abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157408655
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:32 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Omg ja. Die heerlijke sound van dat 3-stemmig 'Bij je blijven' zat nog in mijn geheugen gegrift. O+
En Lisa's lichaamstaal op een podium is zo sterk. Zag Karen ook.
Net als bij de repetitie zag je dat bij Jindra en Lisa alles synchroon liep. Die hadden een paar uurtjes gehad om hun optreden voor te bereiden en dansten en zongen al de sterren van de hemel. Die laatste handen in de lucht ook, strak, snel, goed. Dat klikte echt geweldig. Lisa's haarstijl was hier ook heel cool trouwens, gaf haar een veel jongere look. Kun je nagaan hoe die 2 samen in een groepje (aangevuld met Lauren) waren geweest, die hadden echt wereldshows weg kunnen geven.

Maakt bij mij de teleurstelling des te groter als je de fletse optredens van Marthe (weliswaar goed zingend) en Hanne hier bij afsteekt. Gewoon echt heel erg zonde.
pi_157408668
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:37 schreef showtimer het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, zij neemt ook duidelijk het voortouw bij groepjes samenstellen obv klank.
De voice-over stuurde daar bijvoorbeeld aan op ons gevoel door te zeggen 'Jindra start een sollicitatieprocudure om bij haar in het groepje te mogen'. Zo'n gevoel blijft ons onbewust bij.
pi_157408684
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:24 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Dat bewijst nu juist dat ze helemaal niet nep, maar eerlijk is. Ze zou nep zijn als ze dan net zou alsof ze het met iedereen wel ziet zitten. Dat is nep. Jindra was gedurende de zoektocht één van de eerlijkste en meest professionele die erbij liep. Daarom dat ze haar haar ook anders wilde in die VTM documentaire. Dat wordt weer uitgelegd als arrogantie. Mensen hebben kennelijk een bloedhekel aan eerlijk en professioneel zijn.

Zij heeft al in musicals gestaan. Jindra weet heel goed hoe ze het best overkomt op camera. Dat hoeven ze haar bij Studio 100 niet meer te leren. Dat zat gewoon al in haar musical opleiding bij Fontys
En precies daarom hebben ze -denk ik- niet voor Jindra gekozen. Ze weet teveel. Ze hebben het liefst wat naieve meisjes die ze nog kunnen kneden.
pi_157408706
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:39 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

De voice-over stuurde daar bijvoorbeeld aan op ons gevoel door te zeggen 'Jindra start een sollicitatieprocudure om bij haar in het groepje te mogen'. Zo'n gevoel blijft ons onbewust bij.
Absoluut. 't plan lijkt duidelijk te zijn geweest zoveel mogelijk spraakmakende meiden in de liveshows te hebben, waarvan de laatste 3 vooral geen bedreiging voor the chosen ones mochten zijn. Dus zorgen ze dat we er eentje haten en de andere twee praktisch vergeten.
pi_157408737
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 19:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

En precies daarom hebben ze -denk ik- niet voor Jindra gekozen. Ze weet teveel. Ze hebben het liefst wat naieve meisjes die ze nog kunnen kneden.
Vast wel. Ik kan me voorstellen dat een Lauren ze ook een te pittige tante leek die dondersgoed door heeft wat wel en niet deugt.
pi_157408819
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:39 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Verrek... ja. >:) Maar wat was nou echt de druppel bij Jindra? Dat ze een verklaring eiste voor haar schijn exit?
pi_157408835
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:41 schreef Maartel het volgende:

[..]

Absoluut. 't plan lijkt duidelijk te zijn geweest zoveel mogelijk spraakmakende meiden in de liveshows te hebben, waarvan de laatste 3 vooral geen bedreiging voor the chosen ones mochten zijn. Dus zorgen ze dat we er eentje haten en de andere twee praktisch vergeten.
Klopt ja, exact dat. En toch snap ik het idee achter dat plan echt voor geen meter. Het is gewoon niet uit te leggen. Dat je Jindra niet wilt, kan ik me nog een heel klein beetje voorstellen, vanwege haar directheid. De andere 2 (Lauren en Lisa) waren 100 procent beter dan Hanne en Marthe, en hebben bij mijn weten nooit één negatieve of kritische opmerking gemaakt.

Er werd door Nick333 interessant genoeg gesuggereerd dat Lauren tijdens de bootcamp wellicht ruzie heeft gehad met iemand, gezien een voorfilmpje dat nooit is uitgezonden. Zou natuurlijk heel goed kunnen.
pi_157408869
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:46 schreef showtimer het volgende:

[..]

Verrek... ja. >:) Maar wat was nou echt de druppel bij Jindra? Dat ze een verklaring eiste voor haar schijn exit?
Naar het publiek wel. Dvd-gate kreeg ze ook wel op haar bordje, terwijl dat volgens mij toen voor haar hele groepje gold.
pi_157408924
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:47 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Klopt ja, exact dat. En toch snap ik het idee achter dat plan echt voor geen meter. Het is gewoon niet uit te leggen. Dat je Jindra niet wilt, kan ik me nog een heel klein beetje voorstellen, vanwege haar directheid. De andere 2 (Lauren en Lisa) waren 100 procent beter dan Hanne en Marthe, en hebben bij mijn weten nooit één negatieve of kritische opmerking gemaakt.

Er werd door Nick333 interessant genoeg gesuggereerd dat Lauren tijdens de bootcamp wellicht ruzie heeft gehad met iemand, gezien een voorfilmpje dat nooit is uitgezonden. Zou natuurlijk heel goed kunnen.
Misschien was het wel nooit de bedoeling dat ze de favoriet van de kinderen zou worden?
't zou ook nog kunnen dat ze tussen de bootcampuitzendingen heeft geëist dat die huilie-beelden de week erna niet gebruikt werden, maar dat haar houding daarmee haar eigen ruiten in gooide..
Oja, en ze wilde kennelijk niet sexy meezwemmen in die online video :P
We zullen het waarschijnlijk niet weten, maar ze is echt enorm genaaid in de liveshows.
pi_157409029
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:50 schreef Maartel het volgende:

[..]

Misschien was het wel nooit de bedoeling dat ze de favoriet van de kinderen zou worden?
't zou ook nog kunnen dat ze tussen de bootcampuitzendingen heeft geëist dat die huilie-beelden de week erna niet gebruikt werden, maar dat haar houding daarmee haar eigen ruiten in gooide..
Oja, en ze wilde kennelijk niet sexy meezwemmen in die online video :P
We zullen het waarschijnlijk niet weten, maar ze is echt enorm genaaid in de liveshows.
Beetje vergezocht allemaal. :P Ik denk dan eerder aan herhaaldelijk irritante opmerkingen en hints richting haar 'besmette' cv. Dat heeft volgens mij het gehele traject meegespeeld.
pi_157409053
Fascinerend om terug te zien

Marthe

vs Jindra

vs Lauren

Jindra is hier stomverbaasd dat ze is uitgeschakeld. Bleek gewoon goede zelfkennis te zijn, want ze heeft het tot de finale geraakt. Ik kan begrijpen dat je van slag bent als je top hebt gepresteerd en eruit ligt. Terwijl andere meisjes hun tekst amper konden onthouden
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_157409084
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:54 schreef showtimer het volgende:

[..]

Beetje vergezocht allemaal. :P Ik denk dan eerder aan herhaaldelijk irritante opmerkingen en hints richting haar 'besmette' cv. Dat heeft volgens mij het gehele traject meegespeeld.
Maar dat is wel iets wat vanaf het begin bekend was. Maarja, da's het feit dat Laura kennelijk 'te oud' was ook. Ze was kennelijk hoe dan ook opvulling.
pi_157409142
Het voelt een beetje als Wie is de Mol. Alleen krijgen we nu geen uitleg over de manieren waarop Lauren gesaboteerd werd.
pi_157409166
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:55 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Fascinerend om terug te zien

Marthe
[ afbeelding ]

vs Jindra
[ afbeelding ]

vs Lauren
[ afbeelding ]
Zoals gezegd, Gert had graag professionals gewild en houdt niet zo van meisjes van de buren. (heeft hij 2 keer in negatieve zin gezegd tijdens de shows) Gert probeerde ook Lisa nog wat te hypen 2 weken geleden door openlijk te vragen waarom zij eigenlijk niet bij de favorieten hoorde.

100 procent zeker dat Gert een K3 met Jindra, Lauren en Lisa wel had zien zitten.
pi_157409179
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:56 schreef Maartel het volgende:

[..]

Maar dat is wel iets wat vanaf het begin bekend was. Maarja, da's het feit dat Laura kennelijk 'te oud' was ook. Ze was kennelijk hoe dan ook opvulling.
Nee, maar als men bij die kinderwildcard constant termen als Ketnet e.d. blijft horen, is dat juist een bevestiging van het besmette toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')