quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die had je voor straf 3 uur lang moeten swaffelen (doen mensen dat nog?)
Shit moet ik weer gaan zuipen ben net over mijn kater van september heenquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:36 schreef Divje het volgende:
DE WERELD IS KAPOT MENSEN, WEES BANG, POEP IN DE BROEK EN MASTURBEER, HET EINDE DER TIJDEN IS ER WEER!
quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:56 schreef Divje het volgende:
[..]
In de bus ofzo.. There's no getting away woman
Zijn daar ook goede verstopplekjes? Of sta je dan al met een brede grijns en P. in je hand klaar als ze 't deurtje openen?quote:
Gewoon meedraaien met de waterkolk als dr 1 doortrekt. "Oeps" "oeps" "oeps" "oeps".quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Zijn daar ook goede verstopplekjes? Of sta je dan al met een brede grijns en P. in je hand klaar als ze 't deurtje openen?
*hoi* *swaffel* *doei hihihi*
quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon meedraaien met de waterkolk als dr 1 doortrekt. "Oeps" "oeps" "oeps" "oeps".
Sint Maarten hier. Leuk hoor, die kinderen met hun zelfgemaakte lampionnetjes. Ik had snoep en appels omdat niet elke ouder wil dat hun kind snoep krijgt dus ik gaf zo'n klein jochie een appeltje en daarna snoep en toen gaf hij die appel terugquote:
Kinderen en zoetigheidquote:Op woensdag 11 november 2015 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sint Maarten hier. Leuk hoor, die kinderen met hun zelfgemaakte lampionnetjes. Ik had snoep en appels omdat niet elke ouder wil dat hun kind snoep krijgt dus ik gaf zo'n klein jochie een appeltje en daarna snoep en toen gaf hij die appel terugMoest zó lachen
Chocolade heerlijkquote:Op woensdag 11 november 2015 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kinderen en zoetigheid. Scrummie en zoetigheid
. heb nog getwijfeld of ik ook zou gaan lopen, maar volwassenen krijgen nooit snoepjes
.
Ik heb wel wat in huis, alleen chocola.
Ja toch! Maar zo slechtquote:
Oh waardeloos is dat he? Zeker als je al zo'n eind gekomen bentquote:Op woensdag 11 november 2015 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja toch! Maar zo slecht. Ben de laatste tijd weer aangekomen, niet normaal. Bijna alle kilo's die ik een jaar terug kwijt was zijn er weer bij gekomen (was 25kg kwijt, nu nog 7 ofzo). Dus ik moet daar weer echt hard aan werken, want zo raakt mijn streef gewicht (rond de 90) wel weer heel ver uit zicht
Ik heb het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja toch! Maar zo slecht. Ben de laatste tijd weer aangekomen, niet normaal. Bijna alle kilo's die ik een jaar terug kwijt was zijn er weer bij gekomen (was 25kg kwijt, nu nog 7 ofzo). Dus ik moet daar weer echt hard aan werken, want zo raakt mijn streef gewicht (rond de 90) wel weer heel ver uit zicht
We moeten beetje van beide hebben dusquote:Op woensdag 11 november 2015 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde.
Voor de zomer met pijn en moeite van 67kg naar 82kg.
Nu in 2 maanden 10 eraf
#gewichtschommelstruggles
Ja zeker. Maar het is en blijft eigen schuld. Moet levenswijze aanpassen. Maar da's moeilijkquote:Op woensdag 11 november 2015 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh waardeloos is dat he? Zeker als je al zo'n eind gekomen bent
Vooral veel te weinig eten gewoon. Meestal eet ik 's ochtends een eitje of een boterhammetje en dan 's avonds wat met moeite, en dat is het dan. Geen hongersgevoel en als ik het niet goed inplan of druk ben vergeet ik het simpelweg gewoon.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We moeten beetje van beide hebben dus. Maar eet je dan onregelmatig of slecht dat het er zo af vliegt? Veel beweging?
Ik eet gewoon teveel domme dingen (zoet spul, te vet eten (al frituur ik nooit, heb 'k niet eens)) en beweeg te weinig, daarbij is de enige beweging die ik op werk krijg de trap af en op naar beneden om te gaan roken buiten
. En dan probeer ik telkens te gaan hardlopen maar dan doe ik dat twee weken 3 keer per week, komt er weer vanalles tussen door (excuses!) en ben ik weer bij het begin.
Ah, dat is wel naaiend. Je honger gevoel is toch wel leidend beetje. Zodra het weer rustiger is dus weer schemaatje?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral veel te weinig eten gewoon. Meestal eet ik 's ochtends een eitje of een boterhammetje en dan 's avonds wat met moeite, en dat is het dan. Geen hongersgevoel en als ik het niet goed inplan of druk ben vergeet ik het simpelweg gewoon.
Van m'n 15e tot 19e was ik vrij actief met bodybuilding bezig en toen at ik vooral op schema dus toen ging het wel goed. Maar nu met drukte enzo lastig om genoeg te eten
Moet eigenlijk wel. Maar discipline hequote:Op woensdag 11 november 2015 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dat is wel naaiend. Je honger gevoel is toch wel leidend beetje. Zodra het weer rustiger is dus weer schemaatje?
Gewenning hequote:Op woensdag 11 november 2015 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel. Maar discipline he
Maar als ik er eenmal 2 weken in zit gaat het wel, maar het begin is lastig
Best lastig als je eigenlijk geen zin hebt in eten. Ik was van de zomer 8 kilo afgevallen...vanwege het vele werken maar dus ook geen trek in eten. Heeft me best moeite gekost om meer te gaan eten. Gevolg is wel dat ik nu steeds trek heb.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewenning he. Discipline ook. Eigenlijk is het zo simpel. Beetje hard voor jezelf zijn enzo. Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen
.
Haha, zo'n vaart zal 't vast niet lopenquote:Op donderdag 12 november 2015 11:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Best lastig als je eigenlijk geen zin hebt in eten. Ik was van de zomer 8 kilo afgevallen...vanwege het vele werken maar dus ook geen trek in eten. Heeft me best moeite gekost om meer te gaan eten. Gevolg is wel dat ik nu steeds trek heb.![]()
#opnaarde150kilo
dat mag ik toch hopen want dan moet ik bijna verdubbelen in gewichtquote:Op donderdag 12 november 2015 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, zo'n vaart zal 't vast niet lopen.
Haha, lijkt me onmogelijkquote:Op donderdag 12 november 2015 11:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
dat mag ik toch hopen want dan moet ik bijna verdubbelen in gewicht
is dat zo?quote:Op donderdag 12 november 2015 11:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, lijkt me onmogelijk. Maar die gozer uit dat filmpje. Da's een enge pedo!
Ja, hij schijnt naar zo'n YouTube bijeenkomst te zijn geweest in Nederland, waar ie zich nogal raar gedragen heeft, en later had een andere YouTuber met 'm afgesproken voor een interview waar ie toegaf dat ie het was ofzo.quote:
ah ok dat wist ik niet. wat een lulquote:Op donderdag 12 november 2015 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, hij schijnt naar zo'n YouTube bijeenkomst te zijn geweest in Nederland, waar ie zich nogal raar gedragen heeft, en later had een andere YouTuber met 'm afgesproken voor een interview waar ie toegaf dat ie het was ofzo.
Hierzo:
Same shit, different week, en we leven nog steeds.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:06 schreef MotherFoker het volgende:
Mijn god BNW we gaan er dus weer aan omdat Amerika zn plasser moet laten zien. Mijn god hoe kom je erop?
Dit dus, en elk land doet testen maar als Amerika het doet OOH WAARSCHUWING, als Rusland het doet: Oh mah testjequote:Op donderdag 12 november 2015 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Same shit, different week, en we leven nog steeds.
Die postte toch ook op FOK! ?quote:Op donderdag 12 november 2015 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, hij schijnt naar zo'n YouTube bijeenkomst te zijn geweest in Nederland, waar ie zich nogal raar gedragen heeft, en later had een andere YouTuber met 'm afgesproken voor een interview waar ie toegaf dat ie het was ofzo.
Hierzo:
wtfquote:Op donderdag 12 november 2015 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hierzo:
Serieus? Nooit mee gekregenquote:Op donderdag 12 november 2015 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die postte toch ook op FOK! ?
Ja. Ik weet niet meer precies op welke topics maar hij hield hele verhalen voor de camera over van alles.quote:
Scrummie ook hoorquote:Op donderdag 12 november 2015 13:27 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
MF mist weer alle leuke dingen
Mag toch hopen dat dat niet lang heeft geduurdquote:Op donderdag 12 november 2015 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet meer precies op welke topics maar hij hield hele verhalen voor de camera over van alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |