Is die platte wagen dan ook geremd?quote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, gelukkig niet.. Moet naar een spuitplaats ergens anders op site. Verreiker met platte wagen.
Net via marktplaats met iemand in contact die wel interesse heeftquote:Op zondag 15 november 2015 13:40 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg 'unieke' Saabs![]()
En ik rijd meestal maar 200km per maand of zo. Eén van de redenen waarom de Alfa weg mocht, dus ik denk niet dat het handig is om een dan nog zwaardere auto ervoor in de plaats te zetten![]()
Het is wel fijn dat ik, als ik iets anders nodig heb, nu ook/weer particulier kan kijken ipv alleen bedrijven.
Jeh, oploopremmetje, lekker oldskool.quote:Op zondag 15 november 2015 20:43 schreef densmee het volgende:
[..]
Is die platte wagen dan ook geremd?
Door een hydraulisch remventiel?
Echt ouwe brol dus, ik kon me al niet voorstellen dat er luchtremmen geinstalleerd zouden zijn en hydraulisch is ook niet heel gangbaar in de bouwquote:Op zondag 15 november 2015 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, oploopremmetje, lekker oldskool.
Die 9000 zal ook wel in een redelijke niche markt liggen inmiddels, denk ik? Zeker met die modificaties. En als je buiten (de buurt van) de Randstad woont is het lang wachten en krijg je veel van die handelaartjes en zoquote:Op zondag 15 november 2015 21:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Net via marktplaats met iemand in contact die wel interesse heeft
en hem niet voor 1000- euro uit elkaar wil trekken...
Luchtremmers hebben we ook, maar die Collé huurtroep heeft dat meestal niet, dus uit voorzorg rijden we op stops vaak met universeel inzetbare, in perfecte staat verkerende 'ouwe brol'quote:Op zondag 15 november 2015 21:23 schreef densmee het volgende:
[..]
Echt ouwe brol dus, ik kon me al niet voorstellen dat er luchtremmen geinstalleerd zouden zijn en hydraulisch is ook niet heel gangbaar in de bouw
Waar gebruiken ze zo'n ding wel niet voorquote:Op zondag 15 november 2015 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Luchtremmers hebben we ook, maar die Collé huurtroep heeft dat meestal niet, dus uit voorzorg rijden we op stops vaak met universeel inzetbare, in perfecte staat verkerende 'ouwe brol'
En ik werk niet op de bouw, daar hebben ze geen schroefjes M600x18000.
[ afbeelding ]
Schilderijtjes ophangen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Waar gebruiken ze zo'n ding wel niet voor
Behoorlijk ja... nadeel is ook dat de vraag steeds minder wordt gezien de auto gewoon te oud wordt. Zelfs de 900s zijn wat wispelturig qua verkoop heb ik het idee. De mensen van de 9000 sleutelclub gaven aan dat ze verwachtten binnen een aantal jaar in 9-5's te rijden, maar daar heb ik een paar van proefgereden en de 9000 voelt vooral ruimer en kwalitatief iets beter aan. 9-5 is wel weer stiller.quote:Op zondag 15 november 2015 21:42 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die 9000 zal ook wel in een redelijke niche markt liggen inmiddels, denk ik? Zeker met die modificaties. En als je buiten (de buurt van) de Randstad woont is het lang wachten en krijg je veel van die handelaartjes en zoHeb ook een stuk of wat mailtjes gehad met enkel '500' of '750'.
Die lui die de Alfa nu hebben opgehaald, hebben niet eens een proefrit gemaaktEven rondom gekeken, paar vragen gesteld, motor laten lopen, geluisterd: 'ik vind hem wel leuk, doe maar'. Tsja, k
En dan hopen dat ze niet later in je mailbox gaan hangen met dat van alles en nog wat niet bevalt of dat er toch iets stuk is gegaan...
Kun je die inclusief bijpassende keilbout hier even afleveren? Heb nog een Van Gogh n de kelder staan. Die moet natuurlijk niet naar beneden donderen.quote:
Zware verf.quote:
Neh, we hebben hem weer nodig; van de week moet 'ie weer terug in zijn hol.quote:Op zondag 15 november 2015 22:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je die inclusief bijpassende keilbout hier even afleveren? Heb nog een Van Gogh n de kelder staan. Die moet natuurlijk niet naar beneden donderen.
Ik fiks dat wel even. Peanuts.quote:Op zondag 15 november 2015 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, we hebben hem weer nodig; van de week moet 'ie weer terug in zijn hol.
Misschien wil Barca er wel eentje voor je fiksen, die heeft een draaibank.
Hihahilarisch.quote:Op zondag 15 november 2015 22:54 schreef Dingest het volgende:
Moeten die afvalbakken gereviseerd worden, ja? Ik plemp die van mij al jaren zo langs de kant van de weg zonder er naar om te kijken
Fiks er effe 2 dan? dan hebben ze een reserve. Kun je meteen gaan rentenieren daarna. Die voddenkoppen hebben toch knaken zat.quote:
nee vaker gprs of nog slomer edgequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |