quote:
Op zondag 10 januari 2016 12:28 schreef Peacefulll het volgende:Thirza (Tirza, Tirzah) is een naam die gelijk bij mij op komt Suiker. Komt natuurlijk door bekende Thirza's uit mijn omgeving, maar dat zijn precies het soort meiden die jij omschrijft. Ik weet alleen niet hoe jouw oudste dochter heet, dus geen idee of het matcht.
De oudste is een zoon

Ik vind Thirza een mooie naam, maar niet voor een jong kind. En omdat we daar toch mee beginnen zoek ik toch ook iets lievigers.
Wat echt leuk is: onze lijst was eigenlijk 35 namen lang ofzo, en daar heb ik heel veel van geschrapt zodat ik de eventuele kanshebbers hier kon plaatsen.
En jullie vullen nu alles weer aan tot de bestaande 35

Dus iedereen denkt helemaal in de goede richting!!

Ik zag ook wat leuke verrassingen, die staan nu weer op het "even laten weken"-lijstje. Echt heel erg leuk die suggesties, dankjewel!!
Jullie suggesties die al op ons (backup)lijstje staan of hebben gestaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sam vind ik ook heel erg leuk. Die ga ik pitchen!
Hoewel ik ook aan een afgekorte Samaaaantha moet denken. En dan de Utregse uitspraak.[ Bericht 4% gewijzigd door Suikertante op 10-01-2016 13:44:28 ]