te weinig koffie bullit/rode stier of zooi?quote:Op maandag 9 november 2015 06:22 schreef Sounddragon het volgende:
Boh, ik heb weinig puf, hoe zou dat komen?
Nou, wat ZmS zegt; Als je het met zijn tweetjes doet, gaat het sowieso makkelijker.quote:Op maandag 9 november 2015 07:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar daar ging het toch niet over?
Nee. Te laat naar bedquote:Op maandag 9 november 2015 08:06 schreef lipje het volgende:
[..]
te weinig koffie bullit/rode stier of zooi?
de verhouding werk/slapen is een beetje naar de kleaute.quote:
Gaat het werk nog wel veilig dan?quote:Op maandag 9 november 2015 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
de verhouding werk/slapen is een beetje naar de kleaute.
Schijnt dat er in Alphen 2 kranen omgevallen zijnquote:
Nee niet gehoord dus. Sorry.quote:
Klopt, in het magazijn van de sanitairgroothandelquote:Op maandag 9 november 2015 13:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Schijnt dat er in Alphen 2 kranen omgevallen zijn
Het ware heule grohe kranen.quote:Op maandag 9 november 2015 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, in het magazijn van de sanitairgroothandelRIP voor de nabekraanden.
Is gelukkig aan de andere kantquote:Op maandag 9 november 2015 13:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee niet gehoord dus. Sorry.
Maar ziet er heftig uit.
derde keer in drie weken volgens mij?quote:Op maandag 9 november 2015 13:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Is gelukkig aan de andere kant.
Wel vaak raak de laatste tijd daar..
jawew, we gaan geen onverantwoorde dingen doen. Als de batterij leeg is gaan we hem opladen, maar ik kan wel wat hebben.quote:
daar is die rode stier voorquote:Op maandag 9 november 2015 18:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jawew, we gaan geen onverantwoorde dingen doen. Als de batterij leeg is gaan we hem opladen, maar ik kan wel wat hebben.
was je terug naar je oude beroep?quote:En ja, er was weer een bedrijfs bbq vanmiddag.. Dakdeksels met te weinig slaap denk ikgelukkig was het een loods en geen fabriek. Geen slachtoffers, dat is het belangrijkste.
Ah okequote:Op maandag 9 november 2015 08:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, wat ZmS zegt; Als je het met zijn tweetjes doet, gaat het sowieso makkelijker.
neequote:
quote:Op maandag 9 november 2015 19:53 schreef Dingest het volgende:
Ik heb vernomen dat het wel eens een Pathfinder zou kunnen zijn, btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |