Hoe doe je dat met een sniper rifle? C4 erop en dan schieten? Hahah mooi filmpje. Ook eens proberen. Maar je moet dus op je slams schieten voor de handflare? Hmmmquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hehe, classic is dat.. Probeer het voor maximale frustratie ook eens met een sniper rifle of een shotgun met explosive slugs. Tanks vinden het niet leuk om door normale wapens gesloopt te worden. Nightmare mode: Hand flare+Slam.
Met sniper gewoon op C4 schieten, volgens mij doet 1 schot genoeg schade om ze te laten ontploffen. Met die handflare moet je idd eerst met een DMR of iets anders met hoge dmg (maar niet te hoog, dan klappen ze gelijk) er op schieten voor ze ontploffen. Die flares doen maar 2 tot 10 dmg ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met een sniper rifle? C4 erop en dan schieten? Hahah mooi filmpje. Ook eens proberen. Maar je moet dus op je slams schieten voor de handflare? Hmmm
Aaah nu snap ik het. Ook explosieven hebben dus "HP" voordat ze afgaanquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Met sniper gewoon op C4 schieten, volgens mij doet 1 schot genoeg schade om ze te laten ontploffen. Met die handflare moet je idd eerst met een DMR of iets anders met hoge dmg (maar niet te hoog, dan klappen ze gelijk) er op schieten voor ze ontploffen. Die flares doen maar 2 tot 10 dmg ofzo.
Dat probleem heb ik dus vaak op normale servers, waar ik vergeet dat ik door teammates heen kan schieten en dood ga omdat ik sta te wachten op mijn teammate om de vijand te killenquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:53 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja wellicht maar in HC is t wel 1 shot. Wat dat betreft zou ik niet terug naar normal willen alleen al omdat je dus je teammates kan killen(meer simulatie dus).
Als de huidige squadleader geen orders geeft kan je zelf orders requesten door Q ingedrukt te houden en op request order te drukken. Als hij dan binnen ik dacht 2 minuten geen nieuwe orders geeft krijg jij squadleader.quote:
coolquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Als de huidige squadleader geen orders geeft kan je zelf orders requesten door Q ingedrukt te houden en op request order te drukken. Als hij dan binnen ik dacht 2 minuten geen nieuwe orders geeft krijg jij squadleader.
binnen 30 seconden is het, of 45. Wat de meeste Squad leaders niet beseffen is dat ze überhaupt leader zijn, en ook niet dat door orders te geven en ze op te volgen je extra punten krijgt en perks vrijspeelt (zoals dubbele ammo, genades, sneller rennen, instant revive. Hangt er vanaf wat je zelf equipped hebt)quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Als de huidige squadleader geen orders geeft kan je zelf orders requesten door Q ingedrukt te houden en op request order te drukken. Als hij dan binnen ik dacht 2 minuten geen nieuwe orders geeft krijg jij squadleader.
Voor mijn gevoel altijd langer. Misschien valt het in te stellen per server?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
binnen 30 seconden is het, of 45.
Klopt. En die bonussen maken wel degelijk flink verschil. Een extra nade of wat extra magazijnen op assault zijn waardevol.quote:Wat de meeste Squad leaders niet beseffen is dat ze überhaupt leader zijn, en ook niet dat door orders te geven en ze op te volgen je extra punten krijgt en perks vrijspeelt (zoals dubbele ammo, genades, sneller rennen, instant revive. Hangt er vanaf wat je zelf equipped hebt)
Meh als er nou elke keer gegarandeerd sights inzitten maar nu ook weer, stomme 25% multipluyersquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Sowieso ben je een mongool te noemen als je die shit koopt.
Je kunt 35 uitgeven om alle unlocks ineens te krijgen he. Maar waarom in vredesnaam betalen voor iets wat je gratis vrij kunt spelen?!quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:36 schreef Woods het volgende:
[..]
Meh als er nou elke keer gegarandeerd sights inzitten maar nu ook weer, stomme 25% multipluyers
Niet te bevatten idd. Vooral niet omdat het feit dat je dingen niet unlocked hebt automatisch betekent dat je ze niet gebruikt of er bagger slecht mee bent. Zelfs de jet unlocks had ik binnen een paar potjes met XP boost aan, en ik ben waardeloos in de luchtquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar waarom in vredesnaam betalen voor iets wat je gratis vrij kunt spelen?!
dat is net zoveel als dat ik voor het spel + premium heb betaaldquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je kunt 35 uitgeven om alle unlocks ineens te krijgen he. Maar waarom in vredesnaam betalen voor iets wat je gratis vrij kunt spelen?!
Alle DMRs in 1 potje?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:35 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Niet te bevatten idd. Vooral niet omdat het feit dat je dingen niet unlocked hebt automatisch betekent dat je ze niet gebruikt of er bagger slecht mee bent. Zelfs de jet unlocks had ik binnen een paar potjes met XP boost aan, en ik ben waardeloos in de luchtDMRs had ik bijv. ook allemaal in 1 potje Metro64 met boost.
Ja, double XP dag+200% boost=400 xp voor iedere kill.. Op een high ticket Metro server heb je dan zo alles, zeker omdat FLIR+Smoke toen nog werkte. Misschien dat 't twee potjes waren, maar zeker niet meequote:
Maar unlocks zijn verder kill-limited, dus ach...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:00 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ja, double XP dag+200% boost=400 xp voor iedere kill.. Op een high ticket Metro server heb je dan zo alles, zeker omdat FLIR+Smoke toen nog werkte. Misschien dat 't twee potjes waren, maar zeker niet mee
Handmatig updaten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:21 schreef Quotidien het volgende:
Ik krijg tegenwoording steeds een error dat Punkbuster niet goed opstart op Battlelog. Heb geprobeerd PB opnieuw te installeren maar dat helpt niet. Iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |