SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn longlist meisjesnamen tijdens de zwangerschap van de jongste:quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:13 schreef Lamb29 het volgende:
Oh nu benieuwd naar kursors namen
En Joah spees?
Annika
Ayla
Bodil
Cato
Ela
Elin
Emma
Ilse
Inge
Irene
Isolde
Jelka
Jolijn
Julin
June
Lea
Leah
Lena
Lina
Linde
Line
Lisa
Lise
Liva
Live(e) (streepje lukt mobiel niet)
Lutein
Merle
Mette
Mia
Mila
Mirthe
Nika
Pia
Silke
Suze
Tahnee
Thirza
Vera
YfkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Kyara op 07-11-2015 22:31:00 ]
Had Thirza moeten zijn...autocorrect op m'n mobielquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:24 schreef Dot. het volgende:
Echt zo mijn smaak![]()
Ik had laatst Thora geopperd, maar dat is gewoon een vrouwelijke variant van Tobias en daar is Stips naam dan weer van afgeleid. Das pas Jut en Jul to the max
Misschien kan ik 'm vanavond opzoeken op de laptop. Was zelf minder tevreden met de jongenslijsten beide keren. We waren zelf in ieder geval minder overtuigd als bij de meisjesnamen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:32 schreef Lamb29 het volgende:
Ohhh wat een goede lijst kursor! Nog een goede jongens lijst ook?
Thirza?quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:24 schreef Dot. het volgende:
Echt zo mijn smaak![]()
Ik had laatst Thora geopperd, maar dat is gewoon een vrouwelijke variant van Tobias en daar is Stips naam dan weer van afgeleid. Das pas Jut en Jul to the max
Herkenbaar. Er zijn gewoon maar weinig leuke jongensnamen. Ik heb alleen een paar gaat-wel-namen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:34 schreef Kursor het volgende:
[..]
Misschien kan ik 'm vanavond opzoeken op de laptop. Was zelf minder tevreden met de jongenslijsten beide keren. We waren zelf in ieder geval minder overtuigd als bij de meisjesnamen.
Geen idee of dit voldoet aan de omschrijving goede jongenslijst! Het was in ieder geval ons lijstje, maar wel ontzettend lastig.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:32 schreef Lamb29 het volgende:
Ohhh wat een goede lijst kursor! Nog een goede jongens lijst ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha en de mijne had Thova moeten zijnquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:32 schreef Kursor het volgende:
[..]
Had Thirza moeten zijn...autocorrect op m'n mobiel. Maat Thura had er ook wel op gekund; veel Thea Beckman verslonden vroeger
.
Staat idd al op het lijstjequote:
Avaquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
Haha en de mijne had Thova moeten zijnIk heb een zwak voor meisjesnamen die eindigen op -va merk ik met Iva als favoriet, maar die is gevetod omdat het te veel lijkt op een verzekeraar
[..]
Staat idd al op het lijstje
Maevaquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
Haha en de mijne had Thova moeten zijnIk heb een zwak voor meisjesnamen die eindigen op -va merk ik met Iva als favoriet, maar die is gevetod omdat het te veel lijkt op een verzekeraar
[..]
mooie naamquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
[..]
iquote:Op zondag 8 november 2015 09:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Zivaik vind dat echt een naam voor een schoonmaak- of afvalverwerkingsbedrijf ofzo, kan er niet aan wennen. Maeva als mee-vaa vind ik best ok! En Kursor jouw lijstje vind ik grotendeels heel mooi
Haha, in het Servisch betekent het 'levend', dus dat is mijn associatie, maar ik moet erg lachen om de jouwequote:Op zondag 8 november 2015 09:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Zivaik vind dat echt een naam voor een schoonmaak- of afvalverwerkingsbedrijf ofzo, kan er niet aan wennen. Maeva als mee-vaa vind ik best ok! En Kursor jouw lijstje vind ik grotendeels heel mooi
whehehehehequote:Op vrijdag 13 november 2015 02:40 schreef mignonne het volgende:
my god... zag net op fb een vrouw met de naam Cándida. Ok ok google leert mij dat het een zeldzame spaanstalige naam is, betekent wit. Maar eh... ik geloof dat k toch vooral jeuk krijg van die naam
Ik zag het niet dus voelde me nog aangesproken ookquote:
Das toch taupe?quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:39 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Die leverachtige paarse kleur roze is dat toch?
Klinkt wel een beetje chinees. Niet dat het erg is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:04 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Mauw-Fay dus... Mooie naam! Slotje
Ik vind dat het best samen kan hoor <3quote:Op zondag 15 november 2015 11:33 schreef klaprooss het volgende:
Esra <3. Het is dat het niet lekker bekt met Jibbe anders kwam hij op het lijstje voor ooit
Net als al die kindjes die nu Isis heten... Ira klinkt stiekem nog best leuk, maar zou ik inderdaad nooit doen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:01 schreef FritzWepper het volgende:
De moeder van m'n vriendin kwam met de naam Ira voor een meisje. Heb 'r gevraagd of ze Eta iets voor een jongetje vond
M'n vriendin kwam met een naam die ik wel mooi vond voor een tiener - volwassen vent, maar nog niet voor een klein jochie. Dus het compromis is dat 'ie op z'n paspoort vriendin's naam krijgt, maar we in de praktijk een zogenaamde 'pet form' van z'n naam gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:57 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Net als al die kindjes die nu Isis heten... Ira klinkt stiekem nog best leuk, maar zou ik inderdaad nooit doen.
Ik denk dat wij geen naam gaan vinden zover liggen we uit elkaar. Voor een meisje was het misschien nog gelukt, maar een jongen vind ik serieus moeilijk. Het is net of ik veel meer rare associaties heb met jongensnamen dan met meisjesnamen. De meeste namen vind ik te bijbels, of niet passen bij de achternaam, of ik ken iemand die zo heet, of gewoon niet mooi. De paar namen die ik tot nu toe heb kunnen bedenken zijn keihard afgewezen door mijn vriend. Zelf komt hij nog niet met alternatieven.
Jullie meisjesnamenquote:Op zaterdag 21 november 2015 21:45 schreef klaprooss het volgende:
Jaaaa ik wil graag al vast wat inspiratie
In de zwangerschap van J.ibbe hadden we voor een jongen Luuk en voor een meisje Elin of Suze.
Voorkeur gaat uit naar een Nederlandse naam, we houden van korte namen +- 5 letters.
Iemand leuke naam opties?
quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Jullie meisjesnamen! Zo heten mijn meisjes
Wies en Suusquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
@klap:
Mia
Mette
Livia
Wies
Suus
Maud
Britt
Lena
Ooooh! Echt?quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:45 schreef klaprooss het volgende:
Jaaaa ik wil graag al vast wat inspiratie
In de zwangerschap van J.ibbe hadden we voor een jongen Luuk en voor een meisje Elin of Suze.
Voorkeur gaat uit naar een Nederlandse naam, we houden van korte namen +- 5 letters.
Iemand leuke naam opties?
quote:
Ik had Suus ook op het lijstje. Maar steeds als ik m uitsprak, zei N er 'schaamluus' achteraan.quote:
Sienquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:56 schreef SmallishBear het volgende:
Wat verder in de stijl van Wies en Suus:
Wiep
Fiep
Fien
Noor
Nanne
Hanne
Koos
Sien
Joes
Miek
Noor
Pien
Nouk
Pom
Ik zou geen Wiep doen, denk dat ze dat op school iets te grappig vindenquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:56 schreef SmallishBear het volgende:
Wat verder in de stijl van Wies en Suus:
Wiep
J. & Frankaquote:Op zondag 22 november 2015 10:31 schreef klaprooss het volgende:
Sien gaat m niet worden, MN verse nichtje heet F.ien.
Verder zitten we wel in de goede hoek denk ik.
Opties voor jongens namen mag ook hoor
Wat ergquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:40 schreef -Spring het volgende:
Op fb een Channel.
En bij L op school een eeneiige tweeling: R.oos en R.osa.
Dat het een tweeling was daar kwamen ze pas bij de geboorte achter toen moest er binnen 10 seconden een 2e naam bedacht worden? Hoop ik?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:40 schreef -Spring het volgende:
En bij L op school een eeneiige tweeling: R.oos en R.osa.
En in het Zeeuws rijmt er best veel op Suusquote:Op zondag 22 november 2015 09:54 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik had Suus ook op het lijstje. Maar steeds als ik m uitsprak, zei N er 'schaamluus' achteraan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor namen zouden jullie daar nog bij kunnen verzinnen, meisje/jongen.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:48 schreef Maj0rLaz3r het volgende:
In welk "rijtje" vinden jullie deze naam passen?Euh, ik vind puk een beetje Hema-hockey...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor namen zouden jullie daar nog bij kunnen verzinnen, meisje/jongen.
Fien
Floor
Saar
Fleur
Daan
Sem
Senn
Finn
JipKwak
quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Euh, ik vind puk een beetje Hema-hockey...
Puk en Fienquote:Op zaterdag 28 november 2015 15:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Euh, ik vind puk een beetje Hema-hockey...
Fien
Floor
Saar
Fleur
Daan
Sem
Senn
Finn
Jip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Zijn er serieus jongens die Hamer heten?quote:Op zaterdag 28 november 2015 07:44 schreef Leandra het volgende:
Ik kwam er achter dat een Bo/Beau eigenlijk Bow heet.
Het heeft mijn een te groot Vlinder, Splinter, Storm, Bloem, Hamer gehalte.
Nee, alleen meiden....quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zijn er serieus jongens die Hamer heten?
Is hamer een meisjesnaam of maak je een grapjequote:
Hihi, ja die zag ik vanmorgen ook voorbij komen. Maar op die pagina komen wel meer 'aparte' namen en combinaties voor.quote:Op maandag 30 november 2015 09:01 schreef Kyara het volgende:
Op FB een (J/M) tweeling B.amboo en B.illie
Ik denk dat ze nogal fan zijn van de Jungle Club....
Nou inderdaad..... sowieso nogal vreemd volk somsquote:Op maandag 30 november 2015 09:21 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Hihi, ja die zag ik vanmorgen ook voorbij komen. Maar op die pagina komen wel meer 'aparte' namen en combinaties voor.
Ik probeerde inderdaad grappig te zijn.quote:Op maandag 30 november 2015 09:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Is hamer een meisjesnaam of maak je een grapje
Ja, aan sommige mensen erger ik me soms doodquote:Op maandag 30 november 2015 09:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou inderdaad..... sowieso nogal vreemd volk soms
wat is daar dan mis aan?quote:Op maandag 30 november 2015 09:44 schreef Dot. het volgende:
Wij hebben waarschijnlijk een naam!
Alleen nu nog even de vernoemingen bedenken, want nu kwamen we uit op KKN of KNK en dat vind ik allebei niet zo aansprekend
Ja, inderdaad. Sommige mensen hebben veel fantasie of zijn erg creatief in het bedenken van namen en combinaties.quote:Op maandag 30 november 2015 11:02 schreef Lamb29 het volgende:
Hahaha tweeling fb groep zeker?
Fijn dat jullie eruit zijn Dot!
Hier nog niet helaas!
Ja echt? Maar op die manier wordt vrijwel iedere combinatie van voorletters toch onmogelijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heet en dat ze dus misschien wel de rest van haar leven in Engelstalige landen mag uitleggen dat ze geen geëmancipeerde behaverbrandster is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |