Ja klopt. Hij was echt begaan met de wereld en maakte zich serieus zorgen maar kon zich daar helemaal in verliezen waardoor hij zichzelf helemaal overstuur maakte en doorsloeg.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Tribal was toch diegene die diep religieus was maar het scheppingsverhaal niet kende.
Gelukkig hebben we de foto nogquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij was echt begaan met de wereld en maakte zich serieus zorgen maar kon zich daar helemaal in verliezen waardoor hij zichzelf helemaal overstuur maakte en doorsloeg.
Ik lig echt weer dubbel als ik aan die situatie terug denkquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn foto van de chemtrails![]()
Dat was echt iets waar hij van overtuigd was. Chemtrails.
even door oude topics spittenquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee ook niet.. Begon wel met een T though
Of met een D. Don'tGiveAFok.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee ook niet.. Begon wel met een T though
Hopelijk hebben ze zijn audio apperatuur meegnomenquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:18 schreef MotherFoker het volgende:
Er is een inval gedaan bij de buurman joh.
Ze stonden met Swatt team, nou dit is iets anders dan met gamersquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze zijn audio apperatuur meegnomen
Was het zo erg dat ze hem in duitsland hoorden?quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:23 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ze stonden met de douane/Swatt team.
Geen idee. Vaker roddels hier allemaal roddeltantes hier.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Was het zo erg dat ze hem in duitsland hoorden?
Dafuq zeg
Maar je woont toch niet bij mij in de straatquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:58 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Geen idee. Vaker roddels hier allemaal roddeltantes hier.
Wie weet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar je woont toch niet bij mij in de straat
Divje you ok?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:36 schreef Divje het volgende:
DE WERELD IS KAPOT MENSEN, WEES BANG, POEP IN DE BROEK EN MASTURBEER, HET EINDE DER TIJDEN IS ER WEER!
Ja hoorquote:
Die had je voor straf 3 uur lang moeten swaffelen (doen mensen dat nog?)quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja hoor
Had een afspraak om 11.00 vandaag. Dacht ik, bleek 14.00 te zijn
Secretaresses die niet fatsoenlijk een 4 kunnen schrijven
Dan hadden ze me per direct opgenomen denk ikquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die had je voor straf 3 uur lang moeten swaffelen (doen mensen dat nog?)
Ik leg liever gewoon m'n lul bij een niets vermoedend iemand vrouwmensch in de nek en vraag 'kusje?'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |