abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 19:51:03 #51
249559 crew  Lavenderr
pi_157408928
quote:
9s.gif Op zondag 8 november 2015 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb m'n hoofd tegen een balk gestoten.
Au :{
pi_157408941
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Au :{
Echt een domme actie, haalde mn zusje uit de ledikant maar het is een schuin dak.
pats.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 19:55:31 #53
249559 crew  Lavenderr
pi_157409056
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Echt een domme actie, haalde mn zusje uit de ledikant maar het is een schuin dak.
pats.
Ja, dan ben je er niet op berekend :{ .
pi_157409286
had je nog naar de motorrace gekeken lav
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 20:22:40 #55
249559 crew  Lavenderr
pi_157409956
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
had je nog naar de motorrace gekeken lav
Ja natuurlijk! Bloedstollend was het. Wmb is Rossi de winnaar hoor, maar ja, die moest achterin starten dus het is al knap dat hij vierde is geworden. Marquez heeft hem letterlijk in de wielen gereden de afgelopen tijd. Twee honden vechten om een been, Lorenzo gaat met de beker heen.

Interview met Rossi:
Valentino Rossi: "We build this season from the first race, and at the end it was anyway a great season. I was always competitive and never make any mistakes. I think that after Motegi I have the potential to win the championship but unfortunately from the race in Phillip Island something changed and in these last three races we saw something that we never saw before in our sport.

"I think that the situation was already bad, but today was embarrassing for everybody because it was unbelievable, the behaviour of Marquez is something very bad for everything, especially for the sport. It is something that nobody expects, because a Honda rider that made a Yamaha rider win and give the maximum just to push out his teammate is something that nobody expect and I think it is very, very bad news. Anyway, it is like this, we have to accept.

"I am happy because now everybody see what I said in Australia and I don't understand the behaviour of Marquez but sincerely for me it is very difficult to say something to him because I hope that he will understand what he did in these last three races in the future of his career.

"For sure the Hondas were faster. We know that in the second part of the race Honda have a better potential but Marquez just protect Lorenzo like he did in Phillip Island and also Sepang. At the end I think that also Lorenzo have to not be very happy, as it is not a Championship that was won on track. But anyway is memories."

[ Bericht 51% gewijzigd door Lavenderr op 08-11-2015 20:41:48 ]
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 21:04:19 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_157411552
Poezepoes blijft op haar hoede. Vraag me echt af of ze ooit ontspannen op de bank zal liggen slapen.
Ze blijft wel steeds meer en langer binnen. Verder is het een bodemloos vat wat eten betreft.
En ze is gek op aangehaald worden, maar alleen door mij.

pi_157411830
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
Poezepoes blijft op haar hoede. Vraag me echt af of ze ooit ontspannen op de bank zal liggen slapen.
Vast wel maar kan met katten echt maaaanden duren.
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 21:21:11 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_157412175
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:13 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Vast wel maar kan met katten echt maaaanden duren.
Ik heb geduld. Het heeft een half jaar geduurd voor ze zich überhaupt aan liet raken. Dus dit is al een grote stap. Toch ben ik best een beetje bang voor die nagels. Als ze schrikt kan ze erg hard blazen en dan komen die messen tevoorschijn. Ook als ze op mijn schoot zit en ik aai haar trekt ze met haar pootjes en blijft ze soms vast zitten in mijn kleding en in paniek raken.
Het is echt nog een wilde kat maar op haar manier houdt ze al veel van me. Komt soms ineens keihard kopjes geven of tikt heel zachtjes met haar pootje tegen me aan. Zo lief *;
pi_157412302
Nagels van katten :X

Onze kat heeft er ook een hobby in om die dingen bij mij in m'n arm of been te zetten.
Wat zijn die dingen scherp zeg :')
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 21:26:03 #60
249559 crew  Lavenderr
pi_157412415
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Nagels van katten :X

Onze kat heeft er ook een hobby in om die dingen bij mij in m'n arm of been te zetten.
Wat zijn die dingen scherp zeg :')
Onwijs scherp! Hoe zorg jij er voor dat je kat niet alle meubels openkrabt? Hoe leer ik dat haar af?
pi_157412514
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Onwijs scherp! Hoe zorg jij er voor dat je kat niet alle meubels openkrabt? Hoe leer ik dat haar af?
Krabpaal :+
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 21:34:10 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_157412799
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Krabpaal :+
Dan moet ik die maar eens aanschaffen. Morgen meteen doen.
Hoe gaat het nu met je hoofd? Nog pijn? Dikke buil erop?
pi_157413054
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan moet ik die maar eens aanschaffen. Morgen meteen doen.
Hoe gaat het nu met je hoofd? Nog pijn? Dikke buil erop?
En hopen dat ie er niet te eigenwijs voor is :+
Een bult ja, maar geen pijn verder.
pi_157419730
Allo!
pi_157419912
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:33 schreef Scrummie het volgende:
Allo!
Daar ben je weer O+ w/
pi_157419970
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar ben je weer O+ w/
Yessss, duurt even, maar dan heb je ook niets. Hoe gaat ie?
pi_157420029
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Yessss, duurt even, maar dan heb je ook niets. Hoe gaat ie?
Goed! Met jou dan? Wat een slechte wedstrijd gisteren he?
pi_157420164
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Goed! Met jou dan? Wat een slechte wedstrijd gisteren he?
Hier ook prima! Vond je het slecht ja? Vond Feyenoord eerste helft stukken beter dan Ajax, tweede helft was Ajax een beetje beter. Slechte arbitrage vooral. Wel een mooie spannende wedstrijd, vond ik :)
pi_157421676
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:33 schreef Scrummie het volgende:
Allo!
*O*
Ich hock in meinem Bonker
pi_157421767
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hier ook prima! Vond je het slecht ja? Vond Feyenoord eerste helft stukken beter dan Ajax, tweede helft was Ajax een beetje beter. Slechte arbitrage vooral. Wel een mooie spannende wedstrijd, vond ik :)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik pas bij Studio Sport de wedstrijd gezien heb. Heb gekeken naar de MotoGP in Valencia :9
pi_157421772
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 11:40 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

*O*
*O* B *O*
pi_157421785
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik pas bij Studio Sport de wedstrijd gezien heb. Heb gekeken naar de MotoGP in Valencia :9
Haha, sport fanaat jij he ;). Was 't wat? Ik kijk alleen maar voetbal eigenlijk :@
pi_157421854
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

*O* B *O*
Was idd spannend. Ondanks dat feyenoord idd over heel de wedstrijd wat beter was had ik toch het gevoel dat het allle kanten uit kon dat maakte het wel spannend.
Ergens vond ik het wel lekker dat de scheids niet te snel floot. Zal niet de eerste zijn die wedstrijd gelijk kapot fluit.
Nou ja ik heb iig met plezier gekeken. Was donderdag wel anders toen ik in stadion zat. :(
Ich hock in meinem Bonker
pi_157421866
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Haha, sport fanaat jij he ;). Was 't wat? Ik kijk alleen maar voetbal eigenlijk :@
Het was eigenlijk niet zo spannend meer omdat Rossi voor straf :') helemaal achterin moest starten en Marquez niet wilde rijden waardoor Lorenzo uiteindelijk won. Die was toegegeven verdiende winnaar hoor en Rossi werd nog knap vierde.
pi_157421960
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 11:51 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Was idd spannend. Ondanks dat feyenoord idd over heel de wedstrijd wat beter was had ik toch het gevoel dat het allle kanten uit kon dat maakte het wel spannend.
Ergens vond ik het wel lekker dat de scheids niet te snel floot. Zal niet de eerste zijn die wedstrijd gelijk kapot fluit.
Nou ja ik heb iig met plezier gekeken. Was donderdag wel anders toen ik in stadion zat. :(
Scheids vond ik wel redelijk fluiten, die grens daarentegen ;).
Maar gelijkspel was wel terecht. Wel toevallig dat elke klassieker die die Nijhuis fluit in gelijkspel eindigt. Vind dat bij klassiekers altijd zo vervelend, een gelijkspel. Ik verlies nog bijna liever dan dan gelijk ;).
pi_157421967
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het was eigenlijk niet zo spannend meer omdat Rossi voor straf :') helemaal achterin moest starten en Marquez niet wilde rijden waardoor Lorenzo uiteindelijk won. Die was toegegeven verdiende winnaar hoor en Rossi werd nog knap vierde.
Ik ken alleen Rossi van naam :P. Valentino toch?
pi_157422004
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja Valentino. The Doctor :7
  maandag 9 november 2015 @ 12:00:09 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157422013
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:W WB scrum

Ik heb je gemist *;

Moge peeps :W
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 9 november 2015 @ 12:02:09 #79
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157422046
ScrumGod _O_

Er lopen hier weer mensen rond met een gigantische bunker voor de taas. :r
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_157422791
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

:W WB scrum

Ik heb je gemist *;

Moge peeps :W
Allo guyvie *O*
pi_157422807
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 12:02 schreef Divje het volgende:
ScrumGod _O_

Er lopen hier weer mensen rond met een gigantische bunker voor de taas. :r
Eindbaas _O_

Hahaha, er veranderd hier niets dus, zelfs niet als deze 'troublemaker' een verplichte pauze krijgt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 12:43:57 ]
  maandag 9 november 2015 @ 12:47:13 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157422890
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 12:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Allo guyvie *O*
Alles goed kerel ik heb je gemist :@
pi_157424082
Jongens hoe was het weekeeend
  maandag 9 november 2015 @ 13:44:14 #84
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157424124
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 12:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Eindbaas _O_

Hahaha, er veranderd hier niets dus, zelfs niet als deze 'troublemaker' een verplichte pauze krijgt.
Het zakt steeds dieper weg :') Straks gaan ze ook nog stellen dat Mussolini best een toffe peer was, omdat hij z'n moeder thee inschonk oid. :')
  maandag 9 november 2015 @ 16:20:39 #85
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157427388
Geen zin in koken :') man man man.
Maar, gezien er toch gegeten moet worden, ga ik een poging wagen dit te maken:

Breakfast Patty Melt

:~ :~
pi_157428167
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:44 schreef Divje het volgende:

[..]

Het zakt steeds dieper weg :') Straks gaan ze ook nog stellen dat Mussolini best een toffe peer was, omdat hij z'n moeder thee inschonk oid. :')
Och, dat zou best kunnen. Niets is te gek hier. Zit nog even wat topics door te lezen van vandaag :').
  maandag 9 november 2015 @ 16:56:21 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157428198
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:42 schreef MotherFoker het volgende:
Jongens hoe was het weekeeend
Ben kapot.
pi_157435596
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ben kapot.
Komt na 'ben gevallen'.

Druk geweest of een stuk in je kraag gezopen?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 9 november 2015 @ 22:20:28 #89
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157437050
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Och, dat zou best kunnen. Niets is te gek hier. Zit nog even wat topics door te lezen van vandaag :').
Ben er zelf maar mee opgehouden. _O-
Wat een gekte.
pi_157437520
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb geduld. Het heeft een half jaar geduurd voor ze zich überhaupt aan liet raken. Dus dit is al een grote stap. Toch ben ik best een beetje bang voor die nagels. Als ze schrikt kan ze erg hard blazen en dan komen die messen tevoorschijn. Ook als ze op mijn schoot zit en ik aai haar trekt ze met haar pootjes en blijft ze soms vast zitten in mijn kleding en in paniek raken.
Het is echt nog een wilde kat maar op haar manier houdt ze al veel van me. Komt soms ineens keihard kopjes geven of tikt heel zachtjes met haar pootje tegen me aan. Zo lief *;
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoeveel maanden?
Heb vorig jaar na lange tijd weer even een kitten in huis gehad maar die kon het niet wennen omdat ze haar maatje miste.

Poesenmoeder.

Wekelijks zie ik die kleine wel, zeker als ik wat te eten heb dan komt ze gezellig bij me liggen omdat ze weet dat ze ook wat krijgt :)

Spoek haalde ik ooit als kitten in huis maar ze was heel erg schuw en verborg zichzelf onder wat ze maar kon vinden.
Geen normale reactie van een kitten wat waarschijnlijk een voorgeschiedenis had waar wij nooit achter gekomen zijn.
Maar het heeft tot 2 jaar geduurd eer ze echt helemaal op haar gemak was, ze kwam altijd wel bij ons zitten of liggen maar zomaar uit het niets konden die oogjes ineens groot worden en dan stond ze op scherp.
Voor ons was dat altijd een teken om gewoon even niet te bewegen en haar te laten gaan, dan liep ze even weg en twee minuten later was er niets meer aan de hand.
Dat was later echter helemaal bij gedraaid, behalve als ik erwtensoep op het menu had en niet een schotel met wat erwten en worstjes voor haar neerzette :P
Dan werd poes spoek ineens als een wilde tijger en ging op haar doel af, mijn kom soep :P

Spoek.

De vrouw van mijn jongere broer is helemaal gek van katten, er is er maar een die aan meubels krabt ondanks dat er een mooie krabpaal staat om hun nageltjes in te zetten.
Als je een krabpaal gekocht hebt moet je het in het begin goed in de gaten houden, zodra ze je meubel wil slopen gelijk bij de krabpaal neerzetten en speels er voor zorgen dat ze haar nagels er in te zet.
Je kunt ook gewoon zelf iets knutselen door een tapijt tegels op een stuk hout te plakken.
pi_157438494
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2015 22:32 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

[..]

Hoeveel maanden?
Heb vorig jaar na lange tijd weer even een kitten in huis gehad maar die kon het niet wennen omdat ze haar maatje miste.

Poesenmoeder.

[ afbeelding ]

Wekelijks zie ik die kleine wel, zeker als ik wat te eten heb dan komt ze gezellig bij me liggen omdat ze weet dat ze ook wat krijgt :)

Spoek haalde ik ooit als kitten in huis maar ze was heel erg schuw en verborg zichzelf onder wat ze maar kon vinden.
Geen normale reactie van een kitten wat waarschijnlijk een voorgeschiedenis had waar wij nooit achter gekomen zijn.
Maar het heeft tot 2 jaar geduurd eer ze echt helemaal op haar gemak was, ze kwam altijd wel bij ons zitten of liggen maar zomaar uit het niets konden die oogjes ineens groot worden en dan stond ze op scherp.

Voor ons was dat altijd een teken om gewoon even niet te bewegen en haar te laten gaan, dan liep ze even weg en twee minuten later was er niets meer aan de hand.
Dat was later echter helemaal bij gedraaid, behalve als ik erwtensoep op het menu had en niet een schotel met wat erwten en worstjes voor haar neerzette :P
Dan werd poes spoek ineens als een wilde tijger en ging op haar doel af, mijn kom soep :P

Spoek.
[ afbeelding ]

De vrouw van mijn jongere broer is helemaal gek van katten, er is er maar een die aan meubels krabt ondanks dat er een mooie krabpaal staat om hun nageltjes in te zetten.
Als je een krabpaal gekocht hebt moet je het in het begin goed in de gaten houden, zodra ze je meubel wil slopen gelijk bij de krabpaal neerzetten en speels er voor zorgen dat ze haar nagels er in te zet.
Je kunt ook gewoon zelf iets knutselen door een tapijt tegels op een stuk hout te plakken.
Dankjewel voor al je tips. Daar kan ik wat mee!
Hetzelfde verhaal hier. Erg schuw en ook ben ik beducht voor die nagels. Ze is erg snel van slag en dan blaast ze nog om daarna weer kopjes te geven. Ik blijf op mijn hoede. Ze is getraumatiseerd want doodsbang voor mannen en schoenen. Misschien is ze geslagen met een schoen ooit. Zo zielig ;(
Ik ga aan de gang met je tips, hartstikke bedankt.
En wat een schat, die poesenmoeder *;
Edit: ik heb geen idee hoe oud ze is. Ze is nogal klein dus moeilijk te bepalen. Ik kan haar nog niet oppakken maar zodra dat kan ga ik met haar naar de dierenarts om haar of hem helemaal na te laten kijken. Ben bang dat dat nog wel even duurt helaas.
pi_157439427
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dankjewel voor al je tips. Daar kan ik wat mee!
Hetzelfde verhaal hier. Erg schuw en ook ben ik beducht voor die nagels. Ze is erg snel van slag en dan blaast ze nog om daarna weer kopjes te geven. Ik blijf op mijn hoede. Ze is getraumatiseerd want doodsbang voor mannen en schoenen. Misschien is ze geslagen met een schoen ooit. Zo zielig ;(
Ik ga aan de gang met je tips, hartstikke bedankt.
En wat een schat, die poesenmoeder *;
Tijger, zo heet moederpoes, is een verhaal apart, ze kwam af en toe binnen om te slapen terwijl haar thuis twee portieken verderop was.
enkele maanden later werd ze zwanger en wierp bij mijn jongere broer thuis vier kittens, sindsdien is ze heel vaak bij hen thuis geweest en heb ik mijn jongere broer gevraagd toen ze verhuisden om Tijger mee te nemen naar het nieuwe huis.
Zo geschiedde, op de dag van de verhuizing glipte ze naar buiten in een voor haar vreemde nieuwe omgeving.
Zelf had ik verwacht dat ze op zoek zou gaan naar haar oude vertrouwde buurt maar nee, 3 uur later stond ze weer voor de deur :D

Ik weet niet of ze ergens op kan zitten bij je thuis? katten die niet op hun gemak zijn zitten graag hoog.
In het dierenasiel staan voor enkele katten dan ook de kattenbak en de voerbakjes op de kast zodat ze er niet af hoeven.
Als je daar dan in die kamer gaat schoonmaken dan staan ze te mauwen om aandacht of ze liggen lekker te kijken naar hoe mensen hun kamer en bakken schoonmaken en zorgen dat de voerbakjes weer vol staan met verse brokjes.
Er zijn ook katten die of wild of mishandeld zijn en daardoor erg schuw, dat is goed te zien aan hun gedrag want ze gaan niet ergens hoog zitten, ze verstoppen zich juist ergens in en komen daar niet uit.
Ze zijn dan ook niet benaderbaar zonder goede handschoenen en dat laten ze merken door te grommen en blazen, bovendien natuurlijk de lichaamstaal van een kat.
pi_157439748
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2015 23:33 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Tijger, zo heet moederpoes, is een verhaal apart, ze kwam af en toe binnen om te slapen terwijl haar thuis twee portieken verderop was.
enkele maanden later werd ze zwanger en wierp bij mijn jongere broer thuis vier kittens, sindsdien is ze heel vaak bij hen thuis geweest en heb ik mijn jongere broer gevraagd toen ze verhuisden om Tijger mee te nemen naar het nieuwe huis.
Zo geschiedde, op de dag van de verhuizing glipte ze naar buiten in een voor haar vreemde nieuwe omgeving.
Zelf had ik verwacht dat ze op zoek zou gaan naar haar oude vertrouwde buurt maar nee, 3 uur later stond ze weer voor de deur :D

Ik weet niet of ze ergens op kan zitten bij je thuis? katten die niet op hun gemak zijn zitten graag hoog.
In het dierenasiel staan voor enkele katten dan ook de kattenbak en de voerbakjes op de kast zodat ze er niet af hoeven.
Als je daar dan in die kamer gaat schoonmaken dan staan ze te mauwen om aandacht of ze liggen lekker te kijken naar hoe mensen hun kamer en bakken schoonmaken en zorgen dat de voerbakjes weer vol staan met verse brokjes.
Er zijn ook katten die of wild of mishandeld zijn en daardoor erg schuw, dat is goed te zien aan hun gedrag want ze gaan niet ergens hoog zitten, ze verstoppen zich juist ergens in en komen daar niet uit.
Ze zijn dan ook niet benaderbaar zonder goede handschoenen en dat laten ze merken door te grommen en blazen, bovendien natuurlijk de lichaamstaal van een kat.
Klopt. Blazen kan ze als de beste en de staart zwiept ook nog steeds, al komt ze graag bij me om aangehaald te worden en ze geeft ook kopjes.
Nogmaals bedankt voor de goede tips en nu ga ik pitten. Truste Bedachtzaam :Z
pi_157439895
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt. Blazen kan ze als de beste en de staart zwiept ook nog steeds, al komt ze graag bij me om aangehaald te worden en ze geeft ook kopjes.
Nogmaals bedankt voor de goede tips en nu ga ik pitten. Truste Bedachtzaam :Z
Slaap lekker.
pi_157442311
Goedemorgen!
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:00:49 #96
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157442514
Goedemorgen Scrum!
pi_157442562
Hallo Divmeester. Hoe is ie?
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:07:21 #98
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157442604
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:04 schreef Scrummie het volgende:
Hallo Divmeester. Hoe is ie?
Goed goed, ergernis van gister is weer verdwenen :P o en vanmiddag even Fallout 4 proberen :9 zin in :D
Met jou? :)
pi_157442850
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:07 schreef Divje het volgende:

[..]

Goed goed, ergernis van gister is weer verdwenen :P o en vanmiddag even Fallout 4 proberen :9 zin in :D
Met jou? :)
Ik wil ook Fallout ;(.

En welke ergernis? Kom, even oprakelen, misschien erger je je dan weer net zo als gister >:) ;).
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:26:01 #100
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157442901
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik wil ook Fallout ;(.

En welke ergernis? Kom, even oprakelen, misschien erger je je dan weer net zo als gister >:) ;).
Gister begonnen met downloaden, nog steeds bezig :') 5000 seeds en ik kom niet boven de fucking 400KB/s uit :( daar is al een beetje ergernis.....
Het topic in FB is ook dicht zie ik net.. 020 loopt weer moord en brand te schreeuwen en ik moet poepen.

Godverdomme :( :D ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')