Met een 'k' of met een 'ts'? Met een 'ts' is het een Servische naam.quote:Op maandag 7 december 2015 19:31 schreef Amsel het volgende:
Ik hoorde laatst M.arica. Voor wie Marieke niet bijzonder genoeg vindt denk ik?
Ja die had ik ook in de klas Marika, maar die was half Japans...quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:17 schreef Amsel het volgende:
Nee echt uitgesproken als Marieke-met-een-a-op-het-eind.
En dan staat Jamie Oliver er niet eens bij met zoon Buddy (Bear)....quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:40 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Huiver mee met extreme namen van celebritybaby's
http://s.ad.nl/4203706
Sommige namen zijn heel erg, sommige namen vind ik meevallen.
En we noemen haar Qutquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:40 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Huiver mee met extreme namen van celebritybaby's
http://s.ad.nl/4203706
Sommige namen zijn heel erg, sommige namen vind ik meevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft genoemd.
![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:19 schreef Mabawa. het volgende:
Dat moment dat je via via via hoort dat iemand haar drielingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft genoemd.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Dat moment dat je via via via hoort dat iemand haar drielingEn wanneer zijn ze geboren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft genoemd.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Dat moment dat je via via via hoort dat iemand haar drielingHahaha! Bud in Married with Children heeft een keer een date met een meisje dat zo heet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft genoemd.
![]()
![]()
![]()
op de plek die deze info in mijn hersenen bezet houdt had ook iets belangrijks kunnen staan. Iets natuurkundigs ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:32 schreef Limone het volgende:
[..]
Hahaha! Bud in Married with Children heeft een keer een date met een meisje dat zo heet!![]()
![]()
![]()
op de plek die deze info in mijn hersenen bezet houdt had ook iets belangrijks kunnen staan. Iets natuurkundigs ofzo.![]()
June heeft ook wel wat.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat ook prima namen maar echt niet voor een drieling zo op een rij![]()
Ik ken een April, die is in april gemaakt
Hahaquote:Op woensdag 9 december 2015 08:31 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Over het kwik, kwek, kwak verhaal;
http://disney.wikia.com/wiki/April,_May_and_June
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:32 schreef Limone het volgende:
[..]
Hahaha! Bud in Married with Children heeft een keer een date met een meisje dat zo heet!![]()
![]()
![]()
Ja May en June vind ik los van elkaar ook een stuk acceptabeler inderdaad.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:54 schreef oh-oh het volgende:
May en June vind ik hier in NL mooier klinken dan April.
August vind ik zo een toffe naam![]()
Maar niet hier , qua uitspraak.
Een van haar argumenten:"Zo zullen ze altijd als zusjes herkent worden en altijd verbonden zijn."quote:Op woensdag 9 december 2015 08:36 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Haha![]()
Het scheelt wel dat ze niet altijd als drieling door het leven zullen gaan. Afzonderlijk zijn het prima namen
Ik twijfel alleen altijd aan de echtheid van de 'hearsays'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |