Echt he. Volgens mij al 3 bomaanslagen en nu worden 60 mensen gegijzeld.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef Tchock het volgende:
Grote aanslag in Parijs bezig momenteel. Idioot.
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-parijs~a4185875/
ben ik een hele erg schijterd als ik overweg mijn baan bij Ajax op te zeggen na aanleiding van deze shit?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
ben ik een hele erg schijterd als ik overweg mijn baan bij Ajax op te zeggen na aanleiding van deze shit?
weinig zin om aan te deur te staan bij dit soort shit. Weet je nog dat alberto er was? Ik stond daar 2 meter vandaanquote:
Nee, wat was er dan? Ik houd me niet met voetbal en dat soort dingen bezig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
weinig zin om aan te deur te staan bij dit soort shit. Weet je nog dat alberto er was? Ik stond daar 2 meter vandaan
Ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
ben ik een hele erg schijterd als ik overweg mijn baan bij Ajax op te zeggen na aanleiding van deze shit?
Alberto kreeg door zich voor te doen als oud-speler kaartjes van Ajax zonder dat ze gingen controleren wie hij echt was.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wat was er dan? Ik houd me niet met voetbal en dat soort dingen bezig.
wissel even Alberto om voor een haatbaard met een bom.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wat was er dan? Ik houd me niet met voetbal en dat soort dingen bezig.
Whut?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Overigens van de week nog een mailtje gekregen dat ik niks negatiefs mag posten over de Arena op straffe van ontslag.
Een algemene voorwaarde waardoor een vervaltermijn waarbinnen de wederpartij een recht moet geldend maken minder dan een jaar is wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt aldus art. 6:236 sub g bw.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:38 schreef Yreal het volgende:
Zit kassa te kijken, claimen ze dat een geldigheidsduur van 1 jaar voor een cadeaubon het minimum is. Hoezo dat dan?![]()
mm, zou zeggen dat de geldigheidsduur een kernbeding is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een algemene voorwaarde waardoor een vervaltermijn waarbinnen de wederpartij een recht moet geldend maken minder dan een jaar is wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt aldus art. 6:236 sub g bw.
Waarom zou je dat zeggen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
mm, zou zeggen dat de geldigheidsduur een kernbeding is.
Er is geen enkel bachelorvak op je universiteit waarvoor je tussen nu en januari geen tentamen kunt leren. Stel je niet zo aan zeg.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:42 schreef Etsu het volgende:
Is Loonheffingen/Loonbelasting te doen qua studielast/moeilijkheidsgraad qua fiscaal?
Hertentamen staat in januari in de planning, heb nog niks voor gedaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |