En wat als er een real life soap komt van de nieuwe K3?quote:Op zondag 8 november 2015 17:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Interview was serieus 30 seconden? Flikker toch op met je SBS, ik ga nooit meer iets van die zender kijken.
Toch maar even wat eyebleach.quote:Op zondag 8 november 2015 17:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Achja Lisa komt er wel. Jammer dat het niet binnen K3 is.
Dan koop ik wel de dvdboxenquote:Op zondag 8 november 2015 17:14 schreef Collide het volgende:
[..]
En wat als er een real life soap komt van de nieuwe K3?
Ja helaas, ze denken ze zijn live & cooking.quote:Op zondag 8 november 2015 17:15 schreef Paul het volgende:
Als ze slim waren hadden ze dit 30 sec interview op het einde gedaan
Hier lijkt ze serieus 10 kilo lichter, als het niet meer is.quote:Op zondag 8 november 2015 17:14 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Toch maar even wat eyebleach.
[ afbeelding ]
Misschien is dit nog een strafje voor het geblunder van Geer? Anders wel vaag natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2015 17:15 schreef Paul het volgende:
Als ze slim waren hadden ze dit 30 sec interview op het einde gedaan
Ik weet sowieso niet of ik daar na ga kijken. Nick en poedelpoes willen speciaal voor mij vast wel alle Klaasje-fragmentjes eruit snijdenquote:Op zondag 8 november 2015 17:14 schreef Collide het volgende:
[..]
Denk dat ze t zelf wel kozen (onder lichte dwang van Gert en uit wat over was) maar zo leek t alsof t publiek hun koosquote:Op zondag 8 november 2015 17:16 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat karen,kristel en josje zelf hun opvolgster kozen, waarbij ze pas lazen wie het werd toen ze de envelop opende?
Natuurlijkquote:Op zondag 8 november 2015 17:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik weet sowieso niet of ik daar na ga kijken. Nick en poedelpoes willen speciaal voor mij vast wel alle Klaasje-fragmentjes eruit snijden
Die meiden hebben inderdaad nog wel wat tijd over.quote:Op zondag 8 november 2015 17:14 schreef Collide het volgende:
[..]
Doel je nu uitsluitend op het feit dat elk kleurtje voor hetzelfde kleurtje moest kiezen? Dat speelde verder in het traject totaal geen rol, anders had Kristel het nogal druk gehad.quote:Op zondag 8 november 2015 17:30 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Nouja ik hoop dat ik nooit een bedrijf "start", dan ontslagen wordt en dan zelf moet zien hoe mijn opvolger (waar ik misschien zelf nieteens achter sta maar moet doen van wel) mij overneemt. AU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |