Hoe weet je dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
L46 staat trouwens voor het aantal lurkers in het vorige topic
Mouseover op de topictitelquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:51 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Hoe weet je dat eigenlijk?
Ja denk het wel. Als je hier een keer hebt gepost komt het in myat en er zullen best wat users die hier ooit postten met FOK! zijn gestopt in de jaren dat deze reeks bestaat.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Hoe kunnen er nou ooit vijftig lurkers zijn? Allemaal oude users?
Naja een mod die in het topic leest is al een lurker natuurlijk. En zo zullen er wel meer zijn die ff kijken en klaar...quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Nu zijn het er zelfs 56quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Je bent alleen lurker als je het topic 'volgt'quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja een mod die in het topic leest is al een lurker natuurlijk. En zo zullen er wel meer zijn die ff kijken en klaar...
Oh?quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent alleen lurker als je het topic 'volgt'
Het zijn er nu 56 omdat blijkbaar iets van 8 mensen uit het vorige topic nog niet in dit deel hebben gepostquote:
heeeeel Veelquote:Op zaterdag 7 november 2015 00:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Als je hier een keer hebt gepost komt het in myat en er zullen best wat users die hier ooit postten met FOK! zijn gestopt in de jaren dat deze reeks bestaat.
Zou er ook redelijk doorlig-plekken aan overhouden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:00 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als die naast me in bed lag zou ik er nooit meer uit komen...
quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:15 schreef Kaas- het volgende:
M'n vriend wordt steeds 'kunstzinniger' ofzo, nu loopt 'ie niet alleen met strikjes maar soms ook met bolhoedjes. Vind dat toch een klein tikje awkward als we samen in het openbaar zijn, iets nuchterder als dat ik ben.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:25 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Kaas:Vriendje:
![]()
Ik zie het helemaal voor me
quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:31 schreef Kaas- het volgende:
Kijk Gellarboy: POL / Veel meer drugs moeten gelegaliseerd worden . En ik stond dus op een van de boten te dansen op de Gay Pride.Ik ben heul niet zo'n Etten-Leurs christentypje als je denkt.
Ga je vaker naar musicals? Heb je een favoriet?quote:Op zondag 8 november 2015 11:23 schreef Twoflower het volgende:
Ik ben gisteren naar The Bodyguard geweest. Was een leuke avond. En wat had die Bram Blankestijn een gespierd lijf zeg!
Wil je zeggen dat je TTK / Het grote Musical Topic Deel 8 nog niet hebt ontdekt?quote:Op zondag 8 november 2015 11:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga je vaker naar musicals? Heb je een favoriet?
Oh Jezus, ik 6 ofzo.quote:Op zondag 8 november 2015 11:48 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je TTK / Het grote Musical Topic Deel 8 nog niet hebt ontdekt?
Ik heb niet echt één favoriet. Een paar favorieten zijn Billy Elliot, Wicked, Matilda, Mamma Mia, Chicago en Aïda. Maar d'r zijn nog zoveel meer pareltjes.
In ieder geval kan ik je wel zeggen dat ik in de periode 1993 tot nu naar zo'n 136 musicals ben geweest.
Ik dacht ook altijd dat het heel kut was, maar werd eens meegesleept en bleek gewoon supertof.quote:Op zondag 8 november 2015 13:03 schreef Rezania het volgende:
Enige musical die ik heb gezien was op de basisschool. Ja, en Les Miserabels, maar dat was een film.
Wel echt gay hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 13:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat het heel kut was, maar werd eens meegesleept en bleek gewoon supertof.
Wees voorbereid hem vaak te krijgen, je hebt het jezelf aangedaan.quote:Op zondag 8 november 2015 14:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hé, je weet eindelijk hoe die moet.
quote:Op zondag 8 november 2015 14:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees voorbereid hem vaak te krijgen, je hebt het jezelf aangedaan.
Onno Hoes?quote:Op zondag 8 november 2015 14:12 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg gays die helemaal niet van musicals houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |