Auquote:Op zondag 8 november 2015 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb m'n hoofd tegen een balk gestoten.
Echt een domme actie, haalde mn zusje uit de ledikant maar het is een schuin dak.quote:
Ja, dan ben je er niet op berekendquote:Op zondag 8 november 2015 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt een domme actie, haalde mn zusje uit de ledikant maar het is een schuin dak.
pats.
Ja natuurlijk! Bloedstollend was het. Wmb is Rossi de winnaar hoor, maar ja, die moest achterin starten dus het is al knap dat hij vierde is geworden. Marquez heeft hem letterlijk in de wielen gereden de afgelopen tijd. Twee honden vechten om een been, Lorenzo gaat met de beker heen.quote:Op zondag 8 november 2015 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
had je nog naar de motorrace gekeken lav
Vast wel maar kan met katten echt maaaanden duren.quote:Op zondag 8 november 2015 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
Poezepoes blijft op haar hoede. Vraag me echt af of ze ooit ontspannen op de bank zal liggen slapen.
Ik heb geduld. Het heeft een half jaar geduurd voor ze zich überhaupt aan liet raken. Dus dit is al een grote stap. Toch ben ik best een beetje bang voor die nagels. Als ze schrikt kan ze erg hard blazen en dan komen die messen tevoorschijn. Ook als ze op mijn schoot zit en ik aai haar trekt ze met haar pootjes en blijft ze soms vast zitten in mijn kleding en in paniek raken.quote:Op zondag 8 november 2015 21:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vast wel maar kan met katten echt maaaanden duren.
Onwijs scherp! Hoe zorg jij er voor dat je kat niet alle meubels openkrabt? Hoe leer ik dat haar af?quote:Op zondag 8 november 2015 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Nagels van katten
Onze kat heeft er ook een hobby in om die dingen bij mij in m'n arm of been te zetten.
Wat zijn die dingen scherp zeg
Krabpaalquote:Op zondag 8 november 2015 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onwijs scherp! Hoe zorg jij er voor dat je kat niet alle meubels openkrabt? Hoe leer ik dat haar af?
Dan moet ik die maar eens aanschaffen. Morgen meteen doen.quote:
En hopen dat ie er niet te eigenwijs voor isquote:Op zondag 8 november 2015 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan moet ik die maar eens aanschaffen. Morgen meteen doen.
Hoe gaat het nu met je hoofd? Nog pijn? Dikke buil erop?
Goed! Met jou dan? Wat een slechte wedstrijd gisteren he?quote:Op maandag 9 november 2015 09:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yessss, duurt even, maar dan heb je ook niets. Hoe gaat ie?
Hier ook prima! Vond je het slecht ja? Vond Feyenoord eerste helft stukken beter dan Ajax, tweede helft was Ajax een beetje beter. Slechte arbitrage vooral. Wel een mooie spannende wedstrijd, vond ikquote:Op maandag 9 november 2015 10:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed! Met jou dan? Wat een slechte wedstrijd gisteren he?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik pas bij Studio Sport de wedstrijd gezien heb. Heb gekeken naar de MotoGP in Valenciaquote:Op maandag 9 november 2015 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier ook prima! Vond je het slecht ja? Vond Feyenoord eerste helft stukken beter dan Ajax, tweede helft was Ajax een beetje beter. Slechte arbitrage vooral. Wel een mooie spannende wedstrijd, vond ik
Haha, sport fanaat jij hequote:Op maandag 9 november 2015 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik pas bij Studio Sport de wedstrijd gezien heb. Heb gekeken naar de MotoGP in Valencia
Was idd spannend. Ondanks dat feyenoord idd over heel de wedstrijd wat beter was had ik toch het gevoel dat het allle kanten uit kon dat maakte het wel spannend.quote:
Het was eigenlijk niet zo spannend meer omdat Rossi voor strafquote:Op maandag 9 november 2015 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, sport fanaat jij he. Was 't wat? Ik kijk alleen maar voetbal eigenlijk
Scheids vond ik wel redelijk fluiten, die grens daarentegenquote:Op maandag 9 november 2015 11:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Was idd spannend. Ondanks dat feyenoord idd over heel de wedstrijd wat beter was had ik toch het gevoel dat het allle kanten uit kon dat maakte het wel spannend.
Ergens vond ik het wel lekker dat de scheids niet te snel floot. Zal niet de eerste zijn die wedstrijd gelijk kapot fluit.
Nou ja ik heb iig met plezier gekeken. Was donderdag wel anders toen ik in stadion zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |