Natuurlijk is dat belangrijk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zucht.. vrouwen.. echt serieus, is dat zo belangrijk?Je kan toch je eigen ding maken of laten maken, doet Ucs ook. Dat is eigenlijk veel leuker.
Ben jij 30 joh?quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op je 30e wil je ook weleens wat anders.
I wish...quote:
Als in: voor een eigen kledinglijn? Of gewoon voor de leuk?quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn mama heeft inderdaad labeltjes met haar naam gehad. Weet niet of ze die nog heeft.
In een jurk die 5 andere vrouwen ook dragen, mwah.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat belangrijk.
Je wil jezelf toch goed presenteren?
Als ik rondloop met kleding vol met vlekken en ook nog eens stink, zou jij dan graag een praatje met me maken?
Nee voor de leuk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als in: voor een eigen kledinglijn? Of gewoon voor de leuk?
Wij hebben dat zelf ook niet beweerd.quote:
ik sta weer als 2e keus, nou lekker is dat dan.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:11 schreef Fokker89 het volgende:
Doe ik godverdomme een keer aardig.
Krijg allemaal lekker de rattenschurft.
Je draagt toch wel meer dan alleen die jurk? Ik tenminste wel.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:10 schreef Uccie het volgende:
In een jurk die 5 andere vrouwen ook dragen, mwah.
Moemoe laat het tenminste nog niet afweten bij een diner voor 2.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik sta weer als 2e keus, nou lekker is dat dan.
Mwah ik heb niet zulke modieuze kleding, alles is vrij degelijk en klassiek zodat ik er een paar seizoenen mee kan doen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je draagt toch wel meer dan alleen die jurk? Ik tenminste wel.
Als ik in een modetijdschrift blader zie ik van alles, maar ik zou niet exact overnemen wat een model draagt. Ik vind mezelf onderscheiden belangrijk.
Je kan ook beloven het naar Specu te sturen en dan gewoon een jaar niet doen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:13 schreef Fokker89 het volgende:
Nou zit ik met allemaal thee in huis.
Speld je jezelf dan een medaille op?quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind mezelf onderscheiden belangrijk.
Verkapt kijk mij buiten komen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De kans bestaat gewoon dat ik met een bevlekte en stinkende moemoe heb gepraat
beetje eng wel
Ghahhaha een onderscheiding, ik snap het :pquote:Op zaterdag 7 november 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Speld je jezelf dan een medaille op?
Ja nee, dan zou ik met zekerheid kunnen zeggen of dat zo wasquote:Op zaterdag 7 november 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij buiten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |