Die kwam aan het begin van de aflevering even langs.quote:Op zondag 8 november 2015 00:00 schreef Reismeis het volgende:
Ik lees trouwens ook net dat ze ook een dochter hebben. Die was destijds 20 en is in Nederland gebleven.
30000 aan onbetrouwbare Belgen geven en dan zeuren over die paar tientjes die die doos vlammetjes kostquote:Op zondag 8 november 2015 03:45 schreef Physsic het volgende:
Wat een snol, om zo te zeiken over een lege doos vlammetjes.
Die vrienden hebben hun vanaf het begin geholpen en ook bij de opening tot diep in de nacht hard gewerkt, terwijl zij de hele dag met rugpijn op d'r dikke reet heeft gelegen.
"Dit vind ik dus niet leuk, ze hebben alle vlammetjes opgemaakt.. Dit kost je dus geld he!!1!"
Ja, en wie heeft er heel de dag gewerkt om dat geld binnen te halen?
Bahbah.
Duh... dat is de dochter in die trouwjurk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:09 schreef Droopie het volgende:
Ze is zo te zien nog steeds vrijgezel..hoewel ze ook in trouwjurk staat
''andere ideeën over geld verdienen". Het leek mij wel duidelijk, de horeca lag haar totaal niet, zij was er volgens mij helemaal niet geschikt voor. De korte stukjes die we zagen... het terras open, hellup. Door de rug gegaan. Dan zag je haar weer zitten 'genieten' op een stoel terwijl het druk was. Hij was geschikt, zij ongeschikt.quote:Op zondag 8 november 2015 09:45 schreef Physsic het volgende:
Ik ben echt nieuwsgierig naar wat Jules bedoelde met "en dan blijkt dat je partner toch een heel ander idee heeft over het omgaan met klanten en.." (of iets in die richting) als medeoorzaak van de scheiding.
Beetje hetzelfde idee als een camping ergens willen beginnen omdat iedereen zo aardig tijdens je eigen kamperen in de vakantie doet.quote:Op zondag 8 november 2015 10:14 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
''andere ideeën over geld verdienen". Het leek mij wel duidelijk, de horeca lag haar totaal niet, zij was er volgens mij helemaal niet geschikt voor. De korte stukjes die we zagen... het terras open, hellup. Door de rug gegaan. Dan zag je haar weer zitten 'genieten' op een stoel terwijl het druk was. Hij was geschikt, zij ongeschikt.
In de oorspronkelijke uitzending vertelden ze, dat ze daar al jaren op vakantie kwamen en juist bij die bar vaak op het terras zaten. Ze dacht dat ze na de overname altijd op het terras kon gaan zitten?quote:Op zondag 8 november 2015 10:47 schreef Deckard het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idee als een camping ergens willen beginnen omdat iedereen zo aardig tijdens je eigen kamperen in de vakantie doet.
Nee, je hebt gelijk, dat is volgens mij verder niet aan de orde gekomen.quote:Op zondag 8 november 2015 13:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
In het voorstukje met Lieke kwam een enveloppe met geld in beeld. In de uitzending heb ik dat gemist. Iemand hier die weet waar dat geld voor was bestemd?
Inderdaad. Loopt ze te klagen dat al die mensen opeens op het terras afvlogen!quote:Op zondag 8 november 2015 13:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
In de oorspronkelijke uitzending vertelden ze, dat ze daar al jaren op vakantie kwamen en juist bij die bar vaak op het terras zaten. Ze dacht dat ze na de overname altijd op het terras kon gaan zitten?
deze mensen hadden helemaal nergens over nagedachtquote:Op zondag 8 november 2015 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zelf een paar maanden vantevoren gaan en een ouder bij de kinderen in Nederland is te logisch gedacht?
Logisch denken was wel het laatste. Een hond beloven en niet nadenken. Wat een spruitjes volkquote:Op zondag 8 november 2015 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zelf een paar maanden vantevoren gaan en een ouder bij de kinderen in Nederland is te logisch gedacht?
Was ook te merken aan de resultatenquote:Op zondag 8 november 2015 17:50 schreef Ole het volgende:
[..]
deze mensen hadden helemaal nergens over nagedacht
De nieuwe afleveringen zouden al begonnen zijn, maar is vanwege het succes van deze afleveringen van 10 jaar 'ik vertrek' uitgesteldquote:Op zondag 8 november 2015 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga kijken. Duurt lang tot nieuwe afleveringen
quote:Op zondag 8 november 2015 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
De nieuwe afleveringen zouden al begonnen zijn, maar is vanwege het succes van deze afleveringen van 10 jaar 'ik vertrek' uitgesteld
Wij hebben geen cent te makken, weet je wat we doen? we nemen nog een grote hond in huis! Voer en dierenartsen zijn toch gratis!quote:Op zondag 8 november 2015 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Logisch denken was wel het laatste. Een hond beloven en niet nadenken. Wat een spruitjes volk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |