abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 november 2015 @ 23:15:15 #121
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_157392360
Wat een tenenkrommend geknoei van die twee in Spanje.

Het gedrag naar die kinderen toe was niet om aan te zien: "Als jij een hond krijgt, ga je dan naar school?" "Ja, mama!" En doe je dan ook je best en zo? Echt goed je inzetten, hè?" "Ja, mama!"

Ik denk dat die stoere rode-baretten zoon nog wel eens huilend wakker wordt. Die is liever op uitzending naar een oorlogsgebied dan dat ie terugdenkt aan zijn jeugd.

Ik ben zó blij dat het goed is gekomen met die zonen, echt superblij!

[ Bericht 2% gewijzigd door doeka op 08-11-2015 00:34:38 ]
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_157392461
- Hoera, de kinderen zijn goed terecht gekomen
- Als je zegt 'we hebben in tijden niet gelachen' dan wist je al in de originele uitzending dat het niet zo goed ging.
- Op dag 1 door de rug, op dag 2 zeiken, dan weet je dat ze het nooit vol zullen houden.
- Die kinderen is echt een hoop aangedaan en ik heb totaal niks met kinderen.
- Rintai zal nooit gelukkig worden als ze na acht jaar nog steeds dezelfde houding heeft.
pi_157393219
Die man heeft echt een tik gehad volgens mij. Acht jaar geleden nog vol energie en nu toch wat lamgeslagen. Of gewoon nu gelukkig en rustiger, dat kan ook.
pi_157393289
Ik lees trouwens ook net dat ze ook een dochter hebben. Die was destijds 20 en is in Nederland gebleven.
pi_157393325
Die man was in 8 jaar echt erg veel ouder geworden, herkende hem amper.
pi_157393720
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 00:00 schreef Reismeis het volgende:
Ik lees trouwens ook net dat ze ook een dochter hebben. Die was destijds 20 en is in Nederland gebleven.
Die kwam aan het begin van de aflevering even langs.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_157395325
Wat een snol, om zo te zeiken over een lege doos vlammetjes.

Die vrienden hebben hun vanaf het begin geholpen en ook bij de opening tot diep in de nacht hard gewerkt, terwijl zij de hele dag met rugpijn op d'r dikke reet heeft gelegen.

"Dit vind ik dus niet leuk, ze hebben alle vlammetjes opgemaakt.. Dit kost je dus geld he!!1!"

Ja, en wie heeft er heel de dag gewerkt om dat geld binnen te halen?
Bahbah. :r
pi_157395839
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 03:45 schreef Physsic het volgende:
Wat een snol, om zo te zeiken over een lege doos vlammetjes.

Die vrienden hebben hun vanaf het begin geholpen en ook bij de opening tot diep in de nacht hard gewerkt, terwijl zij de hele dag met rugpijn op d'r dikke reet heeft gelegen.

"Dit vind ik dus niet leuk, ze hebben alle vlammetjes opgemaakt.. Dit kost je dus geld he!!1!"

Ja, en wie heeft er heel de dag gewerkt om dat geld binnen te halen?
Bahbah. :r
30000 aan onbetrouwbare Belgen geven en dan zeuren over die paar tientjes die die doos vlammetjes kost |:(
pi_157395866
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:09 schreef Droopie het volgende:
Ze is zo te zien nog steeds vrijgezel..hoewel ze ook in trouwjurk staat
Duh... dat is de dochter in die trouwjurk. _O-
pi_157395948
(Uitzending 7-11-2015) Na mijn periode in Spanje kwamen wij met alleen onze spullen terug. Nu was het natuurlijk heel belangrijk dat ik werk zou krijgen om mijn gezin te onderhouden.

Ik ben toen als nachtportier gaan werken in diverse hotels. Maar dit leverde niet genoeg op en daardoor was ik genoodzaakt om een 2e baan erbij te nemen.

Al gauw bleek dat er door alle misère, omstandigheden ontstonden waardoor ons huwelijk geen stand kon houden en de scheiding werd aangevraagd.

Aangezien wij nog wel een eigen huis hadden, had mijn ex besloten om met de kinderen bij haar moeder te gaan wonen. Ik mocht 1x in de 14 dagen met mijn kinderen in het huis verblijven. Inmiddels woont Julius bij mij en Mugen bij Rintai en zien we allebei de kinderen regelmatig.

Tijdens de scheidingsperiode heb ik Ria, mijn huidige partner, leren kennen. Ik was op dat moment nog helemaal niet klaar voor een nieuwe relatie, maar dankzij Ria ben ik er weer helemaal bovenop gekomen.

Inmiddels zijn we een aantal jaren verder en zijn we allebei werkzaam in de horeca en hopen dat nog jaren vol te houden.

Jules Grünewald
  zondag 8 november 2015 @ 09:29:50 #131
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_157395999
zo'n kroeg in een winkelcentrum lijkt mij toch ook een aflopende zaak.
pi_157396129
Ik ben echt nieuwsgierig naar wat Jules bedoelde met "en dan blijkt dat je partner toch een heel ander idee heeft over het omgaan met klanten en.." (of iets in die richting) als medeoorzaak van de scheiding.
pi_157396380
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 09:45 schreef Physsic het volgende:
Ik ben echt nieuwsgierig naar wat Jules bedoelde met "en dan blijkt dat je partner toch een heel ander idee heeft over het omgaan met klanten en.." (of iets in die richting) als medeoorzaak van de scheiding.
''andere ideeën over geld verdienen". Het leek mij wel duidelijk, de horeca lag haar totaal niet, zij was er volgens mij helemaal niet geschikt voor. De korte stukjes die we zagen... het terras open, hellup. Door de rug gegaan. Dan zag je haar weer zitten 'genieten' op een stoel terwijl het druk was. Hij was geschikt, zij ongeschikt.
pi_157396763
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 10:14 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

''andere ideeën over geld verdienen". Het leek mij wel duidelijk, de horeca lag haar totaal niet, zij was er volgens mij helemaal niet geschikt voor. De korte stukjes die we zagen... het terras open, hellup. Door de rug gegaan. Dan zag je haar weer zitten 'genieten' op een stoel terwijl het druk was. Hij was geschikt, zij ongeschikt.
Beetje hetzelfde idee als een camping ergens willen beginnen omdat iedereen zo aardig tijdens je eigen kamperen in de vakantie doet.
pi_157399134
Deze ga ik toch wel even terugkijken. Op de vlammetjes na zegt deze uitzending me niks.
pi_157399187
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 10:47 schreef Deckard het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde idee als een camping ergens willen beginnen omdat iedereen zo aardig tijdens je eigen kamperen in de vakantie doet.
In de oorspronkelijke uitzending vertelden ze, dat ze daar al jaren op vakantie kwamen en juist bij die bar vaak op het terras zaten. Ze dacht dat ze na de overname altijd op het terras kon gaan zitten? :+
pi_157399260
In het voorstukje met Lieke kwam een enveloppe met geld in beeld. In de uitzending heb ik dat gemist. Iemand hier die weet waar dat geld voor was bestemd?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_157399374
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
In het voorstukje met Lieke kwam een enveloppe met geld in beeld. In de uitzending heb ik dat gemist. Iemand hier die weet waar dat geld voor was bestemd?
Nee, je hebt gelijk, dat is volgens mij verder niet aan de orde gekomen.
  zondag 8 november 2015 @ 16:00:25 #139
3542 Gia
User under construction
pi_157403652
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:23 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

In de oorspronkelijke uitzending vertelden ze, dat ze daar al jaren op vakantie kwamen en juist bij die bar vaak op het terras zaten. Ze dacht dat ze na de overname altijd op het terras kon gaan zitten? :+
Inderdaad. Loopt ze te klagen dat al die mensen opeens op het terras afvlogen!
Wees blij met de klandizie.

Inderdaad ook blij voor Julius en Mugen. En Jules. Leek me een aardige vent.
Die Rintai mer haar gezeur! Ging ze een beetje tegen hem tekeer als ware hij de vervelende Belg. Zegt hij dat ze het op die manier tegen die Belgen moet zeggen, niet tegen hem. Zij: 'ja, dat doe ik ook!'
En dan vervolgens poeslief aan de telefoon.
pi_157404511
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157406260
Zelf een paar maanden vantevoren gaan en een ouder bij de kinderen in Nederland is te logisch gedacht?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Miss SHO zondag 8 november 2015 @ 17:50:15 #142
22592 crew  Ole
pi_157406339
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zelf een paar maanden vantevoren gaan en een ouder bij de kinderen in Nederland is te logisch gedacht?
deze mensen hadden helemaal nergens over nagedacht
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_157406368
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Logisch denken was wel het laatste. Een hond beloven en niet nadenken. Wat een spruitjes volk
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157406435
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 17:50 schreef Ole het volgende:

[..]

deze mensen hadden helemaal nergens over nagedacht
Was ook te merken aan de resultaten :')

Feb/maart kopen, april/mei open, huis regelen, kinderen met de vakantie naar Spanje, kinderen in september naar school.

Zo moeilijk is het allemaal niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  roze zondag 8 november 2015 @ 17:54:45 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157406446
Ik ga kijken. Duurt lang tot nieuwe afleveringen ;(
Your beauty never ever scared me.
  zondag 8 november 2015 @ 19:13:25 #146
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_157408024
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2015 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga kijken. Duurt lang tot nieuwe afleveringen ;(
De nieuwe afleveringen zouden al begonnen zijn, maar is vanwege het succes van deze afleveringen van 10 jaar 'ik vertrek' uitgesteld :(
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  roze zondag 8 november 2015 @ 19:14:06 #147
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157408035
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:13 schreef livelink het volgende:

[..]

De nieuwe afleveringen zouden al begonnen zijn, maar is vanwege het succes van deze afleveringen van 10 jaar 'ik vertrek' uitgesteld :(
:(
pi_157408164
Geen idee wat de vrouw voor werk deed in Nederland maar als je gespreid gaat kan je in elk geval inkomsten houden tot je de stap echt maakt.

Lijkt me in vrijwel alle gevallen aan te bevelen om het zo te doen
pi_157408229
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:51 schreef Soury het volgende:

[..]

Logisch denken was wel het laatste. Een hond beloven en niet nadenken. Wat een spruitjes volk
Wij hebben geen cent te makken, weet je wat we doen? we nemen nog een grote hond in huis! Voer en dierenartsen zijn toch gratis!

:')
  roze zondag 8 november 2015 @ 19:25:39 #150
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157408346
Je bent wel een enorme zeikerd als je zeurt dat er doos frituurhapjes doorheen is gegaan op de openingsavond. :')!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')