Hoe weet je dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
L46 staat trouwens voor het aantal lurkers in het vorige topic
Mouseover op de topictitelquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:51 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Hoe weet je dat eigenlijk?
Ja denk het wel. Als je hier een keer hebt gepost komt het in myat en er zullen best wat users die hier ooit postten met FOK! zijn gestopt in de jaren dat deze reeks bestaat.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Hoe kunnen er nou ooit vijftig lurkers zijn? Allemaal oude users?
Naja een mod die in het topic leest is al een lurker natuurlijk. En zo zullen er wel meer zijn die ff kijken en klaar...quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Nu zijn het er zelfs 56quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Je bent alleen lurker als je het topic 'volgt'quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja een mod die in het topic leest is al een lurker natuurlijk. En zo zullen er wel meer zijn die ff kijken en klaar...
Oh?quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent alleen lurker als je het topic 'volgt'
Het zijn er nu 56 omdat blijkbaar iets van 8 mensen uit het vorige topic nog niet in dit deel hebben gepostquote:
heeeeel Veelquote:Op zaterdag 7 november 2015 00:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Als je hier een keer hebt gepost komt het in myat en er zullen best wat users die hier ooit postten met FOK! zijn gestopt in de jaren dat deze reeks bestaat.
Zou er ook redelijk doorlig-plekken aan overhouden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:00 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als die naast me in bed lag zou ik er nooit meer uit komen...
quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:15 schreef Kaas- het volgende:
M'n vriend wordt steeds 'kunstzinniger' ofzo, nu loopt 'ie niet alleen met strikjes maar soms ook met bolhoedjes. Vind dat toch een klein tikje awkward als we samen in het openbaar zijn, iets nuchterder als dat ik ben.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:25 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Kaas:Vriendje:
![]()
Ik zie het helemaal voor me
quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:31 schreef Kaas- het volgende:
Kijk Gellarboy: POL / Veel meer drugs moeten gelegaliseerd worden . En ik stond dus op een van de boten te dansen op de Gay Pride.Ik ben heul niet zo'n Etten-Leurs christentypje als je denkt.
Ga je vaker naar musicals? Heb je een favoriet?quote:Op zondag 8 november 2015 11:23 schreef Twoflower het volgende:
Ik ben gisteren naar The Bodyguard geweest. Was een leuke avond. En wat had die Bram Blankestijn een gespierd lijf zeg!
Wil je zeggen dat je TTK / Het grote Musical Topic Deel 8 nog niet hebt ontdekt?quote:Op zondag 8 november 2015 11:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga je vaker naar musicals? Heb je een favoriet?
Oh Jezus, ik 6 ofzo.quote:Op zondag 8 november 2015 11:48 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je TTK / Het grote Musical Topic Deel 8 nog niet hebt ontdekt?
Ik heb niet echt één favoriet. Een paar favorieten zijn Billy Elliot, Wicked, Matilda, Mamma Mia, Chicago en Aïda. Maar d'r zijn nog zoveel meer pareltjes.
In ieder geval kan ik je wel zeggen dat ik in de periode 1993 tot nu naar zo'n 136 musicals ben geweest.
Ik dacht ook altijd dat het heel kut was, maar werd eens meegesleept en bleek gewoon supertof.quote:Op zondag 8 november 2015 13:03 schreef Rezania het volgende:
Enige musical die ik heb gezien was op de basisschool. Ja, en Les Miserabels, maar dat was een film.
Wel echt gay hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 13:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat het heel kut was, maar werd eens meegesleept en bleek gewoon supertof.
Wees voorbereid hem vaak te krijgen, je hebt het jezelf aangedaan.quote:Op zondag 8 november 2015 14:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hé, je weet eindelijk hoe die moet.
quote:Op zondag 8 november 2015 14:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees voorbereid hem vaak te krijgen, je hebt het jezelf aangedaan.
Onno Hoes?quote:Op zondag 8 november 2015 14:12 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg gays die helemaal niet van musicals houden.
Hmmm, nee, niet echt.quote:Op zondag 8 november 2015 14:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt ook vast wel een stiekeme interesse die supergay is.
Ha, heaumeau.quote:Op zondag 8 november 2015 15:09 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Interesse in mannen is supergay.
Dan ben ik superhomo.quote:Op zondag 8 november 2015 15:09 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Interesse in mannen is supergay.
Ik heb helaas niemand van hen gezien.quote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Poll: Which of newbies is the cutest?
• Etsu
• Jopie78
• Kaas
• Rezania
• Ik vind ze allemaal stom
• Ik vind iedereen stom
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoe zie ik eruit dan?quote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef sebastiansdrawings het volgende:
• Etsu
• Jopie78
• Kaas
• Rezania
• Ik vind iedereen stom
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zonder pics?quote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef sebastiansdrawings het volgende:
• Etsu
• Jopie78
• Kaas
• Rezania
• Ik vind iedereen stom
Tussenstand:
[ afbeelding ]
fotos?quote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef sebastiansdrawings het volgende:
• Etsu
• Jopie78
• Kaas
• Rezania
• Ik vind iedereen stom
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2015 16:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
En kan ik niet stemmen op wie ik wil. :s
Welk lijstje?quote:Op zondag 8 november 2015 16:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik kan ze allemaal ook niet uit elkaar houden. Hadden ze maar het lijstje in moeten vullen, en een gevuld fotoboek.
Welk lijstje? En wie gebruikt er nou nog fobo?quote:Op zondag 8 november 2015 16:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik kan ze allemaal ook niet uit elkaar houden. Hadden ze maar het lijstje in moeten vullen, en een gevuld fotoboek moeten hebben
Met 'gevuld fotoboek' bedoelt hij zeker ook niet gezellige vakantiekiekjesquote:Op zondag 8 november 2015 16:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sebastián is alleen geïnteresseerd in stats natuurlijk.
Hoe anders?quote:Op zondag 8 november 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
Om te bepalen wie het cutest is, heb je geen lijstjes of foto's nodig.
En met gevuld bedoelt hij waarschijnlijk zelfs ook nog weer wat anders.quote:Op zondag 8 november 2015 16:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met 'gevuld fotoboek' bedoelt hij zeker ook niet gezellige vakantiekiekjes
Maar ben jij een beetje lekker dan?quote:Op zondag 8 november 2015 16:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met 'gevuld fotoboek' bedoelt hij zeker ook niet gezellige vakantiekiekjes
Als Rezania en Renesite openlijk durven toe te geven op mij te willen stemmen, wie ben ik dan om mensen met zo'n verfijnde smaak tegen te gaan sprekenquote:
Pax is een schattige twink van 1,87 (?), donker haar, bruine ogen, en hij heeft een lul. Meer nodig?quote:Op zondag 8 november 2015 16:22 schreef Peter het volgende:
Ik ben visueel ingesteld, dus behoef graag beeldmateriaal ter verduidelijking.
Is ook weer zo.quote:Op zondag 8 november 2015 16:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als Rezania en Renesite openlijk durven toe te geven op mij te willen stemmen, wie ben ik dan om mensen met zo'n verfijnde smaak tegen te gaan spreken
1,85quote:Op zondag 8 november 2015 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pax is een schattige twink van 1,87 (?), donker haar, bruine ogen, en hij heeft een lul. Meer nodig?
😁quote:Op zondag 8 november 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben diep en diep gekwetst
gelukkig heb ik Pat nog
Gezellig!quote:Op zondag 8 november 2015 16:30 schreef Rezania het volgende:
Tijd voor een meet.
En nee, niet in een donkere kelder met genoeg glijmiddel en condooms.
Beschrijf mij dan eens.quote:
blond, dan wel donkerblondquote:Op zondag 8 november 2015 16:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beschrijf mij dan eens.Kijken hoe goed jij het doet.
quote:Op zondag 8 november 2015 16:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou op een meet van dit café voor de zekerheid wel stroom op m'n kleding zetten ofzo.
Nah!quote:Op zondag 8 november 2015 16:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou op een meet van dit café voor de zekerheid wel stroom op m'n kleding zetten ofzo.
heb je nummer nog niet.quote:Op zondag 8 november 2015 16:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen jij weigert me te appen
Pat doet zeker elke avond telefooncontrole ofzo
Enig Keldertje waar ik kom is onze kroeg op zolder.quote:
Groen schat.quote:Op zondag 8 november 2015 16:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
blond, dan wel donkerblond
blauwe ogen
ik was iets groter dan jij dus ik schat jou iets van 1.83 ofzo
baardgroei ()
Ik doe alleen aan foto's plaatsen en binnen een minuut verwijderen. Soort achterhaalde versie van Snapchat.quote:Op zondag 8 november 2015 16:35 schreef sebastiansdrawings het volgende:
En fotooows idd
Of links naar Instagram mag ook
Aangezien Rezania continu blijft volhouden dat hij top is, mag hij beginnen.quote:Op zondag 8 november 2015 16:35 schreef sebastiansdrawings het volgende:
En fotooows idd
Of links naar Instagram mag ook
Ik zag een foto van jouw buikquote:Op zondag 8 november 2015 16:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan foto's plaatsen en binnen een minuut verwijderen. Soort achterhaalde versie van Snapchat.
Lol, echt niet.quote:Op zondag 8 november 2015 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aangezien Rezania continu blijft volhouden dat hij top is, mag hij beginnen.
Jij keek zeker ook naar andere dingen? :squote:
Ja, je had echt een toffe jasquote:Op zondag 8 november 2015 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij keek zeker ook naar andere dingen? :s
Snapchat mag ookquote:Op zondag 8 november 2015 16:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan foto's plaatsen en binnen een minuut verwijderen. Soort achterhaalde versie van Snapchat.
Ik durf wel een foto van mij te plaatsen (maar wel een oude foto van ergens begin dit jaar), maar je moet me beloven niet te lopen quoten (en de rest ook niet). over 1 min verwijder ik het.quote:
I agree with the terms.quote:Op zondag 8 november 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf wel een foto van mij te plaatsen (maar wel een oude foto van ergens begin dit jaar), maar je moet me beloven niet te lopen quoten (en de rest ook niet). over 1 min verwijder ik het.
Zet de foto tussen quote en img tagsquote:Op zondag 8 november 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf wel een foto van mij te plaatsen (maar wel een oude foto van ergens begin dit jaar), maar je moet me beloven niet te lopen quoten (en de rest ook niet). over 1 min verwijder ik het.
Hehe. Ik loop nu alleen met een koortslip, wondje op m'n kin en dikke wang rond (fietsongeluk gehad laatst).quote:
Arme jij.quote:Op zondag 8 november 2015 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hehe. Ik loop nu alleen met een koortslip, wondje op m'n kin en dikke wang rond (fietsongeluk gehad laatst).Vandaar.
quote:Op zondag 8 november 2015 16:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Arme jij.![]()
Ik zou overigens op basis van die foto gewoon zeggen dat je een bottom was. Mja, dat slaat meestal ook nergens op, dat je dat zogenaamd aan iemand kan zien.
Je hebt het hier laatst gewoon verteld joh.quote:Op zondag 8 november 2015 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik zeg niks. Mijn ware/bedpartner gaat het ooit zien.
Ja, maar of dat de waarheid is.quote:Op zondag 8 november 2015 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt het hier laatst gewoon verteld joh.
quote:Lekker een slechte selfie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Rezania op 08-11-2015 17:07:58 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Hij is ook bottom.quote:Op zondag 8 november 2015 16:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Arme jij.![]()
Ik zou overigens op basis van die foto gewoon zeggen dat je een bottom was. Mja, dat slaat meestal ook nergens op, dat je dat zogenaamd aan iemand kan zien.
quote:Op zondag 8 november 2015 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou hard een zeepje laten vallen en zonder glijmiddel je anaal vernederen.
quote:Op zondag 8 november 2015 17:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Net tegelijk met Etsu al gedaan en toen de mod gevraagd het te verwijderen.
quote:Op zondag 8 november 2015 17:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Net tegelijk met Etsu al gedaan en toen de mod gevraagd het te verwijderen.
Ja, was ik ook zo verbaasd om. Ik denk dat nu fappen op mijn foto, want ik was eerder.quote:Op zondag 8 november 2015 17:03 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, waar zijn al die ouwe nieuwsgierige lullen nou plots heen? Nu missen ze het.
quote:Op zondag 8 november 2015 17:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, was ik ook zo verbaasd om. Ik denk dat nu fappen op mijn foto, want ik was eerder.
houd eens op mensenquote:Op zondag 8 november 2015 17:05 schreef Kaas- het volgende:
Niet quoten, eikels.
- en de goddelijkheid is weer achter gesloten deuren -
Klepje dicht.quote:Op zondag 8 november 2015 17:08 schreef Rezania het volgende:
Dat haar doet het hem! Zo'n braaf kantoorslaafkapsel.
hmmmmquote:Op zondag 8 november 2015 17:10 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Misschien dat Etsu nog een keer kan.
Pfffquote:Op zondag 8 november 2015 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alsof ik zoooooo graag wil dat iedereen me gezien heeft.
Als je een post 2x wijzigt kan een mod de eerste versie niet meer zien toch?quote:
Jawel, je kan alles terugzienquote:Op zondag 8 november 2015 17:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je een post 2x wijzigt kan een mod de eerste versie niet meer zien toch?
Oh okequote:
hoe doe je dat? als je het anoniem uploadtquote:Op zondag 8 november 2015 17:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ook als je de oorspronkelijke bron verwijderd, bijvoorbeeld van imgur?
Niet anoniem oploaden?quote:Op zondag 8 november 2015 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe doe je dat? als je het anoniem uploadt
Nope dan nietquote:Op zondag 8 november 2015 17:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ook als je de oorspronkelijke bron verwijderd, bijvoorbeeld van imgur?
Pagina openhouden die je krijgt na het uploaden, staat een deleteknop in.quote:Op zondag 8 november 2015 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe doe je dat? als je het anoniem uploadt
Oh, nooit gewetenquote:Op zondag 8 november 2015 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pagina openhouden die je krijgt na het uploaden, staat een deleteknop in.
Ik blijf nu de hele tijd naar dit topic kijkenquote:Op zondag 8 november 2015 17:16 schreef Kaas- het volgende:
Zit me natuurlijk wel dwars dat ik gvd 6 jaar ouder wordt geschat. Post zo miss ff eentje waarop ik gewoon netjes geschoren ben en zo. Al wordt ik al m'n hele leven ook irl wel iets ouder geschat dan echt zo is.
Ik denk dat het die stoppels zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 17:16 schreef Kaas- het volgende:
Zit me natuurlijk wel dwars dat ik gvd 6 jaar ouder wordt geschat. Post zo miss ff eentje waarop ik gewoon netjes geschoren ben en zo. Al wordt ik al m'n hele leven ook irl wel iets ouder geschat dan echt zo is.
quote:Op zondag 8 november 2015 17:18 schreef Kaas- het volgende:
Eerst ff m'n Grindr foto verwijderen, zodat ik daar niet direct van herkend word haha.
Ja, raar was dat he. Ik heb toen gewoon een random foto geupload, dat was toen wel oke. En na een tijd heb ik maar mn account verwijderd.quote:Op zondag 8 november 2015 17:19 schreef Kaas- het volgende:
Je kan je foto daar gwn niet verwijderen joh, wat een onzin.
Maar waarom vind je het geen probleem om met je kop op Grindr te staan, en wel hier op Fok!?quote:Op zondag 8 november 2015 17:19 schreef Kaas- het volgende:
Je kan je foto daar gwn niet verwijderen joh, wat een onzin.
Grindr is toch wat anders dan FOK!.quote:Op zondag 8 november 2015 17:21 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het geen probleem om met je kop op Grindr te staan, en wel hier op Fok!?
Geen oordeel ofzo, gewoon een vraag.
Want jij weet niet hoe hij uitziet?quote:
Ja maar, da's niet eerlijk voor de rest en zo en je weet wel ja ja.quote:Op zondag 8 november 2015 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Want jij weet niet hoe hij uitziet?
Je hebt 'm net beschreven![]()
Iedereen kan Grindr installeren. Je hoeft niet eens een account aan te maken om foto's te zien. Maar Fok! is weer te google'en enzo... Hmmz.quote:Op zondag 8 november 2015 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Grindr is toch wat anders dan FOK!.
op FOK! weet je niet wie er meelezen
op Grindr kan je dat nog een beetje bepalen
Zeg gewoon eerlijk dat je nieuwe fappics verzamelt.quote:Op zondag 8 november 2015 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja maar, da's niet eerlijk voor de rest en zo en je weet wel ja ja.
quote:Op zondag 8 november 2015 17:30 schreef Peter het volgende:
Doe je ff boodschappen, mis je van alles. Vroeger...
Rezania is eigenlijk best heel cute.quote:Op zondag 8 november 2015 17:30 schreef Peter het volgende:
Doe je ff boodschappen, mis je van alles. Vroeger...
:squote:Op zondag 8 november 2015 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg gewoon eerlijk dat je nieuwe fappics verzamelt.
Ik dacht dat je veel ouder wasquote:Op zondag 8 november 2015 17:31 schreef Peter het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik nog geen 30 ben...
Rezje ken ik wel, die komt tenminste op meetsquote:Op zondag 8 november 2015 17:32 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Rezania is eigenlijk best heel cute.
(Sorry Kaas)
Mijn eerste nickname was petre86, dat moet toch een hint zijn..quote:Op zondag 8 november 2015 17:32 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik dacht dat je veel ouder was
quote:Op zondag 8 november 2015 17:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Mijn eerste nickname was petre86, dat moet toch een hint zijn..
Dat hoef je peter niet te vertellen, ik heb al vaker gemeet.quote:Op zondag 8 november 2015 17:32 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Rezania is eigenlijk best heel cute.
(Sorry Kaas)
Niet significant, haar iets anders. Jij?quote:Op zondag 8 november 2015 17:33 schreef Paxcon het volgende:
Rez ben je nog veranderd het afgelopen jaar?
Ik ook niet echt geloof ikquote:Op zondag 8 november 2015 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet significant, haar iets anders. Jij?
Tenzij je intensief bent gaan sporten geloof ik dat ook wel.quote:
Ik ben de afgelopen tijd wel een kilo of 5 afgevallenquote:Op zondag 8 november 2015 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tenzij je intensief bent gaan sporten geloof ik dat ook wel.
quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 17:47 schreef Rezania het volgende:
[..]Jij wast het niet eens af, je spoelt het enkel af.
En hoe moet ik dat weten.quote:Op zondag 8 november 2015 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat hoef je peter niet te vertellen, ik heb al vaker gemeet.
Jezus, als ik me nu mijn neus ophaal lig je eronder.quote:Op zondag 8 november 2015 17:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen tijd wel een kilo of 5 afgevallen
Roddels.quote:Op zondag 8 november 2015 17:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat weten.
[..]
Jezus, als ik me nu mijn neus ophaal lig je eronder.
Meer sporten, minder eten, gezonder eten of ziek?quote:Op zondag 8 november 2015 17:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Minder chips gevreten denk ikquote:Op zondag 8 november 2015 17:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Meer sporten, minder eten, gezonder eten of ziek?
Jij houdt toch alles in de gatenquote:Op zondag 8 november 2015 17:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat weten.
jij bent toch voetballer en fc groningen fan met shirtjes shawls en zoooquote:Op zondag 8 november 2015 17:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]Jij wast het niet eens af, je spoelt het enkel af.
mijn levenquote:Op zondag 8 november 2015 17:49 schreef Rezania het volgende:
Ik ben alleen maar aangekomen de laatste tijd. Geen drukke periode, weinig stressmomenten en blijkbaar ga ik uit verveling eten.
quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 17:48 schreef Paxcon het volgende:
Ook minder bier denk ik dan de periode ervoor
ik heb hier een hele mooie sjaal hangen jaquote:Op zondag 8 november 2015 17:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij bent toch voetballer en fc groningen fan met shirtjes shawls en zooo
ik heb zelfs een fc groningen shawl. Ooit eens gekocht in de middelbareschool tijdquote:Op zondag 8 november 2015 17:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb hier een hele mooie sjaal hangen ja
en ik heb een seizoenskaart
maar ik voetbal zelf niet meer
Dat moet nog voor de oorlog zijn geweestquote:Op zondag 8 november 2015 17:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik heb zelfs een fc groningen shawl. Ooit eens gekocht in de middelbareschool tijd
Ja. Na 3 jaar op kamers zitten krijg je wel vanzelf een buikje.quote:
uhuh.quote:Op zondag 8 november 2015 17:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat moet nog voor de oorlog zijn geweest
Een warm menselijk kussen.quote:Op zondag 8 november 2015 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja bier is niks mis mee, maar biekbuiken
quote:Op zondag 8 november 2015 17:53 schreef Renesite het volgende:
Pax, jij bent van voor 1990 toch? Dus 15/16 toch?
quote:Op zondag 8 november 2015 17:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
De ouwe lullen hier gaan allemaal fitnessen enzo, en de newbies hebben een buikje.
ik voel me een newbiequote:Op zondag 8 november 2015 17:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
De ouwe lullen hier gaan allemaal fitnessen enzo, en de newbies hebben een buikje.
bij westerhaven?quote:Op zondag 8 november 2015 17:54 schreef Renesite het volgende:
Maar vanaf maandag weer de basic fit in
Ik heb helemaal geen zin en meestal ook geen tijd.quote:Op zondag 8 november 2015 17:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Dat is bij andere doeleinden wel meer gewenstquote:Op zondag 8 november 2015 17:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter dan dat het een harde plank is.
ik een klein loef zacht buike. Maar zodra ik zit buik ik uitquote:Op zondag 8 november 2015 17:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Als ik gewoon sta heb ik een strakke buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |