abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157399193
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:21 schreef nick333 het volgende:
Die mond van Demi :X
Die lach van Lauren O+
https://gfycat.com/CarelessSecondBasil

Die rug van Hanne :?
http://i.imgur.com/odRnqu5.jpg
Hanne is al de kleinste van hen, dus die gaat echt gedrilld moeten worden op houding _O-
pi_157399232
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:21 schreef nick333 het volgende:
Die mond van Demi :X
Die lach van Lauren O+
https://gfycat.com/CarelessSecondBasil

Die rug van Hanne :?
http://i.imgur.com/odRnqu5.jpg
Ik vond die mond van Demi echt het allervervelendste aan haar. Demi was een van die meisjes die ontzettend lelijk werd als ze lachte. Lauren, amai O+ Wat hebben ze ons veel leuks door de neus geboord.
pi_157399283
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:13 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Die paar persconferenties waren direct na de hectische finale, dus ze waren denk ik allang blij dat ze redelijk fris op beeld overkwamen en uberhaupt uit hun woorden kwamen. Klaasje krijgt 1x intern de instructie dat ze interviews niet naar haar toe moet trekken en dat ze als een geheel over moeten komen. Dan gaat ze dat direct hierna gewoon goed toepassen, is ze kundig en sociaal genoeg voor. Leek me niet dat het met iets van egocentrisch gedrag te maken had, maar met moeheid/spanning die loskomt, etc.

Barbie zal wel vaak in het midden staan tijdens de optredens enzo. Was Josje ook vaak, omdat degene die anders is dan de andere 2e in het midden wordt gezet om het een symmetrisch geheel te maken :Y
Dat is mijn punt ook niet echt. Hoe vaak geeft K3 überhaupt een persconferentie? Het punt is natuurlijk, zoals Nicolaasvermeersch het hierboven heeft uitgelegd: "Visueel gezien gaat alle aandacht naar Klaasje. De blonde staat sowieso quasi altijd in het midden, en de andere 2 steken qua looks af tov haar."

Dat was met Josje niet echt het geval volgens mij, ik had juist het idee dat Kristel vaak in het midden stond.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2015 13:28:22 ]
pi_157399559
relevante poll is relevant.

pi_157399686
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:27 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat is mijn punt ook niet echt. Hoe vaak geeft K3 überhaupt een persconferentie? Het punt is natuurlijk, zoals Nicolaasvermeersch het hierboven heeft uitgelegd: "Visueel gezien gaat alle aandacht naar Klaasje. De blonde staat sowieso quasi altijd in het midden, en de andere 2 steken qua looks af tov haar."

Dat was met Josje niet echt het geval volgens mij, ik had juist het idee dat Kristel vaak in het midden stond.
Oh dan had ik het verkeerd begrepen.
Marthe gaat nog wel een facelift krijgen en Hanne krijgt een zonnebankkuur en wordt bijgevoederd. Maar Klaasje gaat altijd de knapste blijven. Voor de groep is het beter beter dat er 1 knappere is die eruit springt, dan 2 knappe en 1 lelijke die erbuiten valt.
3 knapperts zou het leukste zijn natuurlijk, maar dat zat er ff niet in met de opbrengst na de bootcamps ;(
Ik sluit me aan bij zoals net door iemand gezegd dat ze Sarah erin hadden moeten houden, als ze toch voor jonge vlaamse meisjes wilden gaan en de zang niet zoveel uitmaakt.
  zondag 8 november 2015 @ 14:03:52 #156
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157400133
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:39 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[ afbeelding ]

The fuck is deze, Klaasje 1 is verwacht en logisch, Josje best hoog is ook logisch want het is blond en jong. Maar daarna is er geen touw aan vast te knopen. Kristel op gelijk niveau met Skelletor?
Schapen zijn relax.
pi_157400247
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik vond die mond van Demi echt het allervervelendste aan haar. Demi was een van die meisjes die ontzettend lelijk werd als ze lachte.
HAHAHAHA AWW WAAROM HEB IK DEZE GIF NOG NOOIT GEZIEN DIT WAS DE PERFECT REACTION GIF
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157400598
quote:

[ afbeelding ]

Kristel 4 procent _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_157400655
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:44 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Oh dan had ik het verkeerd begrepen.
Marthe gaat nog wel een facelift krijgen en Hanne krijgt een zonnebankkuur en wordt bijgevoederd. Maar Klaasje gaat altijd de knapste blijven. Voor de groep is het beter beter dat er 1 knappere is die eruit springt, dan 2 knappe en 1 lelijke die erbuiten valt.
3 knapperts zou het leukste zijn natuurlijk, maar dat zat er ff niet in met de opbrengst na de bootcamps ;(
Ik sluit me aan bij zoals net door iemand gezegd dat ze Sarah erin hadden moeten houden, als ze toch voor jonge vlaamse meisjes wilden gaan en de zang niet zoveel uitmaakt.
We worden het wel eens, ik wist het. O-) 3 knappe zat er natuurlijk echt wel in, als je met 8 knappe dames de finale ingaat. Ze hadden gewoon eerder moeten beginnen met verven, maar dat hebben ze niet aangedurfd. Sarah noemde ik inderdaad ook, die had echt heel populair kunnen worden. Vond ik echt een superspontane meid.
pi_157400733
quote:

[ afbeelding ]

Het is natuurlijk ook puur gebaseerd op de foto's die boven de poll staan. Kathleen staat er echt op haar allerallerbest op, terwijl Kristel hier een vrij stevige madam lijkt. Verder vind ik em niet zo heel onlogisch.
pi_157400810
Dan nog snap ik totaal niet dat er zo weinig op Kristel is gestemd trouwens, in andere polls en op mokkelforums eindigde ze altijd veruit bovenaan.
  zondag 8 november 2015 @ 14:41:05 #162
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157400994
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 10:57 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Klopt ja, alles is flets en saai aan haar. Gaat nergens over. Dat vond ik al vanaf de allereerste auditie.

Ik zat trouwens nog even te denken, als Studio 100 met deze nieuwe K3 het Vlaamse imago wil behouden, dan hebben ze sowieso een totaal verkeerde keuze gemaakt. Want Klaasje wordt de komende jaren hét gezicht van K3. Ze staat nu al in vrijwel elk optreden in het midden, en de andere 2 steken zo af tegen haar dat alle camera's constant Klaasjes richting op gaan.

Als ze de aandacht wat meer hadden willen verspreiden, hadden ze er gewoon Lauren in moeten zetten, dat is ook een aandachtsvanger. Nu is het wel heel ongelijk verdeeld.

Dus marketingtechnisch is het helemaal niet zo slim.
ze kunnen klaasje bij alles in het midden zetten, marthe steekt er bovenuit kwa zang, ook weet marthe beter te entertainen.
pi_157401135
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 14:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

ze kunnen klaasje bij alles in het midden zetten, marthe steekt er bovenuit kwa zang, ook weet marthe beter te entertainen.
In wat voor zin entertainen?
pi_157401763

Too soon? Too real?
  zondag 8 november 2015 @ 15:12:07 #165
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157402030
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 14:45 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

In wat voor zin entertainen?
die speelde beter in op het camerawerk, maar dat gaan kloaske en hanne ook nog wel leren.
pi_157402052
thuisopzondag twitterde op zondag 08-11-2015 om 07:46:16 Vandaag in Thuis op zondag: Boer Geert @bzvsite, @AntjeMonteiro @ViktorBr @lisamichels @maikdeboer @Jindravs uit @K3zoektK3 @SBS6, 17uur reageer retweet
tl;dr: Lisa en Jindra om 17u op sbs
pi_157402347
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:12 schreef Banaanhangwagen het volgende:
thuisopzondag twitterde op zondag 08-11-2015 om 07:46:16 Vandaag in Thuis op zondag: Boer Geert @bzvsite, @AntjeMonteiro @ViktorBr @lisamichels @maikdeboer @Jindravs uit @K3zoektK3 @SBS6, 17uur reageer retweet
tl;dr: Lisa en Jindra om 17u op sbs
Ben benieuwd. Zal wel allemaal "ja we vonden het een waanzinnig leuke ervaring en de anderen hebben het verdiend" verhaal worden. Lisa is daar te lief voor.
pi_157402513
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:05 schreef Poedelpoes het volgende:
[ afbeelding ]

Too soon? Too real?
De lichaamstaal en de zwarte kleding van Kristel en Karen spraken boekdelen. Ik denk nog steeds dat zij dit nooit hebben gewild. Maar daar volgt niet persé uit dat alles de schuld is van Josje. Als de geruchten over de slechte arbeidsvoorwaarden van Josje juist zijn dan heeft Studio 100 een scheve schaats gereden en dat is onvergeeflijk. Het had natuurlijk nooit mogen gebeuren dat zij niet deelde in de opbrengsten van merchandise, CD's en concerten e.d. en Karen en Kristel wel.
pi_157402525
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:21 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Zal wel allemaal "ja we vonden het een waanzinnig leuke ervaring en de anderen hebben het verdiend" verhaal worden. Lisa is daar te lief voor.
Waarschijnlijk wel, al kan haar kapsel van vanavond ook al veel zeggen. ;)
pi_157402548

Heb het stukje tussen 04:58 en 05:10 nu een stuk of 10 keer teruggekeken. Geweldig, zo schattig en lief O+ O+ O+
pi_157402607
quote:
Als de geruchten over de slechte arbeidsvoorwaarden van Josje juist zijn dan heeft Studio 100 een scheve schaats gereden en dat is onvergeeflijk. Het had natuurlijk nooit mogen gebeuren dat zij niet deelde in de opbrengsten van merchandise, CD's en concerten e.d. en Karen en Kristel wel.
Dat probleempje is nu van de baan, alle 3 de nieuwe meisjes krijgen nu hetzelfde: minder.
Het zorgt voor een vreemde situatie dat Karen en Kristel veelvouden kregen van Josje voor dezelfde dansjes en liedjes, maar wat is de andere optie? Josje was een nieuwe werknemer in een bestaand goedlopend bedrijf, Karen en Kristel zijn aandeelhouders die vanaf dag 1 het hebben grootgemaakt.
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_157402813
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:26 schreef Riparius het volgende:

[..]

De lichaamstaal en de zwarte kleding van Kristel en Karen spraken boekdelen. Ik denk nog steeds dat zij dit nooit hebben gewild. Maar daar volgt niet persé uit dat alles de schuld is van Josje. Als de geruchten over de slechte arbeidsvoorwaarden van Josje juist zijn dan heeft Studio 100 een scheve schaats gereden en dat is onvergeeflijk. Het had natuurlijk nooit mogen gebeuren dat zij niet deelde in de opbrengsten van merchandise, CD's en concerten e.d. en Karen en Kristel wel.
Het is voor een derde persoon ook bijna onmogelijk om in een groepje van 2 vriendinnen die elkaar al 12 jaar kennen te integreren natuurlijk. Karen en Kristel zijn hartsvriendinnen, peettante etcetera. Als je dan ook nog een Hollandse bent en een beetje stug bent, dan is het vrijwel onmogelijk om eenzelfde band op te bouwen.

Ik weet niet of je weleens met 3 man op vakantie bent geweest, maar dat is normaal gesproken ook een ramp. Je krijgt constant tweetallen die iets willen, wat de derde dan weer niet wil. Drie is eigenlijk een waardeloos getal voor een meidengroepje.
pi_157402972
Eigenlijk is het allemaal super zielig. :'(
  zondag 8 november 2015 @ 15:42:28 #174
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157402997
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:29 schreef nicolasvermeersch het volgende:

[..]

Dat probleempje is nu van de baan, alle 3 de nieuwe meisjes krijgen nu hetzelfde: minder.
Het zorgt voor een vreemde situatie dat Karen en Kristel veelvouden kregen van Josje voor dezelfde dansjes en liedjes, maar wat is de andere optie? Josje was een nieuwe werknemer in een bestaand goedlopend bedrijf, Karen en Kristel zijn aandeelhouders die vanaf dag 1 het hebben grootgemaakt.
Ja kan zoveel bedenken: Ze had bijvoorbeeld vanaf het 3e album/project, dus zeg maar na de startperiode, gaan meedelen of ophoging krijgen. Ze hadden haar geen royalty's kunnen geven op materiaal waar ze Kathleen's rol invulde; maar wel nieuw ontwikkeld materiaal, ze hadden een gap-closure clausule kunnen opzetten, etc. Het feit is gewoon dat Studio100 blijkbaar keihard is en ik wat dat betreft haar niet ongelijk kan geven
Schapen zijn relax.
pi_157403030
quote:

[ afbeelding ]

Heb je daar ook een link van?
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: