100 headshots maken met SMG/AR/LMG wapens of volgens mij 100 one shot kills maken met shotguns en snipers en dan moet je 50 kills zonder attachments maken, 50 kills met sight en 5 attachments maken (lvl 34 zijn voor de wildcard), 10 revenge medals krijgen met dat wapen, 5 keer een 5 killstreak maken met dat wapen en 5 keer 2 rapid kills maken met het wapen. En dan heb je een gouden camo.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:58 schreef Rickertman96 het volgende:
Hoe krijg je gold camo eigenlijk?
je specials gebruiken tegen die robot. Is dan zo kapot. Van de rest werkt flanken wel aardig.quote:
Specials gebruiken tegen de robot is inderdaad zeer effectief, bedankt voor de tipquote:Op maandag 30 november 2015 22:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je specials gebruiken tegen die robot. Is dan zo kapot. Van de rest werkt flanken wel aardig.
Vind het alleen maar een kut gamemode eigenlijk.
Ik prestige niet. Zie het nut er niet van in.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:07 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
Specials gebruiken tegen de robot is inderdaad zeer effectief, bedankt voor de tip
To prestige or not to prestige?
Waar hebben jullie die permanent unlock aan besteed?
Ik had ook gehoopt dat Safeguard zou zijn zoals jij beschrijft. Desalniettemin een leuke mode als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:53 schreef Catkiller het volgende:
Heb pas 1 ronde Safeguard gedaan maar het beviel mij wel. Had liever gehad dat ze er 1 grote ronde van hadden gemaakt waarbij beide teams de robot naar de andere spawn kunnen duwen dan was het nog beter geweest denk ik.
Je moet er inderdaad maar van houden denk ik. Enige reden voor mij om het te doen is om alle unlockables (tokens) ook daadwerkelijk te kunnen unlocken (Blijkbaar niet mogelijk als je niet voor prestige mode gaat)quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik prestige niet. Zie het nut er niet van in.
Nee. Ik kan je hem wel afraden.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:16 schreef PiccoLow het volgende:
Kan iemand de tactical 'Black Hat' aanraden?
Lijkt de perk Ghost en ook launchers overbodig te maken
Ben je wel een fan van Ghost?quote:Op woensdag 2 december 2015 15:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Ik kan je hem wel afraden.
Nee. Maar ik speel alleen als ik met vrienden speel. Dan halen de tegenstanders niet zo veel uavs. En zo wel dan schiet 1 van ons ze meteen weer uit de lucht. Dus heb geen ghost nodig.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:50 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
Ben je wel een fan van Ghost?
Pharo op Combine speelt wel lekker overigens
Ligt aan de connectie en die exo suits. "Vroeger" kon je veel beter anticiperen om de bewegingen van de tegenstanders en dus makkelijker killen met Single shots.quote:Op maandag 7 december 2015 16:01 schreef DSS24 het volgende:
In deel 2 was ik altijd baas met een single shot wapen zoals de FAL en de SMR. In dit deel met de Sheiva bak ik er helemaal niks van. Iemand anders die Sheiva chill vindt?
Ja klopt, zeker de connection is echt onstabiel. Je merkt enorm wanneer het in je na- of voordeel is.quote:Op maandag 7 december 2015 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt aan de connectie en die exo suits. "Vroeger" kon je veel beter anticiperen om de bewegingen van de tegenstanders en dus makkelijker killen met Single shots.
Blacks Ops 1 op Jungle en dan onder die houten steiger zitten met Ghost en een FAL met silencer.quote:Op maandag 7 december 2015 16:01 schreef DSS24 het volgende:
In deel 2 was ik altijd baas met een single shot wapen zoals de FAL en de SMR. In dit deel met de Sheiva bak ik er helemaal niks van. Iemand anders die Sheiva chill vindt?
Ja prachtig was dat, goede herinneringen aan Black Ops! En ik vind het fijn dat ze de stijl toch goed doortrekken in dit deel. Shotguns vind ik vrij moeilijk om mee te vlammen. Ik ben XR-2 nu zo gewend dat ik moeilijk kan wennen aan ander spul.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Blacks Ops 1 op Jungle en dan onder die houten steiger zitten met Ghost en een FAL met silencer.![]()
![]()
Ik heb redelijk wat kills met de Drakon en daar heb ik er weinig moeite mee om mensen daar mee te killen maar ja, dan stel ik mij wel in op een bepaalde afstand tot het doelwit ook. Shotguns gaan ook wel prima tot zo ver, en dan bedoel ik de eerste en de Argus, niet die simpele in het midden.
Brecci met silencer en lasersight doet het vrij goedquote:Op donderdag 10 december 2015 12:40 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja prachtig was dat, goede herinneringen aan Black Ops! En ik vind het fijn dat ze de stijl toch goed doortrekken in dit deel. Shotguns vind ik vrij moeilijk om mee te vlammen. Ik ben XR-2 nu zo gewend dat ik moeilijk kan wennen aan ander spul.
Maar inderdaad die kutverbinding moet wel gefixed worden.
En dubbel XP weer dit weekend.quote:Weapons
Submachine Guns
Kuda
Increased ability to control recoil.
VMP
Time increased when aiming down sights.
Hip fire spread increased.
Weevil
Vesper
Reduced lethal range.
Razorback
Increased lethal range.
Assault Rifles
KN-44
XR-2
Movement speed reduced.
HVK-30
ICR-1
Hip fire spread reduced.
Fixed an issue with the reload animation when a certain magazine was equipped.
Man-O-War
M8A7
Fire rate reduced.
Shotguns
KRM-262
Removed 3-hit kill. Now guaranteed at 2-hits.
205 Brecci
Increased lethal range.
Haymaker 12
Increased lethal range.
Light Machine Guns
Dingo
Movement speed increased.
48 Dredge
Fire rate reduced.Pistols
MR6
RK5
Reduced lethal range.
L-CAR 9
Reduced damage.
Reduced lethal range.
Hip fire spread increased.
Scorestreaks
HC-XD
Explosive damage increased
Dart
Explosive damage increased for collision explosions
Handling tuning
Minimum speed slightly reduced
Fixed an issue where the Dart was not locking onto enemy players
Talon
AI controlled damage slightly increased
Mothership
Increased number of missiles required to destroy by 2
Owner turret explosive bullet damage increased
Owner rocket turret projectile speed increased
Hellstorm
Cluster bomb explosive damage increased
Rolling Thunder
Explosive radius per drone increased
Explosive damage per drone increased
Added 4 pairs of drones
Health per drone increased
Cerberus
Increased missiles required to destroy by 1
Increased EMP Grenades required to destroy by 1
G.I. Unit
Increased number of War Machine hits required to destroy
Slightly increased duration
Slightly decreased time stunned when hit by EMP Grenade
UAV
Increased base health
CUAV
Increased base health
Wraith
Increased base health
Fixed an issue where the Flak Drone would not intercept incoming missiles
R.A.P.S
Increased number or missiles required to destroy Deploy Ship by 1
Increased health per drone
Explosive damage per drone increased
Lightning Strike
Reduced the time between target selection and payload delivery
Ik had al een vreemd gevoel met de M8A7 maar kon m'n vinger niet op de zere plek leggen; bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 11 december 2015 12:17 schreef SoldMayor het volgende:
Nieuwe patch is uit.
[..]
En dubbel XP weer dit weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |