abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157436930
Leuk al die keukentjes! O+ Ik zie hier niet echt een plek waar we het kwijt zouden kunnen :+
pi_157437074
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:08 schreef Amsel het volgende:
Zeg dat nou niet :D
Je kunt gewoon selectief berichten doorgeven natuurlijk. *) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157439482
JM wat fijn! Wat een heerlijk huis toch! O+

En al die keukentjes O+ Melba hangt het liefste aan mijn been in de keuken of klimt in de vaatwasser of zet de combi oven aan :'). En laatjes opendoen!

Ik gok overigens ook op kiezen maar de dokter had daar ook naar gekekenen zag niks. Ik zei meteen dat dat bij toastje bij zijn tanden tot ze de dag voor ze echt doorkwamen ook zo was dus ik hou het daar maar op ipv op de doemdenkbeelden en morbide gedachten in mijn achterhoofd :@
Kwak
pi_157441762
We hebben een doorslaap. :D. Wtf is dit. Hij was ook wel heel moe gisteren, na de binnenspeeltuin, en hij ging laat op bed omdat Baard om kwart voor zes belde dat hij met een lekke band stond op 20 km van huis, dus die gingen we nog ophalen, maar wtf. :o.

Ervaring leert ons wel dat de nacht na een goede nacht rukker dan ruk is, maar ach!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157441790
*O* heb je zelf ook goed kunnen slapen?
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157441794
Sinds 4.45 uur wakker omdat I nu toch echt elk moment kan komen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157441803
:')
Ik wakker sinds 5.30. Lekker nadenken over de financiële planning :{ En 2x naar wakkere uk :)
pi_157442032
Elke dag naar de binnenspeeltuin! *O* Wat fijn dat hij doorsliep! Jammer dat jij zo lang nog wakker lag :*

JM, ik wilde nog even zeggen dat ik jullie nieuwe huis PRACHTIG vind O+ zo mooi!

En ik kon vriend niet overtuigen van het keukentje :') Misschien nog voor Sinterklaas ofzo :+
pi_157442197
S krijgt ook een keukentje voor kerst *O*
Ik neig naar de Ikeakeuken, maar wil eigenlijk nog even verder kijken of er nog ander leuks is. Ik zag al een goede link voorbij komen waar ik straks maar even op ga snuffelen.

Razz nogmaals sterkte, wat een spannende dagen zijn dit voor jullie :*

JM, wat een prachtig huis is het toch. Bijna verhuizen *O*

Sterkte voor familie Kwak :*

Foto's van W, ik wacht ongeduldig *O*

Doorslaap bij DAD *O*

Verder weet ik niks meer dus *O* -O- O+ kies maar wat uit oO<

Met ons gaat alles goed. S zei gister ballon toen we langs de deur van de buren liepen waar 2 ballonnen aan hangen. En ze kan een leeuw nadoen. Nog niet zo tof als F van Fazz dat kan, maar het komt in de buurt :P
pi_157442368
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:28 schreef Butterflower het volgende:
S krijgt ook een keukentje voor kerst *O*
Ik neig naar de Ikeakeuken, maar wil eigenlijk nog even verder kijken of er nog ander leuks is. Ik zag al een goede link voorbij komen waar ik straks maar even op ga snuffelen.

Razz nogmaals sterkte, wat een spannende dagen zijn dit voor jullie :*

JM, wat een prachtig huis is het toch. Bijna verhuizen *O*

Sterkte voor familie Kwak :*

Foto's van W, ik wacht ongeduldig *O*

Doorslaap bij DAD *O*

Verder weet ik niks meer dus *O* -O- O+ kies maar wat uit oO<

Met ons gaat alles goed. S zei gister ballon toen we langs de deur van de buren liepen waar 2 ballonnen aan hangen. En ze kan een leeuw nadoen. Nog niet zo tof als F van Fazz dat kan, maar het komt in de buurt :P
:D Oh heeft hij zaterdag ook de leeuw nagedaan? O+ Heeft hij vorige week geleerd van een vader bij het baby zwemmen :+

DaD c_/ hopelijk kun je snel I's goede voorbeeld volgen en ook doorslapen ;)

JM, wat een leuk huis!! Veel groen ook in de omgeving, fijn is dat O+

Drukke dag vandaag, veel doen op werk en vanavond inpakken voor 2 dagen cursus (met overnachting) en dan vrijdag meteen door naar de Ardennen *O*
pi_157442541
Ik loop telkens zo hopeloos achter. Ben nog op de vorige pagina maar wat grappig dat er nog zoveel dreumessen 2x sliepen overdag. Bij ons extreem snel over op 1x per dag denk ik. Volgens mij met 10 maanden ofzo al.

Ooh volgens mij maakt R nu gebaar van lamp. Alles is aanwijzen en ik heb het vermoeden dat hij wol dat we vertellen wat dat is.

Ook komen er kiezen door. Vaak warm en verhoging. Gisteravond op mij in slaap gevallen, gebeurt nooit zoiets O+

Gaten in de broek bij de knieën door kruipen, hebben jullie dat ook zo erg? Hier nu al 4e broek kapot. Zo zonde.

En al het woezel en pip servies gaat stuk, 1xvallen en een barst erin. Waardeloos spul. Gooien die van jullie ook nog steeds met het bordje of kommetje?
pi_157442634
Van de zomer heeft boaz wel veel broeken kapot gekropen. Mijn schoonmama is coupeuse dus die maakt daar dan korte broekjes van.

En smijten met servies wanneer ie geen honger meer heeft :+
pi_157442639
Nee, alleen met de oefenbeker. Bordjes en bakjes nooit gedaan :@ hij eet ook best vaak gewoon van een stenen bordje eigenlijk.

Vanmorgen experiment :') man was overtuigd dat Melba omdat hij s middags koemelk drinkt dat s ochtends vast ook wel uit de fles lust. Poederbus was leeg, dus geen nieuwe gekochy. Nou die blik vanmorgen. :') VERRAAAAAAD! WAT IS DEZE! RRRRAAAAAHHHGGGHH! met bijbehornde gils of course.

Ik ben naar het toilet gegaan met een 'van jou mocht ik geen poeder meer kopen, los jij het maar op' :@

Gelukkig kalmeerde hij wel met een boterham en daarna alsnog fles Koemelk.

Vond t zo zielig, zijn lekkere zoete warme fles afnemen in de ochtend, ik was eigenlijk zelf nog niet zo ver :@
Kwak
pi_157442760
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:09 schreef kwakz0r het volgende:

Ik ben naar het toilet gegaan met een 'van jou mocht ik geen poeder meer kopen, los jij het maar op' :@

_O- zo herkenbaar
Mommy knows best :+
pi_157443029
Toch is het goedgekomen met boterham en koemelk. :+ .
Dus misschien had papa wel 'gelijk'. :D .

Nee hoor, ik begrijp dat het voelt als een grote stap.
Flessen zijn hier eigenlijk meteen gestopt bij 1 jaar. Daarvoor gaven we wel eens een fles als aanvulling op de bv, en I kreeg het op het kdv. Maar goed, met bv werken zulke dingen anders.
I wordt helemaal hysterisch als ze 's ochtends geen banaan en havermoutpap krijgt.

Ik heb even een soort instortmomentje gehad gisteren. :o . Was ineens zo enorm gestrest op mijn vrije dag vanwege al het werk dat op me afkomt. Zie af en toe door de bomen het bos niet. En dan baal ik er ook van dat ik hier in huis niet echt een goede werkplek heb omdat de logeerkamer nog steeds helemaal vol staat met een heel archief en spullen van mijn vriend en nog wat onuitgepakte verhuisdozen van mij. Ik ben twee jaar geleden hoogzwanger en al bij hem ingetrokken en toen lagen de prioriteiten niet direct bij het op orde maken van de extra kamer. Maar ik merk nu dat ik het nog steeds lastig vind in een huis te wonen waar veel dingen door hem bepaald zijn en ik mijn plek vaak moet bevechten (of althans, zo voelt het dan). Terwijl het echt een geweldig fijn huis is middenin de stad, precies wat wij allebei willen. Dus hier weggaan doen we ook niet zomaar. Daarnaast is er met de komst van I zo wezenlijk iets veranderd als het om mijn werk gaat. Vroeger was mijn werk zo ongeveer mijn leven. En dat kan en wil ik nu niet meer, tegelijk is het zo moeilijk voor me om het anders te doen, meer los te laten, en minder te willen. Kortom, als je zo'n groot deel van je volwassen leven heel onafhankelijk je leven hebt geleid, en jaren een eigen huis hebt gehad, kinderloos, gericht op je werk&vrienden, dan is dit een nogal Grote Verandering zo bij elkaar. Ik zat er gisteren zo doorheen dat ik me op aanraden van mijn vriend een dagje ziek heb gemeld. Hij heeft een thuiswerkdag en I is naar het kdv. Kunnen we samen eens dingen goed op een rijtje zetten. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157443137
De keuken (zie blz 1 in dit topic) is hier echt een hit. Er wordt gekookt, gesneden, dingen in de oven gestopt, afgewassen etc. B vindt hem echt erg leuk.

De sauna gisteren was heerlijk! Gewoon ff met zijn 2tjes. Mijn vrouw zei ook: even gewoon alleen elkaar, geen tv, geen ipad, geen iphone etc. :@ Want ja....die pak ik snel als ik thuis ben en B op bed ligt.

Vrijdag en zaterdag Londen en volgende week donderdag hebben we heel toevallig weer samen vrij en is B op het KDV. (vrouw had extra gewerkt voor haar duo en dat wordt volgende week donderdag gecompenseerd) En de week daarna gaat B 1 nacht uit logeren en hebben wij een receptie en feest met groep vrienden en slapen in een hotel *O* :@
FIJN!

Leuk huis JM, ga je nog wat doen qua klussen (nieuw likje verf nu het toch leeg is bijv?).
Butter, leeuw? Dat is cool een echte Graow?
pi_157443291
Franny, dat lijkt me ook naar, geen fijne werkplek en toch een beetje ik-in-jouw-huis-gevoel.. Klusprojectje van maken?

Exode, we gaan in de vertrekken die 'af' zijn niet echt iets doen meteen, eerst maar verhuizen. We zijn enórm klaar met ons huidige huis dus willen echt zsm weg hier. De komende maanden stukje bij beetje de zolder (is nu eh... Retro :'), dus moet geïsoleerd en afgewerkt, mijn werkplek & het logeerbed komen daar) , evt wanden, evt keuken, berging etc.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En thanks all, het is ook een heerlijke plek, midden in grote woonwijk maar wel met veel groen, stukje bos vlak naast het huis, groot wijkpark en de andere kant op binnen 2 minuten de stad uit O+ En winkelcentrum (Hema O+ ) naast de deur, ook superfijn.
pi_157443699
Ik heb even zitten kijken, maar ziet er inderdaad uit als een fijn en groot, mooi huis, JM. Allemaal mooie ontwikkelingen voor jullie.

Klussen, daar zijn we allebei niet bepaald goed in. :P . We zijn meer van die mensen die een huis vol boeken hebben en elk vrij moment met een boek of een krant voor onze neus zitten, maar dat ene plankje dat nog opgehangen moest worden, ligt er al een jaar. :D . Nu ben ik zelf wel goed in opruimen en gooi makkelijk dingen weg, maar mijn vriend niet. Die wil alles bewaren voor het nageslacht, vandaar zijn archief. Hij is ook een tijdje heel politiek actief geweest en heeft van alles daarvan bewaard. Maar ik geloof dat hij nu heeft bedacht dat hij opslagruimte gaat huren waar hij het allemaal onder gaat brengen zodat hij het stukje bij beetje kan gaan selecteren en opruimen.

Exode, dat klinkt allemaal heel goed en positief. Wij gaan aankomende zaterdag naar Crossing Border, een festival in DH, ook weer even een uitje met z'n tweeën. Dat is toch echt belangrijk.
pi_157444159
Ja he Franny, even gewoon met zijn 2en is zo lekker. We hebben het ook amper over B gehad, kwamen weer eens aan andere gesprekken toe.

Ik ben een redelijke tot slechte klusser, verven en schuren kan je wel aan mij overlaten. Mijn vrouw daarentegen kan tegelen, laminaat leggen, boren, keukentjes opknappen etc. Haar vader kan ook enorm goed klussen (is vandaag bijv de drain opnieuw aan het kitten) en haar broer heeft een eigen bouwbedrijfje. Ons huis was 6,5 jaar geleden een echt klushuis. Alles is eruit gegaan.
pi_157444920
Keukentjes zijn tof *O* Dreumes heeft een keukentje gehad voor haar eerste verjaardag en het is nog steeds een item waar regelmatig mee gespeeld wordt. Het spel verandert ook, dat is wel leuk. Eerst was het spullen uit de kastjes trekken en er weer in gooien, tegenwoordig komt ze kopjes koffie brengen O+

We zijn vanmorgen op een peuterspeelzaal wezen kijken :o Dreumes trok haar jas uit en ging gelijk met alles spelen, ze vond het allemaal best. Toen we weer gingen, zei ze "doedoei" en wilde een kusje geven aan de leidster :D Het voelde dus wel goed daar. Maar wat gaat het dan weer hard!
pi_157444939
JM gaan jullie daar wonen of heb je dat verkocht? Het ziet er prachtig uit, veel licht en ik ben jaloers op die mooie boom in de achtertuin!
pi_157445066
Begrijpelijke gevoelens Franny, ook m.b.t. werk. Weet zelf ook nog niet zo goed wat ik met werk moet -O-

Heb van de week ineens hui*snik*lend gevraagd aan vriend of we konden gaan kijken of ik volgend jaar weer drie da*snik*gen kan gaan werken :@
Kwak
pi_157445562
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:46 schreef WupWup het volgende:
JM gaan jullie daar wonen of heb je dat verkocht? Het ziet er prachtig uit, veel licht en ik ben jaloers op die mooie boom in de achtertuin!
Gekocht! Nu huurappartementje met postzegelbalkon :D

[ Bericht 6% gewijzigd door JufMariska op 10-11-2015 12:22:44 ]
pi_157447570
Oh Franny, ik herken wel het een en ander van wat je schrijft :) Het lijkt mij echt lastig om in het huis van de ander te gaan wonen, het echt eigen maken van je huis heeft dan natuurlijk een stuk meer voeten in aarde.

De balans werk/prive blijft hier ook echt lastig, ik werk nu met osv 28 uur maar vind dit eigenlijk te weinig om echt stappen te kunnen maken maar meer werken betekent minder tijd thuis en dat wil ik eigenlijk ook niet :')

Hier ook trouwens zo'n hoarder thuis }:| Ik blijf maar ruimen en ipv dat het hem ook aan het werk zet ziet hij alleen maar meer ruimte voor spullen van hem :D
pi_157447632
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:52 schreef kwakz0r het volgende:
Begrijpelijke gevoelens Franny, ook m.b.t. werk. Weet zelf ook nog niet zo goed wat ik met werk moet -O-

Heb van de week ineens hui*snik*lend gevraagd aan vriend of we konden gaan kijken of ik volgend jaar weer drie da*snik*gen kan gaan werken :@
Ik zit daar dus ook aan te denken de laatste tijd. Zou ook zo graag wat meer tijd hebben om te kunnen schrijven (over/voor mijn vak), want dat doe ik ook zo graag. Voordat ik zwanger werd, werkte ik fulltime en deed schrijfwerk er nog naast. Na de geboorte van I vier dagen. Nu merk ik dat ik gewoon echt niet genoeg tijd heb voor alles. En ik wil ook zo graag veel tijd met I doorbrengen. Het zijn elke keer stapjes terug en ik vind het zo lastig, omdat ik van mijn werk houd, veel leuke taken heb op school en verantwoordelijkheidsgevoel en daarnaast is het ook achteruitgang in inkomen en dat raakt me weer in mijn onafhankelijkheidsgevoel. Ben bang iets op te geven waar ik hard voor heb gewerkt om te bereiken en daar later spijt van te krijgen. Dan speelt ook nog eens mee dat ik niet voor me zie dat ik tot mijn 67ste blijf lesgeven en dat ik dus ook heel graag wil nadenken over de toekomst en in welke richting ik me verder wil ontwikkelen. Goed, het zijn gewoon teveel issues en zaken die ik allemaal in 1 keer wil oplossen geloof ik. Daar krijg je uiteraard stress van. :P .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')