SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
We zullen wel weer met het "Niet te overlopen middenveld dankzij het vele fysiek en energie en kracht" spelen, dus dat moet helemaal goed komen!!!Oh.![]()
Ik, als neutrale supporter, denk dat het moeilijk gaat worden. Net zo een bloedeloos gelijkspel als afgelopen donderdag is mijn vrees. Ik hoop dat ik helemaal mis zit natuurlijk.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
De lamme tegen de Blindequote:Op zondag 8 november 2015 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelijkspel wel ja
En dat is schandalig, want dat Feyenoord kan er geen klote van.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Gaat een enorme kutwedstrijd worden met weinig kansen voor Ajax. Gaat een 1-0 verlies of een gelijkspel worden. En eigenlijk is dat schandalig.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2015 00:40:22 ]![]()
Ik heb naar Bayern zitten kijken, dat is voetbal wat ome Johan Cruijff zo graag wil zien..quote:Op zondag 8 november 2015 00:40 schreef Scorpie het volgende:
Gaat een enorme kutwedstrijd worden met weinig kansen voor Ajax. Gaat een 1-0 verlies of een gelijkspel worden. En eigenlijk is dat schandalig.![]()
De Boer walgt ervanquote:Op zondag 8 november 2015 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb naar Bayern zitten kijken, dat is voetbal wat ome Johan Cruijff zo graag wil zien..RED ONS HENNIEGOD![]()
Wel mooi ja . Maar die competitie an sich is echt zo saai ..quote:Op zondag 8 november 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, wat een feest ook al was het maar tegen Stuttgart.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar het punt is: daar spelen spelers die goed kunnen voetballen. Bij ons worden ze opgesteld om FYSIEK ERVARING UITSTRALING KRACHT. Dat vind ik gewoon walgelijk.quote:Op zondag 8 november 2015 00:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel mooi ja . Maar die competitie an sich is echt zo saai ..![]()
Nu begin ik steeds meer Franks ambitie te begrijpen om te trainen in Engeland..quote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het punt is: daar spelen spelers die goed kunnen voetballen. Bij ons worden ze opgesteld om FYSIEK ERVARING UITSTRALING KRACHT. Dat vind ik gewoon walgelijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kan ie lekker net als Steve met 0-1 winnen terwijl hij voetballend wordt weggevaagd.quote:Op zondag 8 november 2015 00:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu begin ik steeds meer Franks ambitie te begrijpen om te trainen in Engeland..![]()
Maar Frank mag blij zijn met een Championshipclub als QPRquote:Op zondag 8 november 2015 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ie lekker net als Steve met 0-1 winnen terwijl hij voetballend wordt weggevaagd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon morgen weer naar Gudelj kijken. Waarom is die vent nog steeds niet uit de basis gepleurd. Dat soort dingen zijn echt fascinerend. TheVulture vindt het vreemd dat we kritiek op Gudelj hebben want hij brengt FYSIEK mee. Er zijn nog steeds mensen die in die onzin en ongein trappen/quote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Frank mag blij zijn met een Championshipclub als QPR![]()
Of ze zijn iets te goedgelovig , of ze hebben een lage standaard . Dat krijg je na zoveel jaar tyfusvoetbalquote:Op zondag 8 november 2015 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon morgen weer naar Gudelj kijken. Waarom is die vent nog steeds niet uit de basis gepleurd. Dat soort dingen zijn echt fascinerend. TheVulture vindt het vreemd dat we kritiek op Gudelj hebben want hij brengt FYSIEK mee. Er zijn nog steeds mensen die in die onzin en ongein trappen/RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: