Omdat het programma voor deze voetbalavond in binnen- en buitenland ontzettend kut is. Dan haken er veel mensen af.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:39 schreef Buitendam het volgende:
Stijn, waarom ben je de enige die reacties plaatst?
Ik vind dit ook niet om aan te gluren, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het programma voor deze voetbalavond in binnen- en buitenland ontzettend kut is. Dan haken er veel mensen af.
Ik hou je wel even gezelschap Stijn.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het programma voor deze voetbalavond in binnen- en buitenland ontzettend kut is. Dan haken er veel mensen af.
Wijf.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik sta intussen ook te koken, kan vanuit de keuken kijken.
Ik heb Bayern vanmiddag gezien en vergeleken daarbij is echt alles kut.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet om aan te gluren, eerlijk gezegd.
Stijn, Don en Buitendam. Wow, zoveel kwaliteit ineens.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hou je wel even gezelschap Stijn.
Die gaan de CL winnen, Stijn. Je hoort het hier voor het eerst.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Bayern vanmiddag gezien en vergeleken daarbij is echt alles kut.
En dan te bedenken dat ik niet eens naar de wedstrijd kijk, ik ga volledig af op jullie commentaar.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stijn, Don en Buitendam. Wow, zoveel kwaliteit ineens.
Goddomme. Ongekend, dit.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik niet eens naar de wedstrijd kijk, ik ga volledig af op jullie commentaar.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goddomme. Ongekend, dit.
Ik ga morgen overigens schaamteloos als een idioot juichen voor Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |