twitter:Feyenoord twitterde op zondag 08-11-2015 om 13:27:04OPSTELLING Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; El Ahmadi, Vejinovic, Vilhena; Kuyt, Kramer en Elia. #FEYaja reageer retweet
En Younes. En het algemene gebrek aan inzicht en tactiek bij de Boer.quote:
Beetje een joden TT.quote:
Of juist niet, jinxception dit dat.quote:Op zondag 8 november 2015 13:42 schreef Vasion het volgende:
Aan alle TTs en jinxes te lezen gaat het vaniddag hopeloos mis.
Ik heb er, wie gewöhnlich, weer eens een hard hoofd inquote:Op zondag 8 november 2015 13:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Of juist niet, jinxception dit dat.
Ik wil gewoon een rustige wedstrijd, waarbij we geen spanning ervaren en Feyenoord als de ware kampioen zien overwinnen...quote:
Als we ooit kampioen worden zal dat ongetwijfeld op een bizarre wijze tot stand gaan komen met een winnend doelpunt in de laatste minuut ofzo.quote:Op zondag 8 november 2015 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een rustige wedstrijd, waarbij we geen spanning ervaren en Feyenoord als de ware kampioen zien overwinnen...
En toen ging de wekker
Van de laatste wedstrijd, inclusief afhankelijk zijn van het resultaat bij minimaal 1 andere wedstrijd...quote:Op zondag 8 november 2015 14:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als we ooit kampioen worden zal dat ongetwijfeld op een bizarre wijze tot stand gaan komen met een winnend doelpunt in de laatste minuut ofzo.
Zwolle?quote:Op zondag 8 november 2015 14:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord het dit seizoen al gepresteerd om 2 helften goed te spelen?
Maar wat voorspeld dat voor de 2e helft?quote:Op zondag 8 november 2015 14:49 schreef TC03 het volgende:
Spectaculair eerste kwartier.Karsdorp zeer indrukwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |