ben je serieus?quote:Op maandag 23 november 2015 21:02 schreef Koerenga het volgende:
Als ik het komende dagen buiten zet, vriest het bier (in fles) dan kapot? Of wirdt het lekker koel en kan het geen kwaad?
in de supermarkt ligt het hierquote:Op maandag 9 november 2015 11:49 schreef Koerenga het volgende:
En waar koop je die kilo ijszakken dan?
tot het gesmolten isquote:En hoelang blijven die ijs?
quote:Op maandag 23 november 2015 23:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als bier eenmaal te koud is geweest is alle alcohol eruit.
gewoon buiten zetten is het makkelijkst. Of in een schuur dan is het 2 graden warmer.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:39 schreef Koerenga het volgende:
Als ik de temperaturen komende dagen en nachten zie is dat gunstig. Tussen de 0 en 7 graden.
Geen strenge vorst dus
Dit inderdaad als je niet helemaal zeker bent over grondvorst.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
gewoon buiten zetten is het makkelijkst. Of in een schuur dan is het 2 graden warmer.
gewoon zoveel uur van te voren buiten zetten en koelkast volproppen. Als dat op is zeg bier staat buiten. Tadaa.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit inderdaad als je niet helemaal zeker bent over grondvorst.
staat onder een overkapping. Op een plank. Erover een dekenquote:Op donderdag 26 november 2015 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit inderdaad als je niet helemaal zeker bent over grondvorst.
Dat zou in principe voldoende moeten zijn tegen grondvorst, alleen ga ik in dit soort gevallen altijd voor de berging/schuur gekozen omdat het daar net 2 tot 3 graden warmer is.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:23 schreef Koerenga het volgende:
[..]
staat onder een overkapping. Op een plank. Erover een deken
En als het bier binnen op is heb je nog altijd snel een nieuw kratje naar binnen gesleept.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
gewoon zoveel uur van te voren buiten zetten en koelkast volproppen. Als dat op is zeg bier staat buiten. Tadaa.
Tip een fles iceberg vodka(bevroren) met appelsap iedereen zat mee te voeren.
kan maar ik laat ze altijdzelf pakken.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou in principe voldoende moeten zijn tegen grondvorst, alleen ik in dit soort gevallen altijd voor de berging/schuur gekozen omdat het daar net 2 tot 3 graden warmer is.
[..]
En als het bier binnen op is heb je nog altijd snel een nieuw kratje naar binnen gesleept.
Ik ben altijd bang dat mijn halve berging dan ook gesloopt word en mijn 'goede' fiets staat erin. Misschien zegt het wel meer over mijn vrienden dan over mijn paranoïde gedragquote:Op donderdag 26 november 2015 11:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
kan maar ik laat ze altijdzelf pakken.
ik hou niet van kratjes in mijn huis.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat mijn halve berging dan ook gesloopt word en mijn 'goede' fiets staat erin. Misschien zegt het wel meer over mijn vrienden dan over mijn paranoïde gedrag
ik het eb geen schuur. Vandaar zo.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou in principe voldoende moeten zijn tegen grondvorst, alleen ga ik in dit soort gevallen altijd voor de berging/schuur gekozen omdat het daar net 2 tot 3 graden warmer is.
[..]
En als het bier binnen op is heb je nog altijd snel een nieuw kratje naar binnen gesleept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |