DSS24 het volgende:
In deel 2 was ik altijd baas met een single shot wapen zoals de FAL en de SMR. In dit deel met de Sheiva bak ik er helemaal niks van. Iemand anders die Sheiva chill vindt?
Blacks Ops 1 op Jungle en dan onder die houten steiger zitten met Ghost en een FAL met silencer. :D O+

Ik heb redelijk wat kills met de Drakon en daar heb ik er weinig moeite mee om mensen daar mee te killen maar ja, dan stel ik mij wel in op een bepaalde afstand tot het doelwit ook. Shotguns gaan ook wel prima tot zo ver, en dan bedoel ik de eerste en de Argus, niet die simpele in het midden. :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:43:21 #271
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_158109619
Ik heb als ik speel echt veel te vaak gewoon een kut connectie. Gewoon van 1 streepje naar 3 of 4 en zo gaat het dan constant, vooral als ik met mensen in een party speel. Check dan mijn verbinding en dan zijn er geen problemen. Downloads staan er dan ook niet aan. Verrekte irritant.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_158148198
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:42 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Blacks Ops 1 op Jungle en dan onder die houten steiger zitten met Ghost en een FAL met silencer. :D O+

Ik heb redelijk wat kills met de Drakon en daar heb ik er weinig moeite mee om mensen daar mee te killen maar ja, dan stel ik mij wel in op een bepaalde afstand tot het doelwit ook. Shotguns gaan ook wel prima tot zo ver, en dan bedoel ik de eerste en de Argus, niet die simpele in het midden. :P
Ja prachtig was dat, goede herinneringen aan Black Ops! En ik vind het fijn dat ze de stijl toch goed doortrekken in dit deel. Shotguns vind ik vrij moeilijk om mee te vlammen. Ik ben XR-2 nu zo gewend dat ik moeilijk kan wennen aan ander spul.

Maar inderdaad die kutverbinding moet wel gefixed worden.
  donderdag 10 december 2015 @ 12:51:38 #273
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_158148393
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:40 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Ja prachtig was dat, goede herinneringen aan Black Ops! En ik vind het fijn dat ze de stijl toch goed doortrekken in dit deel. Shotguns vind ik vrij moeilijk om mee te vlammen. Ik ben XR-2 nu zo gewend dat ik moeilijk kan wennen aan ander spul.

Maar inderdaad die kutverbinding moet wel gefixed worden.
Brecci met silencer en lasersight doet het vrij goed :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_158169451
Nieuwe patch is uit.

quote:
Weapons

Submachine Guns

Kuda
Increased ability to control recoil.

VMP
Time increased when aiming down sights.
Hip fire spread increased.

Weevil
Increased ability to control recoil.

Vesper
Reduced lethal range.

Razorback
Increased ability to control recoil.
Increased lethal range.

Assault Rifles

KN-44
Increased ability to control recoil.

XR-2
Movement speed reduced.

HVK-30
Increased ability to control recoil.

ICR-1
Increased ability to control recoil.
Hip fire spread reduced.
Fixed an issue with the reload animation when a certain magazine was equipped.

Man-O-War
Increased ability to control recoil.

M8A7
Fire rate reduced.

Shotguns

KRM-262
Removed 3-hit kill. Now guaranteed at 2-hits.

205 Brecci
Increased lethal range.

Haymaker 12
Increased lethal range.

Light Machine Guns

Dingo
Movement speed increased.
Increased ability to control recoil.

48 Dredge
Fire rate reduced.Pistols

MR6
Movement speed increased.

RK5
Movement speed increased.
Reduced lethal range.

L-CAR 9
Movement speed increased.
Reduced damage.
Reduced lethal range.
Hip fire spread increased.

Scorestreaks

HC-XD
Explosive damage increased

Dart
Explosive damage increased for collision explosions
Handling tuning
Minimum speed slightly reduced
Fixed an issue where the Dart was not locking onto enemy players

Talon
AI controlled damage slightly increased

Mothership
Increased number of missiles required to destroy by 2
Owner turret explosive bullet damage increased
Owner rocket turret projectile speed increased

Hellstorm
Cluster bomb explosive damage increased

Rolling Thunder
Explosive radius per drone increased
Explosive damage per drone increased
Added 4 pairs of drones
Health per drone increased

Cerberus
Increased missiles required to destroy by 1
Increased EMP Grenades required to destroy by 1

G.I. Unit
Increased number of War Machine hits required to destroy
Slightly increased duration
Slightly decreased time stunned when hit by EMP Grenade

UAV
Increased base health

CUAV
Increased base health

Wraith
Increased base health
Fixed an issue where the Flak Drone would not intercept incoming missiles

R.A.P.S
Increased number or missiles required to destroy Deploy Ship by 1
Increased health per drone
Explosive damage per drone increased

Lightning Strike
Reduced the time between target selection and payload delivery
En dubbel XP weer dit weekend.
pi_158173364
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:17 schreef SoldMayor het volgende:
Nieuwe patch is uit.

[..]

En dubbel XP weer dit weekend.
Ik had al een vreemd gevoel met de M8A7 maar kon m'n vinger niet op de zere plek leggen; bedankt voor de informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')