abonnement Unibet Coolblue
pi_168976702
Milde reacties hier nog. Niemand die mega te doen heeft met Wolfs? Die man is alles kwijt. Zijn dochter en Eva, want hij koos voor zijn dochter..

Ik blijf maar niet snappen dat er na de verdwijning van Bols niet alles op alles is gezet om deze man, meervoudig moordenaar, op te sporen. Wat dat betreft blijft dit soort series onrealistisch. In het echte leven had die man nooit meer daar in de omgeving kunnen verblijven..
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 06:45:20 #277
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_168976944
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 02:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Milde reacties hier nog. Niemand die mega te doen heeft met Wolfs? Die man is alles kwijt. Zijn dochter en Eva, want hij koos voor zijn dochter..

Ik blijf maar niet snappen dat er na de verdwijning van Bols niet alles op alles is gezet om deze man, meervoudig moordenaar, op te sporen. Wat dat betreft blijft dit soort series onrealistisch. In het echte leven had die man nooit meer daar in de omgeving kunnen verblijven..
Denk dat Eva het wel begrijpt dat hij voor zijn dochter koos. Wat had Bols bijvoorbeeld gedaan als hij Fleur had gekozen..... Ik zelf vind het ook raar dat Bols nota bene in Maastricht 10 afleveringen uit handen van de politie is gebleven.
BAM dit is 3KB
pi_168977510
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 02:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Milde reacties hier nog. Niemand die mega te doen heeft met Wolfs? Die man is alles kwijt. Zijn dochter en Eva, want hij koos voor zijn dochter..

Ik blijf maar niet snappen dat er na de verdwijning van Bols niet alles op alles is gezet om deze man, meervoudig moordenaar, op te sporen. Wat dat betreft blijft dit soort series onrealistisch. In het echte leven had die man nooit meer daar in de omgeving kunnen verblijven..
Nu ja we zouden meer Fleva krijgen, if any zorgt dit gewoon voor een reboot van Fleva terug naar toen ze elkaar ontmoeten in seizoen 1 :+ Eva zal het Wolfs niet snel vergeven door voor Fleur te kiezen en Wolfs Eva evenmin door niet gewoon direct op het aanbod van Ada von Everingen _O- in te gaan. En dacht Wolfs nu echt dat Bols zijn crush zou doodschieten? :')

Verder eens met dat laatste. Fleva zworen niet te rusten voor dat ze Bols te pakken zouden hebben vanaf het moment dat ze terug gingen voor die laptop (ffs waar is die Microsoft Surface heen joh :D) Bols ontsnapt, Fleva krijgen een disciplinaire straf en vergeten hem gewoon? Ze hieven het glas, deden een plas en alles bleef zoals het was. |:( Zou logischer geweest zijn om Bols uit de systemen te gooien (dat wordt gewoon gelogd) en bovendien een zaak van de Rijksrecherche te maken.

En wat is het met Fleur een heel seizoen niet te tonen (op wat facetime gesprekken na) om op te laten draven als lammetje voor het slachthuis? Niet dat zij nu mijn favoriet was maar toch.. Op zo'n manier eruit geschreven worden zoals Esmee meer of minder ook over kwam :')

[ Bericht 26% gewijzigd door Joosie200 op 18-02-2017 09:18:58 ]
mag het weten
pi_168977783
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:11 schreef Joosie200 het volgende:

[..]
. En dacht Wolfs nu echt dat Bols zijn crush zou doodschieten? :')


Dit ja. :')

Verder zat ik te wachten tot een sniper Bols zou doodschieten op 3,2,1. Nee dus. Fleur dood -O- tegenvallertje.

Op heel veel punten was deze verhaallijn zeer ongeloofwaardig.
Somebody that I used to know
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 09:44:52 #280
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168977904
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:36 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dit ja. :')
Misschien daarom juist, omdat hij dat niet zou doen? Dat ie Fleur daarom met rust zou zou laten, aangezien Bols andere plannen had met Eva.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168977971
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Misschien daarom juist, omdat hij dat niet zou doen? Dat ie Fleur daarom met rust zou zou laten, aangezien Bols andere plannen had met Eva.
Dan issie naïef om dat te denken. Eva wist wel beter na dat postbode meisje :X
mag het weten
pi_168978003
Toen Eva koos om met Bols mee te gaan, en Bols zei : hoe kan ik zeker weten dat je voor mij kiest, dacht ik: nu schiet hij Floris dood.
Somebody that I used to know
pi_168978043
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:54 schreef Postbus100 het volgende:
Toen Eva koos om met Bols mee te gaan, en Bols zei : hoe kan ik zeker weten dat je voor mij kiest, dacht ik: nu schiet hij Floris dood.
Dat zou ik nog een mooie plottwist gevonden hebben. Maar seizoen 12 was al bevestigd inmiddels. Dus hebben Fleva wat ze ook overkomt plotarmour opdat ze het levend ergens vanaf brengen. Zonder Fleva geen Flikken Maastricht
mag het weten
pi_168979231
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:57 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat zou ik nog een mooie plottwist gevonden hebben. Maar seizoen 12 was al bevestigd inmiddels. Dus hebben Fleva wat ze ook overkomt plotarmour opdat ze het levend ergens vanaf brengen. Zonder Fleva geen Flikken Maastricht
Dat klopt, dat was ook de enige reden waarom het onwaarschijnlijk was, maar puur inhoudelijk, en los van seizoenen en series was dat de enige juiste oplossing voor Bols geweest. Dan had hij Eva echt voor zichzelf. Dat Eva never nooit haar hart aan hem zal geven, komt niet in hem op omdat hij een psychopaat is.

Die toen hij die opa doodstak :X
Somebody that I used to know
pi_168979322
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:22 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat klopt, dat was ook de enige reden waarom het onwaarschijnlijk was, maar puur inhoudelijk, en los van seizoenen en series was dat de enige juiste oplossing voor Bols geweest. Dan had hij Eva echt voor zichzelf. Dat Eva never nooit haar hart aan hem zal geven, komt niet in hem op omdat hij een psychopaat is.

Die toen hij die opa doodstak :X
Ik zat er al op te wachten toen ik Bols zo hoorde praten van: maar je houdt van Wolfs, niet van mij. En tegen Wolfs: op jou kom ik nog terug straks. Toen dacht ik: ha, Bols gaat Wolfs omleggen! Ervan tussen met Zwitsers paspoort naar Brazilië oid. Want zo heeft ie Eva voor zichzelf zonder Wolfs als lastpak er nog bij te hebben.

Hoe ie die opa doodstak tja.. Postbode meisje in de herhaling? Losse eindjes wegwerken en zo. Al had ik eerder gedacht dat Bols die kale knikker Romein oid? al veel eerder uit de weg zou ruimen toen ie werd geïnstrueerd precies te doen zoals hij zei. Daan de Vos vind ik nog steeds de leukste badguy iig. Dan vriendje van Esmee en dan pas Bols.
mag het weten
  zaterdag 18 februari 2017 @ 12:20:31 #286
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_168980071
quote:
Het elfde seizoen van Flikken Maastricht blijkt een recordseizoen. Met een gemiddelde van 2,3 miljoen kijkers per aflevering is dit seizoen het best bekeken ooit.

Daarmee is het oude record van seizoen 9 ruim verbroken. Toen keken er gemiddeld 2,2 miljoen kijkers naar de populaire politieserie, zo meldt Broadcastmagazine.

Record na record
Maar dat is niet het enige record dat het afgelopen seizoen is gesneuveld. De immens populaire serie heeft tot twee keer toe het eigen kijkcijferrecord per aflevering gebroken. De best bekeken aflevering is die van 3 februari toen er 2.453.000 mensen aan de buis gekluisterd zaten. Een week eerder keken 2.432.000 mensen naar Flikken Maastricht. Daarmee was het oude record van seizoen 9, dat sinds 2014 in de boeken stond, al ruim verbroken.

Bizarre finale
Vrijdagavond werd de seizoensfinale uitgezonden. Deze aflevering maakte heel wat los bij de trouwe kijkers van de serie, zo bleven heel wat kijkers in shock achter. Flikken Maastricht was zelfs trending topic op Twitter.

Lees ook: Kijkers in shock na 'bizarre' finale Flikken Maastricht

Seizoen 12
De fans van de serie zullen nog voorlopig weer geduld moeten hebben. De opnames voor seizoen 12 moeten nog beginnen. Volgens hoofdrolspeler Victor Reinier wordt het volgende seizoen nog beter.

Lees ook: Flikken Maastricht: Seizoen 12 wordt Flikken 2.0
http://www.1limburg.nl/fl(...)rds?context=topstory

Nou Avrotros bestel seizoen 13, 14 en 15 maar!
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_168980446
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:20 schreef Devil010 het volgende:

[..]

http://www.1limburg.nl/fl(...)rds?context=topstory

Nou Avrotros bestel seizoen 13, 14 en 15 maar!
Hebben ze niet gezegt dat ze er mee gingen stoppen?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 13:13:51 #288
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_168980855
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:48 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Hebben ze niet gezegt dat ze er mee gingen stoppen?
Ze hebben niks gezegd enkel dat er 11 en 12 komt, wat daarna gebeurd is niks over bekend.
Met zulke kijkcijfers zou stoppen dom zijn, nietwaar.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_168981066
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:11 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nu ja we zouden meer Fleva krijgen, if any zorgt dit gewoon voor een reboot van Fleva terug naar toen ze elkaar ontmoeten in seizoen 1 :+ Eva zal het Wolfs niet snel vergeven door voor Fleur te kiezen en Wolfs Eva evenmin door niet gewoon direct op het aanbod van Ada von Everingen _O- in te gaan. En dacht Wolfs nu echt dat Bols zijn crush zou doodschieten? :')

Verder eens met dat laatste. Fleva zworen niet te rusten voor dat ze Bols te pakken zouden hebben vanaf het moment dat ze terug gingen voor die laptop (ffs waar is die Microsoft Surface heen joh :D) Bols ontsnapt, Fleva krijgen een disciplinaire straf en vergeten hem gewoon? Ze hieven het glas, deden een plas en alles bleef zoals het was. |:( Zou logischer geweest zijn om Bols uit de systemen te gooien (dat wordt gewoon gelogd) en bovendien een zaak van de Rijksrecherche te maken.

En wat is het met Fleur een heel seizoen niet te tonen (op wat facetime gesprekken na) om op te laten draven als lammetje voor het slachthuis? Niet dat zij nu mijn favoriet was maar toch.. Op zo'n manier eruit geschreven worden zoals Esmee meer of minder ook over kwam :')
Bols was ook uit de systemen gegooid. :) Hij bleek alleen dat hij de inloggegevens van iemand anders had buitgemaakt.

Waarom zat Marion niet in deze aflevering eigenlijk?
pi_168981429
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:28 schreef Operc het volgende:

[..]

Bols was ook uit de systemen gegooid. :) Hij bleek alleen dat hij de inloggegevens van iemand anders had buitgemaakt.

Waarom zat Marion niet in deze aflevering eigenlijk?
Dan nog valt het op als een mede collega opeens gaat checken op welke zaken Fleva precies zitten :P Dat laatste vroeg ik mij ook af. Was ze met vakantie oid? Normaal gesproken is ze samen met Romeo op pad
mag het weten
pi_168982070
Er is dus blijkbaar niks gedaan met de laptop die Eva eerder dit seizoen had verstopt in de ardennen?
pi_168982094
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er is dus blijkbaar niks gedaan met de laptop die Eva eerder dit seizoen had verstopt in de ardennen?
Nope :+
mag het weten
pi_168982156
Toch apart dat de eerste versie vaak toch het leukste is. Dit vind ik met dit ook. Flikken Gent vind ik zeker nog steeds het leukst om te kijken met Maastricht als goeie tweede. Rotterdam daar vind ik dan echt geen ruk aan:')
pi_168982236
Trouwens, waar was die dochter Vizee gebleven. Zou zij niet Bols hebben willen neerschieten en had ze per ongeluk Fleur geraakt? Of denk ik nu te ver :')

Óf die Bea Middelkoop wil alleen de poet en wil Bols neerknallen en knalt samen met Bols Fleur neer.

[ Bericht 18% gewijzigd door Sunshine1982 op 18-02-2017 14:52:08 ]
pi_168983095
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:13 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Ze hebben niks gezegd enkel dat er 11 en 12 komt, wat daarna gebeurd is niks over bekend.
Met zulke kijkcijfers zou stoppen dom zijn, nietwaar.
Stoppen op je hoogtepunt ja.
Dit kan ik vinden:
http://www.nu.nl/film/411(...)-seizoen-twaalf.html

Dus idd is er nog niks zeker.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 februari 2017 @ 15:43:05 #296
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168983299
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:28 schreef Operc het volgende:

[..]

Bols was ook uit de systemen gegooid. :) Hij bleek alleen dat hij de inloggegevens van iemand anders had buitgemaakt.
Normaal gesproken zou dat toch op moeten vallen als er op een vreemde plek ingelogd wordt of dat er twee inlogs tegelijk zijn?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 15:46:57 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168983359
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Toch apart dat de eerste versie vaak toch het leukste is. Dit vind ik met dit ook. Flikken Gent vind ik zeker nog steeds het leukst om te kijken met Maastricht als goeie tweede. Rotterdam daar vind ik dan echt geen ruk aan:')
"Flikken Antwerpen" oftewel Zonne Stad vind ik ook leuk :Y Flikken Rotterdam kan mij echter niet boeien.

Hopelijk gaat FM nog even door na seizoen 12
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168983672
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

"Flikken Antwerpen" oftewel Zonne Stad vind ik ook leuk :Y Flikken Rotterdam kan mij echter niet boeien.

Hopelijk gaat FM nog even door na seizoen 12
Ik vind dat de Belgen daar heel goed in zijn in spannende series. Cordon is ook een topper.
pi_168984088
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou dat toch op moeten vallen als er op een vreemde plek ingelogd wordt of dat er twee inlogs tegelijk zijn?
Lijkt me niet. In de meeste organisaties wordt echt niet gecheckt vanaf waar elke werknemer inlogt als hij/zij thuis werkt. (En sowieso zijn dit soort details ver voorbij de grens van wat je mag verwachten van fictie imo)
pi_168995284
Denk dat volgend seizoen veel in buitenland opgenomen gaat worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')