Dan zijn we tot diep in de nacht onder de pannen met de Kleine Paloma.quote:
Ben al twee uur aan het luisteren.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dan zijn we tot diep in de nacht onder de pannen met de Kleine Paloma.
Hou je mond.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:45 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
M'n oren zijn zojuist afgestorven.
Je mag die van mij wel hebben, ik heb er toch niks aan.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:45 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:45 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hou je mond.![]()
Zij heeft een wat aparte smaak. Net als jij.
Is ook prachtig. Alles wat Patti S. ooit heeft uitgespookt vind ik geniaal.quote:
Die tieten van Dana Fuchs zijn ook prima.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:05 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Is ook prachtig. Alles wat Patti S. ooit heeft uitgespookt vind ik geniaal.
Maar ze moet het gelukkig niet daar alleen van hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Die tieten van Dana Fuchs zijn ook prima.
Jij had nog een paar uurtjes te gaan...quote:
Nooit van gehoord. Zal ik mij schamen? Straks even luisteren.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:34 schreef playirelia het volgende:
Ik heb deze band toch nog jarenlang mogen bewonderen. Dit zouden wel een de laatste optredens kunnen zijn geweest (ik hoop het niet). Wat een tijd om deze band meegemaakt te hebben. Het is onbeschrijvelijk hoe de muziek mij kan aangrijpen en wat voor emoties het bij mij loswekt, vooral live.
Sympathieke bluesboys. Maar waarom 1 van hun laatste optredens?quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:34 schreef playirelia het volgende:
Dit zouden wel een de laatste optredens kunnen zijn geweest
Bij deze was ik in die lijst.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jij had nog een paar uurtjes te gaan...
Dan gaat het helemaal goed. Heb ik niks gezegd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:46 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Bij deze was ik in die lijst.![]()
Ze hebben beiden een eigen band en daar gaan ze nu mee verder voorlopigquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Sympathieke bluesboys. Maar waarom 1 van hun laatste optredens?
Behalve dat ze misschien iets te dik zijn zie ze er patent uit verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |