Omdat het programma voor deze voetbalavond in binnen- en buitenland ontzettend kut is. Dan haken er veel mensen af.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:39 schreef Buitendam het volgende:
Stijn, waarom ben je de enige die reacties plaatst?
Ik vind dit ook niet om aan te gluren, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het programma voor deze voetbalavond in binnen- en buitenland ontzettend kut is. Dan haken er veel mensen af.
Ik hou je wel even gezelschap Stijn.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het programma voor deze voetbalavond in binnen- en buitenland ontzettend kut is. Dan haken er veel mensen af.
Wijf.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik sta intussen ook te koken, kan vanuit de keuken kijken.
Ik heb Bayern vanmiddag gezien en vergeleken daarbij is echt alles kut.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet om aan te gluren, eerlijk gezegd.
Stijn, Don en Buitendam. Wow, zoveel kwaliteit ineens.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hou je wel even gezelschap Stijn.
Die gaan de CL winnen, Stijn. Je hoort het hier voor het eerst.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Bayern vanmiddag gezien en vergeleken daarbij is echt alles kut.
En dan te bedenken dat ik niet eens naar de wedstrijd kijk, ik ga volledig af op jullie commentaar.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stijn, Don en Buitendam. Wow, zoveel kwaliteit ineens.
Goddomme. Ongekend, dit.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik niet eens naar de wedstrijd kijk, ik ga volledig af op jullie commentaar.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goddomme. Ongekend, dit.
Ik ga morgen overigens schaamteloos als een idioot juichen voor Feyenoord.
Is dit voor de 0-1 van Heerenveen of de pingel, weet ik hoe lang ik moet wachten met commentaar plaatsen vanwege je streamquote:
Ik ga met een kettingzaag voor mijn televisie zitten.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo zijn die boeren, Stijn. Zo graag willen we die titel prolongeren.
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga met een kettingzaag voor mijn televisie zitten.
Die onterechte pingelquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dit voor de 0-1 van Heerenveen of de pingel, weet ik hoe lang ik moet wachten met commentaar plaatsen vanwege je stream
Inderdaad. Dat Twente lekker degradeert. Zelfs de Graafschap gun ik meer succes dan dit weggeflikkerd speeltje van ome Joop.quote:
Ajax gaat voetbaltechnisch weer een hartverwarmend stukje show opvoeren dat zijn weerga niet kent. Hogeschoolvoetbal. World class. Uitmuntend. Formidabel.quote:
Tja, dat is de realiteit. Kwalitatief niet hoogstaand, maar vermakelijk des te meer.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat voetbaltechnisch weer een hartverwarmend stukje show opvoeren dat zijn weerga niet kent. Hogeschoolvoetbal. World class. Uitmuntend. Formidabel.
Donderdag was echt wel verbazingwekkend. Met de minuut werd het debieler. Fenerbahçe wilde niet winnen. Ajax kon niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, dat is de realiteit. Kwalitatief niet hoogstaand, maar vermakelijk des te meer.
Dit vind ik niet leuk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat Twente lekker degradeert. Zelfs de Graafschap gun ik meer succes dan dit weggeflikkerd speeltje van ome Joop.
Heb ik niet eens af kunnen kijken. Wat was het saai, zeg. Goddomme.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdag was echt wel verbazingwekkend. Met de minuut werd het debieler. Fenerbahçe wilde niet winnen. Ajax kon niet.
Jij bent een wijs man.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat Twente lekker degradeert. Zelfs de Graafschap gun ik meer succes dan dit weggeflikkerd speeltje van ome Joop.
Het dieptepunt was een kans voor Fernandao rond de 85e minuut. Het leek een onmogelijk te missen kans.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb ik niet eens af kunnen kijken. Wat was het saai, zeg. Goddomme.
Ik zeg 1 keer dat ik voor Feyenoord juich en je vreet weer uit mijn hand, Don. Wat ben je toch een watje gewordenquote:
Niet gezien, Fener had dus wel mogen winnen?quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het dieptepunt was een kans voor Fernandao rond de 85e minuut. Het leek een onmogelijk te missen kans.
Don is fan van eurokok martinquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zeg 1 keer dat ik voor Feyenoord juich en je vreet weer uit mijn hand, Don. Wat ben je toch een watje geworden
'mogen'quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet gezien, Fener had dus wel mogen winnen?
Het ging over Twente, dan ben ik het snel met je eens.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zeg 1 keer dat ik voor Feyenoord juich en je vreet weer uit mijn hand, Don. Wat ben je toch een watje geworden
Wie niet. Wat een held.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Don is fan van eurokok martin
Je hebt gelijk. Excuus.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ging over Twente, dan ben ik het snel met je eens.
Ik weet niet wie dat is.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Don is fan van eurokok martin
Ik moet zeggen dat ik wel had gehoopt op de punten voor Ajax. Hoe dissonant dat ook voelt; we hebben de punten te hard nodig.quote:
Als je een middenveld zonder voetballend vermogen gaat opstellen, wil je niet winnen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel had gehoopt op de punten voor Ajax. Hoe dissonant dat ook voelt; we hebben de punten te hard nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |