Zijn het zure moeders, denk je?quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoop ook dat Jindra wat gaat doen net succes. Al is het alleen maar om die zure moeders op hun plek te zetten.
Zure vrouwen danquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:14 schreef Sparkeltje het volgende:
[..]
Zijn het zure moeders, denk je?
Ik kan Gertje even niet velen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://m.hln.be/hln/m/nl/(...)ngNavigationItemId=1
Gert Verhulst: nieuwe k3 meisjes zullen goed verdienen.
Ik heb dat blijkbaar toch even gemist. (terwijl ik voor mijn gevoel alles gevolgd heb)quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ha, ze twijfelde zelfs wie een Demi-exit erger zou vinden, zij of Demi zelf. Wellicht ook een sneer naar de beroepsernst van Demi, maar overduidelijk.
Ze heeft echt 3x der liefde aan Demi verkondigd (incl tijdens auditie)quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik heb dat blijkbaar toch even gemist. (terwijl ik voor mijn gevoel alles gevolgd heb)
Zoals al eerder werd geopperd, was de volksjury al tijdens de audities vervelend aanwezig. De kindertribune was opzich logisch, maar kinderen zijn niet kritisch en drukken bij iedereen ja. Opa en oma-tribuna was onzinnig, ging nergens over. Papa-tribune, hm... Moedertribune vond ik opzich wel logisch. Die opzet had dus opzich al anders gekund, bijvoorbeeld een tribune met twintigers, 50/50 mannen en vrouwen. Of zoiets.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:16 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Same, volksjury hielp niet echt...
Haha, ik geloof je. Maar nogmaals, ik heb haar ook overenthousiast over Lisa zien spreken, en nog wel een stuk of 10 andere meisjes. Zou best kunnen hoor, dat ze Demi echt de overtreffende trap vond. Maar als je 40 keer positief commentaar geeft, snap ik ook wel dat de rest dan ook denkt: Heb je Karen weer.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:23 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ze heeft echt 3x der liefde aan Demi verkondigd (incl tijdens auditie)
Dat is echt zo ja, ze hebben de bal echt laten vallen met die tribunes. Had gewoon. Ouders, bejaarden, kinderen en jongeren/twintigers.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zoals al eerder werd geopperd, was de volksjury al tijdens de audities vervelend aanwezig. De kindertribune was opzich logisch, maar kinderen zijn niet kritisch en drukken bij iedereen ja. Opa en oma-tribuna was onzinnig, ging nergens over. Papa-tribune, hm... Moedertribune vond ik opzich wel logisch. Die opzet had dus opzich al anders gekund, bijvoorbeeld een tribune met twintigers, 50/50 mannen en vrouwen. Of zoiets.
Das ook zo, Karen was sws gay voor elke kandidaat. Maar Demi was der bae.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha, ik geloof je. Maar nogmaals, ik heb haar ook overenthousiast over Lisa zien spreken, en nog wel een stuk of 10 andere meisjes. Zou best kunnen hoor, dat ze Demi echt de overtreffende trap vond. Maar als je 40 keer positief commentaar geeft, snap ik ook wel dat de rest dan ook denkt: Heb je Karen weer.
Kende of volgde jij Galaxy Park eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:29 schreef nick333 het volgende:
Kus van de Juf staat nog steeds niet op de VTM site. Zal wel geen toeval zijn. Verstop de goede combinatie dan vergeten ze die snel.
Yes, ik was echt een stuk blijer geweest met Demi binnen K3. (en ik was niet eens een Demi-fan)quote:
Enkel bij naam. Nooit een aflevering gezien.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kende of volgde jij Galaxy Park eigenlijk?
quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:33 schreef nick333 het volgende:
Bae Lauren staat nog steeds op nummer 1 in meest bekeken videos bij VTM
Haar utvoering was net zo veel zeggend als de tekst.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:35 schreef showtimer het volgende:
Eyo van Klaasje staat daar ook nog op 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |