Enige interessante was dat Lisa op het eind impliceerde dat ze hoopt dat iemand met een platencontract voorstel o.i.d. naar haar en Jindra toekomt. We kunnen enkel hopenquote:Op zondag 8 november 2015 18:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.sbs6.nl/blogs/(...)agevenhundroomnietop
Hij staat erop, wat een kneuzen bij SBS om zo'n kort interview te doen. En de woorden van Lisa had ik eerlijk gezegd vantevoren letterlijk voorspeld, groot avontuur blabla.
Maar goed, het zijn wel dames waarvoor ik een kaartje zou kopen. Dat dan weer wel.
Zeker waar. De oude K3 had ook nog best afentoe wat kinderlijke teksten over mama's en papa's en alle kindjes, maar het waren toch eigenlijk meer een stel moekes/juffrouws die gezellig de kinderen toezongen dan dat ze zelf nog speelden een stel tieners te zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 13:20 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Karen zei ook al dat ze zichzelf niet in die pakjes zou kunnen zien. Ik eerlijk gezegd ook niet.
K3 gaat echt een identiteitsverandering krijgen van toffe milf-madammen naar schattige knuffelmeisjes. Dat zien we direct al terug in die 5 nieuwe liedjes/outfits, en zullen we ook gaan terugzien in de films/Hallo K3 verhaallijnen dergelijke. Alleen maar leuk voor het team achter hun dat ze inspiratie voor andere content kunnen gebruiken.
Nederlandse pers he, in die zin niet zo verwonderlijk dat ze Jindra en Lisa nog even uitnodigen.quote:Op zondag 8 november 2015 18:33 schreef Sparkeltje het volgende:
Wel kort, maar beter dan niks. Dat had ook nog makkelijk gekund in deze farce.
Haha heel misschien gaan Lisa en Jindra nog wel samenwerken in de toekomst, ook gezien hun geweldige eerdere samenwerking tijdens de bootcamp. Dat zie ik nog wel gebeuren inderdaad. Maar wie zou er in zoiets willen stappen? Een Nederlands tv-bedrijf ofzo?quote:Op zondag 8 november 2015 18:30 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Enige interessante was dat Lisa op het eind impliceerde dat ze hoopt dat iemand met een platencontract voorstel o.i.d. naar haar en Jindra toekomt. We kunnen enkel hopen
Er is nog wel een gaatje in de markt voor een Nederlandse tienermeiden groep toch? 'Djumbo' en 'Kus' hebben het nooit waargemaakt.
Heel simpel, dan moet je je ziel niet verkopen voor het grote geld. Wanneer je dat wel doet, weet je dat dat vroeg of laat gaat gebeuren.quote:Op zondag 8 november 2015 17:30 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Nouja ik hoop dat ik nooit een bedrijf "start", dan ontslagen wordt en dan zelf moet zien hoe mijn opvolger (waar ik misschien zelf nieteens achter sta maar moet doen van wel) mij overneemt. AU.
Zoveel tijd gaat daar voor de meiden niet inzitten. Als je gewoon alles filmt wat ze nu moeten doen tot aan de optredens. En dan een keer in een middagje alle testimonials opneemt ben je klaar.quote:Op zondag 8 november 2015 17:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die meiden hebben inderdaad nog wel wat tijd over.
Zou briljant zijn, een passerend mediabedrijf wat 3 van de dames oppikt en er een veel succesvoller concept van maakt. Zou John de Mol hier iets mee kunnen ofzo? In tegenstelling tot veel mensen vond ik dat er in de finale genoeg talent rondliep, veel meer dan in 2009. Dus het zou best kunnen.quote:Op zondag 8 november 2015 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
Mwah, de dames zullen vast wel een contract hebben moeten tekenen dat ze uitsluit van het deelnemen met andere medekandidaten/in hun eentje aan nieuw op te richten dan wel bestaande (pop)groepjes dan wel tv/musicals met evt als doelgroep kinderen de komende x jaar.
Er zal vast wel een contract getekend zijn. Vandaar dat Lauren zich daarom ook maar op haar studie gaat richtten.quote:Op zondag 8 november 2015 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
Mwah, de dames zullen vast wel een contract hebben moeten tekenen dat ze uitsluit van het deelnemen met andere medekandidaten/in hun eentje aan nieuw op te richten dan wel bestaande (pop)groepjes dan wel tv/musicals met evt als doelgroep kinderen de komende x jaar.
Het is maar de vraag of zo'n concurrentiebeding überhaupt kan als Studio 100 niet eens je werkgever is geweest.quote:Op zondag 8 november 2015 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
Mwah bij Idols deden ze het ookquote:Op zondag 8 november 2015 18:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of zo'n concurrentiebeding überhaupt kan als Studio 100 niet eens je werkgever is geweest.
Zulke wurgcontracten zijn verboden in België. Mag enkel indien je er significant voor vergoed wordt en onder strenge voorwaarden.quote:Op zondag 8 november 2015 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
Bij Lauren is het juist de omgekeerde wereld, die heeft al eens een platencontract gehad.quote:Op zondag 8 november 2015 18:52 schreef Collide het volgende:
[..]
Er zal vast wel een contract getekend zijn. Vandaar dat Lauren zich daarom ook maar op haar studie gaat richtten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |