abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2016 @ 14:59:22 #201
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159569324
quote:
10s.gif Op maandag 1 februari 2016 13:33 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

naja, ik speel vooral op servers van de clan waar ik lid van ben, en daar zitten toch altijd wel een aantal goede piloten die jou op het moment dat je je afzijdig houdt als tank zijnde van de infanterie clusters je compleet in de pan hakken.

Ik kan het zelf ook prima met die attack heli of de scout, ik speel bf toch veel in teamverband en dan is geen enkel voertuig echt OP. Tanks zijn eerder zo dun als papier. Het zijn de vlietuigen en de heli's die het probleem altijd zijn. Vooral op maps waar de AA niet aanwezig is of drukker is met inf slachten.
Mwah vind het juist betrekkelijk makkelijk om met een tank een heli of jet te snipen. Maar goed een tank is een tank en als er een colonne aankomt dan is het de bedoeling dat je even fucked bent :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 1 februari 2016 @ 15:02:33 #202
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159569403
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:14 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat maakt BF BF in mijn ogen. Aanpassen op de tegenstand die je treft. C4, mijnen, RPG's inzetten als de tegenstander ermee kampeert.
Uiteraard. Een tank is een tjah, Tank. Een zwaar gepantserd voertuig dus het moet ook een uitdaging zijn om die kapot te maken. Mijn frustratie zit meer bij de spelers die altijd in een tank zitten, de objectives niet spelen en eindigen met een k/d van 20-1. En een operation metro/locker nog geen 10 man neerhalen :P
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 1 februari 2016 @ 15:55:28 #203
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159570690
Tjah, die scoren dan ondanks die 20 kills niet bijster veel... Ik was ooit hoogst scorend door een transportheli boven in de lucht te zijn waarop vervolgens het hele team spawnde om HALO-jumps te doen naar het doel in rush, verder geen kut gedaan maar wel gewonnen. Teamplay heet dat toch?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_159570798
Ik waag me eigenlijk nog nauwelijks aan voertuigen. Vind infantry veel leuker om te spelen :P Eigenlijk alleen als ik met vrienden speel overweeg ik weleens in een heli/tank te stappen.
Conscience do cost.
  maandag 1 februari 2016 @ 16:32:21 #205
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159571691
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Tjah, die scoren dan ondanks die 20 kills niet bijster veel... Ik was ooit hoogst scorend door een transportheli boven in de lucht te zijn waarop vervolgens het hele team spawnde om HALO-jumps te doen naar het doel in rush, verder geen kut gedaan maar wel gewonnen. Teamplay heet dat toch?
Mwah je word er geen eerste mee. Maar in 64 conquest, squad spawns, conquest controls en als je met je tankje ook nog eens een objective capt, en 200 meter wegscheurt als je maar 1 mannetje ziet door je flir :') terwijl de strijd zich heeft verplaatst dan haal je wel top 5 met minimaal genomen risico's.

Als team heb je er verder ook geen fuck aan. Aan een transport heli boven objectives wel ;)
  maandag 1 februari 2016 @ 16:34:55 #206
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159571762
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:58 schreef ems. het volgende:
Ik waag me eigenlijk nog nauwelijks aan voertuigen. Vind infantry veel leuker om te spelen :P Eigenlijk alleen als ik met vrienden speel overweeg ik weleens in een heli/tank te stappen.
Ik stap in voertuigen als het spel in een deadlock zit en je met je LAV of Tank net die tipover kunt geven bij een drukke objective. Vaak leidt het niet tot veel kills maar je neemt het voor het team :P
  maandag 1 februari 2016 @ 17:31:18 #207
97079 Jeff89
Conquer All
pi_159573456
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:34 schreef Gezicht het volgende:
ik werd meteen weer geconfronteerd met hackers.
Waar baseer je dat op?

quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Vooral mensen die net om de hoek komen en instant headshots schieten of je met 1 hit met lmg/smg doden zonder headshot vallen op...
Is dat niet gewoon één van de vele HUD-bugs waardoor je niet ziet dat je eigenlijk veel minder HP hebt dan je daadwerkelijk hebt, of lag-dingetjes waardoor je door hitdetection ineens 5 kogels tegelijk registreerd? Ze hebben veel gefixt sinds de release, maar echt 100% soepel is het nog steeds niet..

Ik heb ook wel een paar aimbots e.d. gezien, maar niet echt regelmatig in 250+ uur..
  maandag 1 februari 2016 @ 17:43:16 #208
12888 Skull-splitter
pi_159573811
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:31 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?

[..]

Is dat niet gewoon één van de vele HUD-bugs waardoor je niet ziet dat je eigenlijk veel minder HP hebt dan je daadwerkelijk hebt, of lag-dingetjes waardoor je door hitdetection ineens 5 kogels tegelijk registreerd? Ze hebben veel gefixt sinds de release, maar echt 100% soepel is het nog steeds niet..

Ik heb ook wel een paar aimbots e.d. gezien, maar niet echt regelmatig in 250+ uur..
Ik speel alleen HC, diengevolge zie ik niets qua hud maar ben ik met 1 schot (geen headshot) vaak gewoon dood terwijl ik het voordeel zou moeten hebben. En das raar.

Net als spelers die niets dan headshots lijken te maken of me weten te vinden zonder dat ik geluid veroorzaak en stilzit in een fractie van een seconde op een niet logische plaats.
pi_159574068
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:31 schreef Jeff89 het volgende:
Waar baseer je dat op?
Geloof je niet dat ik een hacker tegen ben gekomen? :')

Was een gast van level 6 met als naam hoooloooloool of zoiets, met 160 kills en 2 deaths oid. Vervolgens werd 'ie gebanned en iets later kwam een level 1 met bijna exact dezelfde naam en die begon ook weer met zulke k/d ratio's. Zelf maar een paar keer door die gast gekilled maar dan was het meestal 1-hit vanaf een belachelijke afstand met een SMG oid, dus hacks confirmed.
Flesje bier
pi_159577258
Dus ik zit in een TDM server, ga lekker en een squad member gaat neer, ik speel als medic dus ik pak mn defi om hem te reviven. Op het moment dat ik hem wil reviven springt een tegenstander ervoor en kill ik hem met mn defi (ik was net aan het reviven). Resultaat: ik wordt gekicked van de server....
  maandag 1 februari 2016 @ 21:52:27 #211
97079 Jeff89
Conquer All
pi_159581767
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik speel alleen HC, diengevolge zie ik niets qua hud maar ben ik met 1 schot (geen headshot) vaak gewoon dood terwijl ik het voordeel zou moeten hebben. En das raar.

Net als spelers die niets dan headshots lijken te maken of me weten te vinden zonder dat ik geluid veroorzaak en stilzit in een fractie van een seconde op een niet logische plaats.
Aimbot/headshot mods zijn in principe detecteerbaar in de statistieken als je op https://bf4db.com/ kijkt.. DMG multiplier hacks weet ik niet, maar moet ook wel te doen zijn.

Ik speel nooit hardcore eigenlijk, misschien dat 't daar vaker voorkomt?

quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:52 schreef Gezicht het volgende:

Geloof je niet dat ik een hacker tegen ben gekomen? :')

Niet dat ik niet geloof dat er gehackt word hoor, maar ik heb het gevoel dat het nogal makkelijk geroepen word. Dat wat jij beschrijft is inderdaad nogal verdacht op z'n zachtst gezegd, maar je ziet ook vaak dat de chat op tilt gaat als er een autist 120-2 gaat in een heli ofzo..

Ik speel trouwens als het ff kan op premium en/of DLC servers, en daar kan je met EA-gametime en trials etc niet op. Misschien dat dat scheelt?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 19:32:53 #212
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_159603303
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mwah vind het juist betrekkelijk makkelijk om met een tank een heli of jet te snipen. Maar goed een tank is een tank en als er een colonne aankomt dan is het de bedoeling dat je even fucked bent :P
Het kan, maar gaat vaker mis dan goed.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  dinsdag 2 februari 2016 @ 19:45:15 #213
12888 Skull-splitter
pi_159603684
Ik ben geen goede tankdriver iig, of ik trek hele kluiten met RPG's aan.

En als ik zelf met RPG's een tank wil aanpakken kan ik mijn voorraad erop af vuren en nauwelijks schade aanrichten want rest van het team rent als een kip zonder kop rond...
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:08:59 #214
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_159604495
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:45 schreef Questular het volgende:
Dus ik zit in een TDM server, ga lekker en een squad member gaat neer, ik speel als medic dus ik pak mn defi om hem te reviven. Op het moment dat ik hem wil reviven springt een tegenstander ervoor en kill ik hem met mn defi (ik was net aan het reviven). Resultaat: ik wordt gekicked van de server....
Ik begin echt helemaal lijp te worden van alle servers die hun eigen regels hebben, en belachelijke regels ook nog eens. Geen FLIR kan ik nog begrijpen, maar er zijn servers waar je bijvoorbeeld geen granaten mag gebruiken, of geen knife ( wat :') ), of bepaalde wapens zoals rocket launchers, c4, claymore, shotguns, bepaalde pistolen (G18), bepaalde raketten in vliegtuigen/heli's (die al zwaar nerfed zijn) enz. . Zeg je er iets van is het vaak "koop je eigen server". Ja vriend, zo werkt het niet :') . Moet bij iedere server weer mijn hele loadout gaan aanpassen zodat ik niet gelijk gekilled word als ik spawn of iemand doodschiet.

In een van die servers was het wel mooi om te zien dat die clangasten zoiets hadden van: "learn to play without noob weapons", en ik de hele tijd die squad in m'n eentje wist neer te maaien met een belachelijk slechte loadout en daarna nog hoogste score, kills en k/dr had. Werd gekicked omdat "huilie huilie".

Het is voor mij gewoon niet leuk meer om te spelen zo, bij iedere server weer nieuwe regels en nooit echt optimaal kunnen gamen :r
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_159604752
Ik heb daar eigenlijk geen last meer van. Als ik een server join sorteer ik steevast op history/last played en dat zijn allemaal servers waarvan ik weet dat ze geen maffe regels hebben, of als ze dat wel hebben dat dat gewoon netjes staat aangegeven in de titel.
Conscience do cost.
  woensdag 3 februari 2016 @ 01:13:15 #216
97079 Jeff89
Conquer All
pi_159613582
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben geen goede tankdriver iig, of ik trek hele kluiten met RPG's aan.

En als ik zelf met RPG's een tank wil aanpakken kan ik mijn voorraad erop af vuren en nauwelijks schade aanrichten want rest van het team rent als een kip zonder kop rond...
Als tank moet je eigenlijk altijd zorgen dat je nooit zonder hulp tegen meer dan 1 engineer komt te staan, want je kan je nergens verstoppen.. Ik heb altijd thermal+HMG om met engineers af te rekenen.. Goed gebruik maken van dekking ook. Tanks zijn vrij kwetsbaar, zeker vergeleken met in BF3. RPG op de zijkant doet 34 dmg ofzo, en 2x recht op je reet en tis klaar met je. Hoe 'schuiner' je raket inslaat, hoe minder schade je doet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:16 schreef ems. het volgende:
Ik heb daar eigenlijk geen last meer van. Als ik een server join sorteer ik steevast op history/last played en dat zijn allemaal servers waarvan ik weet dat ze geen maffe regels hebben, of als ze dat wel hebben dat dat gewoon netjes staat aangegeven in de titel.
Dit idd.. Ik speel ook vrijwel altijd op dezelfde servers. Ik weet niet of er nog veel zijn, maar als je op 'official' servers speelt ipv Ranked heb je volgens mij sowieso geen custom regels.
  woensdag 3 februari 2016 @ 04:17:42 #217
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159614311
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 01:13 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Als tank moet je eigenlijk altijd zorgen dat je nooit zonder hulp tegen meer dan 1 engineer komt te staan, want je kan je nergens verstoppen.. Ik heb altijd thermal+HMG om met engineers af te rekenen.. Goed gebruik maken van dekking ook. Tanks zijn vrij kwetsbaar, zeker vergeleken met in BF3. RPG op de zijkant doet 34 dmg ofzo, en 2x recht op je reet en tis klaar met je. Hoe 'schuiner' je raket inslaat, hoe minder schade je doet.

[..]

Dit idd.. Ik speel ook vrijwel altijd op dezelfde servers. Ik weet niet of er nog veel zijn, maar als je op 'official' servers speelt ipv Ranked heb je volgens mij sowieso geen custom regels.
Campende tanks even 2 M2 slam op de achterkant plakken en je hebt een 1 hit KO :)
pi_159614588
Beste voorbeeld van rare regeltjes is een infantry only server waar ik vaker op speel. Deze server heeft een sniper limit van 3 wat ik prima vind. Via !sniper weet je hoeveel snipers er actief zijn en of jij 1 van de 3 snipers bent. So far so good, echter als je switched naar je pistol telt de server dit al het opgeven van je sniper plek..dus als je niet oplet maak je iemand af met je pistol pak je je sniper weer en wordt je gekilled omdat je niet als sniper mag spelen...
  woensdag 3 februari 2016 @ 10:39:12 #219
12888 Skull-splitter
pi_159616705
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 07:49 schreef Questular het volgende:
Beste voorbeeld van rare regeltjes is een infantry only server waar ik vaker op speel. Deze server heeft een sniper limit van 3 wat ik prima vind. Via !sniper weet je hoeveel snipers er actief zijn en of jij 1 van de 3 snipers bent. So far so good, echter als je switched naar je pistol telt de server dit al het opgeven van je sniper plek..dus als je niet oplet maak je iemand af met je pistol pak je je sniper weer en wordt je gekilled omdat je niet als sniper mag spelen...
Bij sommige sniper-slot servers moet je die plaats eerst verdienen door een sniper-kill te maken waarna je die plaats bezet kunt houden tot je dood gaat. Dit werkt het campen echter enkel in de hand...
  woensdag 3 februari 2016 @ 11:08:14 #220
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159617306
Rete kut als ik iemand snipe 80 dmg, en vervolgens iemand er met de kill vandoor gaat. Hardcore speel ik nu vaker maar wat een gejank altijd als ik per ongeluk mn teammate knal(oke soms wel express o|O )
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  woensdag 3 februari 2016 @ 15:31:14 #221
97079 Jeff89
Conquer All
pi_159623663
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 04:17 schreef inslagenreuring het volgende:
even 2 M2 slam op de achterkant plakken en je hebt een 1 hit KO
En dan hopen dat hij je niet ziet op de minimap en je platrijd :P Heb ik meer dan eens gedaan... Zijn trouwens die Slams niet ook generft? C4 is inmiddels 3 voor een vehicle destroy ipv 2. Zou raar zijn als ze slams niet hebben meegenomen.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:08 schreef Woods het volgende:
Rete kut als ik iemand snipe 80 dmg, en vervolgens iemand er met de kill vandoor gaat.
Krijg je niet 'Assist Counts as Kill' bij 80+ dmg?
  woensdag 3 februari 2016 @ 15:53:18 #222
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159624335
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:31 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

En dan hopen dat hij je niet ziet op de minimap en je platrijd :P Heb ik meer dan eens gedaan... Zijn trouwens die Slams niet ook generft? C4 is inmiddels 3 voor een vehicle destroy ipv 2. Zou raar zijn als ze slams niet hebben meegenomen.

[..]

Ja wellicht maar in HC is t wel 1 shot. Wat dat betreft zou ik niet terug naar normal willen alleen al omdat je dus je teammates kan killen(meer simulatie dus).
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  woensdag 3 februari 2016 @ 16:05:51 #223
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159624644
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:31 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

[..]

2 slams erop en dan een RPG slug erin ;) Dan telt die namelijk als RPG kill :)

Ben ook meerdere malen uitgemaakt voor hacker. Terwijl ik 2 anti tank mines achter ze leg, een RPG raket in de reet. De anti tank mines ontploffen door de RPG, bam RPG kill lijkt een 1-hit ko :P
pi_159624773
Kunnen jullie me vanilla servers aanraden? Ik heb meestal moeite fatsoenlijke servers te vinden.
Flesje bier
  woensdag 3 februari 2016 @ 16:15:35 #225
97079 Jeff89
Conquer All
pi_159624901
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 16:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

2 slams erop en dan een RPG slug erin ;) Dan telt die namelijk als RPG kill :)

Ben ook meerdere malen uitgemaakt voor hacker. Terwijl ik 2 anti tank mines achter ze leg, een RPG raket in de reet. De anti tank mines ontploffen door de RPG, bam RPG kill lijkt een 1-hit ko :P
Hehe, classic is dat.. Probeer het voor maximale frustratie ook eens met een sniper rifle of een shotgun met explosive slugs. Tanks vinden het niet leuk om door normale wapens gesloopt te worden. Nightmare mode: Hand flare+Slam.

woensdag 3 februari 2016 @ 16:25:52 #226
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159625182
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 16:15 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Hehe, classic is dat.. Probeer het voor maximale frustratie ook eens met een sniper rifle of een shotgun met explosive slugs. Tanks vinden het niet leuk om door normale wapens gesloopt te worden. Nightmare mode: Hand flare+Slam.

Hoe doe je dat met een sniper rifle? C4 erop en dan schieten? Hahah mooi filmpje. Ook eens proberen. Maar je moet dus op je slams schieten voor de handflare? Hmmm
  woensdag 3 februari 2016 @ 16:53:08 #227
97079 Jeff89
Conquer All
pi_159625872
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2016 16:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hoe doe je dat met een sniper rifle? C4 erop en dan schieten? Hahah mooi filmpje. Ook eens proberen. Maar je moet dus op je slams schieten voor de handflare? Hmmm
Met sniper gewoon op C4 schieten, volgens mij doet 1 schot genoeg schade om ze te laten ontploffen. Met die handflare moet je idd eerst met een DMR of iets anders met hoge dmg (maar niet te hoog, dan klappen ze gelijk) er op schieten voor ze ontploffen. Die flares doen maar 2 tot 10 dmg ofzo.
  woensdag 3 februari 2016 @ 17:02:25 #228
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159626066
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 16:53 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Met sniper gewoon op C4 schieten, volgens mij doet 1 schot genoeg schade om ze te laten ontploffen. Met die handflare moet je idd eerst met een DMR of iets anders met hoge dmg (maar niet te hoog, dan klappen ze gelijk) er op schieten voor ze ontploffen. Die flares doen maar 2 tot 10 dmg ofzo.
Aaah nu snap ik het. Ook explosieven hebben dus "HP" voordat ze afgaan :P

Dacht altijd dat de zwaarderen door shockwaves van anderen klappen. Maar dat is gewoon damage uitputten dus :)

Dan heb ik wel een paar ideetjes met mares leg
pi_159643782
Zo. Na een jaar offline (met BF4) weer opgepakt en het is zoals vanouds ! :D Welke van de FOK platoons zijn nog een beetje actief dan? Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke squad.
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
  donderdag 4 februari 2016 @ 12:22:42 #230
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159647452
Geen
  donderdag 4 februari 2016 @ 12:35:53 #231
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_159647864
Gewoon je eigen Squad worden. In pubs is het zeldzaam een goede Squad of squad kwader te vinden. Ik join vaak een volle squad, vraag om objective en na 30 seconden ben je de nieuwe Squad leader. Gebruik het voornamelijk voor de perks en spawn opties omdat de rest toch nooit luistert.
Drinky is een baas
pi_159647945
Dat valt me inderdaad op aan deze game. Squads werken meestal voor geen meter samen. Wordt er een objective aangegeven ga je daar naar toe en zie je je hele squad iets anders doen....
  donderdag 4 februari 2016 @ 12:39:30 #233
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_159647957
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:53 schreef Woods het volgende:

[..]

Ja wellicht maar in HC is t wel 1 shot. Wat dat betreft zou ik niet terug naar normal willen alleen al omdat je dus je teammates kan killen(meer simulatie dus).
Dat probleem heb ik dus vaak op normale servers, waar ik vergeet dat ik door teammates heen kan schieten en dood ga omdat ik sta te wachten op mijn teammate om de vijand te killen :')
Drinky is een baas
pi_159652145
Hoe word je eigenlijk squad leader?
pi_159652358
quote:
4s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:04 schreef Leonos het volgende:
Hoe word je eigenlijk squad leader?
Als de huidige squadleader geen orders geeft kan je zelf orders requesten door Q ingedrukt te houden en op request order te drukken. Als hij dan binnen ik dacht 2 minuten geen nieuwe orders geeft krijg jij squadleader.
Conscience do cost.
pi_159652415
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Als de huidige squadleader geen orders geeft kan je zelf orders requesten door Q ingedrukt te houden en op request order te drukken. Als hij dan binnen ik dacht 2 minuten geen nieuwe orders geeft krijg jij squadleader.
cool
  donderdag 4 februari 2016 @ 15:14:47 #237
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_159652484
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:11 schreef ems. het volgende:

[..]

binnen 30 seconden is het, of 45. Wat de meeste Squad leaders niet beseffen is dat ze überhaupt leader zijn, en ook niet dat door orders te geven en ze op te volgen je extra punten krijgt en perks vrijspeelt (zoals dubbele ammo, genades, sneller rennen, instant revive. Hangt er vanaf wat je zelf equipped hebt)

Dat was in bf3 nog wel anders, daar had iedereen standaard perks aan staan en deed de Squad leader effectief niks.
Drinky is een baas
pi_159652573
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:14 schreef Drinky het volgende:

[..]

binnen 30 seconden is het, of 45.
Voor mijn gevoel altijd langer. Misschien valt het in te stellen per server?
quote:
Wat de meeste Squad leaders niet beseffen is dat ze überhaupt leader zijn, en ook niet dat door orders te geven en ze op te volgen je extra punten krijgt en perks vrijspeelt (zoals dubbele ammo, genades, sneller rennen, instant revive. Hangt er vanaf wat je zelf equipped hebt)
Klopt. En die bonussen maken wel degelijk flink verschil. Een extra nade of wat extra magazijnen op assault zijn waardevol.

Tergend zijn dan ook squadleaders waarbij je de hele tijd om orders moet zeuren en ze dan uiteindelijk terughoudend eentje geven om vervolgens weer niets te doen totdat het echt niet anders kan. Dan join ik gewoon een andere squad om daar de leiding over te nemen :P
Conscience do cost.
  donderdag 4 februari 2016 @ 19:46:47 #239
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159659522
Ik heb weer een Gold Battlepack *O* Inhoud: _O- :') Die troep is dus los te koop 5 á ¤12 welke debiel doet dat. Ik krijg er altijd stickers in :') En praktisch alle sights worden in die Battlepacks geleverdt...

Heb er een FLIR 2x sight voor de M1014 gekregen _O-
  donderdag 4 februari 2016 @ 20:08:53 #240
12888 Skull-splitter
pi_159660330
Sowieso ben je een mongool te noemen als je die shit koopt.
  donderdag 4 februari 2016 @ 20:36:29 #241
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159661190
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 20:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Sowieso ben je een mongool te noemen als je die shit koopt.
Meh als er nou elke keer gegarandeerd sights inzitten maar nu ook weer, stomme 25% multipluyers :')
  donderdag 4 februari 2016 @ 21:24:52 #242
12888 Skull-splitter
pi_159663321
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2016 20:36 schreef Woods het volgende:

[..]

Meh als er nou elke keer gegarandeerd sights inzitten maar nu ook weer, stomme 25% multipluyers :')
Je kunt 35 uitgeven om alle unlocks ineens te krijgen he. Maar waarom in vredesnaam betalen voor iets wat je gratis vrij kunt spelen?!
  vrijdag 5 februari 2016 @ 12:35:18 #243
97079 Jeff89
Conquer All
pi_159677071
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar waarom in vredesnaam betalen voor iets wat je gratis vrij kunt spelen?!
Niet te bevatten idd. Vooral niet omdat het feit dat je dingen niet unlocked hebt automatisch betekent dat je ze niet gebruikt of er bagger slecht mee bent. Zelfs de jet unlocks had ik binnen een paar potjes met XP boost aan, en ik ben waardeloos in de lucht :') DMRs had ik bijv. ook allemaal in 1 potje Metro64 met boost.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 12:56:19 #244
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_159677481
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je kunt 35 uitgeven om alle unlocks ineens te krijgen he. Maar waarom in vredesnaam betalen voor iets wat je gratis vrij kunt spelen?!
dat is net zoveel als dat ik voor het spel + premium heb betaald :')
Drinky is een baas
  vrijdag 5 februari 2016 @ 15:02:47 #245
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159679953
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:35 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Niet te bevatten idd. Vooral niet omdat het feit dat je dingen niet unlocked hebt automatisch betekent dat je ze niet gebruikt of er bagger slecht mee bent. Zelfs de jet unlocks had ik binnen een paar potjes met XP boost aan, en ik ben waardeloos in de lucht :') DMRs had ik bijv. ook allemaal in 1 potje Metro64 met boost.
Alle DMRs in 1 potje?
  vrijdag 5 februari 2016 @ 15:45:22 #246
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_159680794
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Che_ op 05-02-2016 15:45:38 ]
  vrijdag 5 februari 2016 @ 17:00:09 #247
97079 Jeff89
Conquer All
pi_159682139
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 15:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Alle DMRs in 1 potje?
Ja, double XP dag+200% boost=400 xp voor iedere kill.. Op een high ticket Metro server heb je dan zo alles, zeker omdat FLIR+Smoke toen nog werkte. Misschien dat 't twee potjes waren, maar zeker niet mee :P
  vrijdag 5 februari 2016 @ 17:21:24 #248
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_159682470
Ik krijg tegenwoording steeds een error dat Punkbuster niet goed opstart op Battlelog. Heb geprobeerd PB opnieuw te installeren maar dat helpt niet. Iemand een idee?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:32:46 #249
12888 Skull-splitter
pi_159686224
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 17:00 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ja, double XP dag+200% boost=400 xp voor iedere kill.. Op een high ticket Metro server heb je dan zo alles, zeker omdat FLIR+Smoke toen nog werkte. Misschien dat 't twee potjes waren, maar zeker niet mee :P
Maar unlocks zijn verder kill-limited, dus ach...
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:33:07 #250
12888 Skull-splitter
pi_159686230
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 17:21 schreef Quotidien het volgende:
Ik krijg tegenwoording steeds een error dat Punkbuster niet goed opstart op Battlelog. Heb geprobeerd PB opnieuw te installeren maar dat helpt niet. Iemand een idee?
Handmatig updaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')