Is er een livestream van sbs?quote:Op zondag 8 november 2015 17:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Het programma begint op SBS6 jongens! Ik zal melden wanneer onze heldinnen komen.
Haha ik kijk het straks wel even terug allemaal.quote:Op zondag 8 november 2015 17:03 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
www.horizon.tv als je ziggo internet ehbt. Ze praten al! schnell
Vrij significant verschil ja.quote:Op zondag 8 november 2015 17:05 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Lisa is bruinrood. Staat haar goed.
nieuw aluhoedje: De studio heeft lelijke oranje belichting op haar mooie bruinrode kleurtje geschenen.
Heeft ze er gisteren geen bruinrood van gemaakt dan?quote:Op zondag 8 november 2015 17:05 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Lisa is bruinrood. Staat haar goed.
nieuw aluhoedje: De studio heeft lelijke oranje belichting op haar mooie bruinrode kleurtje geschenen.
Toch een heel klein beetje een onderkin, jammer Lisaquote:Op zondag 8 november 2015 17:08 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[ afbeelding ]
Stelde geen fuck voor. geeneens kwa gereserveerde spreektijd voor hen. Hopelijk mogen ze later nog een liedje zingen ofzo
scheen een heftige afterparty te zijn geweest met veel taartjesquote:Op zondag 8 november 2015 17:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Toch een heel klein beetje een onderkin, jammer Lisa
Nee, ze gaat binnenkort terug naar haar oude kleur zei ze. Jindra trouwens ook.quote:Op zondag 8 november 2015 17:08 schreef Collide het volgende:
[..]
Heeft ze er gisteren geen bruinrood van gemaakt dan?
Achja Lisa komt er wel. Jammer dat het niet binnen K3 is.quote:Op zondag 8 november 2015 17:10 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
scheen een heftige afterparty te zijn geweest met veel taartjes
Tijdens die opgenomen onthulling van de haarkleuren met Hanne tijdens de uitzending had ze ook een fatsoenlijke kleur zoals dit. Dus ik hou mijn aluhoedje ff lekker op.quote:Op zondag 8 november 2015 17:08 schreef Collide het volgende:
[..]
Heeft ze er gisteren geen bruinrood van gemaakt dan?
En dat was dan direct ook het hele interview van 30 sec langquote:Op zondag 8 november 2015 17:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, ze gaat binnenkort terug naar haar oude kleur zei ze. Jindra trouwens ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |