STRUGGLES!quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Gister begonnen met downloaden, nog steeds bezig5000 seeds en ik kom niet boven de fucking 400KB/s uit
daar is al een beetje ergernis.....
Het topic in FB is ook dicht zie ik net.. 020 loopt weer moord en brand te schreeuwen en ik moet poepen.
Godverdomme![]()
![]()
Alles voor de hits denk ik.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:39 schreef Scrummie het volgende:
Fok!: Het nieuwe stormfront!
Leuker kunnen we het niet maken, wél racistischer.
Van "Iedereen is welkom!"
Naar "Als je joods bent vinden we je stom".
Ben benieuwd wat Anonymous van Fok! vind met dit soort topics
Wie is er niet geband voor minder?quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Alles voor de hits denk ik.
Lambiekje is geband voor minder.
Jij ben direct verantwoordelijk voor alle problemen in de wereld!!!11quote:
Komt Mata dan ook terug?quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie is er niet geband voor minder?
Maar wat je zegt, alles voor de hits. BNW schreeuwt om nog een K&L topic, qua posts.
Nou, ik zie Mata nog wel terug komen. Ik denk zelfs dat ie al terug isquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Komt Mata dan ook terug?o wacht, qua posts. Laat maar weg dan.
Ik dacht dus eerst dat dit een trollende Mata isquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, ik zie Mata nog wel terug komen. Ik denk zelfs dat ie al terug is.
Overigens, van wie denk jij dat die nieuwe nazi een kloon is?
Het is volgens mij 1 van de usual suspects in elk geval. Ik zie in dit geval veel overeenkomsten met Ali_B.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik dacht dus eerst dat dit een trollende Mata ismaar denk nu dat het een verdwaalde Stromfronter is die overal en nergens al geband is. Denk ik. Gezien hij maar al te graag zijn mening wil uiten, maar dat niet doet om het tegen de policy en de wet is.
Jup!quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Alles voor de hits denk ik.
Lambiekje is geband voor minder.
Ali is het niet volgens mij. Er was nog zo'n andere user, kan niet op de naam komenquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is volgens mij 1 van de usual suspects in elk geval. Ik zie in dit geval veel overeenkomsten met Ali_B.
Vind het een grote schande en ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit getolereerd wordt op FOK!. Ik vind het misselijkmakend en ga maar niet meer lezen daar op dat topic.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:39 schreef Scrummie het volgende:
Fok!: Het nieuwe stormfront!
Leuker kunnen we het niet maken, wél racistischer.
Van "Iedereen is welkom!"
Naar "Als je joods bent vinden we je stom".
Ben benieuwd wat Anonymous van Fok! vind met dit soort topics
Tribalwarsquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Ali is het niet volgens mij. Er was nog zo'n andere user, kan niet op de naam komen
Verstandig, dat laatstequote:Op dinsdag 10 november 2015 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het een grote schande en ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit getolereerd wordt op FOK!. Ik vind het misselijkmakend en ga maar niet meer lezen daar op dat topic.
Moeilijk hoor omdat ik er niets van begrijp. Waarom mag dit ineens allemaal? Puur voor de posts? Als BNW -en dus FOK!-het van dit soort vuilnis moet hebben is het wel heel erg .quote:
Zit lekker in de pyreneeën in zn berenvelletjequote:Op dinsdag 10 november 2015 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergeleken met deze Stormfronter was Tribalwars gematigd.
tribelwars was een toffe peer.quote:
Ik dacht dat hij naar Denemarken of Noorwegen zou gaan? Iig richting Scandinavië.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zit lekker in de pyreneeën in zn berenvelletje
Dan heeft ie wel iets meer nodig dan een berenvelletjequote:Op dinsdag 10 november 2015 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij naar Denemarken of Noorwegen zou gaan? Iig richting Scandinavië.
Ik zal eens aan adnapekkid vragen hoe het met hem gaat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel iets meer nodig dan een berenvelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |